Fijne webshop, snelle levering

Ontzettend leuke shop , snelle verzending en zeer attent. Leuk zo'n persoonlijk kaartje erbij. Echt top !!

super

snelle afhandeling en persoonlijke, vriendelijke benadering van de bestelling en ondanks de slechte weersomstandigheden toch een goede aflevering op de juiste dag. mvg. Marcel.

Top ervaring! Top Service! Top producten!

Super vriendelijke verkopers. Oog voor detail. Toffe producten aan een eerlijke prijs. Verpakking is steeds goed gedaan, alles netjes en voldoende beschermd. Hier blijf ik kopen ;-)

Prima service en attente winkel

Ik had geen enorme bestelling (3 Uyuni waxinelichtjes), maar de de bestelling liep vlotjes via de heldere website. Extra leuk detail is een persoonlijk bericht op een kaartje bij de bestelling. Mooie finishing touch.

TOP service!

De bestelling werd perfect geleverd en zelfs met een lief kaartje. Een kleintje voor hen, maar heel leuk voor de ontvanger

Uistekende, vriendelijke service!

Prettig persoonlijk contact toen de bezorging niet helemaal verliep zoals gepland.

Helemaal super en een upliftende ervaring

De twee Kähler Design – Hammershøi Kandelaars Wit – keramiek die ik bestelde zijn prachtig en passen heel mooi bij ons interieur. Fris, elegant, eenvoudig en speels, zo zou ik de kandelaars typeren. Een hele leuke 'bonus' was, dat de showroom van byJensen in mijn stad Leiden bleek te zitten en dat ik daar even kon sfeerproeven en rondkijken. Ik kocht er Rosendahl BIRDS – Vogel Voederstation hangend nog extra bij. Het voederstation hangt inmiddels aan ons balkon en ik ben benieuwd hoe de vogels erop gaan reageren. Mijn ervaring tot nu toe is dat het design fijn praktisch is; goed te vullen en makkelijk te bevestigen. En een leuk extraatje dat het gemaakt is van het huishoudafval van Denen :) Veel inspiratie opgedaan in de showroom van byJensen, voor een vervolgaankoop of -bezoek. Leuk en gezellig om je even te ontmoeten, Inge en dank voor de koffie! Je inkoopkeuze (voor duurzame, milieubewuste ontwerpen) krijgt een dikke 10 en ik raad byJensen aan iedereen aan! Groetjes, Annemarie uit Leiden

Mooi verpakt als cadeau!

Goede snelle en nette levering

De producten die wij recent hebben besteld zijn van goede kwaliteit en zijn goed en snel geleverd. De persoonlijke boodschap is ook erg leuk.

Geweldige service

Zoals steeds zeer snelle levering, goed verpakt. Mooie items. En steeds een kaartje bij met vriendelijke boodschap op.

Prima ervaring

Op tijd en in goede staat bezorgd.

Erg leuke webshop!

Assortiment is uitgebreid en uitstekende service, eigenaresse denkt goed mee. Kom hier zeker terug!

Goede snelle service

Snel en goede service

Top, elke keer weer

Snelle levering, goed verpakt en altijd een persoonlijke noot.

Prachtig en supersnel!

Prachtig glaswerk, zoals ik al verwacht had van dit merk. Evenals de supersnelle levering hoogstpersoonlijk door Bert.

Snelle levering, goed verpakt

Mooie kerst decoratie besteld die ook nog eens heel leuk afgeprijsd was. Helemaal blij

Snelle levering met persoonlijke noot!

Overzichtelijke website met mooie producten, duidelijke communicatie over verloop van bestelling en leuke persoonlijke noot in pakket.

Ontevreden

Had een bestelling geplaatst van de Wooden Sphere en de Wooden Galaxy van Kristina Dam. Blijkt de Galaxy uitverkocht, terwijl op de site stond dat er nog 1 exemplaar op voorraad was. Totale bestelling ter waarde van ruim over de € 300,= Jensen moet nu gaan kijken of deze Galaxy nog nageleverd kan worden. Er wordt niet gesproken over terugbetalen van de niet geleverd Galaxy. Intussen zie ik de Galaxy op andere sites wél leverbaar en zelfs nog véél goedkoper. Hier heb ik dus wel erg veel spijt van.

Goede service en snelle verzending.

Mooie website. Producten snel versten voorzien van een persoonlijk kaartje.

Jammer dat er bij deze dure waxinelichtjes geen batterijen geleverd worden

Zie boven

Redelijk snelle afwikkeling. Een duidelijke bezorgtijden werd niet aan gegeven. Pakketje zou bezorgd worden tussen 8.00 en 21.30u. Het werd om ongeveer 12.30. bezorgd.

Mooie artikelen, goede service.

Ik vind hier verrassende cadeau artikelen, waar ik altijd veel succes mee oogst. De service is heel goed en ik ben gecharmeerd van de persoonlijke touch.

Mooie assortiment, vriendelijke service

Altijd top

kandelaars

Prachtig mooi viertal! Helaas is 1 kandelaar een beetje wankel.

Beste Jeanette, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Zou je ons aub een e-mail willen sturen met de ordernummer en een foto van de kandelaar? Dan kunnen wij samen kijken hoe wij dit probleem op kunnen lossen. Gebruik hiervoor e-mail adres: [email protected] . Zijn er vragen hierover, bel of mail dan gerust! mvg Team byJensen

goede vondst

Ik zag het beeldje wat ik wilde bestellen bij deze website en was ook nog de goedkoopste, werd snel verzonden en een vriendelijk briefje erbij voor de bestelling attent

Evertsenstraat 127 2315 RZ Leiden

Over byJensen

byJensen.nl is dé webshop voor exclusieve Scandinavische interieur en woonaccessoires. byJensen staat voor producten die puur, mooi en duurzaam zijn. Designs met een duidelijke functie, tijdloze uitstraling en een Scandinavisch DNA zijn voor ons een must byJensen verpakt en verstuurt jouw bestelling met veel aandacht en liefde voor het milieu en mens. Wij hebben er bewust voor gekozen om geen plastic te gebruiken in het logistieke proces. Geef jouw interieur een unieke uitstraling met luxe, duurzame en pure woon- en lifestyle accessoires, zorgvuldig geselecteerd op duurzaamheid, schoonheid en functionaliteit Pure living – byJensen.