goede vondst

Ik zag het beeldje wat ik wilde bestellen bij deze website en was ook nog de goedkoopste, werd snel verzonden en een vriendelijk briefje erbij voor de bestelling attent

fijn!

fijne en persoonlijke benadering, mooie en feestelijk verpakte cadeautjes, snelle verzending!

de bestelling is snel en correct afgeleverd

de bestelling voldeed aan de verwachting en is correct afgeleverd.

Snelle levering, duidelijke communicatie over de bestelling, mooi ingepakt en mooie producten!

Op zondag besteld en op dinsdag in huis, dus erg fijne snelle levering! Daarnaast hebben we het gratis kunnen laten inpakken en waren de glazen die we hadden besteld ook hartstikke mooi. Erg fijne service dus!

Snelle en terzake doende communicatie, klantvriendelijke afhandeling

Snel geleverd en vriendelijk

Snel geleverd en vriendelijk

Mijn wijnglazen kwamen gebroken aan en binnen twee dagen waren denieuwe geregeld met een lief briefje erbij . Goede service

Gewoon geweldig

Fijne directe / snelle / persoonlijke communicatie over bestelde product. By Jensen doet net iets meer dan de genoemde online winkel. Persoonlijke kaartje bij levering. Top.

Zeer goeie ervaring!

Uitstekend klantenservice

Snel en netjes geleverd

Product werd goed verpakt geleverd en voldoet aan de verwachtingen. Persoonlijk kaartje deed het ook goed.

Geweldig bedrijf, mooi aanbod en snel geleverd.

Mooie webshop met een aanbod van merken die je niet snel ergens anders ziet. Uitstekende service. Dezelfde dag verzonden en de volgende dag netjes geleverd. Producten goed ingepakt en zoals omschreven op de site.

Mooie glazen snel bezorgd

Zie boven

Slecht, betaald, bedankt voor de aanschaf, product nooit aangekomen.

Online kopen moet gemak opleveren, helaas moet ik erbij Jensen eerst achteraan. Weet niet of ik volgende keer weer gebruik maak van Jensen.

Beste Frits, Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben gelijk even de bestelling en tracking-gevens opgezocht: Je bestelling is op de afgesproken dag door ons verzonden. Volgens de vervoerder werd de bezorging verhinderd bij de afhaallocatie en wordt daarom nu aan ons geretourneerd. Wij hebben een onderzoek opgestart en zullen alles ook even op de mail zetten. Jij hebt ons een hele lage beoordeling gegeven, ondanks dat het probleem in het bezorgingsproces ligt waar wij geen invloed op hebben. Wij zullen er alles aan doen om het probleem op te lossen en garanderen dat je bestelling wordt geleverd. Wij willen je daarom vragen om deze review nogmaals te beoordelen en eventueel aan te passen. Met vriendelijke Groet Team byJensen

LOVE IT!

Quick delivery and outstanding service. Gorgeous, high quality and unique products.

Zoals iedere keer weer komen mijn bestellingen in cadeau papier keurig thuisbezorgd! Een zeer tevreden klant!

Opnieuw een mooi en handig product.

Ik ben blij met mijn nieuwe opbergkistje. Het staat mooi en brengt orde.

prachtige spullen en netjes afgeleverd

Prachtige spullen, klasse verpakt en bedankt briefje erbij. zo doe je dat! Alleen kies voor DPD, die bezorgen beter. GLS had het niet voor de deur gelegd. En de doos was flink beschadigd, DPD doet dat veel beter.

Goede Communicatie en snelle verzending

Fijne online shop om mooie spullen te bestellen

Verrassend, betrokken,klantvriendelij

TOP

Snelle service, prima product !

Snelle service, prima product !

super ervaring!

Precies de prullenbak waar ik naar op zoek was, en ook voor een nette prijs. Snel thuisbezorgd, en ook nog eens een persoonlijk briefje erbij. Groetjes van een heel tevreden klant!

zeer goed

De bestelling werd goed afgeleverd,er was een klein probleem en aan stond opgelost.

Alles klopt. Mooie producten. Op tijd geleverd

Goede nette levering, mooi verpakt. En uiteraard weer heerlijk!

Evertsenstraat 127

2315 RZ Leiden

Over byJensen

byJensen.nl is dé webshop voor exclusieve Scandinavische interieur en woonaccessoires. byJensen staat voor producten die puur, mooi en duurzaam zijn. Designs met een duidelijke functie, tijdloze uitstraling en een Scandinavisch DNA zijn voor ons een must byJensen verpakt en verstuurt jouw bestelling met veel aandacht en liefde voor het milieu en mens. Wij hebben er bewust voor gekozen om geen plastic te gebruiken in het logistieke proces. Geef jouw interieur een unieke uitstraling met luxe, duurzame en pure woon- en lifestyle accessoires, zorgvuldig geselecteerd op duurzaamheid, schoonheid en functionaliteit Pure living – byJensen.