Prima ervaring.

Op zoek naar een roll-up banner vond ik op internet Expofit. Duidelijke website en een professionele afhandeling van de opdracht en tegen een zeer concurrerende prijs. Prima ook om te merken dat geprobeerd werd om mijn ontwerp zo goed mogelijk op de banner te krijgen (contact gehad met Jordy).

Goede kwaliteit, goede prijs, snel geleverd

Goede kwaliteit roll-up banners tegen een nette prijs, goed contact over het design en snelle levering

Goed advies en service van meedenkende mensen met verstand van zaken. Pakket werd ook nog sneller geleverd dan standaard levertijd

Mijn levering kwam snel en het was goed ingepakt, ik ben heel erg tevreden over het services van Expofit B.V. en hun kwaliteit dus heb ik meteen ook het site opgeslagen voor in de toekomst.

Great product and great service!

We needed a fast production and quick delivery after the Christmas break and Expofit did not disappoint. Everything ran on time and we had great support when we needed to adjust something with the artwork. When our pop-up stand arrived, it was super easy to assemble, and the quality was better than expected. I can highly recommend Expofit!

uitstekende service!

ondanks mijn eigen gestuntel mooie beachvlaggen binnen gekregen. En op tijd voor het evenement, ook dankzij het meedenken van de medewerkers van Expofit!

Super resultaat en meedenkend met het ontwerp

Mooie beachvlaggen, die veel lof kregen van de bezoekers. blij met de aanschaf. Het ontwerp werd verdere geperfectioneerd door Expofit.

Love these guys!!! A+++++ bedrijf

Ik ben super blij met de service en de producten van dit bedrijf. Ik laat vlaggen drukken voor mijn favoriete EDM artiesten. Zij helpen mij snel en heel vriendelijk met het ontwerp. Krijg heel veel complimenten op de vlaggen en de kwaliteit en print zijn prachtig. Echte aanrader!!!

Perfecte service, perfecte samenwerking en perfecte aflevering

Prachtige waterflessen

Heel mooi gegrafeerd. Eindelijk een waterfles die niet zo standaard is en te betalen is. We zijn er erg blij mee. Ik ga hier vaker bestellen.

Mijn bestelling super snel in huis.

Lekker snel allemaal. Je bestelt en twee dagen later heb je het in huis.

Goed product en snelle levering

Ik heb twee beachvlaggen besteld. De vormgeving op de website vond ik niet zo makkelijk als ze doen voorkome dus daarom hebben zij zelf een ontwerp voor me gemaakt. Dat was leuk gedaan en gratis. Ik ben heel tevreden over het eindresultaat.

Super klantenservice

Ik heb al verschillende malen besteld bij Promofit en wordt altijd geweldig geholpen! Keep up the good work!

Bestelling is zeer naar mijn zin

mijn ervaring is zeer goed, ik ben goed geholpen; het resultaat vond ik erg mooi. De volgende bestel ik zeker weer bij Expofit

Zeer positief

Adequate en snelle afhandeling

Super Service

Snel, behulpzaam, vriendelijk… top service

super snelle levering

vrijdag bestelling geplaatst, dinsdag reeds ontvangen!

Top geholpen ben echt tevreden , meerder mensen jullie website doorgegeven

uitstekend, snelle en vriendelijke service

product kwalitatief prima service voor klanten top

Eenvoudig bestellen, snel in huis

Prima service, prima levering. Klantvriendelijk.

Zeer goede klantenservice!

Snel en correct

Top service!

Ik ben super blij met mijn banner en ben ontzettend goed geholpen door Jordy! Er wordt ook snel via de mail gereageerd. De service is een 10 waard. Mijn volgende bestelling zal ik zo spoedig mogelijk plaatsen.

Snelle service met kwaliteit.

Snelle service met kwaliteit.

TOP

Wij hebben vaker besteld bij Expofit! Het is erg fijn werken met hun. Ze zijn erg duidelijk en gaan altijd heel goed om met de vele vragen die gesteld worden. Super bedankt TEAM! Tot snel!

Top service, mooie stand, kwaliteit!

Wij hebben een stand voor een beurs aangeschaft bij Expofit. Naast de fijne begeleiding was de stand van goede kwaliteit en makkelijk op te zetten!