Pluspunten

De service is alle keren super geweest. Eveneens de producten. Als er iets niet klopt met het aanleveren van bestanden krijg je het ook te horen met de vraag of je nog wat wilt aanpassen te ja of te nee. Prijs/kwaliteit is top!

Pluspunten

Goede en snelle service

Geen

Pluspunten

kwalitatief product, snelle levering en complete levering, goed werk geleverd door de grafisch intermediair Bram van Leeuwen

Pluspunten

Snelle en vakkundige support!

Pluspunten

Pluspunten

Denken echt mee met mij als klant met beperkte kennis over standbouw en drukwerk. Afspraken worden goed nagekomen Snelle levering

Pluspunten

Je wordt goed geholpen met duidelijk taal. De producten zijn uitstekend en de levertijden kort.

Niets op aan te merken :-)

Pluspunten

Snel een reactie met offerte en snelle levering.

Geen

Pluspunten

Zeer klantgerichte en persoonlijke service, fijn dat de bestelling eerder dan gepland uitgeleverd kon worden!

Pluspunten

Professionele kwaliteit van het product en een snelle levering.

Pluspunten

Hele goede service, er wordt meegedacht. En alles wordt keurig op tijd geleverd.

Pluspunten

Excellent service, price and friendly staff who go out of their way to make it work. And finally love the quality of the prints! Great company.

You are a great provider, only good feedback. Nat

Pluspunten

Prettig in de communicatie. Zijn bereid zelf een bijlage op te halen (die we via WeTransfer toezenden) en in het systeem te zetten.

Pluspunten

Een hoog kwalitatief product voor een zeer schappelijke prijs. Levertijd zoals afgesproken is perfect gehaald! Het is de tweede keer dat wij een grote backwall van 6m en 4m hebben laten maken voor een belangrijke beurs in USA.

geen!

Pluspunten

Het telefoon en e-mailcontact met het bedrijf verliep prima. Ook prima levering.

De kwaliteit van het product viel enigszins tegen, maar kan er mee door.

Pluspunten

Zeer positieve ervaring tot nu. Stipt, flexibel en correct.

Geen

Pluspunten

snel betrouwbaar goede kwaliteit werken secuur

niets wat ik me kan bedenken

Pluspunten

Vriendelijk-snelle levering-behulpzaam

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prijs-kwaliteit verhouding van product. Makkelijk bestellen.

Levering was veeeel later dan aangegeven na bestselling.

Beste Andrea, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik heb het even uitgezocht maar we begrijpen uw feedback niet omtrent de levering. U heeft volgens onze gegevens voor de standaard levertijd gekozen en niet voor een van onze spoedopties. U heeft besteld op 4 september, wij hebben daarna binnen de standaard levertijd (5 tot 7 werkdagen) geleverd door op 10 september te versturen waarna u de bestelling op 11 september in ontvangst heeft genomen. Volgens onze gegevens is deze bestelling/levering goed verlopen zonder enige problemen. Mocht u nog vragen hebben dan sta ik u graag te woord. Met vriendelijke groet, Expofit

Pluspunten

Super tevreden!

Pluspunten

Goed product, faire prijs, goede communicatie na bestelling

Ik heb geen tijdig bericht van verzending met track/trace ontvangen, waardoor het pakket "opeens" geleverd werd terwijl we niet thuis waren. Dit kan beter.

Pluspunten

We hadden de banners voor een bepaalde datum nodig. Expofit is hierover ingelicht en heeft met ons meegedacht, super! Ook kreeg ik na het versturen van de bestanden reactie dat iets in het bestand niet klopt en of ik het zo door wilde zetten of het nog even wilde aanpassen. Dit heb ik gedaan en ze zien er top uit!