Super service!

Mijn zending was door Post NL gewoon op de stoep in Amsterdam gezet. Ze hadden voor het gemak even zelf voor ontvangst getekend... Bij thuiskomst trof ik geen pakket aan, dus gereclameerd bij Post NL die verantwoordelijk was, maar. terugverwees naar Dekker. Ik vond niet dat zij enig verwijt betrof, maar na 1 telefoontje en even slikken boden ze de hele bestelling opnieuw kosteloos aan. HULDE, wat een service!!! Ik bestel hier graag weer, want Dekker staat echt achter zijn klanten en produkten!

Altijd snel en kompleet

De (online) winkel voor al je Watersport producten m t kennis van zaken

Dekker Watersport heeft een enorm assortiment met kennis van zaken bij vragen. Altijd weer een genot door de winkel te struinen en ook online bestellingen worden vlot en goed afgehandeld

Zeer goede service

Marifoon werkte niet met hand mic. Ondanks noodzakelijke kunst grepen toch gelukt om sofware te upgraden waardoor de boel weer werkt!

Snelle levering en ook heel gemakkelijk om te ruilen doordat de maat niet goed was!

Gewoon goed!

Gebeld of het product op voorraad was (voor de zekerheid). Ik werd vriendelijk geholpen en de dag erna had ik het product in huis (powerlock t1). Twee dagen later heeft een vismaat (op mijn aanbevelen) dezelfde gekocht en wederom zo binnen.

Goede producten tegen lage prijs

We hebben diverse bilgepompen met en zonder vlotter aangeschaft. Zijn goed afgewerkt en makkelijk te installeren.

Klantvriendelijk!

Wij werden vriendelijk, deskundig en eerlijk geholpen door de medewerkers( ster) Ook met bestelling via internet, werd alles hinnen 2 dag bezorgd. We komen zeker weer naar Zaandam! Ahoy

Goed product, snel geleverd!

Ik was op zoek naar een comfort seat en kwam uit bij dekker watersport. De bestelling was eenvoudig te plaatsen. De levering was lekker snel. En ik ben heel blij met het product! Een volgende keer bestel ik hier weer.

Top verkoop online winkel

Goede service en snelle levering!!

Bootkussens bordeauxrood

Ik vind het jammer dat de enkele en de dubbele kussens niet dezelfde kleur hebben. Ik had ze eerder ergens anders besteld, maar zij hebben mij laten weten dat er een kleurverschil was en hebben het bedrag integraal teruggestort.

Vakkundig en zeer snel geholpen

Mijn motorjachtje wilde niet meer starten. Ondanks grote drukte kwam er snel een monteur die elke mogelijke oorzaak controleerde en kwam tot de conclusie dat de startmotor kapot moest zijn. Enige verwensingen dat allerlei onderdelen zo moeilijk bereikbaar waren weerhield hem er niet van in zeer lastige houdingen door te zetten. De volgende ochtend was een nieuwe startmotor gearriveerd en geplaatst en had de motor een beurt gekregen. Op mijn verzoek kreeg ik keurig een gesplitste rekening om naar de verzekering op te sturen. Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

Spullen besteld en was snel geleverd top.

Zowel in de winkel als online een fijne betaalbare plek voor je bootspullen.

Altijd een prettige ervaring met Dekker Watersport!

prima!

zeer snel ontvangen, nog eerder dan de geschatte levertijd.

perfect!!!

top service, prima meegedacht !

Excellente expertise

Fijn om een winkel te hebben waar de medewerkers nog verstand hebben en je een vraag kan stellen. Behulpzaam en vakkundig. Opsturen ook geen probleem. Verschillende zaken gekocht hier, van boutjes tot WC reparatie set. Boven de winkel zit overigens ook nog een vakkundig zeilenmaker.

Snelle levering van topkwaliteit product

Ik vond antifouilling voor een scherpe prijs, en kon die dezelfde dag nog geleverd krijgen. Hoewel ik ook graag naar jullie winkel kom, scheelde dit weer een ritje. Bedankt!

SUPE WINKEL

Zeer netjes geholpen, Bestelling was heel makkelijk en sneller binnen dan verwacht. Bij ophalen werdt alles ook nog keurig ingepakt voor kado

Supersnel verzonden en goede communicatie

Ik ben al jaren klant bij Dekker Watersport. Wordt er zowel in de winkel als online altijd perfect, vakkundig en vriendelijk geholpen. Bij online bestellingen is de service snel en had het pakket binnen een dag in huis!

Hulpvaardig en deskundig personeel welke de tijd neemt om je echt goed te helpen in een goed uitgeruste, complete en nette winkel

Prima assortiment, snelle levering

Dekker Watersport! Niet alleen een fijne online winkel maar ook een prettige fysieke winkel. De moeite waard om naar toe te rijden. Groot assortiment, prettige winkel, naast het water (wat de beleving vergroot) en vriendelijke en deskundige medewerkers. Dikke aanrader!

Prima geregeld

De site is zeer overzichtelijk. De bestelling is snel en correct geleverd.

Snel, overzichtelijke site

Goed advies, producten snel gevonden & snel in huis. Goedkoopste optie op internet

Snelle levering en eenvoudig verzilveren van cadeau bonnen

Een Em-track AIS B923 besteld, snel geleverd! Een duidelijke en uitgebreide web shop

Pieter Ghijsenlaan 4 1506PV Zaandam

Over Dekker Watersport

Alles voor de boot behalve de boot zelf. Wij verkopen alle watersportartikelen en bootaccessoires voor uw motorboot of zeilboot. Dekker Watersport is dé watersport specialist in de randstad en al sinds jaar en dag een begrip in de Zaanstreek. Dekker Watersport bestaat al 152 jaar en is sinds 2 jaar ook bij koninklijke beschikking hofleverancier geworden. Bent u op zoek naar bootaccu's, rubberboten, ankers, scheepsklokken, epifans jachtlak, international bootlak, international micron antifouling, reddingsvlotten, reddingsvesten of andere bootonderdelen.