Prijzen zijn goed niveau en service absoluut fijn

We worden altijd goed geholpen en wanneer er iets fout gaat wordt het dubbel en dwars goed opgelost. Ook als je in het buitenland bent!

Zeer correct

Ruim assortiment

swift dispatch

Processing the order and delivery without any delay. No complaints about the spares ordered. I will use Dekker again for furture orders.

Top geleverd. Ook retour top afgehsndeld

Prima service!

Goeie service, goed product, snelle levering

Goed advies

Goed telefonisch advies, waarop ik mijn online bestelling heb aangepast.

Goed spul, snel geleverd

Per ongeluk op een oud adres bestel in het weekend, na een belletje op maandagochtend kwam alles bij mij aan

zeer goede service

Bestelling en levering is zeer vlot verlopen.

Goede service, efficiënt en goede prijs

Na via mail wat meer info en tips te vragen, heb ik bij Dekker een geschikte VHF gekocht. Deze was goedkoper dan andere sites en bovendien voorgeprogrammeerd met mijn persoonlijk MMSI en ATIS nummer. Dit na één extra mailtje. Heel blij met de service en prijs dus.

Prettige en inhoudelijk goede gesprekken/adviezen?

Prettige communicatie Goede inhoudelijke adviezen

Top bedrijf

Ik bestelde online mijn product en de volgende dag was het al bij mij thuis bezorgd. Dit werd begeleid met heldere e-mails.

top

Prijs / kwaliteit is oké, correct, vlotte levering.

Goede spullen, goede prijs, goede service

Alles voor m’n boot besteld. Tevreden!

Telefonische service ,verzending en productkwaliteit uitstekend!

Geheel volgens verwachting

Geweldige support

Koelinstallatie besteld, keurigop tijd geleverd zodat wij deze mee konden nemen naar St. Maarten in het vliegtuig. Telefonisch om inlichtingen gevraagd welkekeurig beantwoord werden.

tevreden

goede en snelle service , top

Een groot assortiment en kennis van zaken krijg je de goede spullen geleverd!

Dekker watersport heeft een enorm assortiment voor zeilers zoals ik, de service (ook after sales) is prima en met een servicebalie midden in de winkel is hulp bij het kopen altijd direct beschikbaar!

Goede kwaliteit snel geleverd

Rubberen profiel besteld voor onze caravan. Super kwaliteit en snel geleverd.

Top geregeld!

Valgeleiderschijf besteld 8 stuks , deze waren helaas niet op voorraad. Netjes op de hoogte gehouden over voortgang. En nu netjes bezorgd. Gewoon top.

De persoonlijke service maakt het verschil

Veel watersportwinkels hebben ongeveer hetzelfde assortiment. De service en afhandeling maakt echt het verschil.

Een cadeaukaart besteld, volgende dag in huis

een bedrijf met een watersporthart. Vriendelijk, vakbekwaam en hulpvaardig in al zijn facetten.

Ik kom al 30 jaar bij Dekkerwatersport. Hebben alles wat je nodig hebt of het wordt besteld. Denken met je mee over oplossingen. De prijzen zijn prima en vaak goedkoper dan elders. Je weet als vaste klant wanneer de korting periode er aankomt wat niet geheel onbelangrijk is. Er zal veel moeten gebeuren willen ze mij als vaste klant verliezen

Online besteld en snel in huis.

Scherpe prijzen, snelle levering en correcte afhandeling

Reeds drie bestellingen gedaan. Telkens binnen de week de spullen netjes geleverd gekregen. Ook telkens duidelijke (én correcte!) aangave van de beschikbare voorraadstatus en levertijd tijdens het winkelen.

Prima levering

Antraciet grijze Fenders moesten besteld worden maar zijn na ongeveer een week geleverd.

Pieter Ghijsenlaan 4

1506PV Zaandam

Over Dekker Watersport

Alles voor de boot behalve de boot zelf. Wij verkopen alle watersportartikelen en bootaccessoires voor uw motorboot of zeilboot. Dekker Watersport is dé watersport specialist in de randstad en al sinds jaar en dag een begrip in de Zaanstreek. Dekker Watersport bestaat al 152 jaar en is sinds 2 jaar ook bij koninklijke beschikking hofleverancier geworden. Bent u op zoek naar bootaccu's, rubberboten, ankers, scheepsklokken, epifans jachtlak, international bootlak, international micron antifouling, reddingsvlotten, reddingsvesten of andere bootonderdelen.