Snelle levering en eenvoudig verzilveren van cadeau bonnen

Een Em-track AIS B923 besteld, snel geleverd! Een duidelijke en uitgebreide web shop

Uitstekende service en voorlichting

Ze hebben mij geduldig geholpen met het aanschaffen van de juiste Raymarine set en telkens weer het verkeerd of teveel bestelde kabeltje omgeruild to alles in orde was. Niet moeilijk doen en telkens meedenken dat is wat ze hier heel goed doen.

Super goede en persoonlijke advies

De persoon die mij geholpen heeft was vriendelijk en gaf mij een duidelijk en goed persoonlijk advies. Producten die ik besteld heb zijn ook helemaal naar wens.

snelle complete levering

Zoals altijd super tevreden

Snel en accuraat

Betrouwbaar gevoel is de basis voor een volgende bestelling. De kwaliteit, kleur en stevigheid van de kussens bevallen ons uitstekend. dank u wel.

Goed geregeld

Weinig bijzonders. Gewoon goed geleverd. Sowieso een fijne winkel met behulpzame medewerkers.

Alles netjes verpakt tijdig geleverd. Een aanrader!

Aanrader!

Een hele fijne overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel

Je voelt je altijd welkom in de winkel, ook al koop je niks. De mensen zijn behulpzaam en zullen je altijd proberen te helpen. Winkel met een goed assortiment en als het er niet is dan wordt het besteld zonder problemen. Echt een fijne winkel

goed product

Deze zeem gebruik ik op fietsvakanties als "handdoek". Omdat deze een goed ruim formaat heeft is deze erg gemakkelijk in gebruik. heb altijd een kleine formaat gehad, maar met name je rug juist droog krijgen was lastig. Ik ben zeer tevreden met dit product

Snelle levering en de goedkoopste pp dat moment

Wij hebben de semco teak sealer gekocht. Prima in combinatie met de reiniger. Het teak ziet er weer uit als nieuw. Dekker is een fijne winkel, maar ook online scoren ze prima met een snelle levering en gratis verzending in ins geval.

Snelle en goed levering

zeer tevreden

Ik kende de winkel van lang geleden. Na aanschaf van nieuwe boot nu twee keer terug geweest en beide keren zeer goed geholpen, ook goed assortiment.

Ik werd echt als klant behandeld!

mijn online bestelling per abuis vakje ophalen aangevinkt, echter ik verwachte deze thuis gebracht, na één mail werd deze alsnog zonder extra kosten bezorgd!

zeer goed

snelle correcte levering

Excellent service and prompt delivery!

Excellent service, good communication, easy to use site and prompt delivery, could not ask for more, thanks!

Helemaal top, snelle levering, exact wat mijn boot nodig had, mooie prijs.

Redelijk eenvoudige inbouw, was voor mij 1e keer dat ik een koel unit (verdamper met compressor)heb ingebouwd, het verbinden van de 2 delen na inbouw was ook eenvoudig.

lekker vlot geleverd

Juiste product voor een redelijke prijs en snel geleverd.

Uiterst correct en komen de afspraken goed na

Gemaakte afspraken en terugbel verzoeken etc. worden goed opgevolgd, een fijne winkel en dito webshop.

Al jaren een betrouwbare webshop voor mijn maritieme zaken.

De bestellingen worden altijd vlot en goed verpakt verzonden. De laatste keer had ik een vraag over het bestellen produkt. Telefonisch werd ik netjes te woord gestaan en geholpen. Binnen enkele dagen inderdaad het juiste produkt ontvangen. Top! Ga zo door!

Uitstekende verkoop

Alles ging goed. Het was snel geleverd en de kwaliteit is goed. Netjes verpakt!

Snelle afhandeling van de bestelling

De zaak voor kwaliteit artikelen voor de watersport

snelle service

snelle levering top

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Goed product

Klantvriendelijk en snelle levering

Zoals beloofd, produkt de volgende dag bezorgd. Snelle en klantvriendelijke persoonlijke reactie op email en telefonisch.

Over Dekker Watersport

Alles voor de boot behalve de boot zelf. Wij verkopen alle watersportartikelen en bootaccessoires voor uw motorboot of zeilboot. Dekker Watersport is dé watersport specialist in de randstad en al sinds jaar en dag een begrip in de Zaanstreek. Dekker Watersport bestaat al 152 jaar en is sinds 2 jaar ook bij koninklijke beschikking hofleverancier geworden. Bent u op zoek naar bootaccu's, rubberboten, ankers, scheepsklokken, epifans jachtlak, international bootlak, international micron antifouling, reddingsvlotten, reddingsvesten of andere bootonderdelen.