zeer goed

snelle correcte levering

Excellent service and prompt delivery!

Excellent service, good communication, easy to use site and prompt delivery, could not ask for more, thanks!

Helemaal top, snelle levering, exact wat mijn boot nodig had, mooie prijs.

Redelijk eenvoudige inbouw, was voor mij 1e keer dat ik een koel unit (verdamper met compressor)heb ingebouwd, het verbinden van de 2 delen na inbouw was ook eenvoudig.

lekker vlot geleverd

Juiste product voor een redelijke prijs en snel geleverd.

Uiterst correct en komen de afspraken goed na

Gemaakte afspraken en terugbel verzoeken etc. worden goed opgevolgd, een fijne winkel en dito webshop.

Al jaren een betrouwbare webshop voor mijn maritieme zaken.

De bestellingen worden altijd vlot en goed verpakt verzonden. De laatste keer had ik een vraag over het bestellen produkt. Telefonisch werd ik netjes te woord gestaan en geholpen. Binnen enkele dagen inderdaad het juiste produkt ontvangen. Top! Ga zo door!

Uitstekende verkoop

Alles ging goed. Het was snel geleverd en de kwaliteit is goed. Netjes verpakt!

Snelle afhandeling van de bestelling

De zaak voor kwaliteit artikelen voor de watersport

snelle service

snelle levering top

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Goed product

Klantvriendelijk en snelle levering

Zoals beloofd, produkt de volgende dag bezorgd. Snelle en klantvriendelijke persoonlijke reactie op email en telefonisch.

Gewoon de goedkoopste

Ken het product al van vorige bestelling, dus zoek nu puur de voordeligste, en dat was Dekker Watersport, gauw besteld dus

Groot assortiment en goed advies

Ik kon goed terecht met vragen, hoefde niet te lang te wachten en werd vriendelijk te woord gestaan over verschillende onderwerpen.

Goed telefonisch advies.

Vlot geleverd, netjes verpakt. Dikke prima.

Zeker opnieuw gebruik van maken.

Order was processed promply.

Item was on back order. It was a day or two before I was notified, a bit slow.

Duidelijke uitgebreide en overzichtelijke website.

Eenvoudig om online bestelling te plaatsen, goede feedback om afhandeling te volgen en zeer vlotte levering. Precies volgens afspraak.

Uitstekende service !!

Vanaf het raadplegen van de website tot de levering thuis een zéér correcte en snelle afhandeling van de bestelling ! Bravo !!

Geweldig. Ik werd er helemaal gelukkig van

Er arriveren bij ons veel pakketjes, maar nog nooit kwam een doosje zo mooi en tijdig bij ons aan. Wat een vreugde, ik zal dit moment mijn leven lang niet vergeten.

Goede producten redelijke prijzen snelle levering

Vriendelijk ‘to the point’ advies

Eventjes snel en vakkundig en vriendelijk uitleg over de verschillende methodes om de romp van een polyester schip in de was te zetten

Top leverancier

Snel, juiste material, goede prijs!

Altijd correct en supersnel geleverd

We bestellen geregeld iets voor onze boot, de leveringen zijn steeds heel correct

Elektrobuitenboord motor besteld. Binnen een paar dag geleverd. Goede service.

Over Dekker Watersport

Alles voor de boot behalve de boot zelf. Wij verkopen alle watersportartikelen en bootaccessoires voor uw motorboot of zeilboot. Dekker Watersport is dé watersport specialist in de randstad en al sinds jaar en dag een begrip in de Zaanstreek. Dekker Watersport bestaat al 152 jaar en is sinds 2 jaar ook bij koninklijke beschikking hofleverancier geworden. Bent u op zoek naar bootaccu's, rubberboten, ankers, scheepsklokken, epifans jachtlak, international bootlak, international micron antifouling, reddingsvlotten, reddingsvesten of andere bootonderdelen.