Aftersale

Bij het rondkrijgen van mijn aankoop werd meegedacht bij het oplossen van een probleempje. Geen extra kosten, wel extra service.

goede service

Advies gevraagd voor een probleempje met onze boot. Er werd goed de tijd genomen en ik kreeg een prima advies. In de winkel was niet alles wat ik nodig had op voorraad. De bestelling in de winkel alsnog gedaan als webshop-aankoop. Kortom een geweldige service/

Goede prijzen kwaliteits producten en een zeer snelle levering cq afhandeling

Mijn ervaring is zeer goed met dit bedrijf

Mooie winkel. Zeer behulpzaam

Uitstekend. Aanrader

Zijn deskundig en vriendelijk.

In het woud van de Elektronica en instrumenten wordt het geduldig uitgelegd. Ook voor domme vragen of een babbeltje ben je hier welkom.

Fijne webshop en uitstekende afhandeling

Mooi bedrijf met breed assortiment

Goed advies en snelle levering

Fijne zaak met uitgebreid assortiment.

Ze nemen ruim de tijd voor een goed advies. Dus kan even duren voor je aan de beurt bent. Maar als je geholpen wordt krijg je ook alle aandacht. En wie heeft er nog haadt on zo'n fijne winkel. Aanrader

Top advies bij aankoop electronische apparatuur

Zeer kundig geadviseerd bij aanschaf diverse Raymarine apparatuur.

snelle service van onze koelkast

Prettige ontvangst en bij het afhalen stond de koelkast al klaar.

Goed en snel.

De bestelling was snel en goed verpakt (verf) verzonden. En als er staat op voorraad is dat ook zo. En dat laat bij andere nog wel eens de wensen over.

Vakkennis op alle vlakken

Hoge kwaliteit personeel met veel kennis en geduld. Altijd behulpzaam en op zoek naar een oplossing ook als die niet standaard is. De zin “ nee kan niet, hebben we niet” heb ik nog niet gehoord. Mochten ze het zelf toch niet hebben bieden ze een alternatief.

Keurig verpakt en bezorgd op afgesproken tijd

Mooi bedrijf, die makkelijk mee kunnen in de top van de Nederlandse watersport

Goede ervaringen

Ben vlug geholpen en ben tevreden.

Uitstekend!

Vlot / goede prijs

Goed en snel

Het was wat ik zocht en het werd op tijd verstuurd. Bedankt

Door goed en eerlijk advies 6 euro uitgegeven i.p.v de verwachte 219

Altijd een feest om naast online te bestellen naar de winkel te gaan!

Correct, snel en goeie prijzen

Steeds een snelle levering van de voorraadartikelen, support indien gewenst en meer dan correcte prijzen. Top

De juiste spullen snel bezorgd

Diverse zeilbenodigdheden besteld.

Snelle levering en top producten

Snelle levering van de producten die ook nog eens van topkwaliteit zijn. Eenmaal ook het afleverafdres gewijzigd via de klantenservice en dat was ook direct geregeld! Daardoor erg tevreden en een terugkerende klant geworden!

Alles perfect!

Alles ging goed: -bestellen was makkelijk -de marifoon is zoals beschreven -de verpakking was goed -bezorging ging snel

Goede sortering

Assistentie en advies aanwezig als het nodig is. Fijne winkel.

Buitengewoon goede service

Mijn bestelling was o.a. brandalcohol. Daar was te weinig van op voorraad. Ik had het redelijk snel nodig. Wat er wel was werd direct verzonden. Later werd kort daarna de rest, zonder extra kosten, nagezonden

Was een zeer goede ervaring

Ik had een bestelling gedaan. Hélaas was er één ding niet op voorraad. Daarna overleg gehad en toen zei de medewerker, dat ik ook gewoon het kapotte onderdeel kon bestellen, wat veel goedkoper was. Dus besteld en het teveel betaalde werd netjes gecrediteerd en terug gestort. Wat een goede service

Besteld, zoals besteld geleverd, prima op tijd

Fijn als iets op tijd geleverd wordt

Pieter Ghijsenlaan 4

1506PV Zaandam

Over Dekker Watersport

Alles voor de boot behalve de boot zelf. Wij verkopen alle watersportartikelen en bootaccessoires voor uw motorboot of zeilboot. Dekker Watersport is dé watersport specialist in de randstad en al sinds jaar en dag een begrip in de Zaanstreek. Dekker Watersport bestaat al 152 jaar en is sinds 2 jaar ook bij koninklijke beschikking hofleverancier geworden. Bent u op zoek naar bootaccu's, rubberboten, ankers, scheepsklokken, epifans jachtlak, international bootlak, international micron antifouling, reddingsvlotten, reddingsvesten of andere bootonderdelen.