Altijd goede service en kennis van zaken.

Snel geleverd,goed verpakt en perfect omschreven

Hallo, het product was goed omschreven,goed verpakt en supersnel geleverd. Nog een bedankt

comfortabel zonder omweg

Wij wonen in België en hebben onze thuishaven in Noord Nederland. eenmaal per jaar trachten wij de winkel in Zaandam te bezoeken zodat wij de producten kunnen voelen. Als het niet past om de kleine omweg naar Zaandam te nemen, dan vinden wij aankopen via een goed functionerende verkoopwebsite best comfortabel. Magda en Dirk

vlot, behulpzaam en correct.

goede feedback op gestelde vragen, snelle accurate info. scherp geprijsd artikel! pakket werd snel verstuurd , vlotte service!

Snel bezorgd

Goede prijs kwaliteit!

altijd gezellig en goede infomatie

voelt altijd goed enprettig

Altijd correct

De bestelling wordt altijd keurig verzonden

Goede advisering

Wederom bij Dekker goed geholpen door personeel dat weet waar ze over praten

Bij Dekker, daar shop je lekker.

Dekker, top advies, goede service en een uitgebreid assortiment van uitstekende kwaliteit.

Snel en goed geregeld .

Voor mij de eerste keer een bestelling bij Dekker watersport geplaatst . Ervaring, prima , goed en gemakkelijk overzicht wanneer de levering plaats vind en zeker tegen een concurreerden prijs .

Driekleur LED met ankerlicht: een topper!

Topproduct gekocht: een HELLA LED driekleur met ankerlicht en BSH goedkeuring, tegen een uitstekende prijs! Snel verzonden, keurig verpakt.

Ik werd zeer goed geïnformeerd en ging met een goed gevoel de deur weer uit met een top product

Mijn ervaring was heel goed

Goede service!

Even een belletje of het product nog op voorraad was. Klantvriendelijke medewerker ging speciaal in het magazijn boven kijken en de laatste bootstoel was voor mij. De volgend dag in huis! Gewoon top! Ook nette verpakking.

Heel goede aankoop

De drinkwaterpomp werd erg snel geleverd ondanks drukke periode. Mooie prijs, stille pomp, heel tevreden!

Goede service en prettig personeel!

Ook als een bestelling niet direct goed gaat, wordt er geprobeerd om het probleem zo goed mogelijk op te lossen! Dat geeft het gevoel dat je echt welkom bent als klant. Ook het organiseren van speciale dagen is fijn!

Een zeer vriendelijke en kennis van zaken hebben wij ondervonden bij de firma Dekker.

Zeer behulpzaam en op een hele sympathieke wijze zijn wij geholpen, ook het uit gebreide assortiment is bijzonder.

Geweldig snelle levering

Bedankt voor jullie service! Het was ontzettend fijn en snel

Goede communicatie over levering Goed ingepakt Snelle levering

Vriendelijke directe en vlotte communicatie

Goed bereibaar en uitgebreide advisering. Retourzendingen vlot en correct afgehandeld.

Altijd concurrerende prijzen, snelle levering en goed advies

Door het ruime assortiment, de gratis verzending en de lage prijzen de plek voor one stop online shopping. Daarbij goed advies en retour Zonder gezeur mocht het toch verkeerde maat zijn e.d.

Snel geleverd tegen een goede prijs ze doen wat ze beloven en was goed ingepakt

Op tijd geleverd, lijkt goed te functioneren

Product is netjes op tijd geleverd. Nu paar weken regelmatig aangesloten. Goed te tillen/ verplaatsen. Reservoir makkelijk te legen. Bediening duidelijk en ook prima handleiding erbij. Komt niet aan de beloofde max.liter / 24 uur maar al met al een goede opbrengst. Kan nog niets zeggen over duurzaamheid product. Hoop er lang meer te doen. Min :Jammer geen bijpassend slangetje voor afvoer van bvk 2 m. Nu zelf op zoek voor slang, voor als ik langer weg ben. Gemiste kans , kan niet om de kosten gaan. Zou mooie service zijn.

Zeer snelle levering

Heel aangename en adequate aanpak!

Een vervelende oneffenheid in de transactie - nalatigheid bij PostNL - werd uiterst sportief opgelost.

Dekker is een winkel waar je altijd blij van wordt.

Over Dekker Watersport

Alles voor de boot behalve de boot zelf. Wij verkopen alle watersportartikelen en bootaccessoires voor uw motorboot of zeilboot. Dekker Watersport is dé watersport specialist in de randstad en al sinds jaar en dag een begrip in de Zaanstreek. Dekker Watersport bestaat al 152 jaar en is sinds 2 jaar ook bij koninklijke beschikking hofleverancier geworden. Bent u op zoek naar bootaccu's, rubberboten, ankers, scheepsklokken, epifans jachtlak, international bootlak, international micron antifouling, reddingsvlotten, reddingsvesten of andere bootonderdelen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.