Klantvriendelijk en snelle levering

Zoals beloofd, produkt de volgende dag bezorgd. Snelle en klantvriendelijke persoonlijke reactie op email en telefonisch.

Gewoon de goedkoopste

Ken het product al van vorige bestelling, dus zoek nu puur de voordeligste, en dat was Dekker Watersport, gauw besteld dus

Groot assortiment en goed advies

Ik kon goed terecht met vragen, hoefde niet te lang te wachten en werd vriendelijk te woord gestaan over verschillende onderwerpen.

Goed telefonisch advies.

Vlot geleverd, netjes verpakt. Dikke prima.

Zeker opnieuw gebruik van maken.

Order was processed promply.

Item was on back order. It was a day or two before I was notified, a bit slow.

Duidelijke uitgebreide en overzichtelijke website.

Eenvoudig om online bestelling te plaatsen, goede feedback om afhandeling te volgen en zeer vlotte levering. Precies volgens afspraak.

Uitstekende service !!

Vanaf het raadplegen van de website tot de levering thuis een zéér correcte en snelle afhandeling van de bestelling ! Bravo !!

Geweldig. Ik werd er helemaal gelukkig van

Er arriveren bij ons veel pakketjes, maar nog nooit kwam een doosje zo mooi en tijdig bij ons aan. Wat een vreugde, ik zal dit moment mijn leven lang niet vergeten.

Goede producten redelijke prijzen snelle levering

Vriendelijk ‘to the point’ advies

Eventjes snel en vakkundig en vriendelijk uitleg over de verschillende methodes om de romp van een polyester schip in de was te zetten

Top leverancier

Snel, juiste material, goede prijs!

Altijd correct en supersnel geleverd

We bestellen geregeld iets voor onze boot, de leveringen zijn steeds heel correct

Elektrobuitenboord motor besteld. Binnen een paar dag geleverd. Goede service.

gewoon goed

pakketje kwam netjes aan nette winkel

Betrouwbare watersportwinkel

Bestel regelmatig boot benodigdheden, worden altijd correct, snel en met kwaliteit geleverd.

Snelle levering en goede prijs

Omdat ik omhoog zat om nog snel een anode te bestellen voor het weer in het water leggen van mijn boot, kwam ik bij Dekker uit. De levering kwam al de volgende dag en dus op tijd :-)

Zet vlotte afhandeling en levering

De volgende werkdag werd bestelling geleverd.

Alles naar wens perfect in orde

Alles naar wens, goede communicatie!

Bestelling is keurig verzorgt

Bestelling is keurig verzorgt

Heeel goed

Ik kom al een paar jaar bij Dekker Watersport. Het fijne van de winkel is de ruime sortering en het advies wat je krijgt. En dat is echt goed! Ondertussen ken je de mensen in de winkel en dat maakt het zoveel leuker dan kopen in een webshop.

Altijd gelegenheid om de juiste informatie te krijgen

Vanaf de locatie als 2é hands watersport artikelen tot de huidige locatie altijd klant geweest. Vanaf 1977 actief in de watersport. Het personeel is bij aankoop en met vragen altijd een deskundig en heeft een protectieve houding.

goede snelle service

snelle levering, goed product

Bestelling geplaatst en zeer snelle levering en goed advies

Uitstekend en scherpe prijs

Marifoon besteld en snel geleverd voor een scherpe prijs

Pieter Ghijsenlaan 4 1506PV Zaandam

Over Dekker Watersport

Alles voor de boot behalve de boot zelf. Wij verkopen alle watersportartikelen en bootaccessoires voor uw motorboot of zeilboot. Dekker Watersport is dé watersport specialist in de randstad en al sinds jaar en dag een begrip in de Zaanstreek. Dekker Watersport bestaat al 152 jaar en is sinds 2 jaar ook bij koninklijke beschikking hofleverancier geworden. Bent u op zoek naar bootaccu's, rubberboten, ankers, scheepsklokken, epifans jachtlak, international bootlak, international micron antifouling, reddingsvlotten, reddingsvesten of andere bootonderdelen.