mooie aanbiedingen

goede vergelijkings site

Zeer makkelijk website en om iets af te sluiten

Scherpste overstap aanbieding

Vlot geregeld

Prettig, overzichtelijk en je bent in een mum klaar

Prettig,

Mijn ervaring met Breedband is goed.

Mijn ervaring met Breedband is goed. Aanvraag wordt snel verwerkt.

Gewoon goed

Prima vergelijk met nette tarieven. Helpt om elk jaar weer alles scherp af te sluiten.

Muy comoda

De momento excelente

• ¿Nos recomendarías?

makkelijk

Keuze

Na vergelijking van meerdere site,s gegaan voor deze.

Snel geregeld

Snel geregeld en nog extra korting ook

Very good and efficient service.

The girl that helped me out on the phone was very friendly, professional, and helped me to find the best package for my internet at home. She also was very good with listening and giving advices.

Goed geregeld

Overstappen gaat erg makkelijk

Site zeer overzichtelijk en overstappen gaat zeer eenvoudig.

Makkelijk,overzichtelijk,simpel regelen

Breedband stuurt me op tijd n mailtje om over te stappen(zelf zal ik daar niet snel aan denken). N andere provider kiezen is bij breedbank heel duidelijk en overzichtelijk en ze regelen de overstap. Dit mogen ze van mij ieder jaar doen :)

Goedmaker

Service kosten van bezoek monteur tmobile niet aangegeven op website, dus verrast bij eerste rekening. Aangegeven bij breedbandwinkel, uitstelend opgelost. Door naar vraag te luisteren en in 1x op te lossen. Goed gedaan

Beste Romario, dank voor uw beoordeling. Bij T-Mobile Glasvezel worden € 30,00 aansluitkosten berekend en € 37,50 voor de monteur. Dit staat gewoon vermeld op de website in de kosten en specificaties van het abonnement. Ook tijdens uw bestelling ziet u dit in het kostenoverzicht, en na uw bestelling in de samenvatting die u per e-mail heeft ontvangen. Desondanks heeft u dit waarschijnlijk niet opgemerkt. Om u alsnog als tevreden klant te behouden zorg ik dat u de kosten voor de monteur door ons vergoed krijgt. U heeft dit ondertussen al op uw rekening ontvangen als het goed is. Mocht u nog verdere vragen hebben, hoor ik het graag. Ik wens u in ieder geval veel plezier van uw nieuwe T-Mobile abonnement. Tevens wil ik u graag verzoeken uw beoordeling bij te stellen. Met vriendelijke groet, Breedbandwinkel.nl klantenservice

snel geregeld

lekker snel en goedkoop geregeld.

Snel geregeld aansluiting

Alles was snel en makkelijk geregeld.

Beste Corina, dank voor uw beoordeling. Ik zie dat de cashback afgelopen vrijdag aan u over is gemaakt. Wegens vertraging bij Ziggo hebben wij u cashback helaas niet eerder ontvangen en over kunnen maken. Kunt u controleren of u de cashback (wellicht vandaag?) heeft ontvangen? Uw e-mail van vrijdag was inderdaad nog niet beantwoord zie ik. Door onze Halloween-actie en daarmee enorme drukte lopen we hierin helaas iets achter. Excuses voor dit ongemak. Mocht u gelegenheid zien uw beoordeling bij te stellen, dan zien wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Breedbandwinkel.nl klantenservice

Al jaren een tevreden klant

Gebruik breedband winkel al jaren. Heel gemakkelijk met een paar muisklikken heb je de beste aanbiedingen op een rij!!

Waardeloos

Een aanvraag gedaan voor KPN bij deze winkel, bevestiging gekregen maar daar bleef het bij. Na ruim een maand maar eens geïnformeerd hoe het er mee stond. Krijg ik bericht dat ivm betalingsachterstand op mijn adres (dus niet als persoon) mijn aanvraag af werd gewezen door KPN maar ze hadden wel voorbereidend werk gedaan en T mobile deed geen kredietcheck.... Ik heb KPN direct gebeld, wat blijkt één groot onzinverhaal van breedbandwinkel! Binnen 5 minuten was het rechtstreeks bij KPN zomaar geregeld. Ik vermoed dat deze instantie minder onafhankelijk is dan het zich voordoet en je al probeert te strikken voor een abonnement waar voor ze waarschijnlijk hogere marges ontvangen dan bij het gewenste KPN. 1 ster krijgen ze van mij omdat 0 niet kan.

Beste Nico, dank voor uw beoordeling. Op 9 september heeft u via ons een bestelling gedaan voor KPN Glasvezel. Een dag later is uw bestelling door KPN in behandeling genomen en kregen wij de melding terug dat uw adres negatief stond geregistreerd wegens een eerdere betalingsachterstand, waardoor uw bestelling is geannuleerd. Dit gaat op adresbasis en hoeft dus niet op uw naam te staan. Hierover hebben we u 10 september per e-mail reeds geïnformeerd, wellicht heeft u deze e-mail gemist? Het kan best zijn dat uw adres ondertussen wél positief door de creditcheck heen komt bij KPN, of dat de KPN medewerker aan te telefoon wellicht andere rechten heeft een bestelling tóch te verwerken. Hierbij is vanuit ons echter geen kwade opzet in het spel. U begrijpt vast dat wij er niets aan hebben om u niet aan te sluiten. Hier helpen wij u niet mee, en onszelf en de aangesloten providers ook niet. Helaas hebben wij u in dit geval niet van dienst kunnen zijn. Toch zou ik u gezien de situatie vriendelijk willen vragen uw beoordeling enigszins aan te passen. Ik hoop u namelijk in de toekomst alsnog als klant te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Breedbandwinkel.nl klantenservice

goed service en snelle dienstverlening

Had fout gemaakt bij bestelling en na 1 belletje direct verholpen en binnen 1 dag contract gevens van nieuwe provider ontvangen. Als de rest ook zo vlot verloop zouden ze een 10 kunnen krijgen. Maar dat zal de tijd leren!

Tot nu toe correct

Maar het echte werk (het aansluiten) moet nog beginnen

Gewoon duidelijk

Overzichtelijk en daardoor makkelijk om een keuze te kunnen maken.

Duidelijke website

Meer voordeel dan bij andere vergelijkingssites.

Over Breedbandwinkel.nl

Breedbandwinkel.nl is een in 2003 opgerichte vergelijkingssite voor breedband internet, tv en bellen. Dankzij een goede relatie met de verschillende aanbieders heeft Breedbandwinkel.nl zich ontwikkeld tot de belangrijkste speler in de breedbandmarkt met de hoogste kortingen en het meest complete aanbod. Met ruim 15 jaar ervaring en meer dan 420.000 tevreden klanten is Breedbandwinkel.nl de overstap specialist in Nederland!