Nu al voor het 3e achtereenvolgende jaar gebruik gemaakt van Breedbandwinkel.nl

Nu al voor het 3e achtereenvolgende jaar gebruik gemaakt van Breedbandwinkel.nl, net alleen voor Internet, maar ook voor de Sim-only van de kinderen.

Altijd de beste prijs en goede service.

Overstappen, nieuwe abonnement, vergelijken, beste prijs, cashbacks. Je hoeft alleen jouw eigen bankrekening nog in te vullen en alles is geregeld. Gebruik het nu al jaren en al jaren dik tevreden.

Breedbandwinkelwerkt goed, echter KPN gaat moeilijk

Breedbandwinkelwerkt goed, echter KPN gaat moeilijk.

mijn ervering ivind leuk

ja

Snel verwerkt

Super snel een nieuw abonnement aangevraagd.

Betere service bij aansluiten

Misschien vooraf duidelijk communiceren waar breedbandwinkel bij kan helpen bij het aansluiten ipv standaard naar KPN te verwijzen, en waar niet. Breedbandwinkel lijkt niet helemaal te kunnen vermelden of een aansluiting heeft plaats gevonden. Als dat zo is, is het niet anders, maar communiceer dat ook vooraf duidelijk. In principe stuurt breedbandwinkel de consument door naar KPN die voor de rest alles dan doet en ontvangt het daarvoor een commissie van KPN. In ruil daarvoor krijgt de consument en gratis Pathe film.

Beste klant, dank voor je review. Het klopt inderdaad dat de provider uiteindelijk verantwoordelijk is voor de technische oplevering van het abonnement. Samen met de installatiepartij kijkt de provider wat haalbaar is qua leverdatum op basis van je opgegeven wensdatum. Uiteindelijk ontvangen wij hier wel bevestiging van, maar wij hebben geen directe inzage in welke afspraken er ingepland worden voor de monteur. Door via Breedbandwinkel te bestellen ontvang je overigens niet alleen een Pathé film, maar betaal je de eerste 6 maanden ook € 7,50 minder per maand (€ 27,50 t.o.v. € 35,00 per maand bij KPN zelf), ontvang je € 20,00 cashback op je rekening, heb je een laagste prijsgarantie en kun je gebruikmaken van onze internetgarantie. Dus ook al mocht het misgaan bij KPN, kun je alsnog op ons rekenen! Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ik wens je uiteraard alvast veel plezier van je nieuwe KPN abonnement. Mocht je de review enigszins bij willen stellen, dan zien wij dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Breedbandwinkel.nl klantenservice

perfect

goede deal en loopt soepel

makkelijk en overzichtelijk

Ik was aan het rondkijken om te besparen op abonnementen en vond goede opties bij de breedbandwinkel. Heb er een gekozen en de beloofde acties zijn goed uitgevoerd en ben overgestapt naar een andere provider.

Snel en makkelijk geregeld!

Via Breedband winkel internet only van Odido besteld. Erg makkelijk en snel geregeld. De prijs is gelijk als bij andere sites, echter bij breedband winkel een extra cashback van 20,- en een Pathé voucher van 4,99 erbij, Top!

Duidelijke site, fijne aanbiedingen.

Bonus

Ik ben in januari via jullie bij online terecht gekomen. Ik zou 20 euro bonus krijgen maar heb tot op heden nog niets gezien. Wanneer gaan jullie dat uitbetalen?

Beste heer Diemers, Dank voor uw beoordeling. Ik zie dat u de cashback destijds niet heeft aangevraagd. Dit staat vermeld in de bevestiging van uw bestelling. Geen probleem echter, ik heb het zojuist alsnog voor u in orde gemaakt. Ik zorg dat het bedrag deze week op uw rekening staat. Ook voor uw nieuwe bestelling van gister heb ik de cashbackaanvraag direct in orde gemaakt. U heeft hier zojuist een aparte bevestiging van ontvangen. Ik wens u alvast veel plezier van uw nieuwe abonnement. Mocht u in de gelegenheid zijn uw beoordeling bij te stellen, dan zien we dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Breedbandwinkel klantenservice

Vriendelijk

Vriendelijk en aardig behandeld.

overzichtelijk site

Overzichtelijk site, makkelijk

Helemaal super

Mijn ervaring met Marjo was perfect

krijg te snel deze vragen, gister pas aangevraagd

ik heb gister pas iets aangevraagd via breedbandwinkel en weet nu nog jiet of alles goed gaat verlopen met de overstap, beetje vreemd dat breedbamdwinkel mij nu al een tevredenheidsonderzoek stuurt.. fijn is dat ze telefonisch bereikbaar zijn

Makkelijk Goedkoper/ voordelig Opzoek naar de beste mogelijkheid

Goed geregeld

De makkelijkste manier om internet te regelen

Alle extra's die geboden worden zijn mooi meegenomen maar ik kom alleen om even mijn opties te vergelijken en om niet alle onzin op de websites van providers te hoeven doorzoeken.

Vergeten.......maar toch nog goed gekomen.

Na een dag nog niets gehoord,mail gestuurd,mijn bestelling was vergeten! Snelle reactie en moeite gedaan! Prima hoor.

Beste Ron, dank voor je review. Heb het direct even voor je uitgezocht en je bestelling was gelukkig niet vergeten, dat is ook nog niet eerder gebeurd. Afhankelijk van wat er is besteld wordt dit handmatig gecontroleerd en verwerkt. Hier kan soms wegens drukte maximaal 24 uur tussen zitten. Als het goed is heb je ondertussen ook bevestiging vanuit Budget ontvangen. Voor het ongemak sturen we je een klein cadeautje. Mocht je een mogelijkheid zien je review bij te stellen, zien we dat uiteraard graag. Ik wens je alvast veel plezier van je nieuwe glasvezelabonnement! Met vriendelijke groet, Breedbandwinkel.nl klantenservice

Snel en duidelijk

Ik ben goed geholpen in duidelijke taal.

Helder vergelijken en overstappen

Het was eenvoudig vergelijken met de diverse aanbieders en eenvoudig overstappen.

Perfect overzicht met leuke aanbiedingen

Zeer tevreden en snelle reacties terug

Hallo . Ik ben tot nu toe zeer tevreden met de bestelling. Ik zal je aanbevelen bij mijn vrienden. Bedankt .

Noordeindseweg 228 C

2651LK Berkel en rodenrijs

0800 - 0160

Over Breedbandwinkel.nl

Breedbandwinkel.nl is een in 2003 opgerichte vergelijkingssite voor breedband internet, tv en bellen. Dankzij een goede relatie met de verschillende providers heeft Breedbandwinkel.nl zich ontwikkeld tot de belangrijkste speler in de breedbandmarkt met de hoogste kortingen en het meest complete aanbod. Met 20 jaar ervaring, ruim 600.000 klanten en 89 Servicepunten in het land is Breedbandwinkel de overstapspecialist in Nederland!