Snel en prettig geholpen prima

Vriendelijk en behulpzaam.

Goede en duidelijke website

Goede ervaring

Geheel volgens verwachting

Geheel volgens verwachting. Simpel, duidelijk en snel. Prima

Duidelijke site, telefonisch goed en snel geholpen.

Overzichtelijke site. Telefonisch goed bereikbaar en goed geholpen.

Prima en goede cace back

extreem veel fout gegaan, wat een bende

Extreem veel fout gegaan; opleverdatum niet gehaald, nummerbehoud eerst niet doorgegeven en na de afkoelingsperiode was het niet meer mogelijk maar zat ik wel aan het abbonement vast, verkeerde apparatuur geleverd voor telefonie. Weet niet of het aan ziggo ligt of aan hun maar er is letterlijk NIETS goed gegaan!

Beste Dominick, dank voor uw beoordeling, en namens Ziggo direct onze excuses voor het ontstane ongemak. In uw bestelling zie ik dat u geen nummerbehoud had aangevraagd, u had namelijk aangegeven geen vast telefoonnummer te hebben. Vandaar dat nummerbehoud ook niet is aangevraagd en in gang gezet. Wat betreft oplevering zijn wij als tussenpersoon helaas vrij machteloos inderdaad, het is dan ook vervelend om te zien dat u geen fijne ervaring heeft gehad met uw Ziggo oplevering. Wel heb ik zojuist de cashback-aanvraag alvast voor u in orde gemaakt, hier heeft u zojuist per e-mail bevestiging van ontvangen. Ik wens u alsnog veel plezier van uw nieuwe Ziggo abonnement. Met vriendelijke groet, Breedbandwinkel.nl klantenservice

Snelle Service

...

Niet beloofde snelheid

OP mijn adres geven jullie bij online.nl 5MB Upload. Andere providers 2 MB. Maar ik krijg 2 MB. Foute informatie -= dan had ik een goedkopere gekozen

Beste Jules, dank voor uw beoordeling en excuses voor het ongemak. De snelheid die wij weergeven is de snelheid die wij vanuit de provider ontvangen voor uw specifieke adres. Dit is (voornamelijk bij VDSL) helaas geen gegarandeerde snelheid, en kan in de praktijk soms iets hoger of lager uitvallen. Om u toch een extra voordeel aan te bieden zorg ik dat u niet 6 maar 12 maanden korting ontvangt op uw abonnement. U ontvangt deze compensatie morgen op uw rekening. De cashback-aanvraag heb ik zojuist ook voor u in orde gemaakt. Dit bedrag ontvangt u komende maand op uw rekening. Ik hoop u hiermee alsnog een passend aanbod te kunnen doen en wens u alvast veel internetplezier met uw nieuwe abonnement. Met vriendelijke groet, Breedbandwinkel.nl klantenservice

Super snel geholpen super snel geregeld

Super geholpen en binnen een uur al alle info en bevestiging via mail binnen Daarbij al datum van aansluiting Dat binnen een uur Heel veel dank aan de telefoniste van breedband winkel voor de snelle en goede service ( ik ben je naam vergeten maar je hebt mijn kpn aansluiting geregeld )

fijn dat via deze site wel kortingen gegeven worden op abonnementen, als je op de site zelf bent (bijv KPN of Ziggo) dan staan daar geen kortingen of aanbiedingen (of ik kijk niet goed, maar ben blij met deze site)

Beste Marjan, dat heeft u helemaal goed gezien! Als u via ons bestelt bent u inderdaad altijd goedkoper uit dan bij de provider zelf. Ik wens u alvast veel plezier van uw nieuwe KPN abonnement! Met vriendelijke groet, Breedbandwinkel.nl klantenservice

Probleemloos voordeliger

Simpele vergelijkingsmogelijkheden. Eenvoudige procedure en snelle communicatie! Prima service

Goed geholpen

Goed geholpen in wat ik gezocht heb en een goede overzicht op basis daar van.

Alles was duidelijk en verliep naar wens, toppie

Overzichtelijk en kristalhelder

Snel een top-3 gekregen maar je kunt niet blindvaren op de gegeven informatie. Altijd de reviews checken en een 2e vergelijking maken. Het heeft mij wel geholpen bij het maken van mijn keuze.

Overzichtelijke En soepele overstapervaring

Overzichtelijke En soepele overstapervaring

Makkelijk

Makkelijk, enige (grote) nadeel is wel ik zou eerst gebeld worden op een verhuisvraag is te laat gebeurd: pas nadat ze de contract aanvraag al hebben doorgestuurd (ipv dit na mij te bellen te doen). Was niet zo slim.

Beste heer, dank voor uw beoordeling. Ik zie inderdaad dat mijn collega u pas dinsdag, de dag na verwerking van het abonnement, heeft gebeld om dit te verifiëren. Mocht u nog niet contractvrij zijn geweest, hadden wij dit uiteraard voor u recht kunnen zetten. Ik heb de cashback voor uw abonnement ook alvast in orde gemaakt, hier heeft u zojuist bevestiging van ontvangen. Excuses voor de verwarring en het ongemak. Ik wens u alsnog veel plezier van uw nieuwe abonnement! Met vriendelijke groet, Breedbandwinkel.nl klantenservice

Snel en zonder probleem overgestapt

Goede site, snel geregeld

Snel een abonnement afgesloten met goede info en voor een lagere prijs dan op site van leverancier.

Perfect geregeld

De aanvraag via de website was zo geregeld en de KPN is al langs geweest om alles aan te sluiten. Communicatie is duidelijk en precies gekregen waar ik op hoopte. Complimenten!

Snelle reactie, maar geen onnodige kosten cashback en cadeaus zijn pluspunten

Fijne partij met goede aanbiedingen

Via Breedbandwinkel heb ik mijn nieuwe abonnement voor KPN internet en tv aangevraagd. Hier was de beste korting. Bij de aanvraag leek er iets mis te zijn gegaan bij het contract van KPN (waarbij de fout bij KPN lag). Na Breedbandwinkel gebeld te hebben, hebben zij dit netjes onderling geregeld met KPN.

Netjes geholpen

Zeer netjes geholpen met het oplossen om zo snel mogelijk internet en tv te krijgen

Duidelijk en overzichtelijk

Goed en duidelijk

Prima informatie

Moet nog blijken

Over Breedbandwinkel.nl

Breedbandwinkel.nl is een in 2003 opgerichte vergelijkingssite voor breedband internet, tv en bellen. Dankzij een goede relatie met de verschillende aanbieders heeft Breedbandwinkel.nl zich ontwikkeld tot de belangrijkste speler in de breedbandmarkt met de hoogste kortingen en het meest complete aanbod. Met ruim 15 jaar ervaring en meer dan 420.000 tevreden klanten is Breedbandwinkel.nl de overstap specialist in Nederland!