Snel, duidelijk en geregeld

Snel goed geregeld

Tot op heden tevreden

Makkelijk en snel geregeld. Ook snel doorgegeven aan kpn een dag later kreeg ik de benodigde info. Als de cashback ook netjes betaald wordt dan is het de 5 sterren zeker waard.

goede keuze en scherpe aanbiedingen

Na enig zoeken op inernet bij Breedbandwinkel terecht gekomen. Wist eigenlijk al wel wat ik zocht dus met de goede deal snel geregeld.

Prima benadering tot heden,

Goede begeleiding.

?

?

Duidelijk overzicht en heel snel alles verwerkt

Aanbod goed en heel overzichtelijk, de vervolgstappen goed en snel opgepakt

Heel fijn geholpen/geadviseerd

Had veel vragen, daar werd alle tijd voor genomen. Verder werd er goed naar mijn situatie gekeken. Daardoor geen extra uitgaven aan opties die ik toch niet nodig heb

Tot op heden is het verloop van mijn bestelling goed dus tevreden.!

Goede uitleg en zeer klantvriendelijk

Ik ben beleefd te woord gestaan en prima behandeld

super goed

goed en duidelijk erg tevreden

goed en overzichtelijk.

Breedband winkel gaf mij een duidelijk overzicht van de providers en precies de het abonnement dat ik zocht. Geen on-nodige kortingen op dingen die ik toch niet gebruik maar een goede prijs en een extra cashback er bovenop ook nog! Bent tevreden!

goedkoper dan direct bij KPN

Uit toeval hier terecht gekomen, en gecheckt of ik via breedbandwinkel goedkoper uit zou zijn, het scheelde meer dan 100 euro!

Snel en makkelijk

Goed in te vullen en snel geregeld

Supersnel en supergoed geregeld

Pakket bij KPN uitgekozen (supervoordelig glasvezel), alles verstuurd en binnen 10 minuten kreeg ik een mail van KPN dat ik klant was. Perfect!

Snel, Duidelijk, Leuke actie

Duidelijke omschrijving, leuke korting, helpdesk medewerker helpt ook goed en snel!

Snel geregeld, meeste korting!

Snel geregeld en meeste korting

Vriendelijk personeel

Probeert belangstellende potentiële klanten vast te houden, goed bezig. Uiteindelijke aanvraag vlekkeloos verlopen. Scherpe aanbiedingen.

Top zeer en zeer tevreden

Top! zeer en zeer tevreden

perfect tot nu

Duidelijk mooie aanbiedingen

Snel en eenvoudig

De aanvraag was heel makkelijk, alles duidelijk zijn, inclusief hopelijk de cashback van €10 z.s.m.

Vlot en prima geregeld.

Komt afspraken na. Zelfs cashback ontvangen na verloop termijn. Klasse!

Zoals elk jaar perfect

Ik controleer jaarlijks of er een goede aanbieding is en ook dit jaar heb ik een goede gevonden

Over Breedbandwinkel.nl

Breedbandwinkel.nl is een in 2003 opgerichte vergelijkingssite voor breedband internet, tv en bellen. Dankzij een goede relatie met de verschillende aanbieders heeft Breedbandwinkel.nl zich ontwikkeld tot de belangrijkste speler in de breedbandmarkt met de hoogste kortingen en het meest complete aanbod. Met ruim 18 jaar ervaring en meer dan 500.000 tevreden klanten is Breedbandwinkel.nl de overstap specialist in Nederland!