Eenvoudig, makkelijk en snel geregeld.

Alles overzichtelijk op een rij. Zonder al te veel gedoe eenvoudig geregeld. En je wordt nog gebeld om zeker van te zijn dat je bestelling klopt. Zeer attent!

Duidelijk, eerlijk en goedkoopst

Zeer makkelijk en duidelijk, je ziet duidelijk waar je aan toe bent.

Makkelijk en duidelijk met bestellen

Prima plek om internet te regelen

Ik heb mijn abonnement via breedbandwinkel afgesloten, zodat ik mee kon doen aan de cashback actie. Alles qua aanmelding en installatie (Tele2 ADSL) verliep heel soepel. Let er alleen wel op dat je het geld van de cashback pas terug kan vragen als je internet ook echt geïnstalleerd is en je eerste maandbedrag is afgeschreven. Daarna kan het nog een paar weken duren voor je het op je rekening hebt.

Goedkoop internet

ik weet nog niet of het internet me bevalt, ik heb namelijk mijn internet nog niet ontvangen. Deze enquête is daarom wel wat aan de vroege kant

Goede en snelle service

Mijn aanvraag voor ziggo werd ter plekke afgehandeld door de service medewerker en werd duidelijk van Informatie voorzien.

makkelijke vergelijking en supersnelle bestelling

Makkelijke vergelijkingssite.

Duidelijke site, leuke aanbieding

Prima Service, vriendelijk

Snel geregeld

Top, samen de winst delen en gemakkelijke service

Jammer dat breedband geen SIM kaarten bemiddeld.

Beste Ed, bedankt voor uw beoordeling! Heeft u www.belwinkel.nl al gezien? Onze zustersite voor Sim-only abonnementen. Als Breedbandwinkel klant ontvangt u tevens een extra cashback. Zie hiervoor de bevestiging die u van ons heeft ontvangen na uw bestelling. Met vriendelijke groet, Breedbandwinkel.nl klantenservice

Breedbandwinkel: website overzichtelijk en telefonisch contact prima verlopen.

Goede website. Prima telefonische service naar aanleiding van de aanmelding.

Lekker makkelijk, ongecompliceerd en snel

Lekker makkelijk, ongecompliceerd en snel

Snel geregeld.

Snel geregeld, komen afspraken na.

Heel duidelijk en makkelijk om providers te vergelijken

Ik wilde snel prijzen van internet providers vergelijken en Breedbandwinkel had alles wat ik nodig had!

Zeer tevreden!

Altijd lager in prijs als bij de provider zelf, en een cashback erboven op. Top!

Via op gebeld alles heel .moeilijk hier zo geregeld

Goede en snelle vergelijkingsservice

Goede en snelle service, ook bij vragen goed geholpen.

Ik ben goed geholpen, door verschillende medewerkers. Erg fijn ook dat dit via de mail kon en niet perse telefonisch moest.

Alles duidelijk en overzichtelijk.

goede service

word goed geholpen

zoals verwacht

Alleen online ervaring nu en in het verleden.

Prima erg tevreden

Helemaal tevreden word netjes gebeld goede service

Makkelijk, snel en goedkoper!

Alleen niet vergeten je bonus terug te vragen na levering haha..

Over Breedbandwinkel.nl

Breedbandwinkel.nl is een in 2003 opgerichte vergelijkingssite voor breedband internet, tv en bellen. Dankzij een goede relatie met de verschillende aanbieders heeft Breedbandwinkel.nl zich ontwikkeld tot de belangrijkste speler in de breedbandmarkt met de hoogste kortingen en het meest complete aanbod. Met ruim 15 jaar ervaring en meer dan 420.000 tevreden klanten is Breedbandwinkel.nl de overstap specialist in Nederland!