Goed overzicht

Vlot

Prima website

Prima website, duidelijk en overzichtelijk, alle gemak om aanmelding te plaatsen

Netjes geholpen

Ben heel netjes te woord gestaan en nerjes geholpen

snel een goed

Duidelijk en mooi aanbod

Mooi alle aanbiedingen op een rij. Duidelijke voorwaarden en mooie aanbieding. Aanmelden ging super

Vooralsnog prima

Op een makkelijk manier een vergelijking kunnen maken en gekozen voor de goedkoopste verbinding bij Online.nl. Communicatie e.d. is vooralsnog prima op orde.

duidelijk en helder

duidelijk en helder

Met Breedbandwinkel goede ervaring

Lastigheden liggen bij Ziggo

Handige vergelijkingswebsite!

Goed overzichterlijke website!

Geweldige medewerker duidelijk en veel kennis

Vakkundige medewerker.

Overzichtelijk en snel geregeld

Overzichtelijke en makkelijke website om internetproviders te vergelijken. Je kunt zelf de pakketsamenstelling kiezen en aan de hand daarvan worden aanbieders vergeleken. Ook is duidelijk wat de (tijdelijke) aanbiedingsprijzen en (vaste) maandlasten zijn.

makkelijk te doen!,

De site is snel te vinden!

snel, makkelijk en met leuke verrassingen

nieuw contract en overstap snel geregeld

als de cashback ook nog binnenkomt een prima site

Een hele goede site

Voor de tweede keer maak ik nu gebruik van de site. Beste korting en alles netjes beschreven en goede samenwerking met de aanbieders.

Goed geholpen

Is heel goed.

duidelijk en goed overzicht,van de producten dat iedereen begrijpt.

Mijn ervaring met breedband winkel is. alles zeer duidelijk omschreven word. en zeer overzichtelijk is van de producten, site waar jip en janneke taal gebruikt word. dat maakt het fijn, niet dat technische en onbegrijpbare taal.

Handige site en ze maken waar wat ze zeggen

Dankzij Breedbandwinkel kon ik gemakkelijk een redelijk simpel internet abonnement met TV5 (france) vinden en snelle service.

Prettig, adequaat

Verstand van zaken

Snelle vergelijking, heldere keuzes

Misschien nog iets uitgebreider informatie bieden over inhoud abonnement en contractduur ed. Aansluiting moet nog gedaan worden en dan pas kan ik gefundeerde uitslag geven.

Simpel proces, met goede communicatie

Komt toezeggingen na, ook uit het verdere verleden!

Tot nu goed

Ik heb mijn aansluiting nog niet, maar gaat wel snel allemaal, en goede service. Afwachten dan maar ... :)

Tot nu toe gaat alles heel soepel en goede communicatie!

Goed geregeld

Goed en simpel geregeld!

Over Breedbandwinkel.nl

Breedbandwinkel.nl is een in 2003 opgerichte vergelijkingssite voor breedband internet, tv en bellen. Dankzij een goede relatie met de verschillende aanbieders heeft Breedbandwinkel.nl zich ontwikkeld tot de belangrijkste speler in de breedbandmarkt met de hoogste kortingen en het meest complete aanbod. Met ruim 15 jaar ervaring en meer dan 420.000 tevreden klanten is Breedbandwinkel.nl de overstap specialist in Nederland!