Zeeg goed en snel

Snel en makelijk geregeld

Gewoon goed

Internet dsl youfone

Ik was altijd tevreden bij jullie breedband winkel. Ga zo door

Goede duidelijke informatie

Site is duidelijk, het proces is makkelijk. Volgend jaar stap ik weer over ;-)

Duidelijk overzichtelijk

Goeie vergelijkingen

Snelle en accurate opvolging van bestelling!

Overstappen

Zo overstappen was makkelijk dan ik hadden zo gedacht krijgen ik e-mail van caiway.nl hopelijk dat te installeren is net zo goed en niet (difficult) bedankt ook voor het medewerker zij hadden geduld met mij halve Engels/Nederlands Bedankt nog a keer

Nieuwe provider met succes gevonden.

Handige site met up to date aanbiedingen.

Klantgericht medewerking

Top Top klantvriendelijk medew

Netjes geholpen

Netjes geholpen

Erg mooie aanbieding gescoord!

Na jaren klant te zijn geweest bij KPN bleek na contact een korting niet mogelijk aangezien het contract bijna afloopt. Via Breedbandwinkel heb ik een nieuw KPN abonnement afgesloten met een flinke korting, een cashback én een extraatje. Enig minpunt tot nu toe is dat pas na afsluiten duidelijk werd dat ik geen 2 maanden maar 1 maand gratis NLziet krijg omdat ik daar al klant ben. Verder tot nu toe erg tevreden!

Snel overzicht qua prijzen

Simpel , makkelijk en duidelijk

Overzichtelijk, goede vergelijking mogelijk en goede aanbieding

Via de site heb ik een goed overzicht gekregen van de mogelijkheden en tarieven. Deze was interessanter dan bij andere vergelijkingssites. Ik heb via de site besteld en het was direct geregeld. Top!

Makkelijk te bestellen

De opzegging is na tussenkomst van Breedband, op voor mij, aanvaardbare wijze gerealiseerd!

Wij stappen over naar Budget. Het was de bedoeling dat Budget de overstap zou regelen. Wegens voor mij onduidelijke redenen moest ik echter de opzegging zelf doen. Naar aanleiding van mijn beoordeling heeft Breedband direct actie ondernomen. De gemaakte fout is niet aan Breedband te wijten.

Beste heer Udding, dank voor uw beoordeling en excuses voor het ongemak. Zojuist hebben wij u al telefonisch gesproken, maar voor de volledigheid ook nog even via deze weg. Door een fout bij Budget is de overstapservice door hen inderdaad niet in gang gezet. Dit hadden wij alsnog direct voor u kunnen laten oplossen, maar dit was niet meer nodig begreep ik. Ik wens u alvast veel plezier van uw nieuwe abonnement. Mocht u een mogelijkheid zien uw beoordeling eventueel aan te passen, zien wij dat graag. Met vriendelijke groet, Breedbandwinkel.nl klantenservice

snel en goed

Gewoon goed

Zowel telefonisch contact als online goed over te spreken

Top Company - great experience!

Dear team, thank you very much for your support and your service.

Heel netjes en soepel verlopen

Heel netjes en goed verlopen.

Super snel en makkelijk

Het was een makkelijke site en heel gebruikelijksvriendelijk.

zijn goed opgeleid in afschuiven

sinds slechte ervaring te hebben geschreven op 10-03-2021 willen ze me niet meer te woord staan. Elke keer krijg ik te horen dit moet ik overleggen met mn supervisor, u wordt hierover teruggebeld, hiervoor moet je contact opnemen met youfone enz. enz. met andere woorden zoek het maar uit waardeloos bedrijf. ze kunnen de naam beter veranderen in hoofdpijnwinkel. Denk 3 keer na voordat je je abonnement afsluit via deze firma. Doe het liever zelf rechtstreeks.

Beste Michel, dank voor uw beoordeling. Zoals ook bij de eerdere beoordeling aangegeven doen wij er alles aan dit voor u op te lossen met Youfone. Wij willen de bestelling alsnog kosteloos voor u annuleren, omdat Youfone de afspraak die zij met ons hebben gemaakt, niet nakomt. Zodra wij duidelijkheid hebben vanuit Youfone hoort u dit direct. Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken, maar helaas zonder resultaat. Ook per e-mail hebben wij nog geen reactie ontvangen. Wij willen u namelijk graag ook een compensatie aanbiedingen voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Breedbandwinkel.nl klantenservice

Goede uitleg en duidelijk

Prettig Duidelijk met uitleg en in war kan

zeer goed

accuraat

Overstapgemak

Bij het zoeken naar een overstapservice, kwamen wij toevallig op de site van breedbandwinkel. Na alles goed bekeken te hebben en ook andere sites bekeken te hebben, kwamen wij tot de conclusie, dat dit een prima deal was en hebben zodoende de stap genomen.

Over Breedbandwinkel.nl

Breedbandwinkel.nl is een in 2003 opgerichte vergelijkingssite voor breedband internet, tv en bellen. Dankzij een goede relatie met de verschillende aanbieders heeft Breedbandwinkel.nl zich ontwikkeld tot de belangrijkste speler in de breedbandmarkt met de hoogste kortingen en het meest complete aanbod. Met ruim 15 jaar ervaring en meer dan 420.000 tevreden klanten is Breedbandwinkel.nl de overstap specialist in Nederland!