Goed aan te bevelen.

Bestelling heel makkelijk kunnen plaatsen, helder en duidelijk. ook snel bevestiging ontvangen.

Vriendelijk en vakkundig geholpen

Goed geholpen

Erg tevr5

toppie

Snel

Snel geregeld

Overzichtelijke site, goede aanbiedingen

Overzichtelijke site, goede aanbiedingen. Het enige onduidelijke is hoe je het gratis zender pakket ontvangt i.c.m. Vodafone/Hollandse Nieuwe. Maar ik verwacht dat ik na het aansluiten, meer informatie ontvang.

top actie

heel duidelijk en overzichtelijk

super snel geregelt

alles wordt voor je geregelt helemaal top

Goed verzorgd.

Duidelijk en overzichtelijk

Duidelijk en overzichtelijk, makkelijk zoeken

goede, ervaren vrouw die haar werk kent

zeer goed

Alles keurig geregeld

Aanvraag direct bevestiging in de mail box, en leuke cashback.

Snel antwoord via de chat!

Vorig jaar ook overgestapt via deze site, alles is goed geregeld.

Just perfect!

This is the 1st time i use Breedbandwinkel service, I found it very easy to use, very useful and comprehensive information. Thank you amd I hope the service will be as good as your website!

Duidelijk en simpel

Duidelijke en simpele website

Goede website, wat onervaren klantenservice

Goede website, wat onervaren klantenservice. Na mijn eerste bestelling bedacht ik een uur later dat ik toch meer internetsnelheid nodig had. De medewerkster die ik telefonisch vroeg mijn order aan te passen, klonk wat aarzelend en onervaren. Daarop heb ik maar een tweede bestelling geplaatst en de eerste geannuleerd. Voor de rest ben ik heel tevreden over Breedbandwinkel.nl.

Goed duidelijk al jaren

Goeie poep hier al jaren

Duidelijke en gebruikersvriendelijke website!

Vergeleken met andere vergelijkingswebsites vind ik Breedbandwinkel tot nu toe de beste!!

Gewoon toegankelijk, fijn en snel

Gewoon toegankelijk, fijn en snel. Overzichtelijke site, binnen 5 minuten heb je de beste deal te pakken.

heel gemakkelijke website

Had snel de beste keus voor mij gevonden.

Snel geregeld overzicht met vergelijken goed

Snel geregeld keuze info gied

Breedbandwinkel.nl top service snel en accuraat geholpen bedankt!!

klantvriendelijk

De medewerkers waren zeer klantvriendelijk en hebben mij goed geïnformeerd t.a.v. mijn bestelling. De medewerkers doen wat ze zeggen!

Tijdsbesparing!

Je hoeft niet eens naar andere vergelijkingssites te gaan, je weet dat ze de beste aanbiedingen hebben!

Over Breedbandwinkel.nl

Breedbandwinkel.nl is een in 2003 opgerichte vergelijkingssite voor breedband internet, tv en bellen. Dankzij een goede relatie met de verschillende aanbieders heeft Breedbandwinkel.nl zich ontwikkeld tot de belangrijkste speler in de breedbandmarkt met de hoogste kortingen en het meest complete aanbod. Met ruim 15 jaar ervaring en meer dan 420.000 tevreden klanten is Breedbandwinkel.nl de overstap specialist in Nederland!