Service en advies zeer goed

Overzichtelijk en behulpzaam

Ik vind de service heel handig in het naast elkaar leggen van alle abonnementen om een keuze te maken. Ook de service om te helpen in het regelen is duidelijk en zeer welkom.

Duidelijk.

Goede uitleg tot nu toe.

Alweer een vlekkeloze overstap via Breedbandwinkel

Snel, overzichtelijk, informatief

Duidelijke uitleg op de site en snel geregeld

Ik heb een nieuw tv en internet abonnement uitgezocht en snel gevonden.

Lekker snel

Kreeg snel antwoord

Uitstekend site

Na vergelijken met andere providers kon ik heel snel mijn bestelling plaatsen binnen twee minuten was ik klaar en meteen een ontvangstbevestiging afgrond. Super en bedankt.

Goede klantenservice

Tot dusver goede ervaring. Zojuist mijn bestelling gewijzigd en dat ging gemakkelijk. Snel en prettig geholpen via telefoon.

Ze lijken te doen wat ze beloven

Altijd bijzonder dat je een review mag geven voordat het proces is afgerond. Vorige week een bestelling gedaan voor nieuwe provider (internet + tv). Dat is keurig bevestigd. Overzetting zal half januari plaatsvinden. Daar heb ik alle vertrouwen in, maar mocht er iets niet lopen zoals afgesproken of door mij verwacht, dan ben ik benieuwd of Breedbandwinkel.nl van meerwaarde blijkt.

Een verademing!

Het advies en de wijze van serviceverlening is perfect. Een absolute aanrader om je aansluiting via breedbandwinkel te regelen. Snel en professioneel!

Makkelijk, duidelijk en snel

Geen opmerkingen

prima, duidelijk

En nu maar afwachten hoe snel het internet geleverd gaat worden. Als dit net zo soepel gaat als het afsluiten van het contract dan ben ik dik tevreden.

betere ervaring als bij online

Netjes

Netjes zoals het hoort

Producten aanbieden die niet meer bestaand, geen communicatie en verlenging ipv nieuwe aanvraag

Door het invullen van mijn huidige provider heb ik na aanvraag klaarblijkelijk een verlenging / verhuizing aangevraagd, terwijl ik mijn huidige verbinding al had opgezegd. Het is dat ik er zelf achteraan belde om te checken of alles goed ging, ondanks een bevestiging van aanvraag te hebben gehad, want er bleek ook helemaal geen aanvraag in behandeling te zijn als gevolg van "de verlenging". Als jullie alleen nieuwe aansluitingen kunnen leveren en geen verlengingen, bied het dan ook niet aan. En als u wel per mail bevestigd maar effectief niets in gang zet, informeer de klant hier dan over. Ik belde nu dagen later toevallig zelf, maar hoe had het anders verlopen? Bovendien bleek helemaal nergens uit dat het nu om een verlenging ging. Niet tijdens het aanvragen, niet uit de bevestigingsmail en niet uit de kortingen die alleen gelden bij een nieuwe aanvraag. Erg verwarrend en vervelend dus. Daarnaast had ik voorafgaand eigenlijk eerst een vdsl bij budget alles in 1 aangevraagd, maar puntje bij paaltje blijkt dat zij alleen nog maar glasvezel aanbieden (voor hogere tarieven dan waarop ik inschreef, zonder verder bericht had ik al een glasvezel abo te pakken waardoor ik moest annuleren om die hogere tarieven te voorkomen. Gelukkig kon dat nog binnen 14 dagen). Dat is al weken geleden maar nog steeds staat het vdsl product bij budget alles in 1 op uw website. Al met al ben ik dus verre van tevreden, en hoop maar dat alles nu goed zal gaan. Zo niet dan is dit ook mijn laatste poging ooit via jullie geweest...

Beste Folkert, dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen van deze verwarrende situatie. Om het overzichtelijk te houden eerst even over uw Budget bestelling: Uit de informatie die wij vanuit Budget ontvangen is er op uw adres alleen VDSL beschikbaar, vandaar dat wij dit twee weken geleden, en ook nu nog tonen in onze vergelijker. Budget zelf geeft nu aan glasvezel op uw adres te willen leveren, maar is nog aan het uitzoeken hoe en waarom er aan ons foutieve informatie wordt verstrekt via de postcodecheck. Namens Budget excuses voor dit ontstane ongemak. Wat betreft uw KPN glasvezel bestelling: tijdens de aanvraag heeft u bij de postcodecheck niet aangegeven wat uw huidige provider was, maar op de eerste (samenstel) pagina van de bestelling heeft u zelf aangegeven al klant te zijn van KPN. In dat geval vervalt de actiekorting en wordt het feitelijk een verlenging omdat u aangaf al internet van KPN te hebben. In de e-mailbevestiging die u hierop van ons heeft ontvangen leest u dan ook: "U heeft aangegeven op dit moment al een abonnement bij KPN te hebben. Indien u voldoet aan de voorwaarden om uw abonnement te kunnen wijzigen, wordt uw huidige abonnement omgezet naar een Hussel Glasvezel Internet 1.000 Mb abonnement. Indien dit niet mogelijk blijkt, nemen wij contact met u op." Wegens drukte aan onze kant plus een storing in het systeem van KPN is de verwerking van uw verlenging enigszins vertraagd, vandaar dat er nog geen contact met u was opgenomen. Echter ben ik zeker met u eens dat dit niet netjes is, wij hadden u hier direct van op de hoogte moeten stellen. Vervolgens is met u telefonisch een dag later de bestelling alsnog in orde gemaakt, inclusief de juiste korting. Ik begrijp de frustratie, maar zoals u wellicht begrijpt heeft het geen zin uw klacht te uiten via meerdere platformen tegelijk zoals Kiyoh, Trustpilot en Google. U zou ons op z'n minst de kans kunnen geven het correct voor u op te lossen. Mijn collega neemt dan ook telefonisch nog even contact met u op mocht u nog verdere vragen hebben. Ik begrijp echter dat dit geen vlekkeloze ervaring voor u heeft opgeleverd, echter hebben wij er denk ik ondertussen alles aan gedaan het voor uw recht te zetten. Voor het ongemak wil u alsnog een tegemoetkoming van twee maanden abonnementskosten voorstellen. U ontvangt dan dus naast de cashback van € 40,00 die u al via ons ontvangt ook nog twee maanden a € 28,75 retour. Ik hoop u hiermee een passende oplossing te hebben geboden naar aanleiding van uw klacht. Wij zouden het dan ook zeer op prijs stellen mocht u een mogelijkheid zien uw beoordeling enigszins bij te stellen. Met vriendelijke groet, Breedbandwinkel.nl klantenservice

Goede begeleiding

De goedkoopste word voor je uitgezocht

Duidelijk en snel. Heel tevreden!

Goede service, herinnering aan einde contract en overzichtelijk website

Ze deden wat ze zeiden: binnen 1 uur een bevestiging van de nieuwe provider dat de bestelling was geplaatst en een paar uren later van de oude provider dat de contract was opgezegd.

Werd snel en netjes te woord gestaan

Zeer prettig alles werd netjes en duidelijk uitgelegd

Fijne overstap.

Via de site overgestapt naar You Fone. Alles heel duidelijk en simpel geregeld tegen scherpe prijzen. Inmiddels 24 uur later, alle informatie over de overstap ontvangen. Helemaal top.

Alles was gewoon goed en duidelijk zoals altijd, echt een aanrader

Over Breedbandwinkel.nl

Breedbandwinkel.nl is een in 2003 opgerichte vergelijkingssite voor breedband internet, tv en bellen. Dankzij een goede relatie met de verschillende aanbieders heeft Breedbandwinkel.nl zich ontwikkeld tot de belangrijkste speler in de breedbandmarkt met de hoogste kortingen en het meest complete aanbod. Met ruim 15 jaar ervaring en meer dan 420.000 tevreden klanten is Breedbandwinkel.nl de overstap specialist in Nederland!