Very good and fast service

It was very good, easy and fast to use the website. I just wish the emails were in English as well.

Snel, makkelijk en overzichtelijk!

Goede en snelle vergelijking van alle alles-in-1 aanbieders

Dankzij Breedbandwinkel kwam ik al snel op een nieuwe provider uit die aan mijn wensen voldoet. En dan nog 50 euro cashback en een gratis film. Geweldig!

gewoon goed

prettig zaken doen

Snel en goed geregeld

Ik heb KPN internet en tv besteld via breedbandwinkel.nl. Dit was snel aangevraagd inclusief automatisch opzeggen huidige provider. Daarnaast het extra voordeel van 50 euro en daar bovenop een Pathé Thuis code t.w.v. 5,99.

Snelle goede duidelijke service

Ik wilde al heel lang overstappen en de breedbandwinkel maakt dat proces heel makkelijk.

Prima, kon worden uitgebreid met pakketten zodat alles in 1 is geregeld

kon worden uitgebreid met pakketten zodat alles in 1 is geregeld

Fantastisch geholpen, makkelijke site

Heb twee bestellingen gedaan op de site. Bij eentje heb ik me bedacht en toen heb ik die geannuleerd. Zowel bestelling als annulering verliepen vlekkeloos en heel snel (binnen 1 dag geregeld). Dank u voor de goede service.

Snel en makkelijk geregeld!

Het regelen ging snel en zonder problemen. Daarnaast was het door de cashback actie erg interessant!

Super Service

Super Service snelle respons

Netjes afgeleverd ziet er goed uit

Mooi werk genoeg kleurtjes verf erbij. Goed verpakt.

Het was perfect qua kleur en maat🥰😉

Geen op/aanmerkingen. Prima

Zie bovenstaande

Slechte overstapservice

Had aangegeven dat ik mijn contract wilde laten ingaan op einde huidige contract. Kreeg bevestiging van huidige provider dat mijn contract tegen etra kosten eerder zou worden opgezegd. Moest dit zelf weer rechtzetten.

Beste heer, dank voor uw beoordeling. Zoals wij u per e-mail reeds hebben laten weten hebben wij contact gehad met KPN betreft uw overstap. Uw opgegeven wensdatum staat bij KPN ook als leverdatum geregistreerd. Levering zal dus gewoon op de aangevraagde datum plaatsvinden. Mochten er door uw oude provider Telfort alsnog kosten in rekening worden gebracht, neem dan alstublieft contact met ons op, dan zorgen wij dit dit wordt rechtgezet of aan u wordt gecompenseerd. Met vriendelijke groet, Breedbandwinkel.nl klantenservice

Cashback is letterlijk geld op je rekening

Duurt even, maar je krijgt je geld altijd.

Ongekend top service

Vandaag een upgrade van internet besteld en perfect geholpen op de telefoon. Daarna nog een vraag over extra kosten van Ziggo ter akkoord en dan binnen no time in werking genomen. Ongekend goede ondersteuning en service.

Het is een goede site en makkelijk met vergelijken.

Zee goed

Prima en heldere vergelijking

Super geholpen thanks!

Snel en goed geholpen een tevreden klant hier

Goede informatie en vriendelijke medewerkers

Goede informatie en vriendelijke medewerkers, waardoor ik een goede keuze kon maken , zonder alles zelf op het internet te hoeven opzoeken.

Snel geregeld.. Online heeft al mail gestuurd

snel en overzichtelijk

Gisteren aangevraagd vandaag van alle partijen al gehoord, wanneer de afspraken zijn. Perfect geregeld

Makkelijk en snel

Goed aanbod, makkelijk en snel geregeld.

Simpel,duidelijk en de goedkoopste

Ziggo start xxl 100 mb bij ziggo zelf niet mogelijk alleen start 50 mb of compleet 150 mb. Bij breedbandwinkel dus wel en nog goedkoper dan bij ziggo zelf.

tot nu toe allemaal goed verlopen.

Aanvraag tot nu goed verlopen. Daadwerkelijke invulling moet ik natuurlijk nog even afwachten.

Over Breedbandwinkel.nl

Breedbandwinkel.nl is een in 2003 opgerichte vergelijkingssite voor breedband internet, tv en bellen. Dankzij een goede relatie met de verschillende aanbieders heeft Breedbandwinkel.nl zich ontwikkeld tot de belangrijkste speler in de breedbandmarkt met de hoogste kortingen en het meest complete aanbod. Met ruim 15 jaar ervaring en meer dan 420.000 tevreden klanten is Breedbandwinkel.nl de overstap specialist in Nederland!