Goed!

Goed ervaring!

Eenvoudig nieuw abonnement geregeld

Er werd een duidelijke vergelijking tussen diverse aanbieders getoond. Een nieuw abonnement was dus snel en eenvoudig afgesloten.

Duidelijk , simpel en voordelig

Top vergelijking site

Eerlijk en correct

zeer goed.

Alles word zeer snel en correct gedaan.

Prima procedure, helder overzicht van beschikbare aanbieders

Bij de verschillende aanbiedersvergelijksites (is dat een woord?) hoort Breedbandwinkel meestal bij de goedkoopste. Dat samen met een 20 euro bonus is voor mij de keuze het nieuwe internet abonnement via Breedbandwinkel af te sluiten.

Perfecte service aangeraden

ging makkelijk

beste aanbieding van dit moment

Overzichtelijk, makkelijk

Snel

Goed kunnen lezen

Duidelijke website. Makkelijk te regelen.

Altijd goed geregeld

Lekker simpel vergelijken en in no time afsluiten. Al jaren erg tevreden.

Overzichtelijk

Makkelijk en snel een nieuw pakket af kunnen sluiten. Overzichtelijke site en snel geregeld. En de cashback is natuurlijk helemaal top!!

Prima geregeld

Goede ervaring zowel de eerste als de tweede keer.

Snelle en duidelijke service, prima aanbieding

Website is heel helder en gebruiksvriendelijk, snelle reactie en to the point.

Goed verglijking website

Ik zag veel mogelijkheden met internet en tv en zag gemakkelijk wat voor mij de beste keuze is. Ook overstappen naar een andere aanbieder is eenvoudig. Duidelijke en simpele site. Tevreden klant.

Prima Service

duidelijke taal en goede acties

bestelling ging eenvoudig en ben goed geïnformeerd geen kleine lettertjes what you see is what you get

Ben heel tevreden

TOP

Overzichtelijk en duidelijk

Ik heb jaren geleden al via jullie mij bij een provider aangesloten. En dat was mij prima bevallen, vandaar dat ik dat nu weer doe.

Snel geregeld en leuke voordelen

Dankzij breedbandwinkel.nl een extra voordeeltje middels cashback en een gratis Pathé film. Ook met de service snel een nieuw abonnement.

duidelijkheid

duidelijk en begrijpbareuitleg

Snel alles geregeld

Als er vragen zijn wordt je prima geholpen. Super….

Overzichtelijk en uitgebreid

Zeer duidelijke uitgebreide info

Over Breedbandwinkel.nl

Breedbandwinkel.nl is een in 2003 opgerichte vergelijkingssite voor breedband internet, tv en bellen. Dankzij een goede relatie met de verschillende aanbieders heeft Breedbandwinkel.nl zich ontwikkeld tot de belangrijkste speler in de breedbandmarkt met de hoogste kortingen en het meest complete aanbod. Met ruim 18 jaar ervaring en meer dan 500.000 tevreden klanten is Breedbandwinkel.nl de overstap specialist in Nederland!