goed geholpen na het bestellen

Ik wilde toch van pakket veranderen nadat het was besteld. Gebeld met het gratis nummer en heel soepel geholpen om het pakket om te zetten. Hartelijk dank!

Net als de vorige keer goed bevallen

Uitbetaling van de vergoeding van Breedbandwinkel zou sneller kunnen.

Prima website

Prima hulp bij maken afweging in keuze breedband internet

Good

Good service

alles duidelijk uitgelegd

Ik had even een luisterend oor nodig na mijn slechte ervaringen met KPN. De mevrouw aan de telefoon begreep alles en wij hebben samen een oplossing gevonden. Ik vond dat alles snel geregeld was.

Zoals als altijd: prima!

Zoals als altijd: prima! Wel jammer dat blijkbaar de overstapservice niet goed was doorgekomen bij de nieuwe provider.

snel en goede aanbiedingen site

Weet nu nix

Gewoon zeer goede en snelle service.

Zeer snel het abonnement omgezet. Wel binnen ziggo maar dat doet niks aan de snelle service van breedbandwinkel.

goed geholpen

heldere voorwaarden en snelle afwikkeling bestelling

prettig , duidelijk en volledig

Helder en duidelijk

Snel en duidelijk weten waar je aan toe bent

Via verschillende vergelijkingssites gezocht naar wat voor mij de beste aanbieding zou zijn en deze via Breedbandwinkel.nl gevonden. Een goede scherpe aanbieding met ruime keuzemogelijkheden voor een alternatief. Volgens een call center medewerker die namens de door mij gekozen aanbieder belde kon deze prijs niet volgens hun systeem.

Overzichtelijk, duidelijk en snel

Zeer tevreden. Duidelijk, makkelijk en snel

Perfect, altijd snelle omzetting!!

Zet de kabels over op de nieuwe router en voila internet. TV is ook geen probleem, ondanks dat we er nooit naar kijken.

Toppie!

Goedgeholpen , duidelijk.

Alles snel geregeld

Alles wordt duidelijk aangegeven

had beter gekund

overstapservices service niet doorgegeven aan mijn nieuwe provider

Beste Muusa, dank voor uw beoordeling. Door een fout van T-Mobile zijn afgelopen periode aanvragen voor de overstapservice door hen niet goed verwerkt. Als het goed is heeft T-Mobile hier ondertussen contact over opgenomen met u en voor een passende oplossing gezorgd. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik dit graag. Uiteraard zorgen wij dan dat eventueel dubbel gemaakte kosten worden vergoed. Namens T-Mobile onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Breedbandwinkel.nl klantenservice

Uitgebreid

Goede zelf service waar je makkelijk kunt vergelijken en erachter kan komen wat bij je past. Ook kun je de daadwerkelijke snelheid van de verbinding op jouw locatie zien, zodat je weet waar je aan toe bent. Snel en makkelijk geregeld!

Deskundig en vriendelijk.

Ik werd te woord gestaan door een vriendelijk en deskundig persoon.

bedankt voor de snelle en goede service

Zeer vakkundig, goede prijs-kwaliteit en je wordt altijd vriendelijk geholpen

helemaal top

zeer blij

Goed adviesgesprek. Voordelige deals. Professionele orderverwerking.

Supervriendelijk en superservice!

Heel fijn en behulpzaam, niks is teveel gevraagd.

Dikke prima!

Fijne website, heel overzichtelijk, bestelling gemakkelijk kunnen plaatsen. Snel bevestiging gekregen van de desbetreffende leverancier. Absoluut niets te klagen!

Over Breedbandwinkel.nl

Breedbandwinkel.nl is een in 2003 opgerichte vergelijkingssite voor breedband internet, tv en bellen. Dankzij een goede relatie met de verschillende aanbieders heeft Breedbandwinkel.nl zich ontwikkeld tot de belangrijkste speler in de breedbandmarkt met de hoogste kortingen en het meest complete aanbod. Met ruim 15 jaar ervaring en meer dan 420.000 tevreden klanten is Breedbandwinkel.nl de overstap specialist in Nederland!