Duidelijke site, met de hoogste korting.

Te laat voor cashback terwijl aansluiten 8 maanden duurde

Omdat het aansluiten 8 maanden in beslag heeft genomen de cashback een beetje vergeten. Geen herinnering van breedbandwinkel, maar prima in staat via een popup de beloofde cashback te weigeren. Vind ik waardeloos -edit De klantservice heeft zeer adequaat gereageerd, dus mijn beoordeling was initieel misschien erg negatief en is dus aangepast. Toch heb ik het idee dat het proces een beetje is ingericht om de mensen hun cashbacks te laten vergeten. De zeer expliciete afwijzing op het formulier liet ook weinig ruimte om te denken dat het op een andere manier wel zou kunnen komen, maar dat is dus onterecht.

Beste Arno, dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat uw glasvezel aansluiting eindelijk is gerealiseerd door KPN. Wij zijn hier echter niet correct van op de hoogte gesteld door KPN. De melding dat u te laat bent voor aanvraag van de cashback is in deze context dan ook onterecht. Als u even contact op had genomen met onze klantenservice hadden wij dit direct voor u recht kunnen zetten. In de praktijk zorgen wij namelijk áltijd dat u de cashback ontvangt. Dit wordt dan ook vandaag nog aan u overgemaakt op het bij ons bekende rekeningnummer. Mede namens KPN onze excuses voor het ongemak. Ik hoop dat u de beoordeling hier enigszins op aan wilt passen. Alsnog veel plezier van uw nieuwe glasvezelverbinding! Met vriendelijke groet, Breedbandwinkel.nl klantenservice

Goed geholpen mooie aanbieding

prima ervaring

lekker snel geregeld

Werd vriendelijk. geholpen

Alles is gelijk geregeld

Snel, makkelijk en prima geïnformeerd.

Voor het eerst via deze site besteld, ik had nog wat vragen. Prima geholpen via whatsapp. Ik geef 5 sterren of anders 10 uit 10. Blijf zo doorgaan, ik adviseer jullie site bij mijn kennissen.

zie onderstaand.

Slechte start met veel fouten, maar het geheel is toch goed verlopen. Breedbandwinkel heeft na de slechte start goed haar best gedaan.

Beste Yde, dank voor uw eerlijke beoordeling. Door onze fout is er inderdaad iets misgegaan tijdens verwerking. Onze excuses hiervoor. Gelukkig hebben we het recht kunnen zetten en alsnog gezorgd voor 12 maanden korting. Ik wens u alvast veel plezier van uw nieuwe KPN abonnement! Met vriendelijke groet, Breedbandwinkel.nl klantenservice

Alles prima geregeld

Prima vergelijkingssite

Duidelijk vergelijkingen en de beste actie en aanbieders aangeboden .

Via Breedbandwinkel probleemloos overgestapt met hoogste cashback!

Via Breedbandwinkel ben ik van internetprovider geswitched. Heel eenvoudig, in een paar keer klikken is het geregeld. Ook hadden zij op dat moment de beste korting en cashback actie lopen, dus het meeste waar voor mijn geld!

Overzichtelijk

Al enkele jaren maak ik gebruik van de Breedbandwinkel.nl. Elke keer als ik verander van een provider, doe ik dat via de Breedbandwinkel. Het is overzichtelijk en snel geregeld.

Ik ben tevreden

Goed alleen jammer dat standaard filter eerst de hele lage snelheden laat zien, misschien een optie om ook aan te kunnen geven welke snelheid je wilt?

Beste Lars, dank voor uw beoordeling. In de filters van de vergelijker kunt u de gewenste up- en downloadsnelheid aangeven met behulp van het schuifje. Wellicht heeft u hier overheen gekeken. Vervolgens kunt u de lijst sorteren van zowel hoge naar lage snelheid, of door nogmaals te sorteren van laag naar hoog. Ik wens u veel plezier van uw nieuwe Ziggo Giga abonnement! Met vriendelijke groet, Breedbandwinkel.nl klantenservice

Duidelijk, snel en scherp geprijsd

Je wilt graag weten wat je totale prijs is van een jaarabonnement en met deze scherpe cashback actie zijn jullie voor mij de goedkoopste aanbieder. Het bestelproces is duidelijk en met de opzegservice erbij is het helemaal rond.

Snel geregeld

De volgende dag al een mailtje gekregen van de nieuwe provider

Goed en duidelijk

Perfect.

Perfect. Snel overzichtelijk en goed geholpen.

Aanrader!

Probleemloos en vlot kunnen beslissen.

snel, duidelijk, informatief

Snelle afwikkeling

Makkelijke site

Positief, goede vergelijken

Echt een topservice

Ik stap elk jaar over met behulp van BBW. Het is nog geen 5 minuten werk en ik bespaar altijd op mijn maandelijkse kosten. Het aansluiten van het nieuwe modem en (soms) retourneren kost altijd eventjes wat tijd, maar dit kun je desnoods uitbesteden. Door de jaren heen is het wel makkelijker geworden (of ik ben zelf meer bedreven geraakt). Ga zo door!

Simpel en helder

Dit is niet mijn eerste keer dat ik via deze weg een overstap heb geregeld. Dat zegt al voldoende! Extraatje zoals die cashback is mooi meegenomen (compenseert de administratiekosten)

Fantastische service!

Graag zou ik Daniel en Marjo willen uitroepen tot medewerker van de maand! Beide hebben mij enorm goed geholpen om mijn reeds lopende order te annuleren bij Ziggo i.v.m een hogere korting door black friday. door hun hulp heb ik een nieuwe bestelling kunnen plaatsen met 12 maanden korting ipv 6. heel erg bedankt!

Overzichtelijk, snel en makkelijk geregeld. Ook fijn dat er een cashback is, want zo kan ik de aansluitkosten compenseren :)

Over Breedbandwinkel.nl

Breedbandwinkel.nl is een in 2003 opgerichte vergelijkingssite voor breedband internet, tv en bellen. Dankzij een goede relatie met de verschillende aanbieders heeft Breedbandwinkel.nl zich ontwikkeld tot de belangrijkste speler in de breedbandmarkt met de hoogste kortingen en het meest complete aanbod. Met ruim 18 jaar ervaring en meer dan 500.000 tevreden klanten is Breedbandwinkel.nl de overstap specialist in Nederland!