Vergeten.......maar toch nog goed gekomen.

Na een dag nog niets gehoord,mail gestuurd,mijn bestelling was vergeten! Snelle reactie en moeite gedaan! Prima hoor.

Beste Ron, dank voor je review. Heb het direct even voor je uitgezocht en je bestelling was gelukkig niet vergeten, dat is ook nog niet eerder gebeurd. Afhankelijk van wat er is besteld wordt dit handmatig gecontroleerd en verwerkt. Hier kan soms wegens drukte maximaal 24 uur tussen zitten. Als het goed is heb je ondertussen ook bevestiging vanuit Budget ontvangen. Voor het ongemak sturen we je een klein cadeautje. Mocht je een mogelijkheid zien je review bij te stellen, zien we dat uiteraard graag. Ik wens je alvast veel plezier van je nieuwe glasvezelabonnement! Met vriendelijke groet, Breedbandwinkel.nl klantenservice

Snel en duidelijk

Ik ben goed geholpen in duidelijke taal.

Helder vergelijken en overstappen

Het was eenvoudig vergelijken met de diverse aanbieders en eenvoudig overstappen.

Perfect overzicht met leuke aanbiedingen

Zeer tevreden en snelle reacties terug

Hallo . Ik ben tot nu toe zeer tevreden met de bestelling. Ik zal je aanbevelen bij mijn vrienden. Bedankt .

Makkelijk de aanvragen via internet en snelle reactie op mijn alle vragen top service

Goede service!

Top verlengingservice!

Leuke korting bij een abonnement

Naast de goedkope aanbiedingen ook nog eens extra korting van breedbandwinkel.

Overstap snel geregeld

Prima site

Veel voordeel te behalen

Elke jaar weer Breedbandwinkel!

Ik sluit bijna jaarlijks alles opnieuw af via Breedbandwinkel! Sinds de eerste keer dat ik t huis uit ging en mijn vader mij toen aanraadde. Ik zoek graag de beste deals, en even een kastje omwisselen scheelt mij altijd heel veel werk en is zoveel minder gedoe als mensen denken. Her scheelt echt veel geld en je krijgt altijf wel een cashback. Zo fijn ook dat je herinnerd word door breedbandwinkel dat je abbo verloopt. Zojuist dus weer omgeschakeld naar glasvezel internet voor een leuke prijs!

snel afgehandeld en bij een foutje van mij bij het invullen ben ik meteen teruggebeld en is de fout hersteld

Makkelijk en overzichtelijk

Niet allemaal zelf nog tig sites moeten afstruinen naar diverse abonnementen en mogelijkheden, maar in 1 keer alles kunnen zien en vergelijken. + Uitgelicht wat goedkoopste deal was enzo, dus ging uiteindelijk erg snel ook daardoor! Dikke prima

Süper voordelig

Lekker voordelig met de breedbandwinkel

Snelle en duidelijke informatie verkregen.

De site is zeer overzichtelijk,makkelijk om een keuze te makeb.

Snel het juiste aanbod voor mij gevonden

Prima site.

Perfect en goedkoop

Geprobeerd over te stappen via Pricewise, had ik dat maar nooit gedaan: niet te bereiken per telefoon of mail, uiteindelijk niets meer van gehoord. Wat is Breedbandwinkel dan een verademing, via 0800 gelijk gratis iemand aan de lijn en de hoogste korting ontvangen. Volgend jaar weer!

Na contact met Breedbandwinkel ben ik onder de indruk van hun service om onderstaand probleem op te pakken. Graag wil ik mijn eerdere beoordeling dan ook herzien. Ik ben in contact met hun, en ze doen hun uiterste best om dit probleem op te lossen. En zover ik dit kan beoordelen lijkt dat te lukken. Complimenten voor hun service. Abonnement afgesloten via hun bij Online.nl. Zij hebben een filmpje op hun site staan, waarin wordt verteld dat er een extra infrarood ontvanger (verlengkabel) kan worden aangesloten op de tv ontvanger zodat de tv ontvanger zelf uit het zicht kan worden geplaatst. NIET DUS !!! Online.nl zelf geeft aan dat die aansluiting inderdaad niet werkt. Valse voorlichting dus van Breedbandwinkel. Geven ook geen andere oplossing dan het contract op te zeggen.

Beste heer Hofmeijer, dank voor uw beoordeling en direct excuses voor het ongemak. Dit is nieuwe informatie voor ons aangezien Online.nl ons niet op de hoogte heeft gesteld van deze wijziging. Eerder was het namelijk gewoon mogelijk gebruik te maken van de infrarood-verlenger (die er zelfs standaard bij werd geleverd). Om dit voor u op te lossen stuur ik u graag een losse infrarood-verlenger die onafhankelijk van de tv-ontvanger functioneert. Bovendien zorg ik dat u voor het ongemak de eerste maand van het abonnement gratis ontvangt. Dit wordt verrekend via de cashback waarvan u zojuist bevestiging van heeft ontvangen per e-mail. Ik hoop hiermee de situatie voor u goed opgelost te hebben. Mocht u nog verdere vragen hebben kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Als u een mogelijkheid ziet uw beoordeling enigszins bij te stellen, zien wij dit uiteraard graag. Ik wens u veel plezier van uw nieuwe abonnement en alvast een fijne jaarwisseling! Met vriendelijke groet, Breedbandwinkel.nl klantenservice

goede aanbieding en hulp

Na een slecht tegenbod van Ziggo na jaren overgestapt via de Breedbandwinkel. Een heel goed aanbod en goed verzorgd.

Makkelijk geregeld en scherpe prijs.

Enige minpuntje was dat ik geen bevestiging van mijn bestelling kreeg, ook niet mailtje in spambox. Vanmorgen gebeld met servicedesk en probleem opgelost.

Aanvraag is duidelijk en snel.

Algemene eerste indruk is goed. Afwikkeling moet nog gebeuren dus daar kan ik nu niks over zeggen. Wat minder goed is, zijn de voorwaarden voor cashback actie. Na aansluiting kun je cashback deal aanvragen en dan binnen acht tot tien weken krijg je dat op je rekening gestort. Een beetje te lang wachten is dat naar mijn mening.

Duidelijk, goed en voordelig

Abo afsluiten via Breedbandwinkel was net iets voordeliger dan via de site van de aanbieder zelf. De vergelijkingen waren duidelijk en overzichtelijk. Alles was snel en goed geregeld.

Geweldige site

Over Breedbandwinkel.nl

Breedbandwinkel.nl is een in 2003 opgerichte vergelijkingssite voor breedband internet, tv en bellen. Dankzij een goede relatie met de verschillende providers heeft Breedbandwinkel.nl zich ontwikkeld tot de belangrijkste speler in de breedbandmarkt met de hoogste kortingen en het meest complete aanbod. Met 20 jaar ervaring, ruim 600.000 klanten en 89 Servicepunten in het land is Breedbandwinkel de overstapspecialist in Nederland!