Goede service, ga zo door!

Eindelijk een helpdesk die je ook echt helpt en terugbelt als ze dat beloven!

Uiteindelijk goed opgelost

Kan niet anders zeggen dan dat de breedbandwinkel zijn best heeft gedaan om mijn probleem tot een goed einde te brengen. Bedankt voor de hulp. Op 12 september al de overstapservice aangevraagd voor een nieuw alles in 1 pakket van ziggo voor 26 oktober. Op 26 oktober krijg ik het installatiepakket thuis afgeleverd, maar na aansluiting blijkt de aansluiting niet actief. Maar even met ziggo gebeld, blijkt er een "blokstoring" te zijn, al vanaf 30 augustus en zou volgens ziggo duren tot 31 oktober 12:00 uur. Maar op 28 oktober krijg ik een mail dat mijn telefoonnummer is overgezet naar een niet werkend ziggo account. Weer gebeld met ziggo, konden ze niets aan doen, maar mijn internet en televisie zouden gewoon actief blijven tot de aansluiting actief zou worden. Niet dus, anderhalf uur later is mijn oude aansluiting opgezegd, geen internet, televisie en telefoon meer. Ziggo kan mij verder niet helpen, stuurt wel een monteur, maar dat kan pas op 1 november. Dan probeer ik via breedbandwinkel de 100% overstapgarantie, gebeld met het servicenummer en krijg eerst te horen dat het 4G apparaatje ongeveer 60,- euro ging kosten. Uitgelegd dat op hun site staat dat dat een gratis service zou zijn. Dan wordt toegezegd dat het 4G kastje toch kosteloos zou worden opgestuurd en ik dat de volgende dag in huis zou hebben. Maar helaas dat is ook niet gebeurd. Heb ervoor gekozen om via breedbandwinkel te bestellen omdat wij een eigen webshop runnen en ik niet zonder internet wil komen te zitten. Helaas ook hier dus de loze belofte: Onze gratis overstapservice neemt u alle rompslomp rond het overstappen uit handen en zorgt ervoor dat u tussentijds niet zonder internet, tv of telefoon komt te zitten. Niet aan beginnen dus, levert je alleen een hoop stres op, en kost in ons geval met een webshop ook nog een hoop geld.

Beste Chris, dank voor uw beoordeling en erg vervelend om te horen hoe deze overstap verloopt. Het is uiteraard vrij uitzonderlijk dat er bij Ziggo zo'n grote storing is dat een hele wijk twee maanden zonder internet zit en een naadloze overstap niet plaats kan vinden. Onze gratis internetgarantie had hierbij inderdaad een uitkomst geweest, echter zie ik dat het gesprek met mijn collega afgelopen vrijdag al na 18:00 uur was. Deze worden tot 18:00 uur uitgezonden en heeft u in de praktijk dus inderdaad niets aan, aangezien deze pas 1 november bij u door de brievenbus zou vallen. Een erg ongelukkige samenloop van omstandigheden. Het enige wat ik momenteel vanuit ons voor u kan betekenen is u het abonnement de eerste drie maanden gratis aanbieden om u enigszins tegemoet te komen. Echter begrijp ik dat dit weinig helpt in verband met uw webshop. Mocht u overigens uw twijfels hebben of Ziggo per 1 november wél gaat leveren -wat ik goed zou begrijpen- kunnen wij maandag de internetgarantie uiteraard alsnog uitsturen. Mocht u hier voor de zekerheid gebruik van willen maken, hoor ik dit graag! Met vriendelijke groet, Breedbandwinkel.nl klantenservice

Erg profesioneel en klant vriendelijk

Erg prettig!

Heel bereikbaar en behulpzaam

Daniel heeft me top geholpen aan de telefoon

Heel goed ervaring

tevreden.

Info over voordeel zonder opsmuk

Goede presentatie. Eenvoudig kiezen

Simpelweg goed

Alls prima geregeld en snel.

Uitstekend...:)

Snelle behandeling. Bedankt voor alles...:)

Makkelijk overstap

Bedankt

Goede communicatie en snelle service.

zie boven

Door mijn buurman geholpen die adviseerde mij de breedbandwinkel.nl , en daar vond ik de voordeligste overstap en wacht nu op de spullen voor internet en tv van Budget en veel voordeliger Met de maand rekening dus ik zeg doen !

superhandige site met snelle digitale reacties.

Ook de levering van het pakket is bij verhuizing zeer snel

Beste Ed, dank voor uw beoordeling en excuus voor het ongemak. Zie inderdaad dat KPN uw bestelling zonder alternatief postadres in behandeling heeft genomen. Mocht dit werkelijk een probleem zijn, kunnen wij dit alsnog voor u rechtzetten. U kunt in dat geval contact opnemen met onze klantenservice. Als goedmakertje zorg ik dat u de eerste maand van uw contract gecompenseerd krijgt. U ontvangt dit voor eind oktober op het bij ons bekende rekeningnummer. Ik wens u alvast veel plezier van uw nieuwe KPN abonnement, en succes met de verhuizing! Met vriendelijke groet, Breedbandwinkel.nl klantenservice

Goed!

Goed ervaring!

Eenvoudig nieuw abonnement geregeld

Er werd een duidelijke vergelijking tussen diverse aanbieders getoond. Een nieuw abonnement was dus snel en eenvoudig afgesloten.

Duidelijk , simpel en voordelig

Top vergelijking site

Eerlijk en correct

zeer goed.

Alles word zeer snel en correct gedaan.

Prima procedure, helder overzicht van beschikbare aanbieders

Bij de verschillende aanbiedersvergelijksites (is dat een woord?) hoort Breedbandwinkel meestal bij de goedkoopste. Dat samen met een 20 euro bonus is voor mij de keuze het nieuwe internet abonnement via Breedbandwinkel af te sluiten.

Perfecte service aangeraden

ging makkelijk

beste aanbieding van dit moment

Overzichtelijk, makkelijk

Snel

Goed kunnen lezen

Duidelijke website. Makkelijk te regelen.

Over Breedbandwinkel.nl

Breedbandwinkel.nl is een in 2003 opgerichte vergelijkingssite voor breedband internet, tv en bellen. Dankzij een goede relatie met de verschillende aanbieders heeft Breedbandwinkel.nl zich ontwikkeld tot de belangrijkste speler in de breedbandmarkt met de hoogste kortingen en het meest complete aanbod. Met ruim 18 jaar ervaring en meer dan 500.000 tevreden klanten is Breedbandwinkel.nl de overstap specialist in Nederland!