snel en duidelijk en goedkoopste

snel en duidelijk en goedkoopste

Snel en eenvoudig geregeld!

Eenvoudig geregeld!

snel direct ok

Netjes

Tot nu toe is alles keurig geregeld.

Overstap

Goed regeling

Telefonisch goed bereikbaar!

Ik had geen ontvangstbevestiging ontvangen, 2 uur na de bestelling. Dus het nummer gebeld op de site, en ik was blij verrast dat ik direct iemand kon spreken die het probleem diezelfde dag heeft opgelost. Erg tevreden mee!

een simpel en duidelijk overzicht

Ik heb snel meerdere aanbiedingen van verschillende providers met elkaar vergeleken.

Prima overzicht en makkelijk te regelen

Mijn ervaring bij breedbandwinkel is positief. Ze hebben het contract snel geregeld en er zijn gunstige aanbiedingen. De site is ook goed en overzichtelijk. Mijn enige minpunt is dat je zelf actie moet ondernemen om de cashback te regelen. Dit kan pas als de aansluiting actief is, maar dan zou het fijn zijn als breedbandwinkel dit automatisch checkt en de cashback afhandelt.

Altijd leuke aanbiedingen

Jullie geven mij info waar ik over na kan denken. En een keuze weet te maken

Uitstekende persoonlijke snelle service

Oussama heeft gisteren persoonlijk mijn aanvraag verwerkt. Hij heeft dit heel goed gedaan en heeft echt een stapje verder voor me gezet dan ik zit verwachten van een medewerker. Nu, de volgende dag is de mail van mijn huidige provider ook al binnen en alles wat we gisteren hebben besproken staat erin.

Altijd alles goed geregeld, nooit problemen gehad)

Een geweldige site.

Ik bestel mijn internet altijd via breedbandwinkel.nl vanwege de kortingen en goede service.

Het contact met de klantenservice is goed

Het contact met de klantenservice is goed en meteen een nieuw internet+tv van online afgesloten

Overzichtelijk en eenvoudig

Gebruiksgemak en snelle afhandeling

Tot nu to alles heel vlot

Ik hoop dat het in de toekomst net zo voorspoedig zal gaan als bij het abonneren.

Ik ben egt tevreden

Goed geregeld en duidelijk

Goed overzichtelijke site met duidelijke keuze mogelijkheden. Scheelt weer met cashbakkorting in de kosten. Alles geregeld voor de overstap door de nieuwe en oude provider binnen 24 uur.

Goed geregeld

Moet nog afwachten of de overstapdatum goed gaat

Makkelijk en een goede prijs

Makkelijk om aan te vragen en een goede prijs ook de cashback is er leuk. Wie weet val ik ook nog in de prijzen!

Super, alles snel geregeld!

Super, alles snel geregeld!

Super aanbiedingen

Snel online geregeld en ook nog een leuke cashback regeling. Absoluut aan te bevelen!

zeer goede ervaring!

Voor internet- en tv-gebruik keek ik naar een mooie aanbieding op internet. Gekozen voor Odido en als je dat via Breedbandwinkel.nl regelt, krijg je ook nog een hele mooie cashback! Even telefonisch contact gehad met Breedbandwinkel.nl en mijn verzoek werd zeer snel en netjes geregeld!

`mooie anbiedingem

niks op aan te merken gewoon een aan bieding pakken en klaar ,,,,gazo door

Over Breedbandwinkel.nl

Breedbandwinkel.nl is een in 2003 opgerichte vergelijkingssite voor breedband internet, tv en bellen. Dankzij een goede relatie met de verschillende providers heeft Breedbandwinkel.nl zich ontwikkeld tot de belangrijkste speler in de breedbandmarkt met de hoogste kortingen en het meest complete aanbod. Met 20 jaar ervaring, ruim 600.000 klanten en 89 Servicepunten in het land is Breedbandwinkel de overstapspecialist in Nederland!