Goed geholpen

Zei was rustig. Goed combineseren top

Gewoon goed!

Idem

Snelle en goede info

Zeker met de cashback is de aanbieding zeer interessant duidelijke uitleg

Top.

Alles goed geregeld. Helemaal top.

Goede service zelfs na afsluiten via breedbandwinkel

Door jaarlijks te kijken wat de beste deal is kun je heel wat besparen. Via breedbandwinkel is dit makkelijk te regelen en krijg je een betere deal dan rechtstreeks bij de aanbieder. Jaarlijks wat tijd investeren maar het bespaard behoorlijk.

Gemakkelijk en snel

Gemakkelijk en snel overgestapt van internet en tv abonnement...

Goede overzichtelijke website

Fijn om snel een goede afweging te maken.

Altijd top.

Vaak goede aanbiedingen en daarbij denken de medewerkers altijd met je mee.

1 formulier invullen en alles wordt in gang gezet en dan nog iets goedkoper als als bij de aanbieder zelf!

Goede ervaring

Vriendelijk en correct. Behulpzaam met overstappen naar andere aanbieder van internet en tv. Duidelijkheid waar de consument iets aan heeft.

Te lang wachten op cashback

Geen communicatie .. en al 1,5 maand aan het wachten. Poeh. En dan wel vragen of de website bevalt .. Snelle reactie op bovenstaande zin gehad. Ik had zelf verkeerd gelezen. En ik had een formulier moeten invullen. Dankjewel!

Beste Jan, dank voor uw beoordeling. Ik zie dat u 21 januari de bestelling voor uw KPN Glasvezel abonnement met € 60,00 cashback via ons heeft geplaatst. In de bevestiging die u heeft ontvangen staat vermeld dat u voor ontvangst van de cashback deze nog aan moet vragen via het cashback-formulier, maar ik zie dat u dat nog niet heeft gedaan. Zojuist heb ik dit alsnog voor u in orde gemaakt en ook direct cashback aan u voorgeschoten. Vanaf nu duurt het namelijk normaal gesproken ongeveer 8 weken voordat wij dit bedrag vanuit KPN hebben ontvangen en zou u dus onnodig nog langer moeten wachten. Ik wens u alsnog veel plezier van uw nieuwe KPN abonnement. Mocht u een mogelijkheid zien uw review enigszins bij te stellen naar aanleiding van bovenstaande, dan zie wij dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Breedbandwinkel.nl klantenservice

Altijd goede service

Het is niet de eerste keer dat ik jullie services gebruik en altijd top.

Te vreden

Heel goed tevreden

Redelijk tot goed

Ik had graag een pdf gehad(om te downloaden) voor de router-modems. Ik heb ze buiten uw website gevonden. Ik wilde graag weten of ik op de router nog steeds binnenshuis kabels kon aansluiten, om niet de wifi te gebruiken. Voor de rest is de site is goed, het was zeer makkelijk om aan te melden. Peanuts, :-)

Jaren

Top service ik zeg doen!

Ben al jaren tevreden met het overstappen vua Breedbandwinkel

Elk jaar stap ik over via Breedbandwinkel en het gaat altijd prima. Geen klachten tot nu toe gehad.

Lekker gemakkelijk en overzichtelijk

Hopelijk snel

We wachten het af

Maar een verschrikkelijke dag ff op me gemak thuis voor de buis Nou echt niet , bij KPN had ik alleen maar pech gisteren , hij bleef maar updaten en niet installeren waardoor steeds meer fout codes kreeg en toen helemaal niet meer Wilde opstarten elke dag ruim een uur bezig om tv te kunnen kijken En steeds viel hij weer weg Ben zo blij dat ik jullie advertentie zag en meteen tot actie ben overgegaan

Het duidelijk en overzichtelijk

Goed en snel een goed prijs

Tydhgfvjhfgjgfjjccnf vfdb. Gn g

Gufmgggndjcbhx vv. Vvhy

Prima en snel geregeld

Zoals de topic aangeeft zeer tevreden over de afhandeling van de aanvraag. Mvg. Remon Hartman

Medewetker kan mij goed helpen

Super geregeld

Snelle actie bedankt

Ik heb wel ervaring

Ik ben helemaal blij dat ik met jullie tv en inter kan aansluiten hartelijk dank

Over Breedbandwinkel.nl

Breedbandwinkel.nl is een in 2003 opgerichte vergelijkingssite voor breedband internet, tv en bellen. Dankzij een goede relatie met de verschillende aanbieders heeft Breedbandwinkel.nl zich ontwikkeld tot de belangrijkste speler in de breedbandmarkt met de hoogste kortingen en het meest complete aanbod. Met ruim 18 jaar ervaring en meer dan 500.000 tevreden klanten is Breedbandwinkel.nl de overstap specialist in Nederland!