Goede service zelfs na afsluiten via breedbandwinkel

Door jaarlijks te kijken wat de beste deal is kun je heel wat besparen. Via breedbandwinkel is dit makkelijk te regelen en krijg je een betere deal dan rechtstreeks bij de aanbieder. Jaarlijks wat tijd investeren maar het bespaard behoorlijk.

Gemakkelijk en snel

Gemakkelijk en snel overgestapt van internet en tv abonnement...

Goede overzichtelijke website

Fijn om snel een goede afweging te maken.

Altijd top.

Vaak goede aanbiedingen en daarbij denken de medewerkers altijd met je mee.

1 formulier invullen en alles wordt in gang gezet en dan nog iets goedkoper als als bij de aanbieder zelf!

Goede ervaring

Vriendelijk en correct. Behulpzaam met overstappen naar andere aanbieder van internet en tv. Duidelijkheid waar de consument iets aan heeft.

Te lang wachten op cashback

Geen communicatie .. en al 1,5 maand aan het wachten. Poeh. En dan wel vragen of de website bevalt .. Snelle reactie op bovenstaande zin gehad. Ik had zelf verkeerd gelezen. En ik had een formulier moeten invullen. Dankjewel!

Beste Jan, dank voor uw beoordeling. Ik zie dat u 21 januari de bestelling voor uw KPN Glasvezel abonnement met € 60,00 cashback via ons heeft geplaatst. In de bevestiging die u heeft ontvangen staat vermeld dat u voor ontvangst van de cashback deze nog aan moet vragen via het cashback-formulier, maar ik zie dat u dat nog niet heeft gedaan. Zojuist heb ik dit alsnog voor u in orde gemaakt en ook direct cashback aan u voorgeschoten. Vanaf nu duurt het namelijk normaal gesproken ongeveer 8 weken voordat wij dit bedrag vanuit KPN hebben ontvangen en zou u dus onnodig nog langer moeten wachten. Ik wens u alsnog veel plezier van uw nieuwe KPN abonnement. Mocht u een mogelijkheid zien uw review enigszins bij te stellen naar aanleiding van bovenstaande, dan zie wij dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Breedbandwinkel.nl klantenservice

Altijd goede service

Het is niet de eerste keer dat ik jullie services gebruik en altijd top.

Te vreden

Heel goed tevreden

Redelijk tot goed

Ik had graag een pdf gehad(om te downloaden) voor de router-modems. Ik heb ze buiten uw website gevonden. Ik wilde graag weten of ik op de router nog steeds binnenshuis kabels kon aansluiten, om niet de wifi te gebruiken. Voor de rest is de site is goed, het was zeer makkelijk om aan te melden. Peanuts, :-)

Jaren

Top service ik zeg doen!

Ben al jaren tevreden met het overstappen vua Breedbandwinkel

Elk jaar stap ik over via Breedbandwinkel en het gaat altijd prima. Geen klachten tot nu toe gehad.

Lekker gemakkelijk en overzichtelijk

Hopelijk snel

We wachten het af

Maar een verschrikkelijke dag ff op me gemak thuis voor de buis Nou echt niet , bij KPN had ik alleen maar pech gisteren , hij bleef maar updaten en niet installeren waardoor steeds meer fout codes kreeg en toen helemaal niet meer Wilde opstarten elke dag ruim een uur bezig om tv te kunnen kijken En steeds viel hij weer weg Ben zo blij dat ik jullie advertentie zag en meteen tot actie ben overgegaan

Het duidelijk en overzichtelijk

Goed en snel een goed prijs

Tydhgfvjhfgjgfjjccnf vfdb. Gn g

Gufmgggndjcbhx vv. Vvhy

Prima en snel geregeld

Zoals de topic aangeeft zeer tevreden over de afhandeling van de aanvraag. Mvg. Remon Hartman

Medewetker kan mij goed helpen

Super geregeld

Snelle actie bedankt

Ik heb wel ervaring

Ik ben helemaal blij dat ik met jullie tv en inter kan aansluiten hartelijk dank

Foutje bedankt, wij staan voor u klaar.

Edit: Na een lastige opstart periode en een zeer boze klant (ik) en een negatieve review verder werd ik gebeld. Dit keer was het een zeer vriendelijk behulpzame dame(Mieke). Na mijn verhaal te hebben aangehoord heeft zij er echt alles aan gedaan om de negatieve ervaring om te draaien tot een positieve. Ik kreeg een welgemeende excuses. Daarnaast heeft zij zelf contact gezocht met zowel mijn oude als mijn nieuwe provider om alles zsm weer op te starten. Om de tussen tijd te overbruggen had ik binnen 2 dagen hier, volledig kosteloos, een 5g modem liggen die ik kon gebruiken om online te blijven. Ook heeft zij de cashback geregeld en is er van begin tot eind bovenop blijven zitten. De eerste aanraking met de klantenservice was niet best. Maar de service die is geleverd nadat Mieke het heeft opgepakt is ongeëvenaard. Breedbandwinkel zou haar een flinke opslag moeten geven. Volgend jaar als ik weer overstap zal ik 100% gebruik maken van Breedbandwinkel. En ik ben niet iemand die normaal snel over een eerste negatieve ervaring heen stap.

Beste heer Wijngaarden, dank voor uw beoordeling. Ten eerste mijn excuses voor de ontstane situatie. De collega die u heeft gesproken is hier ondertussen op aangesproken. Gelukkig is de hele situatie ondertussen opgelost door mijn collega Mieke en heeft u geen dag zonder internet gezeten door contact met Caiway en voor de zekerheid onze internetgarantie. Als het goed is heeft u ondertussen ook bevestiging gehad van de 75,00 euro cashback. Ik wens u ondanks de niet zo frisse start alsnog heel veel plezier van uw nieuwe Caiway abonnement. Mocht u een mogelijkheid zien uw beoordeling naar aanleiding van onze oplossing aan te passen, zien wij dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Breedbandwinkel.nl klantenservice.

Een langdradig gesprek met telefoniste.

Kan beter. Géén mobiele abonnement aan willen smeren waar ik niet om heb gevraagd. Wel twijfels ontstaan om over te stappen. Deskundig advies laat te wensen over.

Great customer service

Good agents who assisted with finding a good deal for internet and TV

Snelle service!

Over Breedbandwinkel.nl

Breedbandwinkel.nl is een in 2003 opgerichte vergelijkingssite voor breedband internet, tv en bellen. Dankzij een goede relatie met de verschillende aanbieders heeft Breedbandwinkel.nl zich ontwikkeld tot de belangrijkste speler in de breedbandmarkt met de hoogste kortingen en het meest complete aanbod. Met ruim 18 jaar ervaring en meer dan 500.000 tevreden klanten is Breedbandwinkel.nl de overstap specialist in Nederland!