Goede omschrijving

Altijd de beste prijzen

Goed werkende website met duidelijke aanbiedingen.

Makkelijk en altijd snel geregeld

Overzichtelijk en alles wordt goed geregeld

Uiteindelijk goed geholpen

Medewerker dacht eerst dat ik niet op het juiste adres was. Uiteindelijk toch prima geholpen. Nu nog even afwachten op de voortgang.

Altijd snel en goed geregeld.

Ik gebruik de Breedbandwinkel site nu iedere keer. Het kan net zo makkelijk zelf online. Maar eerst zoeken, vergelijken en dan afsluiten met acties om de hoek. Is dit veel leuker.

Geduldig en informatief

Als oudere en weinig technisch onderlegt, had ik baat bij geduldige en adequate dienstverlening. Ik werd prima door het oerwoud van aanbieders geleid tot mijn uiteindelijke keuze, die voor mij ook nog voordelig uitpakte.

Goede vergelijking kunnen maken!

Super vergelijk gemaakt, makkelijk en snel bestellen!

Een overzichtelijk aanbod met leuke aanbiedingen

Het is al de 2e keer dat ik gebruik maak van breedbandwinkel - allemaal zeker naar tevredenheid, zo loont het de moeite om over te stappen.

Duidelijk

Duidelijkoverzicht en simpel te vergelijken

Bestellen was overzichtelijk en makkelijk.

Na veel onderzoek welke provider ik wilde in plaats van Ziggo, kwam ik elke keer weer uit bij Breedband winkel.nl. Op de site krijg je een goed overzicht van alle providers en goede keuze mogelijkheden. Via chat nog enkele vragen gesteld en die werden boven verwachting snel beantwoord. Ze gingen zelfs een stapje meer doen door voor mij direct een gratis monteur aan te vragen. Top!

Uitstekend !

Snel geregeld ! Top!

Prima. Houd zich aan de afspraak

Prima houd zich aan de afspraak

Gemakkelijk

Snel duidelijk en overzichtelijk

SNELHEID en flexibiliteit

Alles compleet in één overzicht en goed vergelijkbaar. Binnen 24 uur alles geregeld en de overstap is een fluitje van een cent

Makkelijk en snel

Telkens weer een prima overstap ervaring. Al het werk wordt je uit handen genomen

Goede vergelijking !

Tevens goede cashback !

Goed maar....

Mijn ervaring met Breedbandwinkel is goed. Waarom een maar... Ik probeer nu voor de tweede keer via Breedbandwinkel een abonnement bij een provider af te sluiten. En voor de tweede keer wordt de aanbieding die ik via Breedbandwinkel heb ontvangen, door de provider totaal genegeerd en krijg ik van die provider een standaard aanbieding zonder korting of wat dan ook. Ik begrijp dat Breedbandwinkel hier niet direct iets aan kan doen en toch zijn zij voor mij het eerste aanspreekpunt en verwacht ik dat zij afspraken hebben met providers, die dit dus niet nakomen. En dat straalt toch af op Breedbandwinkel.

Beste Marcel, dank voor je eerlijke beoordeling en namens Caiway excuses voor dit ongemak. We merken helaas nog steeds dat op bepaalde adressen bij een overstap tussen DELTA en Caiway (beiden van hetzelfde moederbedrijf) de actie niet goed wordt verwerkt. Uiteindelijk kunnen we dit gelukkig altijd administratief rechtzetten met DELTA of Caiway, maar vervelend is het uiteraard wel. Ik zie dat mijn collega hier ondertussen al melding van had gemaakt bij Caiway voor jouw overstap. Hiervoor wachten we even op reactie. Ik wens je hierbij wel alvast veel plezier en voordeel van je nieuwe Caiway abonnement. Mijn collega neemt contact met je op voor de verdere administratieve afhandeling. Met vriendelijke groet, Breedbandwinkel.nl klantenservice

Veel keuze, goede aanbiedingen.

Voor tweede jaar op rij gebruik gemaakt van breedband winkel. Site is helder, je ziet hoe lang het duurt om abonnement over te sluiten. Je hebt keuze uit zelf op zeggen aanbieder of laten opzeggen. Goede aanbiedingen !

Top elk jaar een prima actie

Prima geregeld

Uitstekende site met goede keuze mogelijkheid

Goed service

Breedbandwinkel doet het prima

Simpel, overzichtelijk, goede communicatie, beste deal

Zoals de titel het al aangeeft ;-)

Het was simple en goed

Simple te vergelijken en goede keuze kunnen maken

Goeie deals, snel geregeld

Overzichtelijke keuzes met een duidelijk prijsvoordeel

Excellent

Goede service helder

Over Breedbandwinkel.nl

Breedbandwinkel.nl is een in 2003 opgerichte vergelijkingssite voor breedband internet, tv en bellen. Dankzij een goede relatie met de verschillende providers heeft Breedbandwinkel.nl zich ontwikkeld tot de belangrijkste speler in de breedbandmarkt met de hoogste kortingen en het meest complete aanbod. Met 20 jaar ervaring, ruim 600.000 klanten en 89 Servicepunten in het land is Breedbandwinkel de overstapspecialist in Nederland!