Makkelijk en snel besteld

Makkelijk en snel besteld

Duidelijke website met tarieven

Je ziet in 1 oogopslag welke aanbieders het goedkoopste zijn op jaarbasis en je ziet ook waar een gratis monteur langskomt.

Goed overzicht en financiele extra's tov abo via eigen site provider!

Zoals aangegeven.

Snel duidelijk makkelijk

Snel duidelijk makkelijk

wederom heel soepel en fijn geregeld

Fijne, cashback

Fijn zo'n cashback Handig en simpel bestellen Goede communicatie Ze bieden ook SIM only aan, maar dat zie je pas nadat je je internet bestelling hebt afgerond. Dat kan nog beter op de website worden aangegeven.

Perfect snel geholpen

wordt de aanvraag snel behandelt

Goedkope en best service

Goedkope en beste service

Duidelijk en makkelijk

Zoals altijd weer tevreden

Altijd goed gedaan..Top

nvt

Soepel

Soepel, simpel en snel geregeld.

Eenvoudig, duidelijk en aantrekkelijke korting

Eenvoudige en duidelijke website waar je goed kunt vergelijken. Tevens de beste aanbiedingen (korting) tov aanbieders aan pricewise en independer.

Perfecte website

Bij Breedbandwinkel kan ik er zeker van zijn dat een goede vergelijking wordt gemaakt wat betreft verhouding prijs/kwaliteit waardoor je een goede keuze kan maken.

Was snel geregeld de overstap

Ik wilde heel graag weg bij mijn provider online.nl was daar een jaar klant geweest en ze goed zat wat een verschrikelijke ervaring was dat ronduit de slechtste provider ooit. Dus ik checkte waar ik het beste naar toe kon en het snelst ik was al eerder bij Tmobille en dat beviel me goed dus nu daar een pakket gekozen en binnen 5 minuten geregeld de overstap

Snel geregeld, nette prijs

Overstap aangevraagd. Duidelijk proces, net wat leukere actie dan bij de provider zelf. Afwachten hoe de feitelijke overgang verloopt.

Goed geholpen alles prima geregeld

Ben goed geholpen door klantenservice. Er stond een andere levertijd dan wat ik had gewild. Deze kon zonder moeite naar eerder verplaatst worden!

Beste kwaliteit-prijsverhouding gevonden

De vergelijker houdt ook rekening met combinatiekorting met andere abonnementen van dezelfde providers Hiermee heb ik makkelijk de beste kwaliteit-prijsverhouding kunnen vinden met een mooie cashback ook nog.

goed geregeld

tot nu toe gaat de overstap goed.

Goed zeer tevreden

Redelijk

Onhandig, doe dit automatisch ?? Hoe ontvangt u de cashback? Voor ontvangst van de cashback dient u binnen vier weken na aansluiting van uw abonnement dit formulier in te vullen. Hierna controleren wij bij Youfone of uw abonnement is opgeleverd, niet is geannuleerd en uw eerste factuur is betaald. Vervolgens ontvangt u van ons de € 60,00 cashback binnen acht tot tien weken op uw rekening.

Beste Jan, dank voor uw beoordeling. Deze 'voorwaarden' omtrent de cashback worden ons opgelegd door de provider in kwestie aangezien dit ook op kosten is van de provider. Vandaar dat betaling helaas ook even op zich laat wachten. We proberen dit keuringsproces voor onze klanten zo eenvoudig mogelijk in te richten. En ook klanten die buiten de aanvraagperiode contact opnemen betalen wij de cashback áltijd uit, ongeacht of de provider dit betaalt of dat wij dit moeten doen. Ik heb de cashback aanvraag alvast voor u in orde gemaakt, hier heeft u zojuist bevestiging van ontvangen. Ik wens u alvast veel plezier van uw nieuwe Youfone abonnement inclusief de 60,00 euro cashback. Mocht u een mogelijkheid zien de beoordeling enigszins bij te stellen, dan zien wij dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Breedbandwinkel.nl klantenservice

Heel tevreden

Vriendelijk, zeer goede uitleg, vrijblijvend. Kundig

Ik heb weer voordelig internet en tv abonnement afgesloten en dat ging makkelijk

Super goed!

Goede prijsvergelijke, leuk cadeau en snelle overstap!

Goede vergelijkingssite

De site geeft een duidelijk overzicht en telefonische hulp ging ook vlot.

Over Breedbandwinkel.nl

Breedbandwinkel.nl is een in 2003 opgerichte vergelijkingssite voor breedband internet, tv en bellen. Dankzij een goede relatie met de verschillende providers heeft Breedbandwinkel.nl zich ontwikkeld tot de belangrijkste speler in de breedbandmarkt met de hoogste kortingen en het meest complete aanbod. Met 20 jaar ervaring, ruim 600.000 klanten en 89 Servicepunten in het land is Breedbandwinkel de overstapspecialist in Nederland!