Goede vergelijkingssite

De site geeft een duidelijk overzicht en telefonische hulp ging ook vlot.

Altijd goede prijs

Tot nu toe nog nooit teleurgesteld door Breedbanwinkel.nl. Altijd een goede deal gemaakt in de jaren dat ik bij hun bestel. Een aanrader! Goedkoper dan bij de providers zelf, en altijd een extra korting. Voor degene die graag een goede deal scoort; een aanrader!

snel geregeld

mijn keuze gemaakt bestel nr van vorig jaar doorgegeven, zodat ze het gelijk naar de nieuwe keuze konden overzetten. geen gegevens meer nodig hadden. Dus ja het was supersnel geregeld. En ja sommige internet providers verhogen de prijs van het abonnement en houden zich daardoor niet aan de afgesproken prijs, zonder het te melden. En zo blijf je niet langer als een jaar. Maar overstappen is daardoor een eitje

Blij met mijn aanbieding

Mooie aanbieding

Mooie aanbieding en zo geregeld.

prima, overstap wordt goed geregeld

Van ziggo overgestapt naar youfone. Mooie aanbieding en flink wat korting. Overstapservice is erg mooi, je hoeft niet zelf meer te bellen en regelen dat je abbo wordt stopgezet. Ga nu een stuk minder per maand betalen en dat is in deze tijd van inflatie mooi meegenomen.

Snel en Simpel

Op zoek naar internet en tv . Vergelijking gestart en kreeg een aantal opties. Alles is nog steeds te duur :-) Maar een optie ertussen gekozen alles netjes ingevuld op t einde een samenvatting Bevestigen en Klaar . Bevestiging van de aanbieder duurde wel even . Kwam na een mailtje aan breedband Volgende dag mail van opzegging andere aanbieder Nu is het wachten Hopelijk gaat allles goed en geruisloos

Duidelijk prima

Zo houden en nu de werking van TV en internet afwachten groetjes Glenn

Overzichtelijk en gebruiksvriendelijk

De site is overzichtelijk weergegeven en gebruiksvriendelijk in het gebruik. Proces erna om een overeenkomst te sluiten net zo.

Alles in orde

Overstap snel geregeld

Cashback ontvangen

Perfecte service

Wat je leest krijg je ook,geen kleine verborgen lettertjes!!

Klip en klaar en zeer duidelijk,leuke kortingen altijd.

Prima geregeld !

Mooie aanbiedingen waar je wijzer van wordt!!

Al jaren dé website voor de beste voordeel

Ik zoek ieder contract uit via breedbandwinkel.nl. Ik ben iemand die altijd grondig onderzoek doet, vergelijkt en zorgt voor de beste deal. Ooit aangeraden door mijn vader toen ik voor het eerst op mezelf ging wonen en ik gebruik het niet alleen voor mezelf maar gebruik de website ook om cliënten (die ik vanuit mijn werk help met zorg en administratie thuis) te helpen zoeken naar een goede deal. Teveel mensen zitten uit gemak jarenlang bij een vaste provider. Het loont echt om ieder contract een betere deal te scoren en hoe leuk dat je er een cashback bij krijgt?! Echt top

Snel en makkelijk

Eenvoudige navigatie en snelle telefonische ondersteuning.

Snel geregeld

Overstap snel geregeld. Over de nieuwe provider heb ik nog geen mening. De praktijk zal het uitwijzen.

Snel en makkelijk

Zeer snel geregeld zonder omweg.

Erg snel en goed geregeld!

Helemaal top!

Goede service en vriendelijk personeel

Ik werd goed geholpen door het personeel. Vlotte service en vriendelijk.

Lekker snel en altijd de beste deal

Prima geregeld

Vlot, overzichtelijk en prima geregeld!

Alles was prima

Ik had geen problemen dus ik was tevreden met alles. Dank je wel!

Duidelijke site, met de hoogste korting.

Te laat voor cashback terwijl aansluiten 8 maanden duurde

Omdat het aansluiten 8 maanden in beslag heeft genomen de cashback een beetje vergeten. Geen herinnering van breedbandwinkel, maar prima in staat via een popup de beloofde cashback te weigeren. Vind ik waardeloos -edit De klantservice heeft zeer adequaat gereageerd, dus mijn beoordeling was initieel misschien erg negatief en is dus aangepast. Toch heb ik het idee dat het proces een beetje is ingericht om de mensen hun cashbacks te laten vergeten. De zeer expliciete afwijzing op het formulier liet ook weinig ruimte om te denken dat het op een andere manier wel zou kunnen komen, maar dat is dus onterecht.

Beste Arno, dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat uw glasvezel aansluiting eindelijk is gerealiseerd door KPN. Wij zijn hier echter niet correct van op de hoogte gesteld door KPN. De melding dat u te laat bent voor aanvraag van de cashback is in deze context dan ook onterecht. Als u even contact op had genomen met onze klantenservice hadden wij dit direct voor u recht kunnen zetten. In de praktijk zorgen wij namelijk áltijd dat u de cashback ontvangt. Dit wordt dan ook vandaag nog aan u overgemaakt op het bij ons bekende rekeningnummer. Mede namens KPN onze excuses voor het ongemak. Ik hoop dat u de beoordeling hier enigszins op aan wilt passen. Alsnog veel plezier van uw nieuwe glasvezelverbinding! Met vriendelijke groet, Breedbandwinkel.nl klantenservice

Goed geholpen mooie aanbieding

Noordeindseweg 228 2651LK Berkel en rodenrijs

0800 - 0160

Over Breedbandwinkel.nl

Breedbandwinkel.nl is een in 2003 opgerichte vergelijkingssite voor breedband internet, tv en bellen. Dankzij een goede relatie met de verschillende providers heeft Breedbandwinkel.nl zich ontwikkeld tot de belangrijkste speler in de breedbandmarkt met de hoogste kortingen en het meest complete aanbod. Met 20 jaar ervaring, ruim 600.000 klanten en 89 Servicepunten in het land is Breedbandwinkel de overstapspecialist in Nederland!