Filters

9

Snelle accurate service

Werd zelfs gebeld dat het bestelde via internet klaar lag.

  • Aanbevelen? Ja
10

perfecte Navalloy Annodes , correcte levering

goed adres om Navalloy Annodes te bestellen. Zeer geschikt voor zoet en zout water. Correcte en snelle levering. Goede leverancier/winkel

  • Aanbevelen? Ja
10

Buitengewoon goed.

Een hele goede service ik beveel het zeker aan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Snelle levering, zeer goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Goed en snelle bezorging

  • Aanbevelen? Ja
5

Nog niets ontvangen

Hoe zou jij je ervaring delen , als de bestelling nog niet is geleverd ?

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste heer van de Pol, Hartelijk dank voor uw reactie. Op 30 december hebben wij mailcontact gehad over uw bestelling dat de hydrfoils pas half januari binnen komen. U heeft aangegeven dat u daar op wilt wachten. Wij gaan een oplossing zoeken dat er geen automatische mail binnen komt over een beoordeling als deze nog niet is verwerkt. Dit is inderdaad de verkeerde volgorde. Bedankt voor uw feedback!

10

Super

Echt topservice

  • Aanbevelen? Ja
4

Mijn ervaring

Mijn ervaring de verpakking bij aankomst was kapot en doorweekt (GLS de chauffeur zou er werk van maken zelf nog een mail gestuurd nooit antwoord gehad twee flessen waren leeg derde fles lekte op de hals ( gewoon de verkeerde verpakking gebruikt

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste heer Jan, We betreuren dit zeer. We hebben inmiddels contact met u gehad maar kunnen niets vinden over uw mail met deze klacht zo ook niet van GLS Wij gaan dit zoals afgesproken uiteraard netjes oplossen. Mijn oprechte excuus! Met vriendelijke groet, Christine Kramer

10

Heel gemakkelijk te bestellen en te betalen

Alles keurig verlopen, alleen POSTNL had lang werk met de levering vanwege de kerstperiode. Jammer maar begrijpelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd en priecies het gevraagde voor mooie prijs! Top

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk geholpen met goed advies

Prima service van Batenburg bootservice bij het meedenken over een makkelijk dekzeil voor mijn sloep. De levering van deckedge bows was snel gedaan. Ik ben erg tevreden hierover.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en snel!!!

Hele snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
2

Heel trage afhandeling

Voor bestelling nog speciaal een bericht gestuurd wanneer er geleverd zou worden. Kreeg hierop antwoord morgen... Bestelling geplaatst maar 1 week later nog steeds niets ontvangen. Bleek 1 artikel niet voorradig te zijn en uiteindelijk is het nog steeds wachten. Hierdoor elders dan maar een bepaald product aangekocht welk ik nodig had.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen heer Vancoppenolle, We hebben elkaar telefonisch gesproken en afgesproken dat het product 23 November uitgeleverd gaat worden. Het pakket is bij ons 23 November meegegeven aan de pakketdienst. Ik kan in uw track en trace van GLS zien dat het pakket al 3 dagen in depot Belgie staat. We gaan navragen wat er aan de hand is. Zodra wij bericht van GLS hebben nemen wij contact met u op Onze excuus Met vriendelijke groeten, Christine Kramer Update status GLS Het pakket staat klaar voor aflevering. Veel plezier met uw aankoop

1

Zeer slecht

De bestelde drainplug lights werkten voor 1 dag. Het glas voor de leds werd troebel. 1 van de bestelde lampen werkte vervolgens voor 25% en de andere lamp viel totaal uit. ik ben bereid weer twee lampen te bestellen, maar een tegemoetkoming uwerzijds zou ik zeer op prijs stellen. Groet. Gianward La Croes

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen heer La Croes, Als eerste vervelend dat het product niet de kwaliteit is die u mag verwachten. Wij hebben inmiddels contact gehad met u en gaan samen voor een passende oplossing vinden Mijn excuus! Met vriendelijke groeten Christine Kramer

10

correcte en snelle levering

;)

  • Aanbevelen? Ja
10

VLOTTE VERWERKING VAN DE BESTELLING

Een zeer goede ervaring met dit bedrijf, deze mensen hebben zelfs persoonlijk contact opgenomen met mij om de bestelling vlot te doen verlopen , met vriendelijke groeten goossen hans

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer goed

Ondanks dat er 1 artikel van mijn bestelling niet voorradig was toch nog volledige levering binnen de 4 dagen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Deskundige service

De mevrouw Die mij te woord stond, wist waarover ze het had. Heel goed!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima product

Prima product aan een goede prijs. Jammer van de vrij dure verzendingskosten (10 euro voor België). Maar wel voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Het was goed!

Ik kan het meteen ophalen en het product is top!

  • Aanbevelen? Ja
1

Het is nog steeds niet geleverd!!

Op 8 nov heb ik bij jullie een bestelling gedaan, maar heb het nog niet ontvangen. Ik zie graag uw reactie tegemoet

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen heer van de Plas, Wij hebben een aantal malen telefonisch en per mail contact met u proberen te leggen maar helaas krijgen wij geen gehoor of reactie. Het product wat u heeft besteld is niet meer leverbaar en hebben evt wel een alternatief. Omdat we op geen enkele wijze contact met u krijgen hebben wij het bedrag terug gestort op uw rekening. Onze excuus! Met vriendelijke groeten, Christine Kramer

10

Vlotte service!

Mijn ervaring met Bateau Bootservice is uitstekend! Goede kwaliteit en een vlotte service, vandaag besteld, morgen in huis!!

  • Aanbevelen? Ja
6

Verlate levering

Spullen zijn geleverd maar diende eerst door Bateau zelf besteld te worden: was nm niet op voorraad. Na vraag over levering werd dit duidelijk. Daarna voorspoedig uitgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en goede service

Had wat schoonmaakartikelen besteld en aangegeven dat ik het wel op kwam halen maar voordat ik naar de winkel kwam was het al thuisbezorgd , zonder extra kosten ! Prima service !

  • Aanbevelen? Ja
10

prima bedrijf

goede service en uitleg gehad

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd