Prima spullen, snel geleverd

Ik heb clipjes bestled die elders ietje duurder waaren en deze zijn binnen een paar dagen geleverd.

Ik was op zoek naar een Propellor en ik werd netjes na de bestelling nog telefonisch benaderd over de verschillende specificaties.

Supersnelle service!

Supersnelle service

snelle verzending, fijn contact

Goed product, fijne communicatei en snel veronden.

super service

Mijn eerste bestelling , echt een top service en top materiaal , nemen contact bij enige twijfel , echt aanrader

Goed en snel veel keuze

Snel en goed verpakt ontvangen. Duidelijk en simpel te bestellen bestellen. Begrijpelijke taal dat vindt men zelden nog.

Zeer goede service en levering

Mijn onderdeel wat ik besteld heb bleek er blijkbaar niet in de kleur te zijn wie ik besteld had,ik kreeg hier netjes een telefoontje over en ze vroegen of ik er een probleem mee had dat ik het in een andere kleur wou.deze was 10€ duurder maar ik kreeg hem voor dezelfde prijs geleverd.

Zeer goed geholpen!

Zeer goed advies bij aankoop producten!

goede service

biminitop besteld deze werd snel geleverd en voldoet aan de verwachting

waardeloos

op site staat op voorraad, Krijg na een paar dagen geld terug gestort met niet leverbaar niet op de mail tegen bericht maar alleen op de bank.. .... Zet het dan niet op de site dat het op voorraad is... Dan kun je het als er spoed bij is direct ergens anders bestellen.

Super service en snelle levering

Super service en snelle levering.

Heel snel en netjes geleverd

fantastisch

Heel blij met de goede service . En het contact met Robin een een woord GEWELDIG Dank je wel

snelle service, goede begeleiding, uitstekend bedrijf

snelle service, goede begeleiding, uitstekend bedrijf

Snel en goed verpakt geleverd

Keurig bedrijf, snel met antwoorden

Prettig

Probleem snel en goed opgelost

Heb nu nog blauwe doek over.... halen jullie dat op??

Top, snel geleverd!

Snelle levering heel blij mee dankjewel.

Snel geleverd, kwaliteit zoals verwacht

Het bestelde kwam snel, was goed verpakt en voldeed helemaal aan wat op de site beschreven was. Goed bedrijf!

Goede service, ik zou eerst de stickers ophalen maar na een telefoontje stuurt Bateau Bootservice netjes de stickers op.

Uitstekende firma

Prima materiaal en zeer goede service

Prima snelle levering

Scharnieren voor mijn boot besteld. Prima kwaliteit tegen een lage prijs.

Goede prijs en kwaliteit

Als in de titel plus goede klantenservice