Top firma

Zeer fijne webshop, mijn bestelling was 10 minuten geplaatst en kreeg Al een telefoontje, mijn besteld artikel was niet voorradig en kreeg dadelijk een alternatief alles top en snel geleverd

Goede kwaliteit

Alles goed verlopen

Er was nog een item (messing spot) niet binnen door vertraging bij producent maar desondanks de andere items reeds verstuurd en goed ontvangen. Stevig verpakt, alles in orde.

Top service!!!!

Mooie spulllen besteld aardige mevrouw aan de telefoon!!! Snel geleverd !!!!

Er wordt meegedacht als het gewenste product niet leverbaar is. Prima service en snelle levering.

Alles volgens afspraak geleverd

super geregeld

toppie

Doen wat ze beloven

Voor het eerst een. Bestelling gedaan . Snel geleverd met een goed product!!

Waarom kun je een review vragen wanneer het artikel nog niet geleverd is

Waarom kun je een review vragen wanneer het artikel nog niet geleverd is!!!!!!!

helemaal ok service en alles op voorraad

top zaakje

perfect

ze doen er alles aan om de klant zo goed mogelijk te helpen,goede service en snelle levering

Netjesverpakt

Iets sneller verzenden...

prima ervaring

prima ervaring, snelle correcte levering. alles keurig in 1 zending

Zeer goede service

Ondanks er spullen niet op voorraad waren toch een oplossing zoeken

Uitstekende service en zelfs meedenken met een online bestellig

Heel netjes geholpen en aanvullend advies nadat ik een online bestelling heb gedaan. Heel vriendelijk en meewerkend

Snel geleverd ruim assortiment

Ruim assortiment tegen scherpe prijzen. Snelle reactie via de app

Snel en goed verpakt voor een normale prijs

A++++

Probleemloos en snel. Top dus.

Helemaal super

Ik heb online makkelijk besteld wat ik nodig had, ik heb erg snel reactie gekregen op mijn vraag (dezelfde dag nog) en mijn afhaal pakket lag snel mlaar. Ze zijn super vriendelijk, kwalitatief goed. Ik ben tevreden en zou zeker terug gaan!

Leveren niet zoals afgesproken.

2 tal meters besteld. 1 van de twee kon bateau niet inkopen bij de standaard leverancier. Wel bij een andere leverancier, maar tegen een hoger bedrag(+20euro). Hoewel ik van mening ben dat dit het risico van bateau is, de meter stond tenslotte op de site inclusief de prijs en de melding dat de meter voorradig was, heb ik toch voorgesteld het verschil te delen. Dit was niet bespreekbaar. Voor een bedrag van 10 euro is dus de order niet doorgegaan, én zal ik ook nooit meer wat bestellen bij bateau. Daarnaast zal ik niet nalaten mij ervaring te delen.

Gewoon TOP service zoals ik van Bateau gewend ben.

Altijd vriendelijk en behulpzaam in de winkel. Bij online bestellingen goede verzendinfo en producten tegen scherpe prijzen.

Goede ervaring en service

Vlotte levering

Slecht produkt

Verkeerde montage maat Bimini ontvangen (is ander merk dan advertentie), moest toch 13 euro retour verzendkosten betalen. Vrouw laat niet uitpraten zit alleen maar doorheen te tetteren. En product was al een keer door iemand retour gestuurd.

prima geholpen

Onderdeel dat ik elders niet kon vinden verkocht Bateau Bootservice wel en nog voor mooie prijs ook. Na mailtje heeft BB zich ingespannen onderdeel snel op te sturen. Ook andere onderdelen correct geleverd.

Diverse keren spullen besteld, altijd snel en goed!

Bateau boot service perfect bedrijf, goede uitleg en perfect kwaliteit blootstellen. Ik kom er al jaren! Mvg, Marcel.