Zeer behulpzaam bij opsporen vertraagde zending

Onlangs heb ik via Bateau Bootservice producten besteld. De levering liep buiten de schuld van Bateau vertraging op. Zij hebben zich zeer ingespannen om de oorzaak van de vertraging op te sporen en de levering zoveel mogelijk te bespoedigen. Erg vriendelijke en empatische bejegening. Overweeg zeker meer zaken met hun te doen.

Goede service snelle levering

Al veel spullen besteld gehad en steeds snel en netjes geleverd. Ook in de winkel wordt je netjes en goed geholpen.

Goede prijs, snelle levering.

Bougies besteld, verder niet gekeken op de website. Geleverd volgens bestelling, binnen de beloofde levertijd en goed verpakt.

Prima levering

Prima levering

boot verkocht en kon de bestelde onderdelen zondrer problemen terugsturen

goede service

Snelle levering en duidelijke site.

Duidelijke site ,snelle levering .

Superservice !

Ton heeft zeer veel kennis en praat je niks aan, je krijgt gewoon een eerlijk advies en dat vind ik erg belangrijk Oja, op de bestelling kon je als referentie: "MP" invullen, dan zou er een verrassing mee gestuurd worden, dat is hij blijkbaar vergeten, maar dat is geen probleem

biminitop

Na mijn bestelling word ik netjes telefonisch informeerde over de levertijd. Mijn bestelling viel op door de afwijkende afmetingen. Na gesproken te hebben over de toepassing is geadviseerd een andere maat. Informeren je en denken met je mee. Dat kom je tegenwoordig niet veel meer tegen. TOP SERVICE

Niet geweldig

Ik heb een Teleflex dieptemeter besteld ,er staan op de site 3 meters afgebeeld met elk een artikel nummer erbij. Denk je kan er niks mis gaan!! Dus wel,Bateau ziet het anders.Jammer!!

Goed Bedrijf!!!

snelle service en goed in overleg!

Prima communicatie, prima service.

Vakkundig en goede kennis van zaken. Top!

Goede kwaliteit voor een nette prijs.

Niet kunnen leveren maar toch een week gezocht. Wat een service

Onverwachts bijzonder. Als nieuwe klant iets relatiefs klein besteld. Helaas was dit niet het juiste. Medewerkster Christine heeft desalniettemin na contact een week geprobeerd elders het juiste product te vinden. Super

BETER VERPAKT MOETEN WORDEN

Schakelaar besteld ,niet aangekomen ,er over gebeld ,wel weer verstuurd ,maar kreeg de schakelaar kapot aan ,had toch beter in een doosje kunnen verpakken ,maar dan ben je wel aan de verzenden meer geld kwijt ,dan de schakelaar kost

Goedemiddag heer Halma, Inmiddels hebben wij elkaar gesproken en is er een nieuwe schakelaar naar u toegestuurd en deze is wel netjes ontvangen. We hadden meegedacht om het in het een enveloppe te doen wat minder portokosten gaf maar volgende keer doen we gewoon in een doosje met de normale verzendkosten. Wel bedankt voor de feedback want daar kunnen wij alleen van leren. Met vriendelijke groeten Christine Kramer

Snelle vriendelijke persoonlijke service

In verband met een van de door mij bestelde items, welke niet direct geleverd kon worden, persoonlijk benaderd. Vriendelijk duidelijke service. Nog nabestelling gedaan, deze konden met de eerste bestelling meegestuurd worden, geen extra verzendkosten.

Betrouwbare webshop met snelle levering

Goede producten voor een scherpe prijs, snelle levering. Wordt goed geïnformeerd over de bestel en leveringsstatus. Conclusie: een betrouwbare webshop gerund door professionals.

Betrouwbaar

Goede kwaliteit spullen en Komen afspraken na

Zeer goede klantenservice, erg vriendelijk

Mijn pakket had schade opgelopen bij postorder bedrijf. Dit werd zeer snel opgelost door de klanten service! Heb alles binnen korte tijd ontvangen

Zeer meedenkend

Besteld wat niet op de site stond, alleen motor type aangegeven. Bestelling perfect geleverd ,moest iets bijbetalen maar dat mocht zelfs achteraf. Dus...hebben ook nog vertrouwen in de klant. Van deze bedrijven zijn er nog maar weinig

Perfect.

Klantgericht,goede service,het bedrijf houdt je op de hoogte van je bestelling,ronduit;hier zou ik zeker terugkomen als ik wat nodig hebt.

Goede producten,prima levering

Werd uitgebreid op de hoogte gehouden van de levering!

Prettige samenwerking, snel ontvangen

Makkelijk besteld en snel geleverd, incl. montage handleiding.

Terrible. Run away.

Ordered something, they sent wrong size. Don’t answer their phone or reply to emails.