Erg servicegericht!!

Als je iets besteld wat achteraf het juiste blijkt te zijn wordt je super geholpen om tot de juiste keuze te komen

Prima aanbod van artikelen.

Volgens de website was er van een bepaald artikel nog 1 op voorraad maar later kreeg ik al snel een telefoontje dat dit toch niet het geval was. Jammer want ik had deze vraag ook al per Email gestuurd. Verder helemaal goed!

Eerst info ingewonnen per mail, waarbij direct antwoord. Na bestelling direct verzonden. Artikel zoals omschreven . Bedankt

verkeerde afleveradres op pakketje

op het pakketje zat een afleveradres aan de andere kant van mijn woonplaats was ik niet blij mee

Betrouwbaar bedrijf

Na een aantal artikelen te hebben besteld was de situatie betreffend het door mij bestelde gewijzigd ,hierdoor de zending moeten retourneren ,dit was geen enkel probleem en is correct afgehandeld hiervoor mijn dank. Zal Bateaubootservice zeker aanbevelen.

Item niet.voorradig maar wel te koop met "snelle levering"

Item staat als beschikbaar. Besteld met hoop op snelle levering. Ik krijg na enkele dagen bericht dat item niet voorradig is en levertijd 2-3 maanden wordt. Dan maar bestelling geannuleerd.

Top product

T was nog beter in t echt , als op de foto Klasse ga zo door

Niet leverbare spullen wél kunnen afrekenen

Slechte zaak dat ik niet leverbare spullen wél kon afrekenen en pas 4 dagen later bericht kreeg dat dit een fout was en dat ik mijn geld terug kreeg. Op de vraag of ik dan ook een creditfactuur kon krijgen, kreeg ik als antwoord dat ik dit naar als kruispost in de boekhouding moest zetten. Alsof zij weten hoe ik mijn boekhouding moet doen. Geen creditfactuur gekregen dus. Ik moet zelf maar zien hoe ik dit in de boekhouding verwerk. Uiteindelijk nog 2 dagen op de terugbetaling gewacht. Dit was dus eens maar nooit weer en helaas voor deze mensen raad ik dit bedrijf aan niemand aan, maar dan moeten ze maar beter hun best doen.

topservice

zeer snelle service

Ben zeer tevreden

Werkt uitstekend

Mee denken met het product

Super service, snelle levering. Goed product.

Keurig- en snel geleverd!

Goede opvolging

Bateau heeft me steeds snel en correct het verloop van de bestelling meegedeeld.

Wederom snelle verzending

Doe al jaren mijn bestelling bij dit bedrijf. Altijd behulpzaam bij evt vragen. Nooit problemen onder vonden.

Zeer klantvriendelijk

Prima service, ook problemen na de levering worden met volle aandacht voor de klant netjes opgelost !

Ze hadden 1 ding vergeten, maar na een vriendelijk telefoontje gewoon meteen geregeld!

28 juli besteld 5 augustus nog niks gezien…

Niks ontvangen (wel betaald….)

Bestelling tot op heden niet ontvangen.

Boss Marine Dipool,FM Antenne MRANT10, Artikelnummer: 21506087 (order #20230650), besteld en betaald maar tot op heden niet ontvangen.

snelle en correcte levering

probleemloos

Zeergoed

Alles ,naar wens correcte leveringen ,zeker aan te beveelen.

Ze denken goed mee en hebben tijd voor jou

De biminitop zou eind juli geleverd worden dus nog even wachten of dit gaat lukken en hoe het product er uit ziet. Voordat werd ik gebeld en later telefonisch contact. Ze denken echt goed mee en doen goede voorstellen. Tot zover super tevreden.

Zeer moeilijk bereikbaar indien er een probleem is, geen antwoord via mail of messenger.

Geen antwoord op vragen via mail of messenger.

Prima ervaring

Nieuwe 4 blads schroef besteld.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.