Slecht

Het pakje is helaas nooit aangekomen weet niet waar het aan ligt heb een mail gekregen van GLS het is bij de buren afgegeven maar de buren hebben niets ontvangen. Ik woon in een Appartementen gebouw met 450 inwoners waar is het dat staat niet in de mail.

Product voldoet

Snel in huis

Scherpe prijs

Een scherpe prijs voor onze nieuw biminitop. Website en bestelprocedure was prima. Verpakking werd wel beschadigt afgeleverd. 1 hoek van de doos was opengescheurd. Product was verder wel compleet maar dat had anders kunnen zijn. Omdat de doos niet is opgevuld en de onderdelen dus kunnen verschuiven kan de doos dus openscheuren. Dit ligt echter bij de fabrikant en niet bij deze winkel. Ze zouden wel wat extra tape kunnen plaatsen bij de hoeken van de doos.

Goede prijs en snelle levering

Duidelijk omschreven, goede prijs, snelle verzending met één puntje van kritiek: het pakket kon 10x kleiner want er zat voor 90% opvulling in maar dat terzijde.

Goede afhandeling

Duidelijke communicatie omtrent onbeschikbaar product en voorstel tot oplossing aangereikt

Snel geleverd, goed product.

Snel geleverd, goed product.

Erg servicegericht!!

Als je iets besteld wat achteraf het juiste blijkt te zijn wordt je super geholpen om tot de juiste keuze te komen

Prima aanbod van artikelen.

Volgens de website was er van een bepaald artikel nog 1 op voorraad maar later kreeg ik al snel een telefoontje dat dit toch niet het geval was. Jammer want ik had deze vraag ook al per Email gestuurd. Verder helemaal goed!

Eerst info ingewonnen per mail, waarbij direct antwoord. Na bestelling direct verzonden. Artikel zoals omschreven . Bedankt

verkeerde afleveradres op pakketje

op het pakketje zat een afleveradres aan de andere kant van mijn woonplaats was ik niet blij mee

Betrouwbaar bedrijf

Na een aantal artikelen te hebben besteld was de situatie betreffend het door mij bestelde gewijzigd ,hierdoor de zending moeten retourneren ,dit was geen enkel probleem en is correct afgehandeld hiervoor mijn dank. Zal Bateaubootservice zeker aanbevelen.

Item niet.voorradig maar wel te koop met "snelle levering"

Item staat als beschikbaar. Besteld met hoop op snelle levering. Ik krijg na enkele dagen bericht dat item niet voorradig is en levertijd 2-3 maanden wordt. Dan maar bestelling geannuleerd.

Top product

T was nog beter in t echt , als op de foto Klasse ga zo door

Niet leverbare spullen wél kunnen afrekenen

Slechte zaak dat ik niet leverbare spullen wél kon afrekenen en pas 4 dagen later bericht kreeg dat dit een fout was en dat ik mijn geld terug kreeg. Op de vraag of ik dan ook een creditfactuur kon krijgen, kreeg ik als antwoord dat ik dit naar als kruispost in de boekhouding moest zetten. Alsof zij weten hoe ik mijn boekhouding moet doen. Geen creditfactuur gekregen dus. Ik moet zelf maar zien hoe ik dit in de boekhouding verwerk. Uiteindelijk nog 2 dagen op de terugbetaling gewacht. Dit was dus eens maar nooit weer en helaas voor deze mensen raad ik dit bedrijf aan niemand aan, maar dan moeten ze maar beter hun best doen.

topservice

zeer snelle service

Ben zeer tevreden

Werkt uitstekend

Mee denken met het product

Super service, snelle levering. Goed product.

Keurig- en snel geleverd!

Goede opvolging

Bateau heeft me steeds snel en correct het verloop van de bestelling meegedeeld.

Wederom snelle verzending

Doe al jaren mijn bestelling bij dit bedrijf. Altijd behulpzaam bij evt vragen. Nooit problemen onder vonden.

Zeer klantvriendelijk

Prima service, ook problemen na de levering worden met volle aandacht voor de klant netjes opgelost !

Ze hadden 1 ding vergeten, maar na een vriendelijk telefoontje gewoon meteen geregeld!

paterstraat 7 5331EA Kerkdriel