Terrible. Run away.

Ordered something, they sent wrong size. Don’t answer their phone or reply to emails.

Gewoon goed, niets aan toe te voegen.

Vriendelijk,betrouwbaar en snel.

Geheel naar verwachting.

Product nog niet geleverd

Ik hou er niet van dat om mijn ervaringen wordt gevraagd voordat order afgerond is. Maar ik wacht het rustig af.

Alles geleverd conform afspraak

Ik mis alleen een stukje begeleidend schrijven Ivm montage.

Goed product

Snelle levering.

Produit top et service rapide

Sérieux, rapide.... TOP !

Fantastische klantenservice

Na een "verkeerde" bestelling van mijn kant werd het juiste product zonder problemen alsnog verstuurd nog voordat mijn bestelling terug gezonden was. Fantastische service

Attent belletje..

Als terugkerende klant waren spulletjes opgestuurd, zonder dat was betaald, vanwege een technisch probleem. Wel prettig om even te horen en goed meegedacht met de klant.

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Een bedrijf wat gelijk reageert op e-mails dat is erg prettig. Onderdeel netjes binnen gekregen inclusief extra vermelding waar op te letten.

Goede en snelle service

Ontvangen wat ik bestelde door goede en juiste onschrijving

Op tijd de juiste spullen ontvangen.

Staat hierboven

Niets mis mee

Eenvoudig bestellen, bestellen en ontvangen. Kwaliteit van het door ons gekochte artikel (inspectieluik rond wit 17cm) voldoet aan de verwachtingen en ziet er solide uit, ook het monteren was erg eenvoudig omdat het voldoet aan de normen, dus gatenboor op maat.

Correcte afhandeling en levering.

Vlug en correct.

Kwaliteitsproducten voor een goede prijs

Producten worden goed omschreven! Mooie prijzen en snelle levering. Producten voldoen volledig aan de beschrijving en zijn van goede kwaliteit! Snelle afhandeling.

Snelle levering, product wijk af

Levering en afhandeling zolas altijd dik in orde. Wel een opmerking dat het op de website getoonde product afweek van het uiteindelijk geleverde product. Hierdoor moest ik een paar boorgaten aanpassen. Niet erg, maar wel slordig.

Prima geholpen met deskundig advies

Gebeld voor advies. Netjes terug gebeld volgens afspraak. Goed advies ontvangen. Verstand van zaken. Echt goed

Snel, correct,vriendelijk!

1e dag na hun vakantie besteld, 2e dag na hun vakantie opgehaald. Vriendelijk contact, zeer snel geleverd: kan bijna niet beter!

Levering duurde een maand.

Ik had twee kleine dingetjes besteld die makkelijk in een envelopje pasten, maar moest €6,95 verzendkosten betalen. En bijna een maand wachten op mijn bestelling. Nu heb ik de dingetjes in de tussentijd al bij Gamma gekocht, en kan de overbodig geworden bestelling dus eigenlijk terug sturen. Voor eigen rekening. Dit is voor verbetering vatbaar.

Geen levering en niet bereikbaar tijdens vakantie

Kennelijk sluit deze webwinkel tijdens de vakantie en wordt om aangekondigd niets geleverd en is de winkel niet bereikbaar.

niet zo goed !!!

Heb op 1/8/2019 een bestelling gedaan en blijken ze op vakantie te zijn. Dit stond nergens op de webshop. pas bij contact gegevens stond vermeld dat ze op vakantie waren. terwijl op de webshop bij mijn bestelde artikel stond, snelle levering. nou het is maar wat je snel noemt. ik moet mijn bestelling nu nog binnen krijgen. ik vind het maar raar als je gewoon je bestellen doet en je de info geloofd dat snel geleverd word. Dat je er nu nog steeds op moet wachten wegen Vakantie.

Niet blij mee

Bestelling geplaatst en afgerond Levertijd producten 2tot3 dagen Komt maar niet Alleen op telefoon vaste lijn wordt medegedeeld dat na hun vakantie de bestelling verwerkt wordt Bestelling is 111 euro dus ga je niet eff naar een andere site die wel zijn levertijd na komt of niet op vakantie is Ik vind het zeer slordig van deze firma een site moet 24/7/365 leveren anders blokkeer je hem met je vakantie

heb ik niet

geen ervaring zijn gesloten met vakantie, je kunt dus wel bestellen en meteen betalen maar ik krijg na (3weken) mijn spullen.

Week geleden spullen besteld en betaald maar nog niets binnen

Tot nu toe slecht na een week nog niets ontvangen

Niet volledig ingelicht

Ik heb een bestelling geplaatst waar ik op zit te wachten, pas na een mail te sturen kom je er achter dat ze op vakantie zijn omdat auto reply ingeschakeld staat. Jammer dat dit niet duidelijk word aangegeven wanneer je de bestelling plaatst...