snelle en correcte levering

probleemloos

Zeergoed

Alles ,naar wens correcte leveringen ,zeker aan te beveelen.

Ze denken goed mee en hebben tijd voor jou

De biminitop zou eind juli geleverd worden dus nog even wachten of dit gaat lukken en hoe het product er uit ziet. Voordat werd ik gebeld en later telefonisch contact. Ze denken echt goed mee en doen goede voorstellen. Tot zover super tevreden.

Zeer moeilijk bereikbaar indien er een probleem is, geen antwoord via mail of messenger.

Geen antwoord op vragen via mail of messenger.

Prima ervaring

Nieuwe 4 blads schroef besteld.

Levering volgens belofte mette prijs !

Nette site, spullen conform gegevens op voorraad snel geleverd !

zeer positief

er werd correct geleverd en ondersteund bij mailvragen

Trimmeter gekocht. En had een vraag over aansluiten trimpomp e.d. Goede uitleg gehad en advies. Vriendelijke geholpen

Na telefonisch contact zijn mijn spullen ontzettend snel geleverd

Na telefonisch contact zijn mijn spullen ontzettend snel geleverd

Top service Goede uitleg en eerlijk over wat te kopen en niet teveel

Makkelijk bestellen en super snel thuis

Snelle levering en Service

Ik heb alleen het tafelblad besteld en vergeten om de onderpoot erbij te bestellen. Na snelle levering tafelblad telefonisch contact gehad met Christine en is de onderpoot gelijk door haar opgestuurd en de volgende dag heb ik deze ontvangen. Top service.

Webwinkel met de persoonlijke benadering van een gewone winkel

Erg vriendelijk, persoonlijke benadering en snelle respons. Een artikel bleek niet op voorraad en men dacht pro-actief mee in alternatieve oplossingen. Ook goed advies gekregen m.b.t. bepaalde bimini top.

Ik heb mijn bestelling nog niet omdat 1 product niet op voorraad was. Ik werd de volgende dag gelijk gebeld om mij dat mede te delen. Ik vind dat een top service, geen mailtje maar per telefoon, heel persoonlijk en klantgericht. De keus was aan mij om het andere al te leveren, of wachten tot alles compleet was. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

snel ,vriendelijk, competent.

Altijd leuk met Christine en Ton in zee te gaan.

Vanwege leveringsproblemen heb ik de order probleemlos kunnen annuleren en kreeg ik snel mijn geld terug. Prima service1

Snelle reactie

Correct bedrijf

De bestelde 3-boogs biminitop had blijkbaar een uitzonderlijke afmeting, om die reden nam de eigenaresse contact met ons op om te bespreken of dit echt de afmetingen waren die we nodig hadden. Nadat dit bevestigd was door ons bleek dat het artikel een langere levertijd had en kregen we het aanbod om tegen een kleine bijbetaling een 4-boogs top ontvangen. Super service en echt meedenkend! Wij raden dit bedrijf zéker aan!

tevreden

tevreden

Snelle levering en snel reactie

Voor deze ervaring wil ik wel mijn review geven. Snel geleverd. Einde middag besteld en de volgende middag in huis. Ook het contact bij vragen is snel, vriendelijk en behulpzaam. Erg tevreden.

Vlotte service

Bestelling stond snel klaar om op te halen

Prima ervaring

Alles is uitstekend verlopen.

Uitstekend product

Voor tijdens het zeilen was ik op zoek naar een koord zodat mijn pet niet weg kan waaien. Er worden er genoeg aangeboden online maar de mooiste vond ik bij Bateau. Het is een stevig dik koord met clipjes die makkelijk te bedienen zijn maar toch heel stevig vast blijven zitten. En dat voor zo'n lage prijs! Kortom, aanrader!

Prima.

Voordelig en snel geleverd. Alleen en idioot grote doos gebruikt.