Uitstekend product

Voor tijdens het zeilen was ik op zoek naar een koord zodat mijn pet niet weg kan waaien. Er worden er genoeg aangeboden online maar de mooiste vond ik bij Bateau. Het is een stevig dik koord met clipjes die makkelijk te bedienen zijn maar toch heel stevig vast blijven zitten. En dat voor zo'n lage prijs! Kortom, aanrader!

Prima.

Voordelig en snel geleverd. Alleen en idioot grote doos gebruikt.

Top bedrijf met scherpe prijzen en kundige medewerkers.

Diverse spullen van Allpa voor mijn boot besteld na Googelen op de scherpste prijs en reviews. Spullen waren vlot binnen, helaas met een klein foutje qua levering. Na contact met Christine Kramer en een foto gestuurd te hebben werd het probleem snel opgelost. Deze dame heeft verstand van zaken en is snel van begrip. Bateau Bootservice is dus wat mij betreft een aanrader.

Fantastisch bedrijf!

Hele lieve mensen met hart voor de zaak

een hele fijne ervaring

Persoonlijk vind ik de site erg fijn werken. Na mijn bestelling bleek een product niet leverbaar. Hier werd direct contact over opgenomen, en er werd ook direct een voorstel gegeven. Heel prettig als het op deze manier gaat. Ik ga hier zeker weer bestellen. Groet Rutger

gewoon goed

Zoals altijd, snel en uiterst correct. Christine en Ton: toppie

Snelle levering en een goed product

Mijn bestelling is snel geleverd binnen de vermelde tijd

Goede service en communicatie

Goede service en communicatie

Snelle levering en vriendelijke mensen

Perfect geleverd

Verplicht veld

Fijne mensen

We worden altijd prima van advies voorzien en mocht er iets niet naar wens zijn dan kunnen we ruilen zonder problemen.. ik ga nergens anders meer naartoe want de voorraad is ook altijd op orde

Vriendelijk met een duidelijk advies

Goed advies, behulpzaam om een beginnende booteigenaar op gang te helpen.

Zo als het hoort

Ik had een bestelling gedaan en er werd later drie afbeeldingen gestuurd van wat ik besteld had en of dit goed was voor dat de bestelling de deur uit gaat. Nouw dat vond ik geweldige service .

Top top topservice

Het is lang geleden dat ik een webwinkel heb gezien die zo vlot reageert en acteert

Altijd net geholpen

Ze denken altijd mee en heel vriendelijk

Ik werd netjes teruggebeld met uitleg, en heb hierna de bestelling geplaatst. Erg vriendelijke mensen allemaal bij Bateau Bootservice.

Levering alleen tegen bijbetaling van 70%

Onlangs een aantal artikelen op de webshop besteld. Deze bleken niet voorradig te zijn. Na contact met de klantenservice bleken de artikelen weldegelijk leverbaar, alleen moesten ze die bij een andere leverancier bestellen die een hogere inkoopprijs hanteerde. Of ik even een 70% wilde bijbetalen. Ze wilden namelijk niet leveren tegen de inmiddels betaalde prijs waar ik de artikelen voor gekocht had. Toen ik weigerde bij te betalen, wilden ze niet leveren. Gelukkig wel snel mijn geld terug gekregen.

Gekochte artikelen alleen leverbaar tegen bijbetalen van bijna 70%

Nieuwe klant, voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij Bateau. Aantal artikelen in de webshop besteld. In tegenstelling tot wat er op de website stond vermeld, bleken de artikelen niet voorradig te zijn. Na contact met de klantenservice blijkt dat de artikelen weldegelijk leverbaar zijn, maar omdat ze die bij een andere leverancier moeten bestellen die een hogere inkoopprijs hanteert, werd me verzocht bijna 70% bij te betalen. Dat weigerde ik, dus nu is de bestelling geannuleerd. Gelukkig wel snel mijn geld teruggekregen. Nooit meer hier bestellen dus.

Gekochte artikelen alleen leverbaar tegen bijbetalen van bijna 70%

Ja

Ja

Allpa ankerlicht

Hij doet t niet Arjan

Zeer goed en correct

Wat men mag verwachten van een webshop Levering is naar wens bij te sturen, wat erg prettig is.

Snelle levering, goede kwaliteit.

Prima.

Het probleem is vastgesteld en opgelost.

Aardige man die de tijd en de moeite nam om het probleem vast te stellen en op te lossen. Hij werkte netjes en ruimde ook weer goed op.

paterstraat 7 5331EA Kerkdriel