De volgende aanhanger zal zeer waarschijnlijk hier ook vandaan komen

Mooie bedrijf, goede service en korte lijnen!

Mooie Brian James autoambulance gekocht voor de juiste prijs. Extra opties zijn keurig gemonteerd en alles netjes afgeleverd. Dik tevreden!

aankoop aanhanger

Top bedrijf

Prima bedrijf!

We zochten een trailer die HOWK op voorraad bleek te hebben. We kregen vlot een prijs, kwamen tot zaken en de volgende dag konden we de trailer al ophalen. Ook een kleine storing werd zonder problemen opgelost. Zeker een bedrijf dat ik aan kan raden!

Netjes en eerlijk advies, goede prijs voor aanhanger

Ik was benieuwd naar een specifiek soort aanhangwagen en enkel HOWK had deze op voorraad staan. 1,5 uur rijden om te gaan kijken maar er werd uitgebreid de tijd genomen voor eerlijk advies. Direct de aanhangwagen mee genomen.

Helemaal prima, snelle levering correct afhandeling

Mooie aanhangwagen met huif gekocht via Marktplaats

Correct advies en snelle service

Snel schakelen en goeie tips wat de diverse opties waren kwa uitvoering.

Een prachtige Pizzaoven gehuurd

Wat een leuke pizza oven op een mooie aanhanger! Voor de burendag hebben wij de pizzaoven gehuurd. De aanhanger ligt goed op de weg. De oven is goed op te stoken! Wat een schik hebben we gehad tijdens het bakken van de Pizza’s! Volgend jaar huren de kar zeker weer!

Super goed geholpen en heel persoonlijk

Ik was opzoek naar een Pizza oven en mijn verwachtingen werden overtroffen. De kwaliteit en ook de zorg hoe deze verder was afgewerkt op de aanhanger is echt een visite kaartje, echt complimenten! Verder was het ophalen en op zondag terug brengen geen probleem . Geweldig bedrijf met nieuwe ideeën en ontwikkelingen.

Erg plezierig zaken doen

Goede aandacht voor wensen klant. Tevens vriendelijke en persoonlijke benadering. Ik ben een tevreden klant.

super

Fijne goede aanhanger gehuurd, stond optijd klaar en werd ook nog aangekoppeld. Top service

Bijzonder prettig geholpen.

Ik ben bijzonder prettig en vakkundig geholpen. Wat mij het meeste aanstaat is het vertrouwen wat Willem en zijn staff nog hebben in hun klanten. En net iets extra’s bieden dat verrast je en geeft een voldaan gevoel van een aankoop.

Goed geregeld hier

Goed geregeld!

Mooi assortiment huur aanhangwagens

Vriendelijke geduldige vlotte verkoper

Goed en prettig geholpen

Goed en prettig geholpen

Leuke , meedenkende professionele partij

Bij HOWK aanhangers werd goed meegedacht in het product dat ik nodig had. Nu dagelijks / wekelijks plezier van mijn aankoop.

Perfecte service en aanhangers

Kwalitatief zeer goed aanhangers met alle toebehoren. Perfecte service.

Enthousiaste mensen, prima service

Ik heb nu voor de 2e keer de pizzaoven gehuurd bij HOWK. Wederom was het prima voor elkaar..

Mooi bedrijf! Fijne service!

Mooie Brian James T6 gekocht! Goede voorlichting door Willem en daardoor ook mooie extra opties erop genomen. Bevalt super!

Perfecte service en vakmanschap

Zeer betrouwbaar en creatief bedrijf. Alles was perfect voor elkaar. Dikke pluim.

Top erg tevreden

Top geholpen en op lossend denken

Huur trailer

Top aanhangwagens