Erg plezierig zaken doen

Goede aandacht voor wensen klant. Tevens vriendelijke en persoonlijke benadering. Ik ben een tevreden klant.

super

Fijne goede aanhanger gehuurd, stond optijd klaar en werd ook nog aangekoppeld. Top service

Bijzonder prettig geholpen.

Ik ben bijzonder prettig en vakkundig geholpen. Wat mij het meeste aanstaat is het vertrouwen wat Willem en zijn staff nog hebben in hun klanten. En net iets extra’s bieden dat verrast je en geeft een voldaan gevoel van een aankoop.

Goed geregeld hier

Goed geregeld!

Mooi assortiment huur aanhangwagens

Vriendelijke geduldige vlotte verkoper

Goed en prettig geholpen

Goed en prettig geholpen

Leuke , meedenkende professionele partij

Bij HOWK aanhangers werd goed meegedacht in het product dat ik nodig had. Nu dagelijks / wekelijks plezier van mijn aankoop.

Perfecte service en aanhangers

Kwalitatief zeer goed aanhangers met alle toebehoren. Perfecte service.

Enthousiaste mensen, prima service

Ik heb nu voor de 2e keer de pizzaoven gehuurd bij HOWK. Wederom was het prima voor elkaar..

Mooi bedrijf! Fijne service!

Mooie Brian James T6 gekocht! Goede voorlichting door Willem en daardoor ook mooie extra opties erop genomen. Bevalt super!

Perfecte service en vakmanschap

Zeer betrouwbaar en creatief bedrijf. Alles was perfect voor elkaar. Dikke pluim.

Top erg tevreden

Top geholpen en op lossend denken

Huur trailer

Top aanhangwagens

Aanhangwagen gehuurd

Spullen besteld en zeer snel in huis. Prima gedaan.

ik heb nog niks gehad

Ik heb nog niks gehad

Beste John, Jammer dat u ontevreden bent. Het pakketje is bij ons op tijd de deur uitgegaan maar is ivm de kerst drukte 5 dagen vertraagd bij de post. Wij hebben u een aantal keer geprobeerd te bereiken maar kregen een voicemail. Mochten wij in de toekomst wat voor u kunnen betekenen hoor ik het graag. Mvg HOWK.nl Aanhangwagens

Na contact , zeer goede afhandeling.

Iets wat nog niet is afgeleverd kan ik niet beoordelen. na misverstandje met leveren vh pakketje, contact gehad met bedrijf, klaar en duidelijke uitleg hierrond, verder goed afgehandeld. Mijn dank.

Zoals belooft ,geen moeilijkheden.

korrekte en snelle afhandeling. Aan te bevelen

De bestelde producten werden zeer snel geleverd en waren goed verpakt.

Goed alleen wacht op de credit

Goede service en levering Wacht alleen nog op Een credit ivm verkeerd bestellen race ramp

zeer goed en betrouwbaar

zeer korekt

zeer netjes geholpen

Super service!

Top service, goed geregeld.

Kwaliteit spul en super service!

Aanhanger gehuurd bij Willem, nou hij geeft het beste van het beste mee, tegen een zeer scherpe prijs! Goede communicatie en vriendelijk, gewoon zoals het hoort. Zeker voor herhaling vatbaar!