gewoon goed

goed geholpen per telefoon code gekregen daarna besteld snel geleverd

Goede levering

Duidelijke website, snel geleverd.

• Kwaliteit

Super om te horen dat u zo tevreden bent over mijnijzerwaren.nl we hopen dat u snel weer een bestelling bij ons plaatst.

Doen wat ze zeggen

Prima afhandeling en terugkoppeling.

• Kwaliteit

Fijn dat u positief bent over mijnijzerwaren.nl we hopen u snel weer te zien op onze website voor een volgende bestelling!

Via chat eea gevraagd, goede antwoorden

• Kwaliteit

Wat fijn dat u de chat zo goed heeft ervaren. We hopen u snel weer te kunnen helpen bij en nieuwe bestelling op mijnijzerwaren.nl

Alles is keurig afgewerkt. Snelle levering goede spullen!

• Kwaliteit

We zijn blij om te horen dat u bestellen bij ons zo goed heeft ervaren. We hopen u snel weer te zien op mijnijzerwaren.nl

Good quality, wide range

I have ordered a new cylinder for my old lock. They had full range of sizes and models. Also recommend ordering the spare keys with them

• Kwaliteit

Thank you for this good review, we hope to see you back at our website!

prima Service en snelle levering

gewenst artikel was niet op voorraad, ik werd netje geinformeerd over alternatieven en zending was de volgende dag binnen. Erg blij met mijnijzerwaren.nl!!

• Kwaliteit

Bedankt voor deze positieve review, we hopen dat bij uw volgende bestelling u net zo tevreden bent!

Zie hieronder

Exact het product dat ik wilde, sneller dan aangekondigd en prima in het gebruik. Hulde!

• Kwaliteit

Super dat alles zo goed is verlopen en liever te snel dan te laat zullen we maar zeggen :)

Duidelijke site , snelle levering

In vergelijking met andere sites zeer scherpe prijs/kwaliteit. Overzichtelijke site met duidelijke uitleg bij de producten. Snelle levering.

• Kwaliteit

Wat fijn dat alles u zo goed is bevallen. We hopen dat u snel weer een bestelling plaats op mijnijzerwaren.nl

Nette prijs, snel bezorgd, eenvoudig besteld

X

• Kwaliteit

Blij dat u zo tevreden bent over mijnijzerwaren.nl en we hopen dat u snel weer een bestelling bij ons plaats.

Besteld, voorraad en snel geleverd

Gewoon duidelijke voorraad website, besteld en de volgende dag goed product geleverd

• Kwaliteit

Wat fijn dat alles zo soepel is verlopen bij uw bestelling. We hopen u in de toekomst weer blij te kunnen maken bij een nieuwe bestelling.

Prima levering.

De spullen werden op de tweede dag na de bestelling keurig door post.nl bezorgd.

• Kwaliteit N.v.t.

Fijn dat alles zo goed is verlopen bij uw bestelling en we zien u snel weer op mijnijzerwaren.nl

101 % Tevreden!

Snel en betaalbaar!

• Kwaliteit

Wat fijn dat u zo enthousiast bent! We hopen u snel weer te zien op mijnijzerwaren.nl

Mooie prijs en vlugge levering

Mooi product aan scherpe prijs

• Kwaliteit

We zijn erg blij dat u zo tevreden bent en hopen dat je snel weer een bestelling plaatst bij ons.

Geheel naar wens

Vrijdag besteld en dinsdag thuis, keurig verpakt

• Kwaliteit

Fijn dat alles naar wens was. We hopen u snel weer te zien op mijnijzerwaren.nl

Actief en snel vraag opgelost en geleverd

• Kwaliteit

Fijn dat we u goed hebben kunnen helpen. We hopen u in de toekomst weer te kunnen helpen bij een volgende bestelling.

Erg late levering.

Late levering 3 dagen na het bericht dat het verzonden was. In Nederland heeft een brievenbuspost een levering van 1 dag

• Kwaliteit

Beste Piet, Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de levering. In ons systeem zie ik staan dat wij uw bestelling 6 januari hebben verzonden en aan postnl hebben mee gegeven. Ik zie ook dat postnl zelf aangeeft dat zij een vertraging hadden. Excuses daarvoor dat is natuurlijk niet de bedoeling. Helaas is de controle over uw bestelling niet meer in onze handen zodra we deze verzenden met postnl. Wel hopen we dat u blij bent met het bestelde product.

snelle service

• Kwaliteit

Snelle service is iets waar we veel waarde aan hechten en we zijn blij dat u dit ook zo ervaren heeft.

Super tevreden

Ik heb het als prettig ervaren, nadien nog gebeld en ook keurig te woord gestaan .

• Kwaliteit

We vinden het fijn om te horen dat u het bestellen op mijnijzerwaren.nl als prettig ervaren heeft en we hopen u in de toekomst weer te kunnen helpen.

Bestelling met een weekje binnen. Goed verpakt.

Bestelling was redelijk snel binnen. Alles wat goed verpakt en zonder krassen overgekomen. Bij de duim zaten ook keurig schroeven geleverd. Ruim assortiment aanwezig 👍

• Kwaliteit

Bedankt voor deze positieve review, we zijn blij dat alles zo goed is verlopen. We hopen u snel weer te zien op mijnijzerwaren.nl

• Kwaliteit

Bedankt voor deze positieve review en we hopen dat u snel weer een bestelling plaatst op mijnijzerwaren.nl

correcte levering

Correct levering

• Levering N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.

Aan de levering hechten we veel waarde en we zijn blij dat je het zo positief heeft ervaren. We hopen dat je snel weer besteld op mijnijzerwaren.nl

• Kwaliteit

Fijn dat alles aan uw bestelling goed was! We hopen dat je snel weer een bestelling plaatst op mijnijzerwaren.nl

14-1-2020 besteld en volgende morgen 15-1-2020 ontvangen.

Echt snelle levering, dus bijzonder tevreden. Artikel keurig netjes verpakt, dus ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer te spreken ben over 'MijnIJzerwaren.nl'. Kan ik bij iedereen aanbevelen.

• Kwaliteit

Bedankt voor deze positieve review en wat fijn dat je zo enthousiast bent. We hopen u snel weer te zien op mijnijzerwaren.nl

Snelle levering lage prijs

Nemef sloten voor de laagste prijs en heel snel geleverd. Verpakking rammelde bij afhalen, de sloten lagen los in de doos, er zat wel opvulmateriaal bij, maar dat had beter om de sloten gewikkeld kunnen zitten. De sloten zijn niet beschadigd dus het is uiteindelijk toch geen probleem.

• Kwaliteit

Blij dat u zo positief bent en bedankt voor de tip. Fijn dat de cilinders niet beschadigd zijn.