
Product zoals omschreven
had zilversldeer besteld maar het voldeed niet aan mijn verwachting.Retour was keurig geregeld .
Na aanvankelijk de bestelling te zijn vergeten, kwam de bestelling alsnog erg snel, goed vepakt en binnen de gestelde tijd. De mailwisseling was vriendelijk met de toezegging voor verzending. Dit gebeurde volgens het besprokene. Fijne behandeling!
makkelijk zoeken via google , kom je vanzelf op de site
Service kan beter bij afhandelen en vragen over de bestelling.
Beste Bart, Vervelend dat de service niet naar wens was. Wij proberen in de bereikbare tijden altijd zo goed mogelijk mee te kijken en te denken met de klant. Op het moment zitten wij nog in een verhuis proces van ons distributie centrum. Daardoor kunnen wij soms nog geen duidelijke indicatie geven over het uitleveren. Excuses voor het ongemak! We hopen dat we je in de toekomst beter van dienst kunnen zijn en dat het artikel wel naar wens is. Met vriendelijke groet, MijnIJzerwaren.nl
Snel en precies. Bij een vraag snel antwoord
Vlotte verzending van het bestelde. Het productis zoals omschreven op de website. Op vragen aan de serviceafdeling wordt snel en accuraat gereageerd
Goed spul, netjes geprijsd, redelijk vlot geleverd (was aangekondigd, dat levering iets langer ging duren ivm interne verhuizing).
Besteld, verstuurd, geleverd. Prima
Ik zou niet zomaar nog een keer bestellen
Beste Laurens, Helaas hebben wij nog niet alle artikelen op voorraad en hebben wij ook artikelen die wij bestellen. Daar proberen wij zo duidelijk mogelijk een levertijd van te vermelden. Op het moment zitten wij ook met een verhuizing van ons distributiecentrum. Dit heeft helaas voor wat vertraging gezorgd met het binnen melden van bestellingen van de leveranciers. We hopen dat je je pakketje inmiddels ontvangen hebt en deze wel naar wens zijn. Met vriendelijke groet, MijnIJzerwaren.nl
De eerste keer een verkeerd product gekregen. Daarna meteen het goede product alsnog opgestuurd. Top service !
Tool besteld en geleverd op tijd. Werkt perfect.
Snelle reacties op vragen, duidelijke website, snelle levering.
Goed
Goed verpakt en snel geleverd. Ziet er uit als kwaliteit waren.
Slecht
Beste Harm, Wat vervelend om te horen! We horen graag wat er precies niet naar wens was aan de order. MijnIJzerwaren.nl probeert de klanten altijd zo goed mogelijk te helpen en goede service te bieden. Met vriendelijke groet, MijnIJzerwaren.nl
Veel meer kan ik ook niet zeggen, bedankt voor jullie snelle dienstverlening, tot snel nog eens!
Moest na een paar weken nog een keer mailen om bestelling geleverd te krijgen.
Ik heb 3 Lips knopcilinders gelijkssluitend laten maken op een bestaande sleutel. Dit omdat de huidige knopcilinders na ruim 25 waren versleten. Na ontvangst direct gemonteerd en ze werken perfect.
bedankt voor de goede service
Op de webshop was vermeld dat een levering een paar dagen langer kon duren omdat het magazijn verplaatst werd. Na een week heb ik maar even gemaild. Kennelijk iets mis gegaan in het centraal magazijn, ik zou nog bericht krijgen. Geen bericht meer gehad, wel mijn bestelling twee dagen nadien mogen ontvangen. Kortom: de informatie die men geeft bleek in mijn geval niet te kloppen. Zowel de levertijd als de belofte om nog iets te laten horen kwamen ze niet na. Ik maak me hier helemaal niet zo druk over, maar aangezien ik inmiddels 2 keer werd gemaand om een beoordeling te plaatsen (dat schijnt namelijk normaal te zijn als je tegenwoordig iets wilt kopen) kunnen ze het van me krijgen.
Beste S, Wat vervelend om te horen! We hebben het even nagekeken. We hebben na het contact wat u had opgenomen, de vraag even uitgezet naar het distributiecentrum. Helaas hebben wij daar geen bevestiging van gehad dat deze verstuurd zou worden. We zijn wel blij om te horen dat het inmiddels binnen is. Wat de mail betreft, excuses daar voor. Deze mail wordt automatisch gegenereerd. We hopen je in de toekomst beter van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, MijnIJzerwaren.nl
Handige website, snel bestellen en snel geleverd
Bij levering bleek bestelde apparaat niet compleet. Na eenvoudige melding werd ik correct en vriendelijk geïnformeerd. Ontbrekende deel werd correct in nieuwe levering gebracht. Ondanks valse start, toch mooi in orde gekomen!
Product voldoet prima. Ik ben er erg blij mee.
Duurde twee weken voordat eea binnen was
Beste Arjo, Wat vervelend om te horen dat je lang hebt moeten wachten op jouw order. Excuses hiervoor! We zitten helaas midden in een verhuizing van ons distributiecentrum. Daardoor zit er een achterstand in het picken van orders. We hopen dat je de order binnen hebt en dat de artikelen verder wel naar wens is. Ook hopen we je in de toekomst vlotter van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, MijnIJzerwaren.nl
9 Professor van der Waalsstraat
Alkmaar 1821 BT
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Cualquier persona puede publicar una revisión siempre que se cumplan los términos y condiciones y la política de privacidad
• Realizamos verificaciones automáticas y manuales para evitar revisiones falsas tanto como sea posible
• Las reseñas escritas por iniciativa propia se muestran en línea inmediatamente y se verifican en un plazo de 72 horas