Onvergetelijk en zorgeloos!

Alles verliep volgens op voorhand samengesteld plan alsook hebben ze oplossingen voorzien van eventuele problemen waar ik niet aan gedacht had… Petje af!!

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Nachtleven en hospitaliteit

HEt was een geweldige ervaring

Ivana en Lenka hebben ervoor gezorgd dat wij met onze collega's en partners een super weekend hebben gehad in Praag. Alles was perfect geregeld. Van de ticktes, tot de transfers, de rondleiding en al het eten. De sneeuw maakte het extra bijzonder in deze kersttijd. Wij hebben allemaal genoten.

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Diner bij restaurant Bricks

Met vrienden een weekend Praag bezocht via TjechieXperience en is echt super goed bevallen. Groep van 17 man en anders verliep volgens afspraak en planning. In één wie: SUPER.

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Schieten op een schietbaan

Top vrijgezellenfeest gehad

Alles goed regelt. Goede service en betaalbaar!

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Verrassingsact met de lilliputter

Super ervaring en super service!

Super ervaring en super service!

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? de voetbalwedstrijd

Super georganiseerd!

Van begin tot eind top! Men heeft alles exact uitgevoerd, zoals vooraf besproken. Echt een aanrader!

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Schieten

top geregeld

Leuke intieme restaurantjes en vlotte beantwoording bij vragen. Alles top geregeld.

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? scooter tour

Een geweldige organisatie die de activiteiten goed regelt

Een geweldige organisatie die de activiteiten goed regelt, snelle communicatie en denken goed mee. Een aanrader voor iedereen!

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Alles

Geweldige begeleiding ook op locatie in Bratislava

Prettig om met Ivana samen te werken. Makkelijk contact via de app, ook buiten regulieren werktijden om als dat nodig was.

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Bratislava stedentrip

we hadden een top weekend.

Wij hadden een prachtig weekeinde in Praag ter gelegenheid van ons 100 jarig bestaan. Alle evenementen waren goed geregeld en het weer werkte ook nog eens mee.

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? alles

Nr1 organisatie voor een ongekende Praag beleving

Voor ons vriendenweekend opzoek gegaan naar een betrouwbare organisatie. TsjechiëExperience heeft ons in geen gevallen teleurgesteld. Het mail contact verloopt goed en snel. Tevens via whatsapp ook goed te bereiken. Alle geplande activiteiten zonder bijzonderheden verlopen. Ons vriendenweekend van 21 man was onvergetelijk en hebben genoten van het mooie Praag.

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Het gehele weekend was TOP

Het adres voor een goed geregelde reis naar Tsjechië

Vanaf begin af aan prima communicatie, uiteindelijk hebben we een hele leuke 5 daagse reis samen kunnen stellen, inclusief hele leuke excursies en een meer dan prima centraal gelegen hotel. Ook het vervoer was elke keer dik in orde en mooi op tijd. Kortom een hele leuke reis met vrienden gehad.

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? excursies en de stad zelf

Perfect georganiseerd!

Ons bedrijfsuitje naar Praag was super geregeld. Alle afspraken waren helder en duidelijk en verliepen vlekkeloos. Hele leuke fietstour gedaan en gegeten op prachtige plekken. Al mijn collega's waren erg enthousiast. Zeker een aanrader!

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? De fietstour + diner

Uitstekend georganiseerd waardoor optimaal genoten kan worden van de activiteiten!

Al een tijd voor onze reis de activiteiten hier geboekt waar door middel van een draaiboek alle info op een rijtje zijn gezet. De activiteiten die wij geboekt hebben, tankrijden en Goldfingers, zijn ook zeker een aanrader voor een vriendenweekend naar Praag!

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Tank rijden

Leuk programma, fijn geholpen!

Wij zijn heel fijn geholpen door Tsjechie-Experience met een mooi programma in Praag. Ook het contact verliep erg fijn, in tegenstelling tot contact met de lokale partijen die we zelf ook benaderd hebben. Een echte meerwaarde dus!

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? scooter tocht

Alles perfect geregeld

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Tank rijden

Alle verwachtingen werden perfect ingevuld.

Professionele organisatie met correcte prijzen. Een aanrader !!!

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? 3 prachtige golfbanen werden voor ons geselecteerd.

SUPER GOLFREIS

We hebben met 12 golfers een fantastische reis beleefd met TsjechieXperience. Vluchten, transfers, hotel, top golfbanen in de nabijheid van Praag (Karlstejn, Albatross en Konopiste) en restaurants waren schitterend geregeld aan een zeer voordelige prijs. Ivana (NL en CZ-talig) heeft ons ter plaatse super begeleid. Aan te raden aan alle golfers in BE en NL. Staf Senten - Antwerpen

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Golfbanen

Het weekend was magnifieke!!!

Het concept en idee waren erg goed. We hebben er erg van genoten, en hebben ons goed geamuseerd. Schieten met een pistool en geweer, een tank rijden, avondeten met een verrassing was van topniveau!!! Restaurant White horse en discoclub DELUX zeker een aanrader, goede etablissementen, professionele benadering van de klant.

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Schieten met een pistool en geweer, een tank rijden, avondeten met een verrassing was van topniveau!!!

Fantastische reis en super georganiseerd

Na 2 keer annuleren vanwege Corona eindelijk toch onze reis naar Praag gemaakt met een groep van 9 mannen. Mooie stad die het bezichtigen zeker waard is. Samen met de vriendelijke medewerksters van Tsjechiexperience hadden we een mooi programma gemaakt waardoor we veel gezien hebben. O.a. een trip naar Theresienstadt (zeer indrukwekkend), een zeer informatieve fietstrip met Nederlands gids met grote kennis van Praag (!), eten in bijzondere restaurants, schieten met automatische geweren, een biertocht door de stad en een leuke wijntrip op een boot over de Moldau. We kijken terug op een mooie culturele- en culinaire trip die het aanbevelen waard is. Complimenten voor de professionele voorbereiding, begeleiding en flexibiliteit van Ivana van Tsjechiexperience!

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Fietstocht met gids door Praag

Tot in details uitstekend verzorgde golfreis

Na 3x door Corona geannuleerde reis met 24 personen golfen in Tsjechië. Fantastische banen, mooie natuur, vriendelijke mensen. Prima restaurants. Tsjechiexperience had alles top en tot in de kleinste details georganiseerd. De reis moest een aantal keren verplaatst worden en tot op het laatste moment waren er veranderingen. Ivana heeft met veel geduld en professionaliteit alles steeds naar onze wensen aangepast. Zowel Tsjechië als golfland als TsjechieXperience zijn echte aanraders.

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? De golfbanen in Tsjechië en fietsen in Praag

Vrijgezellenweekend Praag, super leuk weekend gehad!

Voor het vrijgezellenweekend van mijn broer (naar Praag met 10 man) hadden we voor alle activiteiten en het verblijf beroep gedaan op TsjechieXperience. We zijn zeker 20 keer van gedachten veranderd maar telkens een nieuw voorstel of andere planning. Zelf als we daar een probleem hadden direct antwoord op hun noodnummer. Hotel was mooi in orde met lekker ontbijtje en de activiteiten waren allemaal mooi ingepland, we hebben ons heel de reis goed geamuseerd en ik heb me geen zorgen moeten maken, topservice!

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? fietstocht door Praag (misschien raar voor op een vrijgezellen maar toch waar)

Supergeorganiseerd door TsjechieXperience en dus TOP weekend

Via de website zijn we in contact gekomen met Eva. Ze heeft ons van in het begin super begeleid met het opstellen van het weekend en de keuzes van de activiteiten. Eens de keuzes van de activiteiten vast stonden, werd alles door Eva geregeld met de plaatselijke personen. Tijdens de reis was alles voorzien zoals afgesproken. Alles was super geregeld en iedereen was perfect op de hoogte van onze komst. De aangeboden activiteiten en het hotel waren ook perfect voor het vrijgezellenfeest! Iedereen was zeer tevreden!

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? indoor schietbaan Praag

Top weekend!

Zeker een aanrader voor iedereen die een leuke vrijgezellen wilt organiseren. Alles loopt goed gepland van de activiteiten. Een weekend om nooit meer te vergeten!

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Het nachtleven

Goed geregeld.!

Transfer,hotelkamers,activiteiten goed geregeld,4 sterren hotel is natuurlijk niet echt 4 sterren maar meer richting 2/3.kamers wel schoon en worden optijd achoongemaakt.ontbijt redelijk.

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Schieten met 8 wapens en club duplex

Over TsjechieXperience

Dé specialist in groepsreizen, teamuitjes, bedrijfsuitjes, golfreizen, wintersport, vriendenweekenden en vrijgezellenfeesten in Tsjechië | Praag. We kunnen zowel losse activiteiten organiseren voor ieder soort uitje, alsook complete reizen inclusief vlucht, accommodatie en programma.