Geweldig weekend in een top stad

We zijn met een groep van 14 vrienden naar Praag geweest. We hebben curling, tank rijden, een biertoer en verschillende lunches en diners geboekt bij Tsjechieexperience. Alle activiteiten waren goed geregeld we hebben er veel plezier in gehad. We zijn ook zeer te spreken over de biertour. De gids wist overal iets van en heeft ons goede tips gegeven voor de rest van de avond. Ook zijn we vooraf uitstekend geholpen door Eva. De planning is vaak aangepast en de data zijn een aantal keren verzet maar daar waren ze heel meegaand in. Top geregeld!

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Biertour en tank rijden

Goede service en leuke activiteiten

Afgelopen weekend waren met een groep van 22 personen naar Praag toe. We hebben een 3 activiteiten geboekt via TsjechieXperience, de boottocht met pre-party, fietsboot met bier en bier & steak diner. Via de mail en later op WhatsApp goed contact gehad met Eva over welke activiteiten er te doen waren en over het definitief boeken van de activiteiten. Wanneer je met een grote groep naar Praag gaat, is het zeker aan te bevelen om via TsjechieXperience de activiteiten te regelen!

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Fietsboot met bier

Geweldig!!

Zeer tevreden over TsjechieXperience. Alles tot in de puntjes geregeld met constant de controle van Ivana over alle activiteiten. Aanrader!!

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Alles geregeld.

Uitermate flexibele organisatie

Vorig jaar ging Praag op rood, 2 dagen voordat we zouden afreizen met het programma al vastgelegd. Met een voucher werd een jaar later het weer keurig opgepakt en met aanvullingen en veranderingen heel erg netjes door Eva georganiseerd door erg persoonlijke communicatie. Ik zal zeker nog eens vaker met deze organisatie zaken doen!

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? E-trikes

Goed geregeld!

Goed geregeld door Eva. Snel gereageerd en door corona werd ook nog de nodige flexibiliteit gevraagd van de organisatie. Zou deze club zeker aanraden. Afgelopen weekend in Praag geweest en het leek wel of corona niet bestond. Gefeest alsof het 2019 was….

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Goldfingers en hor peppers

Zorgeloze vakantie gehad, doordat alles voor je wordt geregeld.

Afgelopen week met 10 vrienden naar Praag geweest. Op voorhand al alle activiteiten kunnen afstemmen op ons vriendenweekend, waardoor we een zorgeloze vakantie hadden! Tsjechiëxperience blijft nauw met je in contact, zodat ze alle vragen kunnen beantwoorden. Wat ik ook erg netjes vond, is dat ze na afloop nog een keer checkte of alles naar wens verlopen is. Kortom, een erg goede ervaring!

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? De bierspa

Leuke activiteiten, goede en snelle communicatie!

Afgelopen weekend met een aantal vrienden Praag bezocht. In de week voor vertrek hebben wij via TsjechieXperience enkele activiteiten geboekt o.a. een bierspa en een wedstrijd van Sparta Praag. Goede. snelle en vriendelijke communicatie. Top geregeld!

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Bierspa

Was een goed en mooi geregelde activiteit!

Wedstrijdje sparta praag gehad, was heel erg leuk! Goed geregeld en heel gemakkelijk.

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Niet het hoogte punt maar was zeker leuk!

Perfect geregeld

Goede communicatie en zeer flexibel. Als zeer prettig ervaren.

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? .

Vlot

Zeer vlotte service! Steeds goed bereikbaar ook als er vragen zijn of onduidelijkheden. Echt een aanrader voor iedereen die voor een grotere groep een vlotte reis wil plannen.

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Trike tour

Erg leuke middag gehad met prima bemiddeling!

We hebben gebruik gemaakt van de bierfietsboot in Praag. Al onze vragen werden snel beantwoord en alles was prima geregeld. Zeker een aanrader.

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Het varen over de Donau

Meegenomen voor mijn vrijgezellenfeest naar Praag. Mijn vrienden hebben wat activiteiten bij Eva gepland en het was helemaal tip top geregeld!

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Nachtleven en schietcursus

Tickets voor Theresianstadt besteld. Prima service en persoonlijk contact via what’s app. Theresianstadt is zeer indrukwekkend. We waren met een klein groepje voor de Engelse tour. Ivm COVID 19 waren er weinig toeristen.

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Theresianstadt

Super vrijgezellenfeest in Praag!

Na wat googelen bij Tsjechiëxperience uitgekomen voor een vrijgezellenfeest. We zochten nog 2 avonden diner en mooie plekken om te feesten. Eva kwam met een aantal opties, en wat voor een opties! Wauw! Ik heb ook nog even contact gehad om een tijdswijziging door te geven. Eva heeft hier bij geholpen, wat een service! Dankjewel! We hebben een weekend gehad om nooit meer te vergeten!

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Eten en clubbing in DupleX

Fantastische golf vakantie

Tsjechië was voor ons niet echt bekend als golf bestemming. We werden via de site wel voorzien van goede informatie en mooie plaatjes maar we vertrokken toch met het gevoel eerst eens kijken. De eerste bestemming was Cihelny en dit was direct een top bestemming. Zwembad en mooie spa erbij en mooie ruime kamers. Golfen op Karlovy vary en Cihelny zelf of 2 mooie banen. Daarna na golfresort Panorama ook weer even mooi en goed verzorgt. Golfen op Radecky en de dag erna op Panorama zelf. Daarna 3 d zagen prima a hotel in centrum van Praag met 1 dag golfen op albatros. 1 dagje op golfresort greensgate en daarna weer 3 dagen Cihelny met 1 dag op de oudste baan van Tsjechië Marianske Lazne. Al met al een fantastisch er vakantie tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? De ongelooflijk mooie golfbanen met lekker eten en drinken.

Echt geweldig!

Wow! Schieten met echt vette wapens! Zeer mooie ervaring! Ook de service en begeleiding door Eva vanuit Nederland is subliem! Aanrader!!

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Het schieten

Super gaaf

het was een super ervaring. We hebben genoten en het was allemaal heel goed geregeld! Vriendelijke en duidelijke instructeurs.

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? De mooie gebouwen in de stad Praag en de rust hier zonder alle toeristen.

Duidelijk, goede service, betrouwbaar

Bovenstaande

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Schieten

Wij hadden 2 activiteiten en ze waren beide goed geregeld. Het is een aanrader om het via TsjechieXperience te regelen.

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Schieten

Top geregeld van begin tot het eind!

Het was een zeer goed georganiseerde reis. Alle activiteiten en transfer waren op tijd. De activiteiten waren erg leuk en afwisselend. Wij hebben een leuk vrijgezellenfeest gehad.

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Schieten op de schietbaan

Uitstekend!!

Goed geregeld alles op tijd en activiteiten waar je U tegen zegt.

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Schieten

Leuk, actief en leerzaam rondje Praag met Joshua.

De fietstour was het leukste van onze citytrip naar Praag. Leuk om op deze manier meer over Praag te weten te komen met een enthousiaste gids.

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? De fietstour

De communicatie met Eva verliep uitstekend. Ze kwam met goede ideeën over diverse activiteiten die wie konden kiezen en regelde alles ontzettend snel. De activiteiten die we uiteindelijk hebben gedaan (curling, biertour en escaperoom) waren ontzettend leuk. Iedereen van onze groep heeft zich uitstekend vermaakt!

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? De activiteiten

Goede zorgen

Van het organiseren tot aan het afsluiten van ons weekend in Praag zijn we goed geholpen. Met als nadruk het afsluiten van ons weekend. Door de storm in Nederland werd onze vlucht geannuleerd en binnen no-time was er een andere vlucht, hotel en vervoer geregeld.

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? De hulp bij het annuleren van de terugvlucht.

Leuke kroegentocht gehad

Een vriendenweekend gehad en hadden een kroegentocht besproken voor vrijdag avond , idealen manier op zo op de 1e avond de stad te verkennen 😃

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Alles

Over TsjechieXperience

Dé specialist in groepsreizen, teamuitjes, bedrijfsuitjes, golfreizen, wintersport, vriendenweekenden en vrijgezellenfeesten in Tsjechië | Praag. We kunnen zowel losse activiteiten organiseren voor ieder soort uitje, alsook complete reizen inclusief vlucht, accommodatie en programma.