Super georganiseerd!

Van begin tot eind top! Men heeft alles exact uitgevoerd, zoals vooraf besproken. Echt een aanrader!

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Schieten

top geregeld

Leuke intieme restaurantjes en vlotte beantwoording bij vragen. Alles top geregeld.

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? scooter tour

Een geweldige organisatie die de activiteiten goed regelt

Een geweldige organisatie die de activiteiten goed regelt, snelle communicatie en denken goed mee. Een aanrader voor iedereen!

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Alles

Geweldige begeleiding ook op locatie in Bratislava

Prettig om met Ivana samen te werken. Makkelijk contact via de app, ook buiten regulieren werktijden om als dat nodig was.

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Bratislava stedentrip

we hadden een top weekend.

Wij hadden een prachtig weekeinde in Praag ter gelegenheid van ons 100 jarig bestaan. Alle evenementen waren goed geregeld en het weer werkte ook nog eens mee.

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? alles

Nr1 organisatie voor een ongekende Praag beleving

Voor ons vriendenweekend opzoek gegaan naar een betrouwbare organisatie. TsjechiëExperience heeft ons in geen gevallen teleurgesteld. Het mail contact verloopt goed en snel. Tevens via whatsapp ook goed te bereiken. Alle geplande activiteiten zonder bijzonderheden verlopen. Ons vriendenweekend van 21 man was onvergetelijk en hebben genoten van het mooie Praag.

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Het gehele weekend was TOP

Het adres voor een goed geregelde reis naar Tsjechië

Vanaf begin af aan prima communicatie, uiteindelijk hebben we een hele leuke 5 daagse reis samen kunnen stellen, inclusief hele leuke excursies en een meer dan prima centraal gelegen hotel. Ook het vervoer was elke keer dik in orde en mooi op tijd. Kortom een hele leuke reis met vrienden gehad.

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? excursies en de stad zelf

Perfect georganiseerd!

Ons bedrijfsuitje naar Praag was super geregeld. Alle afspraken waren helder en duidelijk en verliepen vlekkeloos. Hele leuke fietstour gedaan en gegeten op prachtige plekken. Al mijn collega's waren erg enthousiast. Zeker een aanrader!

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? De fietstour + diner

Uitstekend georganiseerd waardoor optimaal genoten kan worden van de activiteiten!

Al een tijd voor onze reis de activiteiten hier geboekt waar door middel van een draaiboek alle info op een rijtje zijn gezet. De activiteiten die wij geboekt hebben, tankrijden en Goldfingers, zijn ook zeker een aanrader voor een vriendenweekend naar Praag!

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Tank rijden

Leuk programma, fijn geholpen!

Wij zijn heel fijn geholpen door Tsjechie-Experience met een mooi programma in Praag. Ook het contact verliep erg fijn, in tegenstelling tot contact met de lokale partijen die we zelf ook benaderd hebben. Een echte meerwaarde dus!

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? scooter tocht

Alles perfect geregeld

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Tank rijden

Alle verwachtingen werden perfect ingevuld.

Professionele organisatie met correcte prijzen. Een aanrader !!!

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? 3 prachtige golfbanen werden voor ons geselecteerd.

SUPER GOLFREIS

We hebben met 12 golfers een fantastische reis beleefd met TsjechieXperience. Vluchten, transfers, hotel, top golfbanen in de nabijheid van Praag (Karlstejn, Albatross en Konopiste) en restaurants waren schitterend geregeld aan een zeer voordelige prijs. Ivana (NL en CZ-talig) heeft ons ter plaatse super begeleid. Aan te raden aan alle golfers in BE en NL. Staf Senten - Antwerpen

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Golfbanen

Het weekend was magnifieke!!!

Het concept en idee waren erg goed. We hebben er erg van genoten, en hebben ons goed geamuseerd. Schieten met een pistool en geweer, een tank rijden, avondeten met een verrassing was van topniveau!!! Restaurant White horse en discoclub DELUX zeker een aanrader, goede etablissementen, professionele benadering van de klant.

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Schieten met een pistool en geweer, een tank rijden, avondeten met een verrassing was van topniveau!!!

Fantastische reis en super georganiseerd

Na 2 keer annuleren vanwege Corona eindelijk toch onze reis naar Praag gemaakt met een groep van 9 mannen. Mooie stad die het bezichtigen zeker waard is. Samen met de vriendelijke medewerksters van Tsjechiexperience hadden we een mooi programma gemaakt waardoor we veel gezien hebben. O.a. een trip naar Theresienstadt (zeer indrukwekkend), een zeer informatieve fietstrip met Nederlands gids met grote kennis van Praag (!), eten in bijzondere restaurants, schieten met automatische geweren, een biertocht door de stad en een leuke wijntrip op een boot over de Moldau. We kijken terug op een mooie culturele- en culinaire trip die het aanbevelen waard is. Complimenten voor de professionele voorbereiding, begeleiding en flexibiliteit van Ivana van Tsjechiexperience!

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Fietstocht met gids door Praag

Tot in details uitstekend verzorgde golfreis

Na 3x door Corona geannuleerde reis met 24 personen golfen in Tsjechië. Fantastische banen, mooie natuur, vriendelijke mensen. Prima restaurants. Tsjechiexperience had alles top en tot in de kleinste details georganiseerd. De reis moest een aantal keren verplaatst worden en tot op het laatste moment waren er veranderingen. Ivana heeft met veel geduld en professionaliteit alles steeds naar onze wensen aangepast. Zowel Tsjechië als golfland als TsjechieXperience zijn echte aanraders.

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? De golfbanen in Tsjechië en fietsen in Praag

Vrijgezellenweekend Praag, super leuk weekend gehad!

Voor het vrijgezellenweekend van mijn broer (naar Praag met 10 man) hadden we voor alle activiteiten en het verblijf beroep gedaan op TsjechieXperience. We zijn zeker 20 keer van gedachten veranderd maar telkens een nieuw voorstel of andere planning. Zelf als we daar een probleem hadden direct antwoord op hun noodnummer. Hotel was mooi in orde met lekker ontbijtje en de activiteiten waren allemaal mooi ingepland, we hebben ons heel de reis goed geamuseerd en ik heb me geen zorgen moeten maken, topservice!

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? fietstocht door Praag (misschien raar voor op een vrijgezellen maar toch waar)

Supergeorganiseerd door TsjechieXperience en dus TOP weekend

Via de website zijn we in contact gekomen met Eva. Ze heeft ons van in het begin super begeleid met het opstellen van het weekend en de keuzes van de activiteiten. Eens de keuzes van de activiteiten vast stonden, werd alles door Eva geregeld met de plaatselijke personen. Tijdens de reis was alles voorzien zoals afgesproken. Alles was super geregeld en iedereen was perfect op de hoogte van onze komst. De aangeboden activiteiten en het hotel waren ook perfect voor het vrijgezellenfeest! Iedereen was zeer tevreden!

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? indoor schietbaan Praag

Top weekend!

Zeker een aanrader voor iedereen die een leuke vrijgezellen wilt organiseren. Alles loopt goed gepland van de activiteiten. Een weekend om nooit meer te vergeten!

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Het nachtleven

Goed geregeld.!

Transfer,hotelkamers,activiteiten goed geregeld,4 sterren hotel is natuurlijk niet echt 4 sterren maar meer richting 2/3.kamers wel schoon en worden optijd achoongemaakt.ontbijt redelijk.

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Schieten met 8 wapens en club duplex

Top geregeld!

Met 7 vrienden een weekend naar Praag. Alle Activiteiten geboekt via TsjechiëXperience. Meteen na de offerte aanvraag contact gehad via de app met Eva en alles doorgesproken. Hier en daar enkele aanpassingen gedaan en alles was geboekt. Zeer vriendelijk en persoonlijk contact. Eenmaal in Praag was alles perfect geregeld. Overal de beste service en de mooiste bedrijven in de stad. Wij hadden gekozen voor de volgende activiteiten: Vrijdag-> Nightxperience met hostess gevolgd door Goldfingers (aanrader). Zaterdag -> Fietstour en Bierspa, ook dit was goed geregeld bij fatsoenlijke bedrijven en met goed personeel. Zondag-> naar de Schietbaan geweest en hier met het standaard pakket diverse wapens uitgeprobeerd. Ook dit was een super gave ervaring. Ook hier weer zeer professioneel opgezet. Dus al met al hebben wij een zeeeer geslaagd weekend gehad, mede door de goede service van TsjechiëXperience.

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Goldfingers en Schietbaan

Zeer goed geregeld

Het was super geregeld en alles voor een redelijke prijs. We hoefden ons nergens zorgen over te maken.

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? T tankrijden

Een prachtige dag gehad!!

We hebben een 3 uur trip met e-trikes gehad door Praag. We hebben hele mooie plekjes in en rondom de stad bezocht. We werden heel fijn begeleid door onze gids Nick, echt een aanrader!

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? De prachtige omgeving en de mooie stad en super aardige mensen!

Fantastisch weekend gehad!!

Alles was goed geregeld! leuke activiteiten, prima hotel en goede service. Onze volgende trip gaan we zeker via Tsjechieexperience regelen

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Transfer met limi

Alles was tot in de puntjes geregeld!

Voor een vrijgezellenfeest met 11 personen in Praag heb ik TsjechieXperience benaderd. Ze hebben een zeer ruim assortiment van allerlei activiteiten en mogelijkheden. De prijs is zeer goed en als je kijkt wat je hiervoor krijgt dan kun je zien dat ze echt de expert zijn. Ook het contact was heel goed. Alles was tot in de puntjes geregeld en we hadden nergens moeilijkheden mee. Ik zou dit iedereen aanraden!

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Dat we nergens over na hoefden te denken en alles voor ons geregeld was. het hele weekend was 1 groot feest!

Over TsjechieXperience

Dé specialist in groepsreizen, teamuitjes, bedrijfsuitjes, golfreizen, wintersport, vriendenweekenden en vrijgezellenfeesten in Tsjechië | Praag. We kunnen zowel losse activiteiten organiseren voor ieder soort uitje, alsook complete reizen inclusief vlucht, accommodatie en programma.