Alles was tot in de puntjes geregeld!

Voor een vrijgezellenfeest met 11 personen in Praag heb ik TsjechieXperience benaderd. Ze hebben een zeer ruim assortiment van allerlei activiteiten en mogelijkheden. De prijs is zeer goed en als je kijkt wat je hiervoor krijgt dan kun je zien dat ze echt de expert zijn. Ook het contact was heel goed. Alles was tot in de puntjes geregeld en we hadden nergens moeilijkheden mee. Ik zou dit iedereen aanraden!

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Dat we nergens over na hoefden te denken en alles voor ons geregeld was. het hele weekend was 1 groot feest!

Enkele activiteiten + transfers geregeld via TsjechiëXperience. Heel goed bevallen. Activiteit in overleg met de betreffende organisatie nog kunnen vervroegen omdat het weer op laatste moment veel beter werd dan van te voren ingeschat. Transfers netjes op tijd. Zelf op andere locatie kunnen laten afzetten door de taxi’s.

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Curling

Je krijgt een korte duidelijke uitleg, daarna mooi schieten. Mooie ervaring, geen minpunten.

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Goldfingers

Fijne communicatie om alles te regelen. Ook de uitjes zelf hebben goed uitgepakt! Het hotel en transfer is goed verlopen. Ook het draaiboek wat vooraf word verstuurd is goed overzichtelijk. Ik zou zeker opnieuw boeken!

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Transfer met hummer-limo

Thanks Eva, het was top geregeld!

Vanaf het begin af aan goed contact, vooral via WhatsApp. Met Eva samen een programma samengesteld voor weekendtrip 10 vrienden met activiteiten, diner reserveringen, taxi ontvangt vanaf luchthaven etc. Er werd goed mee gedacht en het allerbelangrijkste; alles is perfect volgens afspraak verlopen. Alsmede een duidelijk overzicht ontvangen waar ook directe telefoonnummers bij staan mocht er toch onverhoopt iets fout gaan. Kortom.. Wij kunnen TsjechieXperience zeker aanraden!

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? E-steps

Supergoed georganiseerd

Wij hebben een vrijgezellen gehad die tot in de puntjes geregeld was. Waardoor we dan ook niets slecht kunnen zeggen over jullie. Hartelijk bedankt!

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Alles

Alles was top geregeld!

Wij zijn met 25mannen voor twee vrijgezellenfeesten naar Praag afgereisd. Alle contact met Eva is duidelijk en top verlopen, alles was goed ingeregeld en zeker een aanrader!

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Schietbaan

Keurig geregeld

Wij hebben de Trike-tour gedaan via TjsechieExperience. Dit was allemaal keurig geregeld en op locatie stond alles al klaar. Een echte aanrader als je met een grote groep mannen bent. Wel aan de prijzige kant ten opzichte van de prijzen in Praag, lijken wel Nederlandse prijzen.

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Uitgaan Club Epic

TOP service

Wat een mooie ervaring en aardige mensen,zijn er mensen die naar praah willen boek hier,alles tot in de puntjes geregeld

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Praag armory

Perfect geregeld!

Alles was tip top in orde! Zeer handig als je voor een grote groep iets moet organiseren

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Het schieten!

Tot in de puntjes geregeld!

Geweldig vrienden weekend gehad dat geheel verzorgd is door tsjechie experience. Alles van transfers tot activiteiten door hun geregeld en allemaal vlekkeloos verlopen.

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Professioneel schieten Prague armory

Top weekend gehad mede door Tjechië-experience!

Met een club van 23 man sterk hebben wij afgelopen weekend door de leuke activiteiten via Tjechië-experience een super ervaring gehad. Contact voor het weekend met Eva verliep soepel, ze was erg behulpzaam en goed bereikbaar. Verder in Praag een zeer vlekkeloos weekend gehad. Zeker een dikke aanrader!

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Het tankrijden

Super leuk en alles perfect op tijd

Leuke activiteiten met leuk personeel, de bus was elke keer op tijd dus we hoefde niet te wachten. Super geregeld

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Kroegen en de activiteiten

Geweldig weekend in een top stad

We zijn met een groep van 14 vrienden naar Praag geweest. We hebben curling, tank rijden, een biertoer en verschillende lunches en diners geboekt bij Tsjechieexperience. Alle activiteiten waren goed geregeld we hebben er veel plezier in gehad. We zijn ook zeer te spreken over de biertour. De gids wist overal iets van en heeft ons goede tips gegeven voor de rest van de avond. Ook zijn we vooraf uitstekend geholpen door Eva. De planning is vaak aangepast en de data zijn een aantal keren verzet maar daar waren ze heel meegaand in. Top geregeld!

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Biertour en tank rijden

Goede service en leuke activiteiten

Afgelopen weekend waren met een groep van 22 personen naar Praag toe. We hebben een 3 activiteiten geboekt via TsjechieXperience, de boottocht met pre-party, fietsboot met bier en bier & steak diner. Via de mail en later op WhatsApp goed contact gehad met Eva over welke activiteiten er te doen waren en over het definitief boeken van de activiteiten. Wanneer je met een grote groep naar Praag gaat, is het zeker aan te bevelen om via TsjechieXperience de activiteiten te regelen!

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Fietsboot met bier

Geweldig!!

Zeer tevreden over TsjechieXperience. Alles tot in de puntjes geregeld met constant de controle van Ivana over alle activiteiten. Aanrader!!

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Alles geregeld.

Uitermate flexibele organisatie

Vorig jaar ging Praag op rood, 2 dagen voordat we zouden afreizen met het programma al vastgelegd. Met een voucher werd een jaar later het weer keurig opgepakt en met aanvullingen en veranderingen heel erg netjes door Eva georganiseerd door erg persoonlijke communicatie. Ik zal zeker nog eens vaker met deze organisatie zaken doen!

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? E-trikes

Goed geregeld!

Goed geregeld door Eva. Snel gereageerd en door corona werd ook nog de nodige flexibiliteit gevraagd van de organisatie. Zou deze club zeker aanraden. Afgelopen weekend in Praag geweest en het leek wel of corona niet bestond. Gefeest alsof het 2019 was….

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Goldfingers en hor peppers

Zorgeloze vakantie gehad, doordat alles voor je wordt geregeld.

Afgelopen week met 10 vrienden naar Praag geweest. Op voorhand al alle activiteiten kunnen afstemmen op ons vriendenweekend, waardoor we een zorgeloze vakantie hadden! Tsjechiëxperience blijft nauw met je in contact, zodat ze alle vragen kunnen beantwoorden. Wat ik ook erg netjes vond, is dat ze na afloop nog een keer checkte of alles naar wens verlopen is. Kortom, een erg goede ervaring!

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? De bierspa

Leuke activiteiten, goede en snelle communicatie!

Afgelopen weekend met een aantal vrienden Praag bezocht. In de week voor vertrek hebben wij via TsjechieXperience enkele activiteiten geboekt o.a. een bierspa en een wedstrijd van Sparta Praag. Goede. snelle en vriendelijke communicatie. Top geregeld!

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Bierspa

Was een goed en mooi geregelde activiteit!

Wedstrijdje sparta praag gehad, was heel erg leuk! Goed geregeld en heel gemakkelijk.

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Niet het hoogte punt maar was zeker leuk!

Perfect geregeld

Goede communicatie en zeer flexibel. Als zeer prettig ervaren.

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? .

Vlot

Zeer vlotte service! Steeds goed bereikbaar ook als er vragen zijn of onduidelijkheden. Echt een aanrader voor iedereen die voor een grotere groep een vlotte reis wil plannen.

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Trike tour

Erg leuke middag gehad met prima bemiddeling!

We hebben gebruik gemaakt van de bierfietsboot in Praag. Al onze vragen werden snel beantwoord en alles was prima geregeld. Zeker een aanrader.

• Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Het varen over de Donau

Meegenomen voor mijn vrijgezellenfeest naar Praag. Mijn vrienden hebben wat activiteiten bij Eva gepland en het was helemaal tip top geregeld!

• Betrouwbaarheid
  • Wat was het hoogtepunt van jullie reis? Nachtleven en schietcursus

Westblaak 90 3012 KM Rotterdam

+31(0)10 760 27 96

Over TsjechieXperience

Dé specialist in groepsreizen, teamuitjes, bedrijfsuitjes, golfreizen, wintersport, vriendenweekenden en vrijgezellenfeesten in Tsjechië | Praag. We kunnen zowel losse activiteiten organiseren voor ieder soort uitje, alsook complete reizen inclusief vlucht, accommodatie en programma.