Goede prijzen en snelle service. Helemaal tevreden.

Perfecte service

Volgende dag geleverd.

Aantrekkelijke prijs met snelle en zorgvuldige levering

Wij hebben onze nieuwe espressomachine gekocht bij De Koffiewinkel vanwege de aantrekkelijke prijs van het apparaat. Zondagavond besteld en woensdag in huis in een goede verpakking en met twee pakken koffie om te proberen. Ondertussen nog een vraag gesteld per mail en vlot antwoord gekregen.

Snel en correct geleverd

Zondagavond besteld. Heel groot assortiment aan Jura accessoires en onderhoudsproducten voor mijn volautomatische espressomachine. De prijs loopt dan al stevig op maar toch bij de interessantste aanbieders vooral omwille van de hoge beschikbaarheid. Dinsdag reeds geleverd. 9 ipv 10 omdat ik niet thuis kon laten afleveren. Dit is vreemd...pick-up points van UPS zijn ook meestal de mindere dagbladhandels waar bijgevolg service ook slecht is. Dit is in mijn ogen nog een verbeterpunt voor deze webshop. Verder heel tevreden met mijn bestelling!

prima geleverd en snel

Hoge kwaliteit en een hartelijke, persoonlijke benadering.

Vriendelijke mensen met oog voor kwaliteit. Klantenservice is perfect. Dat geldt voor de fysieke winkel, maar ook voor het online gedeelte.

Snele levering, brede assortiment.

Accessoires voor het onderhouden van het melksysteem om 16:00 besteld, volgende ochtend thuis ontvangen.

Snel de bestelde spullen in huis

Na een zoektocht voor een bepaald product, dit uiteindelijk gevonden bij de Koffiewinkel. Besteld en in no time thuis.

Goed geregeld

Alleen jammer dat je voor de verzendkosten 5,95 euro moet betalen en dat het met de post 2 euro aan postzegels kost wel een slangetje bij geleverd voor de rest top .

prima!

Snel geleverd en scherp geprijst.

Vakmanschap

Deskundig advies en levering van kwaliteit.

Goed geinformeerd over het proces, snel bezorgd en goed verpakt ;-)

Snel en zeer correct

Mijn bestelling was nergens goedkoper en werd supersnel geleverd. Omdat er teveel transportkosten waren verrekend werd een extra artikel gratis geleverd. Dit vind ik supernetjes omdat ik er nog niet eens erg in had gehad. Ik kan de koffiewinkel alleen maar heel sterk aanbevelen.

Mijn vergissing werd zeer attent door het team van De Koffiewinkel hersteld!

Ik had de verkeerde RVS slang voor mijn Jura apparaat besteld. Het omruilen voor de juiste slang ging probleemloos en snel.

Vriendelijk en goede producten

In de winkel werden we keurig geholpen toen we onze Jura volautomaat kochten. Tegenwoordig kopen we filters, reinigingsmiddel en koffie online bij de koffiewinkel. Vlot en correct verstuurd en vaak zit er een aardig handgeschreven berichtje in. Leuk en attent!

Goede klantenservice

Bestelling gedaan voor een mix & match pakket. Kreeg ik telefoontje dat er geen voorraad was van de gekozen smaken. Medewerker was erg behulpzaam om andere smaken uit te zoeken en uitleg te geven. Hoewel bezorging niet op de afgesproken dag werd bezorgd, kwam de bezorger de volgende dag langs voor een dichte deur. Kon die avond meteen afhalen van de afhaalpunt. Niet de allergoedkoopste of de duurste prijzen, maar redelijk gemiddeld met name van de speciale smaken.

Snelle levering en persoonlijke notitie met dank voor de bestelling op de aflevering/factuur.

16 april besteld, nu (25 april) nog niet binnen

Website ligt er uit denk ik. Bestaat dit bedrijf nog?

Top zaak Snel geleverd Met persoonlijke tintje Bedankt

super service!

Ik was een deel van mijn bestelling vergeten (cappuccino slangetjes). Na contact via mail werden deze nog toegevoegd aan bestelling en kosteloos meegestuurd. 👍🏻

Snelle levering cf. bestelling

snelle levering cf. bestelling, netjes bezorgd door UPS

Heerlijke koffie. Snelle en goede service!

Wij gaan al jaren naar de winkel in Haren (Gr.). Nu wij zelf verhuisd zijn naar Utrecht gaan wij met familiebezoek langs de winkel. De koffie raakte op in huis en we gingen bellen naar de winkel in Haren. Die adviseerde ons om op internet via hun filiaal te bestellen. In de avond rond 17:00 uur besteld en volgende middag om 14:30 uur al in huis. Top service en ontzettend vriendelijk personeel!

Snelle levering van een prima Jura machine

Snelle levering van een prima jura machine.

Snelle levering en goede bonen

Door het thuis zitten maar eens koffie online besteld. Dit is me goed bevallen en ga nu weer betellen. De Mocca d‘Or - Café del Mundo is een heerlijke koffie. Zowel voor een espresso als voor cappuccino.

Snelle en correcte levering

Zoals het hoort.