Geweldige service

Wat zijn we blij dat wij onze machine bij deze winkel gekocht hebben! De service was ongelooflijk goed en ook persoonlijk. Helemaal top!

Snelle bezorging en response op vragen.

Snel en zeer klantvriendelijk.

Maandag besteld dinsdag in huis helemaal top.

Koffiebonen geleverd door De Koffiewinkel

Heerlijke koffie geleverd door de koffiewinkel. Wat zo leuk is dat je een proefpakket kan kiezen, 3 keer een halve kilo. Genoeg om te proeven dus. Goed verpakt, snelle levering en een scherpe prijs.

Gemakkelijk, simpel en snel

Prima service, snel en gemakkelijk

Snelle en correcte levering van de koffiebonen. Op de pakbon stond een persoonlijke noot vermeld, erg attent!

Mooie aanbieding

De koffiewinkel had een mooie aanbieding van een Jura volautomatisch. De levering was per kerende post. Prima!

Goede service, deskundig, stellen klant centraal. Plezierige mensen.

Jura gekocht. Kon hem de volgende dag komen halen. Aanvullende producten besteld die de volgende dag bezorgd werden. Reageren snel op e-mail. Apparaat was helaas na een paar dagen defect en werd direct vervangen. Het voordeel van het kopen bij een erkende Jura dealer. Top dus! Kan hen van harte aanbevelen.

Goed product maar thuisbezorging door UPS werkt niet

Ik heb via Internet produkten besteld voor mijn Melitta koffie systeem. De produkten zijn bezorgd via UPS. We waren 10 minuten niet thuis en juist in die tijd is UPS aan de deur geweest. I.p.v. een nieuwe bezorgpoging moesten we ons pakket nu in Oss p[ gaan halen. Dat betekent dus nog een keer extra benzinekosten. Voor mij reden om niet meer via de koffiewinkel.com te bestellen.

Goede service, deskundig en vriendelijk personeel

Twee dagen geleden onze Jura koffiemachine ontvangen. Wij zijn heel erg tevreden! Niet alleen over de machine die overheerlijke koffie maakt maar ook over de vriendelijkheid, goede service en deskundigheid waarmee wij zijn geholpen. We kregen behalve de gratis melk cooler en het koffiepakket ook nog een doosje chocolade erbij met de felicitaties voor ons 40-jarig huwelijk! Dank jullie wel!

Snel en zonder problemen

Een nieuwe Jura machine besteld en binnen 3 (werk)dagen geleverd.....Klasse!

Goed service

Goede en snelle service

Snel, en de koffie was lekker

De Track & Trace kreeg ik, instructies waren duidelijk en het product was goed verpakt!

goede service van het bedrijf, slechte service van de vervoerder.

het bestellen ging prima ,de Jura S8 is prachtig ik geloof zeker dat de machine zich gaat bewijzen .( wij hebben hem net een paar uur in huis) over UPS ben ik helaas niet te spreken ,zij geven al vanaf het moment van bestellen aan 3 dagen dezelfde update . dat de levering aan het einde van de dag zal plaatsvinden . wat schets mij verbazing levering vind plaats om 14.50 uur . wij waren nog net niet thuis dus machine word bij afgifte punt bezorgd. waar ik deze dure machine dus zelf mocht gaan weghalen

Alles volgens afspraak

Goede en snelle levering

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snel geleverd, conform afspraak, prima product.

Geen.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goede snelle service

Pluspunten

Snelle bezorging, vriendelijke brief en een zakje paaseitjes.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De eigenaar doet wat hij belooft. Contact: klantvriendelijk. Koffiemachine thuis gebracht. Zeer tevreden!

eigenlijk geen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prima en snelle afhandeling

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle reactie, snelle aflevering. Duidelijke website.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

gewoon super leuk bedrijf, aardige eigenaar/personeel en heerlijke thee/koffie.