top

Sta op het punt om een Jura machine te. bestellen. Telefonisch tot 2x zeer vriendelijk geholpen over advies, omdat je op dit moment niet naar de winkel kunt komen.

Netjes verpakt en snel in huis!

En dan ook nog een handgeschreven bedankje! Super!

Snelle levering netjes verpakt

Snelle levering, netjes verpakt. En de cappuccino smaakte weer heerlijk :-)

Kunnen helaas nog niet leveren

Goede aanbieding en snel te bestellen op de site. Andere sites gaven een betere aanbieding maar stond er Niet leverbaar bij. Nu bestelling gedaan en betaald krijg ik een mail dat men tijdelijk niet kan leveren maar dat ze hopen met 14 dagen wel te leveren. Het siert wel dat er dan als troost extra koffie bij geleverd ging worden. Ik weet echter dat Jura Nederland dit model niet meer levert ivm de gelimiteerde oplage. Houd nu dus mijn hart vast hoe verder.

Prettige website, vlotte afhandeling

De website werkt prettig. Na bestelling goed op de hoogte gehouden en aflevering correct. Het handgeschreven bedankje geeft net even dat gevoel dat je als klant wordt gewaardeerd.

Prima afhandeling, snel geleverd!

Er werd goed gereageerd op mijn vraag om de houdbaarheidsdatum in de gaten te houden. Ik ben namelijk de enige die deze heerlijke koffie al jaren drinkt ( Mocca d'Or Sulawesi Kalosi) en wilde wel de korting van 4 pakken hebben. Ze zijn lang houdbaar. Ze waren ook de goedkoopste, ik kijk dit voor elke bestelling even na en had hier al eerder besteld.

Goede en snelle levering

Levering van Jura smartfilter en reinigingtabletten volgens verwachting. Correcte en snelle levering!

Snel en voordelige levering van A-merken.

orginele A merken voor scherpe prijzen. Levering snel en volgens bestelling.

Prima maar met UPS als verzender onhandig

Helaas was ik niet thuis bij de eerste aflever poging waarna UPS mijn bestelling aan de andere kant van de stad afleverde in plaats van nog een keer terug te komen op een ander tijdstip of dag. Bij de buren had ook gemogen. Als ik dit geweten had, had ik niet online gewinkeld bij dit bedrijf. Verder zijn de producten prima. Duur maar dat zijn ze overal.

Bestelling onvolledig,

Oa. 2 sets van 3 koffieslangetjes, tezamen met jura isolatiebeker gekocht waarbij ook 2 slangetjes (Aangepast aan de beker) zitten, slechts 1 set van 3 slangetje gekregen, bij de andere “set” slechts 1 Slangetje vermeerderd met de 2 slangetjes van de koelbeker. Niet de moeite om aan te klagen, voel me wel bekocht

Besteld en heel snel geleverd. Top!

Op de bon nog een handgeschreven bedankje. Zo wens je dus behandeld te worden. En snelle levering tegen een goede prijs.

nog niets ontvangen

kan nog niet beoordelen omdat ik bericht heb ontvangen dat levering iets langer op zich laat wachten. In ieder geval ben ik geïnformeerd.

Goede prijs, snel geleverd

Vanwege de lage prijs hier Jura accessoires gekocht. Werd zeer snel geleverd en met een persoonlijk bedankje. Alleen jammer dat ze UPS gebruiken als transporteur, daar heb ik nog nooit goede ervaringen mee gehad. Speciaal thuis gebleven om het pakket in ontvangst te nemen, maar er wordt niet aangebeld en ik kan vervolgens alsnog naar een pickup point.

Uitgebreide keuze, heel vriendelijk

Ik heb een Moccamaster gekocht, in een lastig leverbare kleur maar het is toch gelukt! Vanochtend eerste bak koffie er uit gehad en dat is echt heerlijk! Veel fijner dan die straffe espresso bakkies, das meer voor de middag. Omdat ik in Haren woon heb ik gekozen voor het ophalen in de winkel, en ik moet zeggen dat ik zelden zo'n opgewekte ontvangst heb meegemaakt als daar. Dikke 10 voor gastvrijheid en vriendelijkheid, ondanks alle (keurige) COVID-19 maatregelen met spatschermen en dergelijke.

Snel & goede prijs

Een lastig in de winkel te vinden koffietype (Mocca d'Or decaf donker) werd in 1 dag thuisbezorgd tegen een uitstekende prijs zonder verzendkosten.

zeer klant vriendelijk

Zeer vriendelijke mensen.

Goede prijzen en snelle service. Helemaal tevreden.

Perfecte service

Volgende dag geleverd.

Aantrekkelijke prijs met snelle en zorgvuldige levering

Wij hebben onze nieuwe espressomachine gekocht bij De Koffiewinkel vanwege de aantrekkelijke prijs van het apparaat. Zondagavond besteld en woensdag in huis in een goede verpakking en met twee pakken koffie om te proberen. Ondertussen nog een vraag gesteld per mail en vlot antwoord gekregen.

Snel en correct geleverd

Zondagavond besteld. Heel groot assortiment aan Jura accessoires en onderhoudsproducten voor mijn volautomatische espressomachine. De prijs loopt dan al stevig op maar toch bij de interessantste aanbieders vooral omwille van de hoge beschikbaarheid. Dinsdag reeds geleverd. 9 ipv 10 omdat ik niet thuis kon laten afleveren. Dit is vreemd...pick-up points van UPS zijn ook meestal de mindere dagbladhandels waar bijgevolg service ook slecht is. Dit is in mijn ogen nog een verbeterpunt voor deze webshop. Verder heel tevreden met mijn bestelling!

prima geleverd en snel

Hoge kwaliteit en een hartelijke, persoonlijke benadering.

Vriendelijke mensen met oog voor kwaliteit. Klantenservice is perfect. Dat geldt voor de fysieke winkel, maar ook voor het online gedeelte.

Snele levering, brede assortiment.

Accessoires voor het onderhouden van het melksysteem om 16:00 besteld, volgende ochtend thuis ontvangen.

Snel de bestelde spullen in huis

Na een zoektocht voor een bepaald product, dit uiteindelijk gevonden bij de Koffiewinkel. Besteld en in no time thuis.

Goed geregeld

Alleen jammer dat je voor de verzendkosten 5,95 euro moet betalen en dat het met de post 2 euro aan postzegels kost wel een slangetje bij geleverd voor de rest top .