prima!

Snel geleverd en scherp geprijst.

Vakmanschap

Deskundig advies en levering van kwaliteit.

Goed geinformeerd over het proces, snel bezorgd en goed verpakt ;-)

Snel en zeer correct

Mijn bestelling was nergens goedkoper en werd supersnel geleverd. Omdat er teveel transportkosten waren verrekend werd een extra artikel gratis geleverd. Dit vind ik supernetjes omdat ik er nog niet eens erg in had gehad. Ik kan de koffiewinkel alleen maar heel sterk aanbevelen.

Mijn vergissing werd zeer attent door het team van De Koffiewinkel hersteld!

Ik had de verkeerde RVS slang voor mijn Jura apparaat besteld. Het omruilen voor de juiste slang ging probleemloos en snel.

Vriendelijk en goede producten

In de winkel werden we keurig geholpen toen we onze Jura volautomaat kochten. Tegenwoordig kopen we filters, reinigingsmiddel en koffie online bij de koffiewinkel. Vlot en correct verstuurd en vaak zit er een aardig handgeschreven berichtje in. Leuk en attent!

Goede klantenservice

Bestelling gedaan voor een mix & match pakket. Kreeg ik telefoontje dat er geen voorraad was van de gekozen smaken. Medewerker was erg behulpzaam om andere smaken uit te zoeken en uitleg te geven. Hoewel bezorging niet op de afgesproken dag werd bezorgd, kwam de bezorger de volgende dag langs voor een dichte deur. Kon die avond meteen afhalen van de afhaalpunt. Niet de allergoedkoopste of de duurste prijzen, maar redelijk gemiddeld met name van de speciale smaken.

Snelle levering en persoonlijke notitie met dank voor de bestelling op de aflevering/factuur.

16 april besteld, nu (25 april) nog niet binnen

Website ligt er uit denk ik. Bestaat dit bedrijf nog?

Top zaak Snel geleverd Met persoonlijke tintje Bedankt

super service!

Ik was een deel van mijn bestelling vergeten (cappuccino slangetjes). Na contact via mail werden deze nog toegevoegd aan bestelling en kosteloos meegestuurd. 👍🏻

Snelle levering cf. bestelling

snelle levering cf. bestelling, netjes bezorgd door UPS

Heerlijke koffie. Snelle en goede service!

Wij gaan al jaren naar de winkel in Haren (Gr.). Nu wij zelf verhuisd zijn naar Utrecht gaan wij met familiebezoek langs de winkel. De koffie raakte op in huis en we gingen bellen naar de winkel in Haren. Die adviseerde ons om op internet via hun filiaal te bestellen. In de avond rond 17:00 uur besteld en volgende middag om 14:30 uur al in huis. Top service en ontzettend vriendelijk personeel!

Snelle levering van een prima Jura machine

Snelle levering van een prima jura machine.

Snelle levering en goede bonen

Door het thuis zitten maar eens koffie online besteld. Dit is me goed bevallen en ga nu weer betellen. De Mocca d‘Or - Café del Mundo is een heerlijke koffie. Zowel voor een espresso als voor cappuccino.

Snelle en correcte levering

Zoals het hoort.

Op Paaszondag besteld en op woensdag geleverd uit voorraad. Geen gedoe gewoon geleverd wat wordt beloofd.

Besteld en bezorgd binnen 24 uur, dat is snel en top

Verrassend positief. Leuk het handgeschreven bedankje voor de bestelling.

Snelle en juiste levering. Top.

Alles makkelijk, snel en goed geregeld!

Snelle levering,handgeschreven bedankje op de factuur word gewaardeerd.

Prima gewinkeld hier!

Snelle levering van de juiste producten!

Mijn order was snel verwerkt en meteen verzonden.

Toppie

Alles optijd geleverd!!

Doen wat zij beloven, snelle service

Fijne site met uitleg over de koffie(bonen) smaak. Product keurig binnen verwacht tijdsbestek geleverd.