Snel, betrouwbaar, goede prijs

Nieuwe 3pack originele waterfilters voor onze Jura besteld. Volgende dag al binnen, goed verpakt, en voor een goede prijs.

Super klantvriendelijk

Had zelf nog filters van mijn oude JURA machine die kon ik ruilen voor mijn nieuwe JURA machine. Had had vriendelijk gevraagd werd vriendelijk op geantwoord. Dag later had ik ze al binnen, de oude teruggestuurd en kreeg nog mooi mailtje terug. Super klantvriendelijk.

Super winkel, vriendelijk en kundig personeel

In de fysieke winkel erg prettig advies gekregen over de verschillende koffiemachines. Met recht experts te noemen. (dit geheel in tegenstelling tot een concurrerende winkel in Groningen). Daarom ook koffie en andere benodigdheden bij DeKoffiewinkel aangeschaft. Prijzen zijn concurrerend en online bestellingen kunnen netjes worden besteld en worden vlot geleverd.

Prima levering

Op tijd geleverd

Een voorbeeld voor alle web-shops!!!

Supersnelle levering tegen uiterst scherpe prijzen. Ook de handgeschreven notitie wordt zéér gewaardeerd.

Snelle levering!

Snelle levering met een leuke verrassing!

Prima snelle levering

Snelle levering ! Top.

De dag na mijn bestelling werd het al geleverd.

Goede snelle service

Alles compleet en snel ontvangen

Heerlijk snel mijn spullen in huis.

Snelle en fijne service

Zondag espressomachine besteld, woensdag geleverd met een persoonlijke boodschap op de factuur. Bij uitpakken bleek het waterreservoir gescheurd. Direct gemeld en binnen 2 uur (na 11 uur 's avonds) reactie dat er een nieuwe wordt opgestuurd en een tip om hem alsnog tijdelijk te kunnen gebruiken.

Vlotte bezorging

Vlotte bezorging

Niets geleverd en dan deze vraag.

Wat is dit. 14/03 besteld. Er is nog niets geleverd! Dus kan niet beoordelen.

Snel en correct!!

Ik was blij verrast, had de koffie heel snel thuis, super!

Supersnelle persoonlijke levering

Gisteren besteld en vandaag in huis tegen een scherpe prijs. Dat is wat je wilt als klant. Geweldige service met een persoonlijke opmerking erbij.

Top service en altijd gezellig

Prettige en snelle bediening

Winkel waar je goed en prettig wordt geholpen. Daarnaast kun je ook via de webshop bestellen.

Perfecte levering

Snel en goed contact, goede terugkoppeling over levering en helemaal onder de indruk van de handgeschreven reactie op de bon !! Lang geleden dat we dit gezien hebben 👍👍

Snelle afhandeling. Leuke extra’s bij de bestelling. Overweeg om afscheid te nemen van UPS als bezorger: de bestelling bestond uit twee dozen welke niet tegelijkertijd werden bezorgd. Niet mijn eerste mindere ervaring met UPS.

Ondanks wat leveringsproblemen oplossingsgericht gewerkt

Een Sollis Melkopschuimer besteld van 159 euro. Omdat deze niet leverbaar was werd een ander (eenvoudiger en goedkoper) model verzonden. Hoewel men aangaf dat ik daarover was bericht, geen email ontvangen terwjl de mails met bestelbevestiging en verzendinformatie wel aan kwamen. Het verkeerde apparaat dus. Uiteindelijk na wat telefoontjes overeengekomen dat ik het verkeerde apparaat kon terugsturen via het postkantoor. De retourbon gaf echter aan dat dat toch met UPS moest en dat is dan weer een paar dorpen verder. Op het postkantoor het pakket verzonden en verzendkosten betaald. Goedkoper dan heen en weer rijden. De volgende dag het retourbedrag van de melkopschuimer op de rekening gekregen en daarna volgde ook heel snel de vergoeding van de verzendkosten. Hoewel de communicatie via verschillende personen niet altijd even makkelijk verliep is er vooral geprobeerd probleemoplossend te denken en te handelen en dat is waar het in dit soort situaties om gaat.

Top!!

Snelle levering en goede hulp om koffie te zoeken op de website.

Snel geleverd, fantastische koffie

Had mijzelf op een bijzondere koffiesoort getrakteerd, wel wat duurder, maar zò lekker! Vlot geleverd en nog een nieuwe soort erbij om te proeven ook! Een tevreden nieuwe klant.

Bestelling nog niet gezien

Bij de Koffiewinkel een Moccamaster besteld. En die zou dan moeten worden bezorgd door UPS. En dat is elke keer weer een enorm gedoe. Bezorgtijden zijn erg ruim. Ben je net 20 minuten weg, staan ze bij je aan de deur. En kun je vervolgens je pakket op een plek midden in de stad gaan ophalen op een plek waar geen parkeerplaats in de buurt te bekennen is. D.w.z. je auto parkeren in een parkeergarage op zo’n 200-300 meter van de ophaallokatie en vervolgens met een loodzwaar groot pakket lopen sjouwen naar de parkeergarage. Inmiddels zie ik ervan af om nog bestellingen te doen bij webshops die door UPS laten bezorgen. M.a.w. geen kritiek richting De Koffiewinkel, maar wel op de wijze van bezorgen.

Goedemorgen, dank voor uw reactie en juiste positieve feedback. Bezorging in het algemeen blijft voor iedere webshop een punt van aandacht op het moment dat de klant niet thuis is. Wat voor ons van belang is dat een pakket "heelhuids" aankomt; UPS is daarin zeer zorgvuldig en is een daar een zeer goede transport-partij voor ons gebleken. Onder welke naam heeft u de Moccamaster bij ons besteld, we kunnen uw specifieke order er zo niet bij pakken op basis van uw emailadres en naam. Wij vernemen graag nog even van u via [email protected]. Team De Koffie Winkel. Com

Snelle en goede service

Zeer klantvriendelijk Denken in oplossingen Goede prijs kwaliteit verhouding Heb ze meteen aanbevolen bij vrienden

uitstekend

snelle levering, helaas was waterbak gebroken tijdens inpakken /vervoer. gebeld naar de koffiewinkel en direct geholpen, nieuwe waterbak werd volgende dag afgeleverd. zeer vriendelijke dame aan de telefoon. conclusie: uitstekende service