heel goed

ik heb tot hiertoe een heel aangename samenwerking met DHZ- proschop . stipt , bereikbaar , behulpzaam, vriendelijk, prijskwaliteit kortom een goede service

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Mijn bestelling was heel snel geleverd

Levering was niet ok

Vooral de leverancier was onbeleefd, 's morgens om 8.00h op de voordeur liggen kloppen???

Uitstekend produkt

Uitstekende service!

• Kwaliteit

Direct geholpen en zeer vriendelijke mensen.

Superfijne service

Er was vertraging op mijn bestelling, door de productie, waarop DHZ de moeite heeft gedaan mij persoonlijk te contacteren via de telefoon! Hartelijk dank voor de persoonlijke service!

• Kwaliteit

steeds correct en op tijd geleverd voor een goede prijs

Goede service, correcte prijzen

Bestelling vlot verlopen, even moeten wachten op de levering, maar na mailtje vlot en duidelijk antwoord gekregen (enkele artikelen waren niet voorradig). Waarna de voorradige artikelen reeds opgestuurd werden.

• Kwaliteit
  • Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? Duidelijkere aanduiding van levertijden/beschikbaarheid bij bestelling (vermelden in besteloverzicht), waarbij kan gekozen worden om voorradige artikelen reeds te leveren of alles samen te leveren

Hey Steven, Bedankt voor je feedback! We zullen je opmerking intern bekijken en zien of hier mogeljkheden zijn om extra info te voorzien bij de producten in het overzicht. Alvast fijne feestdagen toegewenst! Mvg Bart

schitterende service. exacte product dat ik bestelde was out of stock. alternatief tijdig geleverd

pro-actieve opvolging en communicatie

WAT EEN SERVICE!!!!

nadat DPD ons pakkket had kwijtgespeeld, heb ik Dhz-proshop gebeld. De zaakvoerder heeft het onmiddellijk inorde gemaakt doordat ik de volgende dag mijn pakket aan huis kreeg, nogmaals een dikke pluim!!!

• Kwaliteit
  • Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? jullie samenwerking met DPD stopzetten!!!

Hey David, Zeer leuk om dergelijke commentaar te krijgen, bedankt daarvoor! Nog een fijn weekend! Met vriendelijke groeten, Bart

Héél interessante prijs, én snelle levering.

Opnieuw werd mijn bestelling vlotjes afgehandeld. Net zo tevreden als mijn allereerste bestelling.

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

altijd snel geleverd zelf aan huis prima service

super tevreden !!

altijd heel vlug aangekregen en vriendelijk !!

Top ervaring

Perfecte afwerking van bestelling ,ookal was er een probleem met de bestelling.Dit werd spoedig rechtgezet zodat men bestelling nog op tijd in men bezit was .Ook een zeer groot pluspunt ,de silicone hebben een lange houdbaarperiode ,iets wat niet kan gezegd worden in de gewone doe het zelf zaken (heb er ooit in doe zelf zaak gekocht die reeds vervallen was ,en hard in de koker zat )Echt top van de mannen van Dhz-proshop,blijf zo verder doen en tot gauw voor de volgende bestelling . grtjs klusjesdienst De Warre

uitstekend

zeer goede service

• Kwaliteit

Erg correcte en vriendelijke serviceo

Bestelling in W.E. geplaatst, maandag tel. gekregen dat ze klaar lag en dinsdag afgehaald (was dringend en wegens overbelasting Bpost op zeker gespeeld). Snelle, correcte en vriendelijke service.

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Alleens word gedaan om aan u vraag te voldoen

• Kwaliteit

Valt best mee grote afstand ,moeilijk product

Het was moeilijk mede door het gewicht om de producten te leveren maar jullie zijn er wel in geslaagd om op redelijk korte termijn dit te volbrengen .Proficiat hiervoor Beste groeten Francois Frans

• Kwaliteit

Dhz proschop is naar mijn mening correct in alle afspraken, behulpzaam en vertrouwelijk

Mijn ervaring tot hier toe is zeer positief.

• Kwaliteit

Top , zoals gewoonlijk !!

Een prachtig team !

Heel tevreden

Voordelige promotie en snelle levering

• Kwaliteit

Altijd een nette tijdige levering.

Ook al hebben ze niet alles in voorraad. Er zal altijd geleverd worden zodat de werken kunnen verder gaan.

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Hey Michel, Bedankt voor je feedback en je positieve review, deze wordt zeer gewaardeerd! Betreffende de voorraad, hieraan zijn we momenteel hard aan het werken om deze aan te passen aan de behoefte. Tegen begin januari gaan we ook verhuizen naar een ruimer pand waar we dan ook meer mogelijkheden en ruimte zullen hebben om meer te kunnen stockeren en nog sneller alles op te kunnen sturen. We zijn ons hiervan zeker bewust en werken er aan om dit nog te verbeteren! Nog een fijne dag! Met vriendelijke groeten, Bart

Top service!!! Zeer persoonlijke aanpak

Correct in afhandeling, service en prijs.

• Kwaliteit

Alles perfect verlopen zoals beloofd.

Ben tevreden met de aangekochte artikelen. Dank. Nu

Prima, zoals het hoort!

Prima service, vlotte communicatie en zeer snelle reactie op mails!

Over Dhz-proshop

Bij Dhz-proshop kan je terecht voor een ruim aanbod professionele doe het zelf verbruiksartikelen. Elke klant, zowel doe het zelver als professioneel, vind in onze shop alle items die je alledaags tegen komt in bouw en industrie. Wij specialiseren ons voornamelijk in een compleet aanbod van elk merk aan te bieden, hierdoor zit je bij ons goed voor vele speciale producten die je in een standaard bouwmarkt niet snel terug vind. Goede service, snelle levering, duidelijke communicatie en correcte prijzen zijn bij ons prioriteit. We zijn elke klant dankbaar voor de klandizie en een beoordeling in te vullen en we hopen jullie nog lang en veel te mogen verwelkomen in onze shop! Dhz-proshop team