Alles zoals het hoort!

Perfect.

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Snelle levering, goede kwaliteit.

Goede communicatie ivm einde stock artikelen, vervangen door recentere items zonder meerkost. Vlotte bestelling, afrekening en verzending.

Everything ok

Web shop is only in Dutch. No other language options. Great if you understand it. But otherwise a challenge. Please consider at least English or French/German languages especially in Belgium. Once past that great service fast delivery.

• Communication
  • Delivery time
  • Quality
  • Customer service
  • Do you have any tips / points of improvement for us? N/A

goede afhandeling

correcte afhandeling van de bestelling, product voldoet aan de beschrijving

• Klantvriendelijkheid

Beide zaakvoerder hebben alles in het werk gesteld om te zorgen dat ik het bestelde materiaal op tijd geleverd kreeg. Zelfs kleinere verpakkingen aan de prijs van de grote om mijn deadline te halen, super.

• Klantvriendelijkheid

Na de geplaatste bestelling werd het product vlot en goed ingepakt opgestuurd.

Uitstekend prima

Goede prijs en kwaliteit verhouding zeer snelle levering top heel tevreden

Aanrader

Perfecte levering

Alles zoals beschreven, correcte prijs en snelle levering.

Alles correct geleverd

Goede kwaliteit

goede prijs, correct geleverd

goede prijs, correct geleverd

Topmaterialen tegen gunstige prijs

Heel mijn bestelling werd niet in 1 keer geleverd. Maar dat was geen probleem, ik kreeg alle items weliswaar niet in de juiste aantallen, hierdoor liep mijn projectje geen vertraging op. Een nalevering zorgde voor de juiste aantallen. Goede ervaring !

klantvriendelijk en goede service

zeer goede uitleg bij de gestelde vragen over producten en toepassingen

• Klantvriendelijkheid
  • Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? een klein berichtje als de bestelling via verschillende kanalen en in delen zal aankomen.

Fijne webshop om zaken mee te doen!

Fijne webshop om zaken mee te doen! Geen gedoe, gewoon bestelling plaatsen en klaar! Zoals het hoort.

Alleen maar positieve ervaringen

Slecht

Slecht

• Klantvriendelijkheid

Beste Bram, Graag horen we van je wat er juist slecht was? Als we je order in detail bekijken heb je je s'avonds op 24/06 een bestelling geplaatst va enkele Fischer zeefhulzen en deze zijn op 25/06 verwerkt en verzonden en volgens de tracking op 26/06 ontvangen. In ons inziens is alles vlot verlopen maar we horen het graag van je wat er volgens jou mis is gegaan... Met vriendelijke groeten, Dhz-proshop

Topzaak met uitstekende service

Ruim assortiment met degelijk materiaal aan zeer goede prijs. Zeer vriendeljk en behulpzaam personeel. Overzichtelijke webshop met eenvoudig bestelproces.

Overzichtelijke website, snel geleverd

vlotte levering

Matig

Eerste bestelling gedaan maar liep al niet goed.. heb zelf een mail gestuurd voor het verdere verloop van bestelling want zelf sturen ze niks... alles was op voorraad bij bestelling maar een paar dagen verder was het niet op voorraad en moest het nog binnen komen van hun leverancier...

• Klantvriendelijkheid
  • Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? duidelijk communiceren over leveringstermijnen en voorraad !!

Beste Curt, Bedankt alvast voor je eerlijke en uitgebreide review! Deels begrijpen we de frustratie maar langs de andere kant heeft je order maar 2 dagen vertraging opgelopen en werd deze alsnog 3 dagen na het plaatsen van je order toegestuurd. Zoals eerder vermeld was er een stockfoutje waardoor 1 item bij moest besteld worden en hierdoor is je order iets later verwerkt. We hebben achterliggend dan ook ons uiterste best gedaan om de tekorten zo snel mogelijk tot bij ons te krijgen en je order alsnog snel te kunnen verzenden. Gezien de beperkte impact kunnen we niet bij elke kleine wijziging de klanten hiervan berichten. We hopen dan ook op je begrip hiervoor. Nogmaals onze excuses alvast voor het onvoorziene ongemak! Met vriendelijke groeten, Het Dhz-proshop team!

topservice

topservice

perfecte levering

levering ok

• Klantvriendelijkheid

Uitstekend materiaal en zeer snelle levering

Geweldige ontdekking voor mij, nu moet ik niet meer naar de veel te dure dhz winkels rijden.

Dennenlaan 12 C

2340 Beerse

Over Dhz-proshop

Ontdek Dhz-proshop, dé bestemming voor een uitgebreid assortiment aan hoogwaardige doe-het-zelf verbruiksartikelen. Of je nu een gepassioneerde doe-het-zelver bent of een ervaren professional, onze winkel biedt alles wat je nodig hebt voor jouw bouw- en industrieprojecten. Bij Dhz-proshop streven we ernaar om jouw projecten tot een succes te maken. Daarom hebben we ons assortiment zorgvuldig samengesteld met een focus op kwaliteit en veelzijdigheid. Als dé Soudal referentie in de markt, zowel online als offline, bieden we duurzame en betrouwbare oplossingen voor al je hecht- en afdichtingsbehoeften. Daarnaast garanderen onze ruime selectie van schroeven en bouten dat je altijd de juiste bevestigingsmaterialen tot je beschikking hebt, ongeacht de specificaties van je project. Bij Dhz-proshop geloven we dat goede service het fundament is van een succesvolle samenwerking. Ons team van experts staat altijd klaar om je te voorzien van deskundig advies en ondersteuning. We streven naar snelle leveringen, duidelijke communicatie en eerlijke prijzen, zodat jij je volledig kunt concentreren op je projecten. We zijn enorm dankbaar voor het vertrouwen dat je in ons stelt en we waarderen het als je de tijd neemt om jouw ervaring met ons te delen door middel van een beoordeling. Samen bouwen we aan succes! We kijken ernaar uit om je regelmatig te mogen verwelkomen in onze winkel, waar je kunt profiteren van ons uitgebreide Soudal assortiment, onze ruime selectie bevestigingsmaterialen en onze toegewijde service! Met vriendelijke groet, Het gepassioneerde team van Dhz-proshop