Alles prima in orde.

Alles prima in orde.

Super behulpzaam

Zeer behulpzaam, ze gaan de extra kilometer voor je om je bestelling op tijd bij je te krijgen.

• Prijs
  • Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? open een filiaal in Lier ;-)

SNEL MET DE JUISTE PRIJS

SNEL MET DE JUISTE PRIJS

• Prijs

Had een verkeerde maat besteld, bij het afhalen werd dit zonder problemen veranderd. De verkoper was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Alles was top ....zeer tevreden

Een voorbeeld hoe online shoppen hoort te zijn

• Prijs

Hey Jose, Top feedback, waarvoor dank! We doen ons uiterste best om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen en dan is het écht leuk om hiervan dergelijke positieve feedback te krijgen :) Fijne avond nog!

Super advies en service

Bij vragen wordt er steeds deskundig advies gegeven. De communicatie verloopt zeer vlot. Het gamma is uitgebreid en vele producten zijn er op stock. Kortom, zeer tevreden!

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Hey Jef, Zeer leuk om dergelijke fijne feedback te krijgen! Bedankt hiervoor en tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Bart

Ok

Ok

correcte levering

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Goederen snel ter mijn beschikking gesteld en heel vriendelijk.

Goederen snel ter mijn beschikking gesteld en heel vriendelijk.

Geweldige service en kwaliteit

Zoals altijd zeer goede communicatie en supersnelle levering!

goede service

goede service

Klantvriendelijk, behulpzame specialisten

Super vriendelijke behulpzame meedenkende mensen met goede comminicatie skils.

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Hey Michel, wow, zo leuk om dergelijke feedback te krijgen! Fijn om te horen dat we het zo goed doen ;) Bedankt hiervoor en tot een volgende keer! Fijne dag nog! Mvg Bart

Vaste plek voor aankopen van siliconen.

Ik kan er altijd terecht eender welke kleur of soort . Leveringen zijn snel. Enige nadeel is het openingsuur om 9 uur pas.

• Prijs

Hey Wouter, Zeer leuk om te horen dat je ons zo positief beoordeelt! Betreffende je opmerking geven we je graag de uitleg hierachter: De keuze voor onze openingsuren van 9u tot 17u hebben we speciaal gemaakt om onze klanten eigenlijk nog beter te kunnen bedienen. Dit geeft ons de mogelijkheid om extra thuis leveringen te voorzien voor onze vaste klanten in de regio voor en na openingstijd. Moest je dus ooit iets dringend nodig hebben en geraak je er niet tijdens onze openingsuren kunnen we er voor zorgen dat we voor of na sluiting zelf alles komen leveren zodat je toch tijdig verder kan. Wij zien dit zelf dus als een positief punt als je onze insteek erachter begrijpt :) We zijn telefonisch of per mail altijd zeer eenvoudig bereikbaar, twijfel in dergelijke gevallen dan zeker niet om ons te contacteren! Fijne avond nog! Mvg Bart

Snel , correct , en vriendelijk

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Hey Guido, Bedankt voor je top review! Voor de 3 vermelde punten doen we dan ook ons uiterste best! :) Fijne avond nog! Mvg Bart

perfect in orde

Snel klaargezet voor afhaling.

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Hey Staf, Bedankt voor je leuke review en hopelijk tot een volgende keer ;) Fijne avond nog! Mvg Bart

Aanbod soudal, mib artikelen.

Sterk in communicatie wat ik wel belangrijk vind. En het aanbod van soudal artikelen om zo onze eigen economie te steunen.

• Prijs
  • Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? Misschien korting procent geven voor prof met BTW Nr?

Hey Wim, Bedankt alvast voor je leuke en positieve review! Fijne avond nog! Mvg Bart

prima levering volgens de afspraken

zelfs nalevering een variante aangeboden aan dezelfde prijs

• Prijs

Hey Kris, Bedankt voor de tijd te nemen om een review achter te laten! Het spreekt voor zich dat we bij problemen een zo goed mogelijke oplossing proberen te bieden zonder dat je daar als klant te veel nadeel van ondervind. Het is dan ook tof om te horen dat dit geapprecieerd wordt! Fijne avond nog. Mvg Bart

Correct, goed assortiment

Wij zijn zeer tevreden met het kwalitatief aanbod aan producten. Dit is een bedrijf waar wij regelmatig aankopen doen. Zeer correct naar beschikbaarheid en goede kennis van hun aangeboden producten.

• Prijs

Hey Geert, Bedankt voor je uitgebreide en eerlijke review! Fijn om te horen van een vaste klant ;) Tot een volgende keer! Mvg Bart

Top winkel!

Vriendelijke medewerkers, goed advies, fantastische service

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Hey Christophe, Dit maakt ons altijd zeer blij om te horen aangezien we toch wel ons best proberen te doen om iedereen zo goed mogelijk verder te helpen. Bedankt daarvoor! Fijne dag nog! Mvg Bart

Goeie service

Snelle service aan een scherpe prijs. Bij problemen wordt er snel gekeken voor een oplossing.

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Hey Mathias, Hiervoor doen we altijd ons uiterste best, ook al zien we zelf liever geen problemen opduiken ;) Bedankt alvast voor je top review! Mvg Bart

Goede kwaliteit voor een aangename prijs

Degelijk assortiment, lage franco levering en goede communicatie

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Hey Bart, Altijd leuk te horen dat alles naar wens is! :) Fijne dag nog! Mvg Bart

zeer goede service

goede communicatie, snelle levering

Bedankt voor je top review Peter! Mvg Bart

geen klachten , een aanrader

leuke ervaring

Ideaal voor DHZ'er

Het is ideaal als (professionele) doe-het-zelf'er om een plek te hebben waar je, in mijn geval, kwaliteit bouten kunt kopen. Normering, soort materiaal en materiaalkwaliteit; precies zoals je wilt t.o.v. bouwmarkt-rommel. Ook per stuk bestellen is echt een heel groot pluspunt. Een hobbiest wil graag een assortiment in huis hebben, maar heeft niet overal er 50 a 100 stuks van nodig. De stukprijs zou mijnziens zelfs nog een stuk omhoog (200% ofzo) mogen, om de kosten dekkend te houden. Ook handig is dat de onderdelen in hersluitbare zakjes geleverd worden met gedrukte sticker erop. Ik heb de zakjes netjes gebundeld met een tie-wrap op soort en in een doos gestopt. Hierdoor heb ik geen opbergkast met allemaal vakjes nodig. Helemaal top. De keerzijde hiervan is wel dat de tijd wanneer de producten geleverd wordt redelijk lang is en niet inzichtelijk is.

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? Maak levertijd inzichtelijker

Hey Joost, Wow, altijd prettig om dergelijke lange feedback te lezen, je hebt er duidelijk je tijd voor genomen! Zoals je aangeeft bieden we inderdaad de professionele items aan en maken we deze ook graag beschikbaar voor de particulier/klusser die soms kleinere aantallen nodig heeft. De prijzen hanteren we uiteraard ook zo eerlijk mogelijk, dus de 200% stijging zullen we toch maar achterwege laten, het leven is zo al duur genoeg geworden :) Aan de vermelde keerzijde blijven we uiteraard hard werken (we willen dan ook een topservice blijven geven) om dit op punt te krijgen al wordt dit soms niet gemakkelijk gemaakt vanwege de langere backorders vanuit de leveranciers. Onze voorraad hebben we hiervoor het laatste jaar al aanzienlijk verhoogd en we blijven dit nog optrekken in samenloop met onze groei dus in de toekomst gaan we zeker nog sneller kunnen leveren! Fijn weekend nog en nogmaals bedankt voor je zeer duidelijke en eerlijke review! Mvg Bart

Snel en goed geleverd ,goede foto´s en beschreven zoals het is

• Prijs

Hey Daisy, Bedankt voor een review achter te laten en blij dat alles goed is verlopen! Fijne dag nog! Mvg Bart

Over Dhz-proshop

Bij Dhz-proshop kan je terecht voor een ruim aanbod professionele doe het zelf verbruiksartikelen. Elke klant, zowel doe het zelver als professioneel, vind in onze shop alle items die je alledaags tegen komt in bouw en industrie. Wij specialiseren ons voornamelijk in een compleet aanbod van elk merk aan te bieden, hierdoor zit je bij ons goed voor vele speciale producten die je in een standaard bouwmarkt niet snel terug vind. Goede service, snelle levering, duidelijke communicatie en correcte prijzen zijn bij ons prioriteit. We zijn elke klant dankbaar voor het vertrouwen en een beoordeling over ons in te vullen. We hopen jullie nog lang en veel te mogen verwelkomen in onze shop! Het Dhz-proshop team