Alles naar wens

Super bediening

Heel makkelijk is vlak bij en hebben veel spullen die ik ga gebruiken

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Hey Yves, Top om te horen! En hopelijk kunnen we er een mooie en langdurige samenwerking van maken! Fijne avond nog. Mvg Bart

Uitstekend!

Altijd correct!

• Prijs

Hey Joost, Bedankt voor je korte maar duidelijke review, altijd leuk om dergelijke commentaar te ontvangen! ;) Mvg Bart

Topzaak

Zeer vriendelijk en geven goede uitleg over hun producten

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Hey Pascal, Bedankt voor je review en je top feedback! Altijd zeer leuk om te horen :) Mvg Bart

Goe bezig manne Die zo verder!

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Hey Glenn, We doen ons best om zeker zo verder te doen! Bedankt voor je leuke review! Mvg Bart

heel goed

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Helpen echt bij het zoeken naar een oplossing

• Prijs

Hey Jo, we trachtten uiteraard ons best te doen voor elke klant en dan is het toch wel zéér aangenaam om dergelijke feedback te krijgen! Tot een volgende keer! Mvg Bart

geweldige service

echt goeie service ,snelle levering en een goeie prijs..... wat moet je nog meer......

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Hey Peter, Bedankt voor je zéér aangename feedback! 👊 😉 Tot de volgende keer en maak er nog een leuke paasmaandag van! Mvg Bart, Dhz-proshop

Een aanrader voor de professional!

Groot assortiment Prijs/kwaliteit Communicatie verloopt erg vlot

• Prijs

Hey Geert, Bedankt voor de leuke samenwerking en de zeer positieve review! Altijd leuk om te horen van onze vaste klanten dat we goed bezig zijn ;) Mvg Bart

Snelle levering - snelle reactie op vragen

Bestelling na slechts 2 dagen (deels) ontvangen. Dadelijk mailtje gestuurd ter verduidelijking. Na amper enkele uren werd ik telefonisch gecontacteerd om meer uitleg te geven en mij gerust te stellen dat de levering daags nadien volledig zou geleverd worden. Topservice!

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Hey Pauwel, Bedankt voor de positieve feedback! We doen altijd ons best om de service zo hoog mogelijk te houden en dan is het uiteraard zeer leuk om dergelijke commentaar te ontvangen! Mvg Bart

snel en efficiënt

's morgens besteld en 's avonds geleverd

X

X

levering duurt erg lang

kwaliteit en prijs heel goed , alleen spijtig van de te lange leverings duur mijn laatste levering heeft bijna maand en een half op zich laten wachten

• Zou u ons aanbevelen? Yes
  • N/A

Hey Francky, We willen je alvast bedanken voor je eerlijke review, dit wordt ten zeerste geapprecieerd! Helaas is het momenteel een enorm pijnpunt van deze tijd dat vele producten een uitzonderlijk lange levertermijn hebben en dit is niet altijd eenvoudig op te lossen. We trachtten hiervoor onze voorraden al op te trekken om dergelijke situaties op te vangen maar ook dan blijft het nog een zeer moeilijke opdracht. Ook langs deze weg willen we ons dan nog excuseren voor de langere wachttijd en hopelijk mogen we je alsnog in de toekomst verder helpen met een snellere service! Nog een fijne dag alvast! Met vriendelijke groeten, Bart

Goede prijs kwaliteit

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Snel en correct

• Prijs

Een shop met passie en kennis

Dat er fysiek naar de shop wordt gereden, telefonische vragen of online bestellen ... alles gebeurd altijd op een vriendelijke manier met de glimlach. The place to be voor al je advies.

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Hey Thierry, Super leuk om te horen! Dit is exact waar we altijd hard aan werken en we vinden het dan ook zéér tof om dit bevestigd te zien door onze klanten. Bedankt voor je positieve feedback en hopelijk mogen we je in de toekomst nog vaak verder helpen! Met vriendelijke groeten, Bart

Prima in orde

Alles naar wens verlopen

Snel en goedkoop!

• Prijs

Goede communicatie en service.

Tevreden klant!

• Prijs
  • Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? Vroeger prijzen van doos vijzen. Nu niet meer.

Hey Wim, Bedankt voor je positieve review, altijd leuk om een tevreden klant terug te horen! :) Betreffende onze bevestigingen, we hebben dit inderdaad enkele jaren geleden op vraag van vele klanten gewijzigd waardoor de meeste items nu ook per stuk verkrijgbaar zijn. Je kan uiteraard nog wel elke bevestiging per doos aankopen. Voor de meeste producten staat er bij elk product een hoeveelheid staffel vermeld op de product detail pagina (25, 50, 100 of 200). Of je kan de aantallen van een volle verpakking ook altijd terug vinden in onze SKU achter het / teken. Vb: HSVD-PZ-040-050-GZN/200 Een volle verpakking van dit product is dan 200 stuks. Indien je hierover verdere vragen zou hebben laat het dan gerust weten, dan contacteren we je met plezier om wat aanvullende uitleg te geven! Fijne avond nog! Mvg Bart

Super snelle service. TOP

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Vlot, besteld via het internet aan een goed prijs. Alles opgehaald in beerse waar ik zeer vriendelijk werd onthaald. Top

Zeer behulpzaam

Ik ben er al meerdere keren geweest. Telkens zeer vriendelijk ontvangen geweest, en behulpzaam. De prijzen zijn zeer gunstig.

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

zeer vriendelijke en correcte service

Zeer vriendelijke en goede service

Top ervaring

Zeer klantvriendelijk Onderdeel lag klaar zoals aangegeven. Zeer flexibele openingsuren.

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Snel, betrouwbare leveringen en altijd bereikbaar

Online bestellen gaat vlot voorraad aangave is betrouwbaar vragen of problemen direct opgelost ruim assortiment, je kan precies genoeg bestellen ipv per verpakking.

Over Dhz-proshop

Bij Dhz-proshop kan je terecht voor een ruim aanbod professionele doe het zelf verbruiksartikelen. Elke klant, zowel doe het zelver als professioneel, vind in onze shop alle items die je alledaags tegen komt in bouw en industrie. Wij specialiseren ons voornamelijk in een compleet aanbod van elk merk aan te bieden, hierdoor zit je bij ons goed voor vele speciale producten die je in een standaard bouwmarkt niet snel terug vind. Goede service, snelle levering, duidelijke communicatie en correcte prijzen zijn bij ons prioriteit. We zijn elke klant dankbaar voor het vertrouwen en een beoordeling over ons in te vullen. We hopen jullie nog lang en veel te mogen verwelkomen in onze shop! Het Dhz-proshop team