Super service!

Baas is eigenhandig de bestelling komen brengen zodra product binnen was! Geleverd 20.30u. Top!

Perfecte service

Top Service op alle gebieden! 11/10

Zeer tevreden Persoonlijke aanpak Snelle service

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Hey Nick, Zeer leuk om te horen dat we zelfs een 11 op 10 krijgen :) Bedankt en tot een volgende keer! Mvg Bart

Alles goed verlopen

Ruime keuze aan sommige artikelen die elders moeilijk te vinden zijn, snel beschikbaar

Aan te bevelen

Mooi assortiment, goede prijzen en goede service. En nog dichtbij ook.

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Gevonden wat ik zocht en perfect geleverd

• Kwaliteit

perfect: snel en correct geleverd

geen opmerkingen over Dhz-proshop. correct en snel. alleen kleine opmerking over transporteur: de bestelwagen stopt in een éénrichtingsstraat aan de linkerkant van de weg, op het fietspad om te lossen vlak voor de deur. dit is gevaarlijk voor de fietsers die tegenrichting mogen komen en is wettelijk niet toegelaten. we wensen beleverd te wordne door firma's die zich aan de regels houden, en zo het imago van onze zaak niet schaden.(

• Kwaliteit
  • Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? zie opmerking levering

Hey Koen, Bedankt alvast voor je positieve feedback! We zullen je opmerking zeker door geven aan de transportfirma. Nog een fijne avond! Met vriendelijke groeten, Bart

Wat een fantastische service

Ik kan deze website enkel maar aanbevelen. Mijn bestelling bleef hangen in de ‘in verwerking’ status voortgaand op hun eigen website dacht ik dat bepaalde delen uit de bestelling er niet zouden zijn. Na een zeer vriendelijke gesprek werd er een oplossing gevonden, zodat ik toch zo spoedig als mogelijk verder kan met mijn verbouwingswerken. Super.

• Kwaliteit

Hey Gerry, Fijn om te horen dat je alsnog tevreden was over ons, ongeacht de iets langere wachttijd. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groeten, Bart

Beter kan niet

Vriendelijk, alles is vlot verlopen, valt niets op aan te merken.

Tof , sociaal , behulpzaam , vriendelijk

Heel leuke en toffe mensen en vind er alles wat ik moet hebben voor mijn zelfstandige job als interieurbouwer .

• Kwaliteit
  • Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? Het materiaal van het merk Stanley nog meer aanvullen en het bedrijf ervan achteraan zitten om hun producten sneller en juist te laten leveren

Zeer vriendelijk en goede service

Topzaak

Aanrader !

Snel, professioneel, flexibel, vriendelijk en to the point.

• Kwaliteit

Altijd bestelling verwerkt op een halve dag! Zeer knappe verwerkingstijd

Klant staat centraal

Het door mij bestelde speciale item wan niet onmiddellijk leverbaar en ik werd daar telefonisch van op de hoogte gebracht. Dat is service!

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Hey Roland, Leuk om te horen dat je tevreden was. We doen steeds ons uiterste best om zo goed mogelijk te communiceren bij problemen en dan is het fijn om deze feedback te krijgen, bedankt! Met vriendelijke groeten, Bart

TOP SERVICE!!!!!!!!

Fenomenale service, vriendelijk, correct... kortom aanrader!!!

• Kwaliteit

Hey Stephanie, Altijd fijn om met je samen te werken! En uiteraard bedankt voor je zéér positieve feedback ;) Groetjes Bart

Snelle afhaling na online bestelling te plaatsen, vriendelijke bediening. Top!

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Was op zoek naar een welbepaalde ralkleur van Silirub Soudal die blijkbaar moeilijk te vinden was. Ik woon in provincie Luxemburg maar moest die toevallig in Beerse zijn. Via internet op dit bedrijf gevallen Volledig productgamma van Soudal in voorraad . Gans de dag open ! Vriendelijk onthaal, Op alle vlakken een zeer positieve ervaring.

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Hey Paul, Altijd leuk om dergelijke feedback te krijgen, bedankt daarvoor! Tot een volgende keer! Groetjes Bart

Goede en snelle service

Net bestelt en ligt supersnel klaar om op te halen.

• Kwaliteit

Alles is verlopen zoals ‘t moet zijn

Goed service

Snelle en correcte service

Alles verlopen zoals vermeld aan correcte prijs en op tijd geleverd.

Supper

Correct verzogde levering en zeer snel supper

• Kwaliteit

Perfecte service, een goed voorbeeld voor Belgische leveranciers!

Overzichtelijke site, aantrekkelijke prijzen, mogelijkheid om veel zaken per stuk te kopen, moeiteloos besteld en geleverd zoals beloofd!

• Kwaliteit

Hey Luc, Altijd zéér aangenaam om dergelijke feedback te krijgen, bedankt daarvoor! Met vriendelijke groeten, het Dhz-proshop team

vriendelijke en correcte service

ruime openingstijden, goede uitleg bij gekocht materiaal vriendelijke bediening

Over Dhz-proshop

Bij Dhz-proshop kan je terecht voor een ruim aanbod professionele doe het zelf verbruiksartikelen. Elke klant, zowel doe het zelver als professioneel, vind in onze shop alle items die je alledaags tegen komt in bouw en industrie. Wij specialiseren ons voornamelijk in een compleet aanbod van elk merk aan te bieden, hierdoor zit je bij ons goed voor vele speciale producten die je in een standaard bouwmarkt niet snel terug vind. Goede service, snelle levering, duidelijke communicatie en correcte prijzen zijn bij ons prioriteit. We zijn elke klant dankbaar voor de klandizie en een beoordeling in te vullen en we hopen jullie nog lang en veel te mogen verwelkomen in onze shop! Dhz-proshop team