Ok

Beste service ooit!

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

super snelle en vlotte service!

snelle en vlotte service, stellen alles in het werk om de producten snel aan kant te krijgen

Alles ok

Alles ok, vriendelijk en correct

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Goede verzorgde en snelle service.

Goede verzorgde en snelle service.

Correcte service

Communicatie en correcte uitvoering hiervan

• Prijs

Correcte afhandeling van orders en terugnamen

Zeer professioneel, en een ruim aanbod.

• Prijs
  • Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? Informatie als product wat langer onderweg is.

Hey Franky, Bedankt alvast voor je positieve review en je opmerking! Betreffende de informatie trachtten we in onze website bij elk product een geschatte leverdatum op te geven, deze kan je steeds rechts onder op de product detail pagina terug vinden. Loopt de levertijd toch nog uit dan proberen we dit kort op te volgen en de klant hiervan tijdig te informeren. Helaas maken we dit de laatste maanden vaker mee met de problematiek van grondstoffen, stockbreuken bij fabrikanten, enz... waardoor het soms wat veel is om alles kort op te kunnen volgen maar we werken er zeker aan om deze service in de toekomst terug op peil te krijgen zoals het hoort! Fijne dag nog! Met vriendelijke groeten, Bart

Alles wat een vakman nodig heeft

Professioneel gereedschap aan huis geleverd

Zeer goede produkten , top

Zeer vriendelijke verkoper , en zeer professioneel

• Prijs
  • Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? Minder verzendingskosten bij kleinere bestelling

Hey Olivier, Bedankt alvast voor je positieve feedback en je opmerking! De verzendkosten zullen altijd een moeilijke opgave zijn om hier voor iedereen de juiste oplossing te bieden. We hebben dan ook voor een aanvaardbare middenweg gekozen met een beperkte kost door te rekenen tot een aankoopbedrag van 100€. Hier boven leveren we altijd gratis in België. Je kan ook eventueel in een postpunt laten leveren waardoor de kost iets minders is dan thuis levering. Aangezien de algemene transportkosten dan ook steeds blijven stijgen zal dit altijd een moeilijke opgave blijven maar hier proberen we wel zo eerlijk mogelijk in te handelen. Hopelijk heb je iets aan de uitleg. :) Fijne dag nog! Met vriendelijke groeten, Bart

Top bedrijf!

Snel af kunnen halen, ruime voorraad & correcte prijzen. Zéér tevreden klant!

Prima service!

Prima service, snel geleverd

goede communicatie en service

top!!! doe zo verder.

• Prijs

Goede producten en eerlijke prijzen

• Prijs

Super service. Prijs/kwaliteit is goed.

Bestellingen en leveringen lopen heel soepel. Zeer bekwame mensen om mee samen te werken.

• Prijs

Omdat ik twijfelde welke keuze ik moest maken, heb ik met dhz contact opgenomen. Ze hebben me fantastisch en super vriendelijk geholpen (zelfs over spullen die ze zelf niet verkopen)!! Ik heb nu het juiste materiaal en een leuke onlineshopervaring!

• Prijs
  • Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? Uitbreiding assortiment zodat ik die ook bij jullie kan kopen :-)

Mijn bestelling kon ik al na 10min. gaan ophalen.

Direct na mijn bestelling kreeg ik al een mailtje dat ik het kon komen ophalen. Ook een zeer duidelijke website met goede prijzen. Ik ben blij dat ik deze webwinkel ontdekt heb!

Zeer tevreden.

Binnen enkele uren de bevestiging gekregen dat de bestelde producten klaar lagen om af te halen. Producten zelf prima in orde.

Helemaal geweldig

Al meerdere malen besteld, alles verloopt steeds fantastisch! Ik weet wel waar ik moet zijn, super goed bezig! Bedankt voor de uitmuntende service!

• Prijs

zeer goede service en snelle levering

Al enkele keren materiaal besteld. Ze zijn zeer strikt in het aanleveren en als ze iets niet voorradig hebben maar je hebt het dringend nodig zijn ze zeer behulpzaam om je toch verder te kunnen helpen.

Topservice

Professionele uitleg, kennis van de producten en zeer goede transparante communicatie betreffende levertijden en zeer lage prijzen m.a.w. topservice .

Dhz-proshop is top!

Alles perfect verlopen, ik ben tevreden!

Goede levering en communicatie

Goede levering en communicatie Duidelijke website

Over Dhz-proshop

Bij Dhz-proshop kan je terecht voor een ruim aanbod professionele doe het zelf verbruiksartikelen. Elke klant, zowel doe het zelver als professioneel, vind in onze shop alle items die je alledaags tegen komt in bouw en industrie. Wij specialiseren ons voornamelijk in een compleet aanbod van elk merk aan te bieden, hierdoor zit je bij ons goed voor vele speciale producten die je in een standaard bouwmarkt niet snel terug vind. Goede service, snelle levering, duidelijke communicatie en correcte prijzen zijn bij ons prioriteit. We zijn elke klant dankbaar voor het vertrouwen en een beoordeling over ons in te vullen. We hopen jullie nog lang en veel te mogen verwelkomen in onze shop! Het Dhz-proshop team