Correct, goed assortiment

Wij zijn zeer tevreden met het kwalitatief aanbod aan producten. Dit is een bedrijf waar wij regelmatig aankopen doen. Zeer correct naar beschikbaarheid en goede kennis van hun aangeboden producten.

Top winkel!

Vriendelijke medewerkers, goed advies, fantastische service

Goeie service

Snelle service aan een scherpe prijs. Bij problemen wordt er snel gekeken voor een oplossing.

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Goede kwaliteit voor een aangename prijs

Degelijk assortiment, lage franco levering en goede communicatie

zeer goede service

goede communicatie, snelle levering

geen klachten , een aanrader

leuke ervaring

Ideaal voor DHZ'er

Het is ideaal als (professionele) doe-het-zelf'er om een plek te hebben waar je, in mijn geval, kwaliteit bouten kunt kopen. Normering, soort materiaal en materiaalkwaliteit; precies zoals je wilt t.o.v. bouwmarkt-rommel. Ook per stuk bestellen is echt een heel groot pluspunt. Een hobbiest wil graag een assortiment in huis hebben, maar heeft niet overal er 50 a 100 stuks van nodig. De stukprijs zou mijnziens zelfs nog een stuk omhoog (200% ofzo) mogen, om de kosten dekkend te houden. Ook handig is dat de onderdelen in hersluitbare zakjes geleverd worden met gedrukte sticker erop. Ik heb de zakjes netjes gebundeld met een tie-wrap op soort en in een doos gestopt. Hierdoor heb ik geen opbergkast met allemaal vakjes nodig. Helemaal top. De keerzijde hiervan is wel dat de tijd wanneer de producten geleverd wordt redelijk lang is en niet inzichtelijk is.

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? Maak levertijd inzichtelijker

Hey Joost, Wow, altijd prettig om dergelijke lange feedback te lezen, je hebt er duidelijk je tijd voor genomen! Zoals je aangeeft bieden we inderdaad de professionele items aan en maken we deze ook graag beschikbaar voor de particulier/klusser die soms kleinere aantallen nodig heeft. De prijzen hanteren we uiteraard ook zo eerlijk mogelijk, dus de 200% stijging zullen we toch maar achterwege laten, het leven is zo al duur genoeg geworden :) Aan de vermelde keerzijde blijven we uiteraard hard werken (we willen dan ook een topservice blijven geven) om dit op punt te krijgen al wordt dit soms niet gemakkelijk gemaakt vanwege de langere backorders vanuit de leveranciers. Onze voorraad hebben we hiervoor het laatste jaar al aanzienlijk verhoogd en we blijven dit nog optrekken in samenloop met onze groei dus in de toekomst gaan we zeker nog sneller kunnen leveren! Fijn weekend nog en nogmaals bedankt voor je zeer duidelijke en eerlijke review! Mvg Bart

Snel en goed geleverd ,goede foto´s en beschreven zoals het is

• Prijs

Hey Daisy, Bedankt voor een review achter te laten en blij dat alles goed is verlopen! Fijne dag nog! Mvg Bart

Zoals een echte profesionele winkel, maar dan online.

Zeer professionele winkel. Telefonisch beschikbaar voor meer uitleg, flexibel bij wijzigingen in de bestellingen en snelle levering. Ophaling ook steeds mogelijk wanneer materiaal dringen nodig is. Steeds een leuke samenwerking. Bedankt!

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? /

Hey Jean Zéér tof om dergelijke positieve feedback te krijgen. We doen hiervoor altijd ons uiterste best en het is dan ook leuk om dit gewaardeerd te zien! Bedankt hiervoor! Fijn weekend nog. Mvg Bart

Goede service, snelle levering.

De producten die ik heb besteld werden vlot en keurig verpakt geleverd. Je krijgt snel antwoord op je vragen. Daarom zou ik dhz shop iedereen kunnen aanbevelen. Peerke-metal-art

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Hey Peer, Bedankt voor je review en om ons aan te bevelen! Dit maakt ons altijd blij ;) Fijne dag nog! Mvg Bart

snel, vlot en vriendelijk

Goede ervaring met de winkel. Bestelling gedaan met een afhaling ter plaatse. (ik had mijn spullen redelijk snel nodig) Nog geen uurtje later lag het al klaar. Je komt in een onthaalzone waar een vriendelijk heerschap je verder helpt. Aan te raden

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Hey Wim, Bedankt voor je fijne reactie, leuk om te horen dat we je vriendelijk hebben ontvangen :) Fijne dag nog! Mvg Bart

Alles verliep zeer vlot

Vlotte levering .

Alles naar wens

Super bediening

Heel makkelijk is vlak bij en hebben veel spullen die ik ga gebruiken

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Hey Yves, Top om te horen! En hopelijk kunnen we er een mooie en langdurige samenwerking van maken! Fijne avond nog. Mvg Bart

Uitstekend!

Altijd correct!

• Prijs

Hey Joost, Bedankt voor je korte maar duidelijke review, altijd leuk om dergelijke commentaar te ontvangen! ;) Mvg Bart

Topzaak

Zeer vriendelijk en geven goede uitleg over hun producten

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Hey Pascal, Bedankt voor je review en je top feedback! Altijd zeer leuk om te horen :) Mvg Bart

Goe bezig manne Die zo verder!

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Hey Glenn, We doen ons best om zeker zo verder te doen! Bedankt voor je leuke review! Mvg Bart

heel goed

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Helpen echt bij het zoeken naar een oplossing

• Prijs

Hey Jo, we trachtten uiteraard ons best te doen voor elke klant en dan is het toch wel zéér aangenaam om dergelijke feedback te krijgen! Tot een volgende keer! Mvg Bart

geweldige service

echt goeie service ,snelle levering en een goeie prijs..... wat moet je nog meer......

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Hey Peter, Bedankt voor je zéér aangename feedback! 👊 😉 Tot de volgende keer en maak er nog een leuke paasmaandag van! Mvg Bart, Dhz-proshop

Een aanrader voor de professional!

Groot assortiment Prijs/kwaliteit Communicatie verloopt erg vlot

• Prijs

Hey Geert, Bedankt voor de leuke samenwerking en de zeer positieve review! Altijd leuk om te horen van onze vaste klanten dat we goed bezig zijn ;) Mvg Bart

Snelle levering - snelle reactie op vragen

Bestelling na slechts 2 dagen (deels) ontvangen. Dadelijk mailtje gestuurd ter verduidelijking. Na amper enkele uren werd ik telefonisch gecontacteerd om meer uitleg te geven en mij gerust te stellen dat de levering daags nadien volledig zou geleverd worden. Topservice!

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Hey Pauwel, Bedankt voor de positieve feedback! We doen altijd ons best om de service zo hoog mogelijk te houden en dan is het uiteraard zeer leuk om dergelijke commentaar te ontvangen! Mvg Bart

snel en efficiënt

's morgens besteld en 's avonds geleverd

X

X

Over Dhz-proshop

Bij Dhz-proshop kan je terecht voor een ruim aanbod professionele doe het zelf verbruiksartikelen. Elke klant, zowel doe het zelver als professioneel, vind in onze shop alle items die je alledaags tegen komt in bouw en industrie. Wij specialiseren ons voornamelijk in een compleet aanbod van elk merk aan te bieden, hierdoor zit je bij ons goed voor vele speciale producten die je in een standaard bouwmarkt niet snel terug vind. Goede service, snelle levering, duidelijke communicatie en correcte prijzen zijn bij ons prioriteit. We zijn elke klant dankbaar voor het vertrouwen en een beoordeling over ons in te vullen. We hopen jullie nog lang en veel te mogen verwelkomen in onze shop! Het Dhz-proshop team