Altijd goed verder geholpen

Altijd fijne ontvangst, goed advies en kwaliteitsvolle producten

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Goede service, met 'the extra mile'

Heel tevreden. Ondanks een flater van Bpost heb ik mijn bestselling gekregen dankzij een medewerker van pro-shop die het bij mij thuis bracht.

Top service!

Top service!

SLECHT !

Verkeerde product geleverd!Daarna het gewenste volume NIET MEER voorradig...Nooit meer voor mij !

Order conforms to description

English option would be appreciated. One would then be able to get that some products are not in stock and would request extra time to be delivered. Items corresponding to description shipped adequately.

• Klantvriendelijkheid
  • Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? You will have more business trading in english

Alles perfect geleverd binnen de afgesproken tijd.

• Klantvriendelijkheid

Top service met snelle levering

Besteld en volgende dag geleverd

Super goede webshop

Veilige betaling. Afspraak wordt nagekomen: vandaag besteld, morgen geleverd. kwalitatieve producten zijn lager in prijs dan bij Doe-het-zelf zaken.

Prima bedrijf

Al enkele keren besteld. Er was iets verkeerd geleverd, DHz bracht dit direct in orde! De levering en communicatie is zeer goed.

• Klantvriendelijkheid
  • Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? Controle te leveren producten in het order

Zoals het moet zijn!

Duidelijke webshop. Makkelijk besteld. Snel en correct geleverd. Zoals het hoort te zijn. Top

Super naberloopdienst!

Ik bestelde vier tubes siliconen. Eén ervan was van een verkeerde kleur. Ik stelde Dhz-shop hiervan via e-mail op de hoogte. Er werd me onmiddellijk een nieuwe opgestuurd met de juiste kleur. Theo

correcte geleverd zoals voorzien

alles correct

• Klantvriendelijkheid

Snelle reactie op een bijkomende vraag.

• Klantvriendelijkheid

Snelle en goede levering!

Correct produkt,en heel snellle levering! Bedankt.

goede afspraken, kwaliteit en snelle levering

goede afspraken, kwaliteit en snelle levering

• Klantvriendelijkheid

Kwaliteitsproduct snel en vlot geleverd

DHZ-proshop is OK

• Klantvriendelijkheid
  • Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? Iets meer e-mails sturen bij bestelling, verzending, etc.

Correct

• Klantvriendelijkheid

Product zoals omschreven, correcte communicatie, snelle en degelijke (verpakking) levering.

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Zoals een normale fysieke winkel, een zeer vlotte service!

Al jaren, altijd goed proactief geholpen... Snelle vlotte levering

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Heel snel mijn nodige producten gevonden, overzichtelijke webshop. Snelle verzending en heel snel antwoord na een vraag aan de klantendienst.

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Goede kwaliteit, schappelijke prijs.

Zeer tevreden over deze winkel. Meestal snelle levering, deze keer echter wat minder snel. En bitter weinig communicatie. Volgende keer beter ...

• Klantvriendelijkheid
  • Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? Sneller op de bal spelen bij verlate.levering.

Duidelijk en snelle levering

Persoonlijke opvolging

Top over de hele lijn.

Ik stelde op een zaterdagavond een vraag via mail ivm de beschikbaarheid van een bepaald type isolatieplaat. Ik kreeg daar OP ZONDAG al antwoord op, en kon ze op maandag al afhalen. Heel vriendelijke ontvangst in het filiaal te Ranst en bovendien heel goede prijzen. Top!

Dennenlaan 12 C

2340 Beerse

Over Dhz-proshop

Ontdek Dhz-proshop, dé bestemming voor een uitgebreid assortiment aan hoogwaardige doe-het-zelf verbruiksartikelen. Of je nu een gepassioneerde doe-het-zelver bent of een ervaren professional, onze winkel biedt alles wat je nodig hebt voor jouw bouw- en industrieprojecten. Bij Dhz-proshop streven we ernaar om jouw projecten tot een succes te maken. Daarom hebben we ons assortiment zorgvuldig samengesteld met een focus op kwaliteit en veelzijdigheid. Als dé Soudal referentie in de markt, zowel online als offline, bieden we duurzame en betrouwbare oplossingen voor al je hecht- en afdichtingsbehoeften. Daarnaast garanderen onze ruime selectie van schroeven en bouten dat je altijd de juiste bevestigingsmaterialen tot je beschikking hebt, ongeacht de specificaties van je project. Bij Dhz-proshop geloven we dat goede service het fundament is van een succesvolle samenwerking. Ons team van experts staat altijd klaar om je te voorzien van deskundig advies en ondersteuning. We streven naar snelle leveringen, duidelijke communicatie en eerlijke prijzen, zodat jij je volledig kunt concentreren op je projecten. We zijn enorm dankbaar voor het vertrouwen dat je in ons stelt en we waarderen het als je de tijd neemt om jouw ervaring met ons te delen door middel van een beoordeling. Samen bouwen we aan succes! We kijken ernaar uit om je regelmatig te mogen verwelkomen in onze winkel, waar je kunt profiteren van ons uitgebreide Soudal assortiment, onze ruime selectie bevestigingsmaterialen en onze toegewijde service! Met vriendelijke groet, Het gepassioneerde team van Dhz-proshop