Daags na bestelling geleverd, ongelofelijk snel

Snelle levering.

Zeer tevreden over de hele werking van levering.

Gute Abwicklung

Das Produkt wurde sehr schnell zu einem guten Preis geliefert. Es wurde noch nicht verwendet.

• Klantvriendelijkheid

Ik had spoedig silicone in een bepaalde kleur nodig. Deze hadden ze niet dadelijk bij mij in de buurt dus heb ze hier besteld. Was snel verwerkt en geleverd. Tevreden klant dus.

Snelle en correcte levering

Vlot afgehandeld

Bestelling kwam vlot aan. Bij nazicht bleek een paar artikeltjes niet te kloppen. Na een bericht via de chatfunctie is er direct beslist om de correcte producten onmiddelijk na te zenden. Zeer vlot afgehandeld dus.

Uitgebreid gamma in bevestigingsmatetialen

Vriendelijk vak-personeel

Perfecte service

Uitstekende service en professionele ondersteuning

Snel en in orde

Goede producten

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? Nee

Vlot en correcte levering.

Vlotte behandeling van bestelling en vlugge levering.

Uitstekende service!

Behulpzaam en zeer vriendelijk

Heel vriendelijke mensen, ze helpen je graag verder. Ze gaan het magazijn met je rond om kennis te maken met de top merken wat ze verkopen, echt fantastisch. Je kan er een kleine hoeveelheid vragen , dus je hoeft niet een volledig doosje kopen. Je kan online bestellen en zij leggen het klaar zodat je het maar hoeft op te halen of het wordt naar jouw verzonden. Als het niet in stock is hebben ze het meestal na 3 werkdagen dacht ik. Echt een aanrader om eens langs te gaan, ook particulieren als ik zijn er welkom.

• Klantvriendelijkheid
  • Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? Ik zou het niet weten wat er nog kan verbeteren.

Kwaliteitsvolle correcte en snelle levering

Kwaliteitsvolle correcte en snelle levering

Très professionnel

Incroyablement réactif sur les demandes des clients, et super pro. J'ai eu un problème de délai sur ma commande et la société ma fait parvenir la partie de ma commande dont j'avais besoin pour pouvoir continuer. Je tient à préciser que j'ai demander le jeudi et que vendredi à midi ma commande était la. Encore merci pour votre professionnalisme

• Communication
  • Délai de livraison
  • La qualité
  • Service client
  • Avez-vous des conseils / domaines à améliorer pour nous? N/A

Alles prima, zeer snel geleverd

Een uitstekende service

• Klantvriendelijkheid
  • Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? Open om acht uur

Duidelijke website en snelle levering!

Duidelijke website en snelle levering!

uitstekende service

bij dhz-proshop vond ik de producten die ik elders niet vond kwaliteit is goed bovendien ook snelle en correcte afhandeling en levering heel tevreden

Snelle en correcte levering

De bestelling was een correcte prijs en op zeer korte tijd geleverd

good, but

Translation in English or French would be great

• Klantvriendelijkheid

Heel snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling

De afhandeling van mijn bestelling is heel snel en correct verlopen. De volgende dag was mijn bestelling al geleverd

vlotte bestelling en levering

vlot en snel.

Heel snelle levering

Betere service bestaat niet

Over Dhz-proshop

Ontdek Dhz-proshop, dé bestemming voor een uitgebreid assortiment aan hoogwaardige doe-het-zelf verbruiksartikelen. Of je nu een gepassioneerde doe-het-zelver bent of een ervaren professional, onze winkel biedt alles wat je nodig hebt voor jouw bouw- en industrieprojecten. Bij Dhz-proshop streven we ernaar om jouw projecten tot een succes te maken. Daarom hebben we ons assortiment zorgvuldig samengesteld met een focus op kwaliteit en veelzijdigheid. Als dé Soudal referentie in de markt, zowel online als offline, bieden we duurzame en betrouwbare oplossingen voor al je hecht- en afdichtingsbehoeften. Daarnaast garanderen onze ruime selectie van schroeven en bouten dat je altijd de juiste bevestigingsmaterialen tot je beschikking hebt, ongeacht de specificaties van je project. Bij Dhz-proshop geloven we dat goede service het fundament is van een succesvolle samenwerking. Ons team van experts staat altijd klaar om je te voorzien van deskundig advies en ondersteuning. We streven naar snelle leveringen, duidelijke communicatie en eerlijke prijzen, zodat jij je volledig kunt concentreren op je projecten. We zijn enorm dankbaar voor het vertrouwen dat je in ons stelt en we waarderen het als je de tijd neemt om jouw ervaring met ons te delen door middel van een beoordeling. Samen bouwen we aan succes! We kijken ernaar uit om je regelmatig te mogen verwelkomen in onze winkel, waar je kunt profiteren van ons uitgebreide Soudal assortiment, onze ruime selectie bevestigingsmaterialen en onze toegewijde service! Met vriendelijke groet, Het gepassioneerde team van Dhz-proshop