Goede prijs kwaliteit

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Snel en correct

• Prijs

Een shop met passie en kennis

Dat er fysiek naar de shop wordt gereden, telefonische vragen of online bestellen ... alles gebeurd altijd op een vriendelijke manier met de glimlach. The place to be voor al je advies.

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Hey Thierry, Super leuk om te horen! Dit is exact waar we altijd hard aan werken en we vinden het dan ook zéér tof om dit bevestigd te zien door onze klanten. Bedankt voor je positieve feedback en hopelijk mogen we je in de toekomst nog vaak verder helpen! Met vriendelijke groeten, Bart

Prima in orde

Alles naar wens verlopen

Snel en goedkoop!

• Prijs

Goede communicatie en service.

Tevreden klant!

• Prijs
  • Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? Vroeger prijzen van doos vijzen. Nu niet meer.

Hey Wim, Bedankt voor je positieve review, altijd leuk om een tevreden klant terug te horen! :) Betreffende onze bevestigingen, we hebben dit inderdaad enkele jaren geleden op vraag van vele klanten gewijzigd waardoor de meeste items nu ook per stuk verkrijgbaar zijn. Je kan uiteraard nog wel elke bevestiging per doos aankopen. Voor de meeste producten staat er bij elk product een hoeveelheid staffel vermeld op de product detail pagina (25, 50, 100 of 200). Of je kan de aantallen van een volle verpakking ook altijd terug vinden in onze SKU achter het / teken. Vb: HSVD-PZ-040-050-GZN/200 Een volle verpakking van dit product is dan 200 stuks. Indien je hierover verdere vragen zou hebben laat het dan gerust weten, dan contacteren we je met plezier om wat aanvullende uitleg te geven! Fijne avond nog! Mvg Bart

Super snelle service. TOP

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Vlot, besteld via het internet aan een goed prijs. Alles opgehaald in beerse waar ik zeer vriendelijk werd onthaald. Top

Zeer behulpzaam

Ik ben er al meerdere keren geweest. Telkens zeer vriendelijk ontvangen geweest, en behulpzaam. De prijzen zijn zeer gunstig.

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

zeer vriendelijke en correcte service

Zeer vriendelijke en goede service

Top ervaring

Zeer klantvriendelijk Onderdeel lag klaar zoals aangegeven. Zeer flexibele openingsuren.

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Snel, betrouwbare leveringen en altijd bereikbaar

Online bestellen gaat vlot voorraad aangave is betrouwbaar vragen of problemen direct opgelost ruim assortiment, je kan precies genoeg bestellen ipv per verpakking.

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Alles voldeed aan mijn verwachting

Goed spul, snelle levering.

alles perfect

snel, correct

RAS

RAS

Goeie service

Goeie service

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Correct en vlug geleverd.

Correct en vlug geleverd.

Veel voorraad goed advies

Bestellingen verlopen vlot Goede Comunicatie Zaagbladen van CMT zeer snel geleverd Soudal producten aan scherpe prijs en op voorrad

Gewoon goed.

Gewoon goed. Snelle afhandeling van bestelling.

Ok

Beste service ooit!

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

super snelle en vlotte service!

snelle en vlotte service, stellen alles in het werk om de producten snel aan kant te krijgen

Alles ok

Alles ok, vriendelijk en correct

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Goede verzorgde en snelle service.

Goede verzorgde en snelle service.

Correcte service

Communicatie en correcte uitvoering hiervan

Over Dhz-proshop

Bij Dhz-proshop kan je terecht voor een ruim aanbod professionele doe het zelf verbruiksartikelen. Elke klant, zowel doe het zelver als professioneel, vind in onze shop alle items die je alledaags tegen komt in bouw en industrie. Wij specialiseren ons voornamelijk in een compleet aanbod van elk merk aan te bieden, hierdoor zit je bij ons goed voor vele speciale producten die je in een standaard bouwmarkt niet snel terug vind. Goede service, snelle levering, duidelijke communicatie en correcte prijzen zijn bij ons prioriteit. We zijn elke klant dankbaar voor het vertrouwen en een beoordeling over ons in te vullen. We hopen jullie nog lang en veel te mogen verwelkomen in onze shop! Het Dhz-proshop team