Doe wat het beloofd, ter plaatse afhalen is een pluspunt.

TOP!

Prijs kwaliteit OK - Vlugge levering

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

• Klantvriendelijkheid

Goede klantenservice en gemakkelijk bestellen

Eerlijke prijzen en goede service

Top Dhz !

Supersnelle levering , gemakkelijk te bestellen en producten van goede kwaliteit .

tevreden

grote keuze , goederen zijn in voorraad en snel geleverd

Prima geregeld

Prijs/kwaliteit dik in orde en snel geleverd

Altijd een correcte levering

Een correcte levering wat betreft het artikel en de leveringsdatum

• Klantvriendelijkheid

snel, volledig en scherpe prijs

Snelle en volledige levering van producten die in gewone doe-het-zelf zaken niet makkelijk te vinden zijn

Zeer goede ervaring

De silicone werd snel geleverd en van zeer goede kwaliteit , herstellingswerk aan ons raam is perfect en wijkt niet af van kleur

vlotte levering

gemakkelijk te bestellen

100% correct

goede en snelle service.

• Klantvriendelijkheid

goed assortiment, fijne website en zeer klantvriendelijk

Het bestellen online verloopt telkens soepel en de communicatie over de verzending is duidelijk. Deze keer telefonisch verzocht om levering zsm uit te voeren en dat is door de eigen diensten van DHZ supersnel uitgevoerd, top:)!

Perfect!

Een voorbeeld

Snel,correct,prijskwaliteit,goed ontvangst aan de balie

Snel,correct,prijskwaliteit,goed ontvangst aan de balie

+++++

+++++++

Geweldige service

Wat een geweldig team! Bart heeft er alles aan gedaan om onze last minute bestelling toch op tijd bij ons te krijgen. Niets is hen teveel. Ik kan dit bedrijf alleen maar aanbevelen. Bedankt voor de topservice, Bart!

• Klantvriendelijkheid

Hey Valerie, Zeer leuk om dergelijke feedback te mogen ontvangen en dat onze inzet zo gewaardeerd wordt! Bedankt hiervoor! Veel succes nog met de klus en hopelijk tot een volgende keer! Groetjes, Bart en het ganse Dhz-proshop team

uitstekend

prijs kwaliteit zeer goed, goedkoper dan andere sites houden zo

Goede prijzen

Online besteld en afgehaald, pas thuis nagekeken en blijkt draadstang te weinig in te zitten. Beter ter plaatse controleren

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? Order dubbel nakijken

Hey Robin, Bedankt voor je eerlijke review! We hebben je inmiddels een mailtje gestuurd om de fout recht te zetten. Onze excuses hiervoor en we kijken in de toekomst alles nog beter na! Fijne dag nog! Groetjes, het Dhz-proshop team.

Een echte aanrader!

Ruime keuze aan producten in een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke webshop. Snelle levering en duidelijke info over deze levering.

• Klantvriendelijkheid

Kwalitatieve goederen en snel geleverd

Al verschillende keren besteld. Goede communicatie. Snelle service. Kwalitatieve goederen.

• Klantvriendelijkheid

Gekregen wat ik gevraagd heb

Gekregen wat ik besteld heb en goed beschermd voor transport

top service!

Correcte en snelle afhandeling van je bestelling. Groot voordeel dat je kan bestellen volgens de hoeveelheid dat je echt wenst.

Vakmensen

Heel aangename mensen, die weten waarover ze spreken. Nemen de tijd om je verder te helpen en om raad te geven.

Correct en stipt

Een ruim aanbod aan niet te kloppen prijzen.

Dennenlaan 12 2340 Beerse

Over Dhz-proshop

Ontdek Dhz-proshop, dé bestemming voor een uitgebreid assortiment aan hoogwaardige doe-het-zelf verbruiksartikelen. Of je nu een gepassioneerde doe-het-zelver bent of een ervaren professional, onze winkel biedt alles wat je nodig hebt voor jouw bouw- en industrieprojecten. Bij Dhz-proshop streven we ernaar om jouw projecten tot een succes te maken. Daarom hebben we ons assortiment zorgvuldig samengesteld met een focus op kwaliteit en veelzijdigheid. Als dé Soudal referentie in de markt, zowel online als offline, bieden we duurzame en betrouwbare oplossingen voor al je hecht- en afdichtingsbehoeften. Daarnaast garanderen onze ruime selectie van schroeven en bouten dat je altijd de juiste bevestigingsmaterialen tot je beschikking hebt, ongeacht de specificaties van je project. Bij Dhz-proshop geloven we dat goede service het fundament is van een succesvolle samenwerking. Ons team van experts staat altijd klaar om je te voorzien van deskundig advies en ondersteuning. We streven naar snelle leveringen, duidelijke communicatie en eerlijke prijzen, zodat jij je volledig kunt concentreren op je projecten. We zijn enorm dankbaar voor het vertrouwen dat je in ons stelt en we waarderen het als je de tijd neemt om jouw ervaring met ons te delen door middel van een beoordeling. Samen bouwen we aan succes! We kijken ernaar uit om je regelmatig te mogen verwelkomen in onze winkel, waar je kunt profiteren van ons uitgebreide Soudal assortiment, onze ruime selectie bevestigingsmaterialen en onze toegewijde service! Met vriendelijke groet, Het gepassioneerde team van Dhz-proshop