Super klantvriendelijk

Wat kom ik hier graag! Geen vraag of probleem is hier te veel. Ze denken altijd mee, zowel op gebied van materiaal of om de prijs te drukken. Steeds super vriendelijk, voordelig en snel geholpen. De website werk ook heel vlot.

Topservice

Goed van prijs en service

Overzichtelijke website, perfecte aanlevering

Vlot verlopen

Tout très bien

Commandé le dimanche avec livraison en point poste en Belgique. Livré au point poste le mardi midi. Tout est conforme.

• Klantvriendelijkheid

Foutje bij levering maar na mailtje is de volledige levering snel in orde gebracht. Zeer tevreden.

Belgisch!

Omdat het niet altijd in NL. moet zijn. Prijzen zijn relatief goed.

• Klantvriendelijkheid
  • Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? Prijzen concurrerend houden met nl sites

Een goede webwinkel zoals een webwinkel zou moeten zijn.

Vanalles gekocht en dat is ook aangekomen. Men moet niet met een groot aantal stuks bestellen. Altijd handig als je niet veel nodig hebt van bv bouten. Prijzen zijn goed.

• Klantvriendelijkheid

Snelle levering van het gevraagde product

zeer vlugge levering

Klantgerichte service

No nonsense service op de eerste plaats! De klant staat steeds op de eerste plaats en ze zijn steeds tot de juiste oplossing bereid.

• Klantvriendelijkheid
  • Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? Bij onvolledige bestellingen een seintje geven

Schitterend

Zeer goede services.

vlot

bestelling verliep vlot en afhaling ter plaatste verliep heel vlot door de vriendelijke bediening. Heel tevreden

• Klantvriendelijkheid

Probleemloze bestelling en prima product

• Klantvriendelijkheid

Scherpe prijs, goeie snelle service

Assortimenten bouten besteld, alles werd juist en snel geleverd. Niks op aan te merken

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Enkel iets rapper reageren als er iets niet in stok is En niet wachten op de klant die zelf moet vragen waar zijn materiaal blijft.

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Beste Lieven, Bedankt alvast voor je eerlijke feedback en je fijne review! In 1ste instantie proberen we deze info trachtten we zo duidelijk mogelijk te communiceren via je order detail door middel van een verwachtte leverdatum bij een artikel te plaatsen indien het niet onmiddellijk leverbaar is. Soms duurt het ook iets langer alvorens we deze info van de leverancier ontvangen waardoor je dit niet onmiddellijk te zien krijgt in je order. Uiteraard proberen we deze communicatie zo duidelijk mogelijk te maken maar dit wordt momenteel nog wat bij gestuurd om toekomst gezien je nog sneller te kunnen informeren. Alvast onze excuses dat je order iets langer dan verwacht in beslag heeft genomen! Met vriendelijke groeten, Dhz-proshop

Vlotte transactie.

Gebruiksvriendelijke site. Je kan per stuk aankopen en toch ook grotere orders plaatsen.

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

vlotte communicatie, zeer snel!

Aanbevelingswaardige firma/bedrijf

Betrouwbaar, correct, professioneel materiaal, de levering gebeurde snel zoals verwacht

Prima webshop

Goede beschrijving , goed verpakt, aan te raden

Top service en assortiment

Goede service en klantvriendelijkheid

prima service

snelle levering en correctie communicatie

• Klantvriendelijkheid

Een goed assortiment, duidelijke communicatie.

Ik vond er wat ik elders niet vond, én aan een vriendelijke prijs !

Over Dhz-proshop

Ontdek Dhz-proshop, dé bestemming voor een uitgebreid assortiment aan hoogwaardige doe-het-zelf verbruiksartikelen. Of je nu een gepassioneerde doe-het-zelver bent of een ervaren professional, onze winkel biedt alles wat je nodig hebt voor jouw bouw- en industrieprojecten. Bij Dhz-proshop streven we ernaar om jouw projecten tot een succes te maken. Daarom hebben we ons assortiment zorgvuldig samengesteld met een focus op kwaliteit en veelzijdigheid. Als dé Soudal referentie in de markt, zowel online als offline, bieden we duurzame en betrouwbare oplossingen voor al je hecht- en afdichtingsbehoeften. Daarnaast garanderen onze ruime selectie van schroeven en bouten dat je altijd de juiste bevestigingsmaterialen tot je beschikking hebt, ongeacht de specificaties van je project. Bij Dhz-proshop geloven we dat goede service het fundament is van een succesvolle samenwerking. Ons team van experts staat altijd klaar om je te voorzien van deskundig advies en ondersteuning. We streven naar snelle leveringen, duidelijke communicatie en eerlijke prijzen, zodat jij je volledig kunt concentreren op je projecten. We zijn enorm dankbaar voor het vertrouwen dat je in ons stelt en we waarderen het als je de tijd neemt om jouw ervaring met ons te delen door middel van een beoordeling. Samen bouwen we aan succes! We kijken ernaar uit om je regelmatig te mogen verwelkomen in onze winkel, waar je kunt profiteren van ons uitgebreide Soudal assortiment, onze ruime selectie bevestigingsmaterialen en onze toegewijde service! Met vriendelijke groet, Het gepassioneerde team van Dhz-proshop