Aanbevelingswaardige firma/bedrijf

Betrouwbaar, correct, professioneel materiaal, de levering gebeurde snel zoals verwacht

Prima webshop

Goede beschrijving , goed verpakt, aan te raden

Top service en assortiment

Goede service en klantvriendelijkheid

prima service

snelle levering en correctie communicatie

• Klantvriendelijkheid

Een goed assortiment, duidelijke communicatie.

Ik vond er wat ik elders niet vond, én aan een vriendelijke prijs !

super

gemakkelijk:goede prijs en supervriendelijk.

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

prijs voor te leveren aan de hoge kant .

Prijs voor te leveren aan de hoge kant nog nooit zo veel betaald voor pakje thuis te krijgen. Dat er betaalt moet worden is ok maar bijna zoveel als de waarde van het pakje was er toch wel over.

• Klantvriendelijkheid

Beste Joseph, De transportkosten zijn helaas aanzienlijk gestegen de laatste jaren en hiervoor proberen we een zo eerlijk mogelijke prijs berekening aan de klant te bieden. Hiervoor bieden we diverse mogelijkheden: - Thuis levering of in een afhaalpunt in je buurt (geeft uiteraard ook een verschil in transportkost) - Iets hogere transportkosten bij een aankoop onder de 15€ - Een iets voordeligere transportkost voor aankopen tussen 15 & 100€ - Gratis levering vanaf 100€ inclusief btw binnen België Dit is uiteraard nooit een gemakkelijke opgave om deze kosten voor iedereen even correct te calculeren (en al zeker niet in onze sector) dus met deze variabelen bieden we de klant volgens ons een ruim aanbod aan mogelijkheden om je transportkost zelf te drukken. Fijne avond! Met vriendelijke groeten, Dhz-proshop

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Daar de bestelling overhandigt was aan het postbedrijf en de beste postbezorger in een zinkgat terecht kwam. heb ik enige dagen moeten wachten op mijn bestelling, Hierdoor toch maar ff een mailtje gestuurd naar Dhz-proshop en het probleem zou aangepakt gaan worden. Dit is dan ook gebeurt. Met wat humor kan men het leven aan. Levertijd helaas door de ongelukkige postbezorger op 2,5 sterren.

• Klantvriendelijkheid
  • Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? Te grote doos voor klein pakketje

Geweldige sevice!

Super enthousiast!

Prima producten

Goede producten, goede prijs, trage verzending. Producten waren uit niet meer op voorraad, maar zelfs dan nog langzaam

• Klantvriendelijkheid

Goede service , en altijd heel vriendelijk

Snel en correct.

Alles dik in orde.

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Overzichtelijke site, eenvoudig bestellen en betalen, snelle levering

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

De service waar iedereen op zoek is!!

dringend bevestigingsmateriaal nodig gehad. tijdens bestelling niet opgelet of sommige artikelen nog in stock waren waardoor bestelling later zou geleverd worden. een mail gestuurd met de vraag de niet voorradige artikelen te annuleren en de rest op te sturen. na vriendelijke mailwisseling de order ontvangen, alsook een alternatief om de voorradige artikelen te krijgen in andere materiaal. Anno 2023, de Service die iedereen al vergeten is, en jaren op zoek zijn!! je kan "top" service niet beschrijven, je moet het maar beleven. niet enkel winkels etc. maar waar elke zaak iets van DHZ-PROSHOP kan leren!! gewoon top Service!! doe zo voort!

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Hey Gokhan, Het bezorgd ons team een glimlach bij het zien van je zéér uitgebreide review! Bedankt hiervoor! Blij dat de service zo gewaardeerd wordt en we bij jou ook een glimlach hebben getoverd ;) Tot een volgende keer! Groetjes, het Dhz-proshop team!

Excellente

Qualités, rapidité, excellent

Alles goed verlopen!

Alles besteld betaald online, daarna mailtje gekregen wanneer alles mocht worden opgehaald. ze waren nog 1 product vergeten te leveren vanuit de leverancier zelfde dag nog komen brengen!

Heel behulpzaam

Altijd vriendelijk en heel behulpzaam met uitstekende uitleg hoe je te werk moet gaan.

Vlot en goed

Alles is goed

alles ok, snelle levering, nooit problemen gehad

Altijd goede ervaringen!

Goede prijs/kwaliteit en levertermijn. Geen opmerkingen.

Goeie prijs snelle levering

Merk-producten aan super scherpe prijzen en dan nog eens snel geleverd.

• Heb je nog tips/verbeterpunten voor ons? N.v.t.

Bestelling en levering bij en door DHZ proshop loopt steeds correct

Prima service!

Uitgebreide keuze en snelle levering

Uitgebreide keuze en snelle levering

Dennenlaan 12 2340 Beerse

Over Dhz-proshop

Ontdek Dhz-proshop, dé bestemming voor een uitgebreid assortiment aan hoogwaardige doe-het-zelf verbruiksartikelen. Of je nu een gepassioneerde doe-het-zelver bent of een ervaren professional, onze winkel biedt alles wat je nodig hebt voor jouw bouw- en industrieprojecten. Bij Dhz-proshop streven we ernaar om jouw projecten tot een succes te maken. Daarom hebben we ons assortiment zorgvuldig samengesteld met een focus op kwaliteit en veelzijdigheid. Als dé Soudal referentie in de markt, zowel online als offline, bieden we duurzame en betrouwbare oplossingen voor al je hecht- en afdichtingsbehoeften. Daarnaast garanderen onze ruime selectie van schroeven en bouten dat je altijd de juiste bevestigingsmaterialen tot je beschikking hebt, ongeacht de specificaties van je project. Bij Dhz-proshop geloven we dat goede service het fundament is van een succesvolle samenwerking. Ons team van experts staat altijd klaar om je te voorzien van deskundig advies en ondersteuning. We streven naar snelle leveringen, duidelijke communicatie en eerlijke prijzen, zodat jij je volledig kunt concentreren op je projecten. We zijn enorm dankbaar voor het vertrouwen dat je in ons stelt en we waarderen het als je de tijd neemt om jouw ervaring met ons te delen door middel van een beoordeling. Samen bouwen we aan succes! We kijken ernaar uit om je regelmatig te mogen verwelkomen in onze winkel, waar je kunt profiteren van ons uitgebreide Soudal assortiment, onze ruime selectie bevestigingsmaterialen en onze toegewijde service! Met vriendelijke groet, Het gepassioneerde team van Dhz-proshop