Positief!

De zaakvoerders hebben er alles aan gedaan om de bestelling tijdig tot bij ons te krijgen. We zijn tevreden over de producten, de klantvriendelijkheid en de service!

Had percale gevraagd en krijg 100% katoen oplichting dus

Zie hierboven Verzoek om mijn beoordeling aan te passen In uw voordeel zekers en met lichte dwang Hier doe ik niet aan mee Stop met mij te e-mailen

Response from the business owner

Hey Maria, dat moet een misverstand zijn! De overtrek die je van ons kocht is absoluut van de hoogste kwaliteit. Ik weet niet of je de overtrek al geopend hebt, maar dat kan je vast wel voelen. Echter is het zo dat percale gemaakt is van 100% katoen, vandaar dat de verpakking dit aangeeft. Percale is dus geen materiaal, maar een manier van weven. Percale geweven katoen dus. Laat onze klantendienst gerust weten als er iets niet oké is, we helpen je graag verder! - Ken ** Hey Maria, we stuurden je een vraag tot aanpassing van je review. We vinden het erg spijtig dat je niet tevreden bent met je aankoop. Zoals reeds aangehaald is katoen percale wel degelijk 100% katoen, maar dan met een hogere draaddichtheid wat zorgt voor de allerbeste kwaliteit. Als je dat niet is wat je had verwacht mag je het product altijd retourneren en dan krijg je het aankoopbedrag terugbetaald. Wanneer de coronacrisis voorbij is kan je het product ook retourneren op 1 van onze wekelijkse markten. Dan leg ik je met plezier het verschil uit tussen de verschillende weeftechnieken van katoen! - Ken

goede afhandeling van onze bestelling, mooi materiaal.

Overzichtelijke aanbieding op de webshop, goed in prijs kawaliteit.

Mijn eerste keer dat ik hier gekocht heb ze zijn super mijn lakens

Ik vind het super dat ik nog eens 10 euro korting gekregen heb voor een volgende aankoop voor een wat latere levering, al konden ze er zelfs niets aan doen.

correct

perfect

Topservice

Kwaliteit is top, super snelle levering aan huis.

Bestelling werd binnen aanvaardbare termijn geleverd.

Ok

The product is good quality but not the same pattern or colours as on the packaging or online.

Goede ervaring ondanks lange levertijd

Ik had ze een mail gestuurd waarom mijn bestelling zou lang duurde en ze hebben heel netjes terug gestuurd en uitgelegd waarom dat ze zo laat waren. Daarna was de bestelling er vrij vlot.

👍🏽

👍🏽

Kwaliteit

De Jersey lakens lijken mij vrij dun, mss wel.ideaal voor fris slaapgevoel in de zomer. Wil nog even afwachten ben wellicht voorbarig

Zeer Goed

Product voldeed en werd snel geleverd. Vooral tevreden over de kleur van de hoeslakens, die stemde goed overeen in werkelijkheid met op de site. Dikwijls is dit online niet altijd naar verwachting. Proficiat, weer en tevreden klant bij.

Goede ervaring !!!

Inheb mijn lakens nog niet uitgepakt !!!

Mooie en goede kwaliteit

Gewoonweg super content

zeer goed

Zeer goed voor de mijn allereerste aankoop

mooie kwaliteit, correct geleverd

Voor het eerst bedtextiel online besteld, kon niet anders middenin de Corona crisis. Tevreden dat ik kon rekenen op een goede kwaliteit en correcte levering!

Goed en correct uitgevoerd

Goede service en kwaliteit voor wat het kost !

2x bestelling gedaan en zeer tevreden... prima kwaliteit !!

Super mooi dekbed en goeie service

Door omstandigheden schokte de bestelling een beetje in het begin, maar het is super snel en super mooi opgelost. EN het dekbed is lekker zacht en fleurt zo de hele kamer op!! Volgende keer ik weer eens een dekbedovertrek nodig heb, bezoek ik eerst effe bedtextielonline voor ik elders kijk. :D

alles verliep rimpelloos zoals mijn prachtig dekbedovertrek:)

super zelf waren we niet thuis, pakje netjes afgeleverd waar het we gevraagd hebben , op tijd, mooie kwaliteit, komen ons bed later uit ,,, zalig gevoel..

goede kwaliteit

matrasbechermer van heel goede kwaliteit

mooie dekbedden

Mooie website, makkelijk te bestellen. Veel keuze en goede kwaliteit.

Artikel niet aangekomen in afhaalpunt. Graag terugbetaling. Coosemans

Slecht, tot 3’maal in afhaalpunt langs geweest maar geen pakket te bespeuren

Beetje ontgoocheld

De kleuren van de flanellen lakens kwamen niet overeen met de foto waardoor de lakens niet zo fris oogden. Aan de onderkant zaten er ook twee weeffouten waardoor het stof op die plaatsen wit is en veel dunner ! Jammer.

Hip hip hoera, een hoeslaken die het waterbed volledig omarmt

Nu hoef ik geen tientallen winkels te bezoeken om de giant maat te vinden.