Mooi product

Snelle levering en goed verpakt!

UIT DE KUNST *****

Tot nu toe zeer goed want ik vond bij dit schaap dat het niet gehoed wordt maar dat het zelf hoedt en wel over werkelijk verantwoord speelgoed voor hele kleine mensen

Leuke spulletjes en snelle verzending met daarbij nog een leuk presentje!

zeer goede ervaring. spulletjes worden snel verzonden en heel leuk en netjes ingepakt. dankjewel!

Snelle Levering!

Leuk speelgoed en het cadeautje was meteen de volgende dag bezorgd!

Gewoon goed: mooi assortiment, kiezen, snelle bezorging, netjes en leuk ingepakt!

Top service!

Het viel tegen!

Het viel mij toch een beetje tegen. Er stond op de site dat de knuffels in leuke tasjes zaten en daarom heb ik niet gevraagd om het in te pakken. Maar dat viel tegen!

Super leuk cadeau gescoord!

Super leuk cadeau gescoord! En snel geleverd.

Mooie prijs, snelle levering!

Op deze site tegen een mooie prijs de tas gevonden die ik al lange tijd zocht. Was mijn eerste ervaring, maar is zeer positief verlopen. Snelle verzending, netjes verpakt. In een woord top!

Very good

Very good

Was super snel geleverd. Een ook super mooie ingepakt :) dank je wel!

Erg goed!!

Leuk ingepakt en snel geleverd.

Mooi assortiment, snelle milieuvriendelijke levering en heel erg leuk ingepakt

Keurige snelle levering

De rugtas die ik besteld had was net zo mooi als beschreven. Nette, snelle levering.

Een duurzame keuze met een goede, persoonlijke service!

Mooi dat zowel de cadeaus als de verzendingen duurzaam zijn. Fijn dat het ingepakt kon worden met een persoonlijke wens aan de ontvanger. Het Hippe Schaap is zeker aan te bevelen!

Snelle levering en ook nog mooi ingepakt!

Geweldig mooie baby kado ideeen. Werd de volgende dag al meteen geleverd en ook nog mooi ingepakt met ene leuk kaartje erbij met een knijper. Blij met deze webshop waar ik vanaf heden de kraamkado's kan kopen en zeker weet dat ze in de smaak vallen.

Goed product, maar te laat bezorgd

Ik heb een drinkbeker besteld, het is een goed product, denk ik. Maar ik had de beker nodig 4 dagen nadat ik het besteld had. Ik heb de order geplaatst; gekozen voor een betalingswijze. En de bestelling voltooid. Hierna kreeg ik de melding dat er geen bestelling werd verzonden tot en met vlgs mij 21 augustus. Toen had ik m eigenlijk niet meer nodig. Jammer.

Snelle, fijne en persoonlijke service!

Snelle levering met een persoonlijke noot op maat gemaakt!(als kado met kaartje)

Fijne keuzehulp, vriendelijk geholpen

Fijne keuzehulp, vriendelijk geholpen