Ben een zeer tevreden klant van diverse producten van ProfiBright!

Gebruik sinds enige tijd diverse producten waaronder Profi Glass noem dit mijn "toverfles"> Profi6 ideaal voor bbq, gasfornuis en alles wat vet en vies is, even inspuiten afspoelen en "schoon". Voor mijn marmeren vloer gebruik ik Profi 6 PHNeutraal wat een zeer frisse appeltjes lucht heeft na het dweilen. Sinds vandaag gebruik ik Profi SpotClean voor vlekken in kleding. Was heel sceptisch omdat ik al 30 jaar ossegalzeep hiervoor gebruikte. Het resultaat is zeer goed. Voor je driemaandelijkse reinigings beurt van de wasmachine Profi6 LF Low Foam gebruikt, ook hier zeer tevreden over, voor mij geen azijn meer in de wasmachine. Tot slot gebruik ik ook de ontkalker voor de douche en wasbak. Ik uitermate tevreden over de producten. Zijn niet agressief in gebruik en ruiken fris.

Zeer tevreden klant.

Ben uitermate tevreden. Noem het mijn toverflesjes zowel produkt voor de vloer als mijn toverfles profiglas en sinds kort profi6 Een geweldig produkt voor oven, bbq, gasfornuis en alle andere vette lagen. Wil geen andere schoonmaakmiddel meer als deze produkten.

Supper middel

Met Profi6 van ProfiBright (ontvetter, nicotineaanslag) een woning schoongemaakt. Super middel. Geen zwaar boenwerk meer nu ik de middelen van ProfiBright gebruik. Ook voor glaswerk, kalkaanslag en het schoonmaken van je vloeren.👍

Amazing

De producten van ProfiBright zijn simpelweg “Amazing” De profiglas reiniger is geweldig!! Maakt streeploos schoon en maakt het allemaal een stuk eenvoudiger!! De ProfiSpotclean is op meerdere vlakken geweldig!! Maakt alle vlekken in het tapijt en de bank binnen mum van tijd schoon en fris!! De kalkreiniger voor het toilet is lekker van geur en maakt het toilet supersnel schoon zonder residu achter te laten! Zelfs de vloerreiniger is zo eenvoudig en simpel! Heerlijk! maakt snel schoon en laat een frisse geur achter en laat ook geen waas achter 😊

Wat tof

Wat tof! Deze producten van Patrick Klooster gekregen om het uit te proberen. De thermostaatkraan in de badkamer zat vol kalk en daardoor konden wij de temperatuur niet meer verstellen. Ik heb de ProfiCalc erop gespoten van ProfiBright en na 20 minuten was de kraan als nieuw! We konden de kraan weer op koud en warm draaien 😃. De ramen en spiegels heb ik ingespoten met ProfiGlass en afgenomen met een microvezel doek. Het is echt waanzinnig schoon geworden. De producten van ProfiBright kan ik iedereen aanbevelen, top spul! https://profibright.eu/

Wauw

Ik heb net voor het eerst ProfiBright gebruikt om mijn badkamer schoon te maken. Mijn douch is nog nooit zo schoon geweest! Met deze ontkalker krijg je je kraan weer blinkend schoon.

Niet normaal

Wonderen bestaan echt. Al 6 jaar op zoek naar een schoonmaak middel voor mijn zeil in mijn huiskamer en keuken. Heb bijna alle schoonmaak artikelen bij de supermarkt en bouwmarkt gekocht om de zwarte waas maar vooral de zwarte aangekoekte vuil in de fijne nerfen te verwijderen.. Niks hielp, heb zelfs een behangstomer geprobeerd... Ik kwam Patrick tegen en ik vertelde hem van mijn probleem/obsessie met mijn vloer.. Hij vertelde over zijn schoonmaak lijn en adviseerde mij profi 6 ph neutraal... Vertelde mij uitgebreid hoe ik te werk moest gaan.... Bij thuiskomst meteen aan de slag gegaan...het is dat ik hier geen foto 's kan plaatsen van het resultaat... Maar dat spul in niet normaal.. Het zeil lijkt weer als nieuw... Zo schoon... 6 jaar ergenis... In een uurtje voorbij... Patrick.. Bedankt... Had je niet eerder mijn pad kunnen kruizen hihi... Nu nog dat glas spul van jou proberen.... Hou me vast ik kan niet meer stoppen hihi..

Topproducten en service

Onlangs een proefpakket ontvangen van Patrick van een aantal diverse Profibright producten waaronder o.a de Proficalc, Profi 6, Profiglass, Profi-sanitair, Profi-vlekkenspray Profi-vloerreiniger en ik kan niet anders zeggen dat alle producten die ik tot nu toe heb uitgeprobeerd echt super schoonmaken. Kalkvlekken die ik maar niet wegkreeg van mijn glazen douchewand waren na het gebruik van de Proficalc binnen een half uur zonder al te veel moeite helemaal verdwenen, een vlek uit de stoelbekleding van een van de auto’s ook binnen 5 min verdwenen. Onze witte houten loungeset die dit jaar door omstandigheden buiten heeft gestaan en helemaal groen van de alg was behandeld met Profi 6 en deze is nu als nieuw weer hagelwit. Ik ben toe nu toe super enthousiast over de gebruikte producten. Patrick dank je wel voor de topservice

Pluspunten

De producten werken zeer goed. Ik heb nu de ProfiGlass en eindelijk een product dat geen waas na laat. Heerlijk. Het reinigingsmiddel voor de vloer is echt fijn voor gebruik en ruikt naar appeltjes.

geen

Pluspunten

Goede begeleiding en zeer goede producten

Pluspunten

snel, doet wat ze beloven

geen

Pluspunten

Goede produkten. Prettig in de werking met zeer goede resultaat. Betaalbaar.

Geen.

Pluspunten

Omdat wij bepaalde vlekken niet van onze gietvloer kregen, hebben wij contact gezocht met Patrick. Hij stuurde ons meteen een proefflacon op. Omdat we hier zo goed resultaat mee bereikte, hebben we ook andere producten besteld. Het leuke was dat Patrick deze persoonlijk kwam brengen en meteen een demo gaf. En na enkele weken gebruik, kan ik niet anders zeggen dan TOP. Gebruik nu Profiglass, Profisanitair, Proficalc, Profi ph neutraal en de Profi6

Nee, Patrick nogmaals dank voor je uitleg

Pluspunten

Ik vind ProfiGlass een prima product. Mijn ramen en spiegels worden hiermee streeploos schoon. Ik gebruik het zelfs voor mijn bril. Zeker aan te bevelen!

Ik heb wel last van de scherpe geur van ProfiGlass. Die geur blijft ook erg lang hangen. Mijn vrouw heeft hier echter geen last van.

Pluspunten

Fijn contact gehad, en goede uitleg over de gekochte middelen, Heb de profi 6 gebruikt en ben zeer te spreken over het resultaat

Pluspunten

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit

Pluspunten

Advies wat we gekregen hebben over welke producten te gebruiken klopte helemaal, de producten doen wat ze moeten doen.

Pluspunten

Heel fijn bedrijf om mee samen te werken met mooie producten. De producten zijn makkelijk om mee te werken en maken veel beter schoon dan normale schoonmaakmiddelen.

Pluspunten

De producten werken perfect, gebruik al een tijdje Profi6 en het doet wat het moet doen. Waar vele andere producten het laten afweten gaat Profi6 verder en ontvet en maakt perfect schoon!

Pluspunten

Perfect spul. Bijna iedere vlek gaat er uit. Een aanrader dus!

Pluspunten

de spullen die gebruik van de firma Ricca zijn naar mijn mening zeer goed van kwaliteit ze laten absuluut geen vieze strepen achter op de ramen en spiegels zoals andere producten van andere firma's wel doen die laten een sort vetlaagje achter op het raam en dat doet het spul van Ricca niet ik beveel het ten zeerste aan om het te gebruiken het is niet alleen voor ramen ik maak o.a. het toiletwanden in mijn bus schoon perfect

Pluspunten

De producten werken perfect en ben erg blij met de fijne communicatie met Patrick en Bianca. Erg behulpzaam en altijd tijd voor een praatje. Heerlijke nuchtere mensen

Pluspunten

9,7 is de positief punten,voor ramen,schuifdeuren,vloer,badkamer. Autovelgen bij t schuifwielen werk dat t ook prima!autotapijt maak t product grondig schoon.auto tapijt blijf heel lang schoon.

Verbetering punten, ziet ik weinig in,hoeft niks te verbeter,werk prima t product.