Top product

ik had lijmresten op mijn pvc vloer... alles ging eraf met de vloer reiniger! Ook de glas reiniger is perfect voor mijn hoogglans keuken!

Maakt goed schoon en is milieuvriendelijk

Ik heb meerdere producten getest en ik ben er erg tevreden over. De producten van ProfiBright maken goed schoon, ruiken heerlijk, zijn zuinig in het gebruik en zijn ook nog eens heel milieuvriendelijk! Kortom top!

Schoonmaken is zo soort van leuk

Als eerste de vlekkenreiniger gebruikt op de stoffen bank. De vlek op de hoek ging heel makkelijk weg. Daarna de tuinreiniger op het kunststof op het terras gedaan, met borstel erna en naspoelen maar. Ook super fijn. En de kalkstreep achterin de wc pot ging heel makkelijk weg met de ontkalker. Dank je wel Patrick!

Als sneeuw voor de zon!

Ik heb het matras tijk gereinigd met textielreiniger. Ongelofelijk om te zien hoe die vervelende transpiratievlekken op het tijk zijn verdwenen. Super product!

Geweldige reiniger!

Inmiddels ben ik al enkele weken gebruiker van Profiglass. De greinige van Profibright. Dit is het beste reinigingsmiddels voor gladde oppervlakte die ooit heb gebruikt. Ik gebruik het dus niet alleenvoor glas maar voor alle gladde oppervlakken. Het mooie van de ProfiGlass reiniger is dat het dus geen enkel spoor van vuil achterlaat. Schoon is dus ook echt schoon.

Werkt prima!

De kalkverwijderaar en de glasreiniger uitgeprobeerd en ik ben helemaal om!! Ze hebben voor elke vlek een eigen fles, tis bijna leuk om steeds uit te proberen.

Erg goede ervaringen met het duurzaam reinigen van mijn eigen betonvloer

Profibright is makkelijk te verwerken en te gebruiken. Het materiaal is direct actief en haalt vervuiling direct weg.

Ben een zeer tevreden klant van diverse producten van ProfiBright!

Gebruik sinds enige tijd diverse producten waaronder Profi Glass noem dit mijn "toverfles"> Profi6 ideaal voor bbq, gasfornuis en alles wat vet en vies is, even inspuiten afspoelen en "schoon". Voor mijn marmeren vloer gebruik ik Profi 6 PHNeutraal wat een zeer frisse appeltjes lucht heeft na het dweilen. Sinds vandaag gebruik ik Profi SpotClean voor vlekken in kleding. Was heel sceptisch omdat ik al 30 jaar ossegalzeep hiervoor gebruikte. Het resultaat is zeer goed. Voor je driemaandelijkse reinigings beurt van de wasmachine Profi6 LF Low Foam gebruikt, ook hier zeer tevreden over, voor mij geen azijn meer in de wasmachine. Tot slot gebruik ik ook de ontkalker voor de douche en wasbak. Ik uitermate tevreden over de producten. Zijn niet agressief in gebruik en ruiken fris.

Zeer tevreden klant.

Ben uitermate tevreden. Noem het mijn toverflesjes zowel produkt voor de vloer als mijn toverfles profiglas en sinds kort profi6 Een geweldig produkt voor oven, bbq, gasfornuis en alle andere vette lagen. Wil geen andere schoonmaakmiddel meer als deze produkten.

Supper middel

Met Profi6 van ProfiBright (ontvetter, nicotineaanslag) een woning schoongemaakt. Super middel. Geen zwaar boenwerk meer nu ik de middelen van ProfiBright gebruik. Ook voor glaswerk, kalkaanslag en het schoonmaken van je vloeren.👍

Amazing

De producten van ProfiBright zijn simpelweg “Amazing” De profiglas reiniger is geweldig!! Maakt streeploos schoon en maakt het allemaal een stuk eenvoudiger!! De ProfiSpotclean is op meerdere vlakken geweldig!! Maakt alle vlekken in het tapijt en de bank binnen mum van tijd schoon en fris!! De kalkreiniger voor het toilet is lekker van geur en maakt het toilet supersnel schoon zonder residu achter te laten! Zelfs de vloerreiniger is zo eenvoudig en simpel! Heerlijk! maakt snel schoon en laat een frisse geur achter en laat ook geen waas achter 😊

Wat tof

Wat tof! Deze producten van Patrick Klooster gekregen om het uit te proberen. De thermostaatkraan in de badkamer zat vol kalk en daardoor konden wij de temperatuur niet meer verstellen. Ik heb de ProfiCalc erop gespoten van ProfiBright en na 20 minuten was de kraan als nieuw! We konden de kraan weer op koud en warm draaien 😃. De ramen en spiegels heb ik ingespoten met ProfiGlass en afgenomen met een microvezel doek. Het is echt waanzinnig schoon geworden. De producten van ProfiBright kan ik iedereen aanbevelen, top spul! https://profibright.eu/

Wauw

Ik heb net voor het eerst ProfiBright gebruikt om mijn badkamer schoon te maken. Mijn douch is nog nooit zo schoon geweest! Met deze ontkalker krijg je je kraan weer blinkend schoon.

Niet normaal

Wonderen bestaan echt. Al 6 jaar op zoek naar een schoonmaak middel voor mijn zeil in mijn huiskamer en keuken. Heb bijna alle schoonmaak artikelen bij de supermarkt en bouwmarkt gekocht om de zwarte waas maar vooral de zwarte aangekoekte vuil in de fijne nerfen te verwijderen.. Niks hielp, heb zelfs een behangstomer geprobeerd... Ik kwam Patrick tegen en ik vertelde hem van mijn probleem/obsessie met mijn vloer.. Hij vertelde over zijn schoonmaak lijn en adviseerde mij profi 6 ph neutraal... Vertelde mij uitgebreid hoe ik te werk moest gaan.... Bij thuiskomst meteen aan de slag gegaan...het is dat ik hier geen foto 's kan plaatsen van het resultaat... Maar dat spul in niet normaal.. Het zeil lijkt weer als nieuw... Zo schoon... 6 jaar ergenis... In een uurtje voorbij... Patrick.. Bedankt... Had je niet eerder mijn pad kunnen kruizen hihi... Nu nog dat glas spul van jou proberen.... Hou me vast ik kan niet meer stoppen hihi..

Topproducten en service

Onlangs een proefpakket ontvangen van Patrick van een aantal diverse Profibright producten waaronder o.a de Proficalc, Profi 6, Profiglass, Profi-sanitair, Profi-vlekkenspray Profi-vloerreiniger en ik kan niet anders zeggen dat alle producten die ik tot nu toe heb uitgeprobeerd echt super schoonmaken. Kalkvlekken die ik maar niet wegkreeg van mijn glazen douchewand waren na het gebruik van de Proficalc binnen een half uur zonder al te veel moeite helemaal verdwenen, een vlek uit de stoelbekleding van een van de auto’s ook binnen 5 min verdwenen. Onze witte houten loungeset die dit jaar door omstandigheden buiten heeft gestaan en helemaal groen van de alg was behandeld met Profi 6 en deze is nu als nieuw weer hagelwit. Ik ben toe nu toe super enthousiast over de gebruikte producten. Patrick dank je wel voor de topservice

goede service, goed behandeld

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik vind ProfiGlass een prima product. Mijn ramen en spiegels worden hiermee streeploos schoon. Ik gebruik het zelfs voor mijn bril. Zeker aan te bevelen!

Ik heb wel last van de scherpe geur van ProfiGlass. Die geur blijft ook erg lang hangen. Mijn vrouw heeft hier echter geen last van.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit