perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

De producten werken perfect, gebruik al een tijdje Profi6 en het doet wat het moet doen. Waar vele andere producten het laten afweten gaat Profi6 verder en ontvet en maakt perfect schoon!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

De producten werken perfect en ben erg blij met de fijne communicatie met Patrick en Bianca. Erg behulpzaam en altijd tijd voor een praatje. Heerlijke nuchtere mensen

Pluspunten

9,7 is de positief punten,voor ramen,schuifdeuren,vloer,badkamer. Autovelgen bij t schuifwielen werk dat t ook prima!autotapijt maak t product grondig schoon.auto tapijt blijf heel lang schoon.

Verbetering punten, ziet ik weinig in,hoeft niks te verbeter,werk prima t product.

goede service, goed behandeld

Hoi Robin, Dank je wel voor je feedback en bedankt voor de foto's. De liner in het zwembad is mooi schoon geworden met de Profi6

goede service, goed behandeld

Beste Michael, Elk bedrijf begint klein, ook ons bedrijf. Wij hopen binnen 2 jaar een bedrijfspand te kunnen betrekken waarin we onze activiteiten kunnen uitbreiden. Al onze producten en voorraden hebben we niet thuis staan, maar dat zult u hopelijk begrijpen. Bedankt voor uw feedback en hopelijk weer tot gauw wanneer u weer een bestelling bij ons plaatst.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede uitleg heel klantvriendelijk super Prijs Kwaliteit verhouding

Geen

geen opmerkingen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

100% biologisch afbreekbaar reinigingsmiddelen is toch al genoeg?, maar ze steunen ook nog goede doelen!

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Martin, Dank je wel voor je feedback en ja de sociale media is een niet gemakkelijk dingetje. We werken er erg hard om dit te verbeteren.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Prima producten