Goede wijn prijs kwaliteit, snelle verzending

uitstekend

uitstekende wijnen, snelle levering en goede service

Niets te klagen, heerlijke wijn

Heerlijke wijn, op tijd geleverd, volop aan te raden webwinkel. Dank!

prima, snelle service

Stuk voor stuk heerlijke Italiaanse wijntjes

Groot assortiment dus heerlijk om steeds een bestelling te plaatsen en te kiezen af en toe weer eentje die ik nog niet geproefd heb en uiteraard ook mijn favorieten. Fijn de snelle levering ook, super, helemaal zo voor de feestdagen.

De wijn die ik wilde en supercontact

Fijn contact, snel en zelf ophalen in Amsterdam was top geregeld. Persoonlijk en vriendelijk. Helemaal goed.

Ruime keuze, snelle levering

Op zoek naar een aanbevolen Primitivo bij Italiaansewijnwinkel beland. Overzichtelijke website, normale prijzen, snelle levering. Ik moet nog proeven....!

goede prijs-kwaliteit

Prima snelle levering, lijken hele mooie wijnen, maar we moeten nog proeven!

Goede ervaring

Snel en accuraat geleverd, alles is goed afgeleverd zoals besteld, prima

Heerlijke wijnen

Echt stuk voor stuk goede en lekkere kwaliteit wijnen. Iedere keer kom ik weer terug bij deze Italiaanse winkel waar mijn voorkeur naar uitgaat, de rode wijnen. En een zeer snelle levering, heerlijk om zo vlot mijn heerlijke wijntjes voor het weekend binnen te hebben. De novello moeten we nog proeven, ik ben benieuwd hier naar.

Snelle levering, geweldige wijn.

Goede webshop met een snelle levering

Fijne webshop waar de producten duidelijk omschreven zijn. Ook de snelle levering was fijn.

Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding

Goed, snel en betrouwbaar.

Duidelijke site, je kan makkelijk en snel bestellen. Levering is snel en betrouwbaar. Goed verpakt. Veel informatie. Precies wat je wilt. Top.

Correspond à mes attentes.

Respect des engagements de livraison mais les 3 % PayPal pénalisent les gros achats.

zeer lekkere wijn, snelle levering. Hartelijk dank

zie hierboven

uitstekend

Goed telefonisch te woord gestaan en op tijd de bestelling verzonden

Super snelle levering.

‘s Middags om 15 uur besteld, de volgende dag om 9.30 uur in huis. Heerlijke wijn

Duidelijk en snel

Ik zou weer bestellen bij jullie Duidelijk snel en netjes

Heerlijke goede wijnen

Assortiment reuze, zeer goede en lekkere wijntjes met een snelle bezorging

Wijnen waren op voorraad en kon deze vrijwel gelijk ophalen.

Eerste ervaring met de Italiaanse wijnwinkel.

Verkeerde jaargang van wijn geleverd

Best prijzige Pinot Grigio besteld van jaar 2018 door goede recensies. Helaas zonder tegenbericht het jaar 2019 geleverd gekregen. Wijnhuis was wel bereid deze terug te nemen of 10% korting te geven.

Is mijn eerste keer

Is onvoldoende ervaring