Snelle uitstekende service

Vandaag besteld en morgen in huis. Ruim assortiment

TOP

TOP PRODUCT

Ik heb alleen glazen besteld. Goed verpakt en kwaliteit zoals verwacht.

Top service!

Top service! Fijne website. Goed verpakt en snel geleverd!

Fijne wijnen!

Bestel nu voor de 3e keer en altijd goede wijnen. Helaas ditmaal 1x fles met kurk. Ik had o.a. 3 flessen 3 passo bianco Cielo e Terra en de laatste helaas kurk.

Goed geregeld

Ondanks dat er iets fout ging met de bestelling voor de kerst, toch goed geholpen via een telefonisch gesprek.

Goede wijnen en snelle vriendelijke service

Goede lekkere wijnen,prijs kwaliteit verhouding prima en snelle aflevering

Perfect verlopen, snelle leverig!

Telefonisch contact gehad, goed bereikbaar en prima geholpen, dag erna de wijn binnen. Bestel hier zeker nog vaker wijnen!

Xxx

Levering was op de juiste datum en tijd en uitstekend verpakt.

Uitstekende kwaliteit

Onduidelijke levertijd

29 november bestelling afgerond en bevestiging ontvangen, echter daarin geen enkele aanduiding over wanneer levering zou plaatvinden. De website noemt één of maximaal twee werkdagen. Pas 4 december mail dat die dag levering zou plaatsvinden. Wijn goed verpakt en in goede orde afgeleverd. Goede prijs en geen verzendkosten boven een redelijk bedrag.

Geen bericht… later netjes telefonisch opgevolgd.

Besteld, betaald, (nog) niet geleverd en daarover geen bericht. Daarom initieel een slechte beoordeling gegeven. Dat was te snel want ik ben gebeld, heb uitleg gekregen over de levering. Vertraagd bij PostNL vanwege grote drukte.

Snelle opvolging, perfectie service en heerlijke wijn :)

Ik was op zoek naar een heerlijke italiaanse wijn die ik bij vrienden had gedronken. Ik vond de wijn (bottel jaar 2019) al snel via deze webshop. Ze reageerde snel en plezierig waarna de verzending ook goed werd geregeld. Kortom een aanrader vanuit de hoofdstad :)

Hele snelle levering

Prima wijnen met goede prijs-kwaliteit verhouding. Helaas op bestelling van 8 flessen 2 flessen van een ander jaar geleverd.

Ik zou deze enquête iets later versturen, zodat je de tijd hebt om ook de kwaliteit van wijnen te beoordelen. Nu nog geen fles geopend.

Fijne communicatie, snel en klantvriendelijk!

Heerlijke wijn ,Novello 2021 aanrader,! tegen goede prijs, zeer snelle levering en service ! Gratis bezorging boven 50 euro.

Lekkere wijntjes prettige service.

Bezorging duurde iets langer maar er werd snel op een vraag hierover gereageerd. Oorzaak ligt vaak ook bij post.nl en niet bij de winkel.

precies goed

precies goed

goede prijs kwaliteitsverhouding, grote keuze, snelle levering en goed service

Lekker

Overzichtelijke nieuwsbrief en mooie aanbiedingen die ook nog eens lekker zijn.

Snelle verzending met een prima service

Doos wijn ontvangen met 2 ontbrekende wijnen. Bleken onderweg stuk zijn gegaan. Na een mailtje de volgende dag de 2 ontbrekende wijnen ontvangen. Wat een service.

Snelle levering en heerlijke wijnen

De Italiaanse wijnen zijn heerlijk en na de bestelling wordt snel geleverd.

Genoten

Perfect wijntje