Onduidelijke levertijd

29 november bestelling afgerond en bevestiging ontvangen, echter daarin geen enkele aanduiding over wanneer levering zou plaatvinden. De website noemt één of maximaal twee werkdagen. Pas 4 december mail dat die dag levering zou plaatsvinden. Wijn goed verpakt en in goede orde afgeleverd. Goede prijs en geen verzendkosten boven een redelijk bedrag.

Geen bericht… later netjes telefonisch opgevolgd.

Besteld, betaald, (nog) niet geleverd en daarover geen bericht. Daarom initieel een slechte beoordeling gegeven. Dat was te snel want ik ben gebeld, heb uitleg gekregen over de levering. Vertraagd bij PostNL vanwege grote drukte.

Snelle opvolging, perfectie service en heerlijke wijn :)

Ik was op zoek naar een heerlijke italiaanse wijn die ik bij vrienden had gedronken. Ik vond de wijn (bottel jaar 2019) al snel via deze webshop. Ze reageerde snel en plezierig waarna de verzending ook goed werd geregeld. Kortom een aanrader vanuit de hoofdstad :)

Hele snelle levering

Prima wijnen met goede prijs-kwaliteit verhouding. Helaas op bestelling van 8 flessen 2 flessen van een ander jaar geleverd.

Ik zou deze enquête iets later versturen, zodat je de tijd hebt om ook de kwaliteit van wijnen te beoordelen. Nu nog geen fles geopend.

Fijne communicatie, snel en klantvriendelijk!

Heerlijke wijn ,Novello 2021 aanrader,! tegen goede prijs, zeer snelle levering en service ! Gratis bezorging boven 50 euro.

Lekkere wijntjes prettige service.

Bezorging duurde iets langer maar er werd snel op een vraag hierover gereageerd. Oorzaak ligt vaak ook bij post.nl en niet bij de winkel.

precies goed

precies goed

goede prijs kwaliteitsverhouding, grote keuze, snelle levering en goed service

Lekker

Overzichtelijke nieuwsbrief en mooie aanbiedingen die ook nog eens lekker zijn.

Snelle verzending met een prima service

Doos wijn ontvangen met 2 ontbrekende wijnen. Bleken onderweg stuk zijn gegaan. Na een mailtje de volgende dag de 2 ontbrekende wijnen ontvangen. Wat een service.

Snelle levering en heerlijke wijnen

De Italiaanse wijnen zijn heerlijk en na de bestelling wordt snel geleverd.

Genoten

Perfect wijntje

Goede wijnen snel in huis

De bestelde wijn werd snel en efficiënt geleverd. De wijn is en was fantastisch.

Uitstekende wijnen en snelle levering.

Erg goed. Ik zou een 10 geven als ik pro-actief tips zou krijgen. Kortom, persoonlijker benadering. Of een uitnodiging voor een wijnproefavond oid.

Perfecte service en levering

Aangename samenwerking en snelle levering

Goed, snel en puntgaaf bezorgd.

Goed, snel en puntgaaf bezorgd.

snelle kordate levering geen gezeik allemaal heel gebleven flessen

Erg goed.

Oprijd geleverd en stevig verpakt Heerlijke rosé

snelle goede service!

bestellen via de webshop lukte even niet. Gebeld met de winkel waar men blijkbaar met een klant bezig was en de telefoon dus even niet opgenomen kon worden. Maar ik werd keurig teruggebeld en kon mijn bestelling via de email plaatsen. Bevestiging met handige betaallink. Kortom heel klantvriendelijk bedrijf!

Snelle levering en nette prijs.

Perfetto!

Snelle correcte levering en heerlijke wijn!

Snelle en correcte levering

De bestelde wijn was goed verpakt en snel geleverd tegen een eerlijke prijs.