Prachtige wijnen

Erg tevreden over de tot nu toe gekozen wijnen. Snelle service!

Perfect snel geleverd

Duidelijke site en de beste prijs voor de door mij gekozen om wijn

zeer vriendelijke behulpzame bezorger.

Jaartallen van wijn steeds verkeerd weergegeven op de site!

Ne een eerdere ervaring over verkeerde weergave van jaartallen,weer hiermee geconfronteerd!

Super vriendelijk

Fijn contact en mooi assortiment inclusief uitgebreide beschrijving van de wijn

door hun enthousiasme drink ik meer

Enthousiast , klantvriendelijk Je verwacht het niet bij een .nl winkel , maar vakmensen die direct weten wie je bent en wat je bestelt hebt.

Top geregeld en top wijnen!!!!!

Weer helemaal blij met heerlijke wijnen.

Komt afspraken na. Luistert naar zijn klanten. Levert snel. Zeer goede biologische wijnen.

Dhr. Jaarsma komt gemaakte afspraken na. Luistert naar zijn klanten. Levert snel. Heeft ook in zijn uitgebreide assortiment zeer goede biologische wijnen.

Beste W.J., Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u blij bent met onze service en assortiment. Daar worden wij blij van! Graag zien we u nog eens terug! Met vriendelijke groet, Vivianne van Italiaansewijnwinkel.nl

Snelle levering!

Duidelijke website, snelle bezorging. Zeer tevreden!

Beste E.W.F. Bos-van Es, Hartelijk bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze site en bezorging. Hopelijk smaken de wijnen nét zo lekker! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Vivianne van Italiaansewijnwinkel.nl

Kopen, uitstekende wijn. ( prijs / kwaliteit.)

Zie boven.

Beste Cees, Dankjewel voor jouw review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Daar worden we blij van! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Vivianne van Italiaansewijnwinkel.nl

Snel uitstekende wijn geleverd

Snel uitstekende wijn geleverd

Beste HV, Hartelijk dank voor jouw review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle service en wijn! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Vivianne van Italiaansewijnwinkel.nl

zeer aangenaam !

een goede wijn die heel goed smaakt , soepel rond vol in de mond kortom de moeite waard!

Beste E.M. Coelho, Hartelijk bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je zo hebt genoten van de Zenato Ripassa. Wij zijn ook fan! We houden hem voldoende op voorraad, dus we zien je graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, Vivianne van Italiaansewijnwinkel.nl

Geweldige service

Perfectie wijn met soepele leveringskeuze , leverancier een aanbeveling.

Aanrader

Prima product, snelle levering

Perfecto mundo

Vlak voor kerst 2 flessen desertwijn besteld. Het nagerecht staat of valt met een glaasje vinsanto. Op tijd bezorgd. Even telefonisch contact gehad met de wijnwinkel. Of de levering wel zeker was. Daar wist men meteen waar het om ging en wie ik was. Heel persoonlijk en attent. Dank jullie wel. Rob van Nes.

super responsive and super wijnaanbod

Ik bestel hier al enige jaren met enige regelmaat wijnen, ondanks dat we in het buitenland wonen.

mooie wijn goede service

Prima wijnen, ook de niet zo gangbare. Veel aanbod

Lekkere italiaanse wijnen

Vandaag besteld , morgen in huis.. Toppie..

lekker en lekker snel

heerlijke wijn, snelle en fijne service

Servicegericht en meedenkend!

Nu al een paar keer wijn hier besteld en alleen maar goede service en klantcontact. Fijn bedrijf om mee samen te werken.

Servicegericht en meedenkend!

Snel en betrouwbaar service

Fijn, vakkundig en snelle service

Wat een fijn adres om goede wijn te halen! Ik ben al weer klaar voor Kerst.