We zijn goed voorgelicht en afspraken zijn nagekomen. Het systeem is vakkundig geïnstalleerd. Zeer tevreden mee.

Duidelijk, vlot en goed

Ik heb een goede ervaring opgedaan. De keuze begeleiding was prima, helder en to the point bestellen verliep vlot en de afspraak voor het plaatsen binnen een realistisch tijd kader. Plaatsing door een degelijke wel opgeleide persoon met een professionele instelling. Het werk is degelijk en netjes opgeleverd binnen de tijd. De vrienden korting (ik kocht op aanraden van een collega bij Remon) is keurig netjes en zonder oponthoud betaald. Geweldig! Super bedrijf, super organisatie. Over een jaar maar eens kijken of alles het nog doet!

Aankoop: goede communicatie

Uitvoering: voortreffelijk! Hardwerkende monteur! Deskundig! Goede instructie voor verder gebruik. Top mensen!

Fantastisch en zeer professioneel

Fantastische service en een zeer vakbekwame monteur. Daarbij ook zeer vriendelijk dat zie ik wel eens anders

Hartstikke goed

Vanaf het begin met de offerteaanvraag, het telefoontje om de offerte te bespreken tot het uiteindelijke plaatsen van de waterontharder was het allemaal prima geregeld en een goede communicatie

Had ik al veel eerder moeten doen zo goed bevalt het me geen spijt van raad het ide een aan

Komen afspraken na en zijn professioneel.

Bij vragen over systeem en producten werd goed en professioneel om gegaan. Voorbereidend werk was uitstekend. Oplevering uitstekend,

De keuze voor dit bedrijf was op basis van goede kwaliteit voor een goede prijs en de hoeveelheid informatie die ze me konden verstrekken t.o.v. andere bedrijven.

Ze komen na wat ze beloven

Goed entreegesprek, duidelijke uitleg en vervolgens prima installatie!

Mensen met ècht een hart voor zacht water

Bij ons is een Remon Tara 11 geïnstalleerd. De monteur dacht heel erg met ons mee waardoor de waterontharder en het zout reservoir op betere plekken kwamen dan we zelf bedacht hadden. Het werk werd ook erg netjes uitgevoerd. De waterontharder zelf is een top product. Heel mooi om met de water tester te zien dat hard in één keer verandert in zacht. Maar vooral in het gebruik. Mijn huid heeft na zes weken heel positief gereageerd. Blijft soepeler en geen irritaties. Daarnaast is het ook wel erg fijn dat er nergens meer kalkrandjes ontstaan in de badkamer en de keuken. Ons systeem regenereert eens in de week. De Tara staat twee meter van onze slaapkamer (appartement). We weten dat het gebeurt maar we hebben het regenereren nog nooit gehoord. Ook erg prettig dat je zelf kunt kiezen waar je je zout aanschaft. Al verwacht ik dat ik daar pas over meer dan een jaar over na hoef te denken.

Zeer tevreden, over het apparaat en de installatie.

Installatie verliep zeer vlot met aardige installateur. Professioneel aangelegd. De beloofde uitkomsten bij de offerte kwamen allemaal precies uit.

alles uitstekend geleverd en geinstaleert.

In goed overleg is onze aankoop van de waterontharder bij ons thuis aangelegd.Remon doet wat ze beloven en hebben mee gedacht wat onze wensen waren. Van ons krijgen ze ook een 10.

Laagdrempelig contact met snelle levering

Contact om het juiste model te bepalen ging telefonisch. Daarna enkele foto’s op moeten sturen van de meterkast en toen kon al snel worden overgegaan op plaatsing. Voor ons is een heel groot pluspunt dat de ontharder uit twee delen bestaat, waardoor je flexibeler bent in de ruimte en hij nu wel in de meterkast past waar dit bij een andere aanbieder niet kon.

Goede voorlichting, prima prijs en uitstekende service

Een aanvraag via de website gedaan en werd vervolgens direct terug gebeld. Tijdens dat gesprek alle voordelen van een Remon waterontharder doorgenomen en goede prijs afspraak gemaakt. Planning is keurig na gekomen en waterontharder werkt prima. Heerlijk zacht water. Remon, bedankt voor de goede service.

Heerlijk! Fijn voor m’n apparaten, fijn voor m’n huid!

Remon levert en plaatst snel en netjes. Houdt contact over wanneer en hoe en komt dit ook na! Eitje gekookt? Geen kalkaanslag meer in het pannetje! Duidelijker kan het voordeel van een waterontharder niet zijn! Dit gebeurt dus ook in alle apparaten waar water in of door gaat. Een aanrader!

Goede informatie en keurige montage

Vanuit de verkoop werd er goede informatie verstrekt. Montage werd keurig uitgevoerd door een zeer aardige monteur.

Prima communicatie goede montage

Meedenkende installateur. Alles prima verder

Ontzettend aardige monteur, dacht mee tijdens het installeren. Werkte heel netjes. Verder erg tevreden over het product, we merken echt het verschil qua hardheid van het water en kalkaanslag.

Helemaal top

Snelle reactie na offerte, keurige snelle plaatsing, nette monteur

De waterontharder voldoet zeer zeker, het water is heerlijk zacht merk het aan alles. Op langere termijn hoop ik ook echt dat het voor alle apparatuur zeker beter is,want kalk is slecht voor het behoud van alles. Win win situatie voor de portemonnee en zeer zeker ook het milieu. Ik raad het zeker aan!

De service en levering van onze waterontharder waren zeer goed. De installatie is vakkundig uitgevoerd door ervaren vakmensen. Wij zijn zeer tevreden!!!

Super tevreden

Geacht team van Remon , Ja , wij zijn super tevreden , maar we wachten nog even, totdat het spoelsysteem een keer gedraaid heeft , dan krijgt u nóg een keer een compliment ! Het water is heerlijk zacht , met onze Remon waterontharder zijn wij totaal happy ! Hartelijk dank voor uw perfecte service , Vriendelijke groet uit Breda Marie-José Bakkeren

Mega verandering in positieve zin!!

Geen waterkokers,wasmachine,koffiezetapparaat dpuchewanden meer ontkalken. Wat een heerlijke ervaring!! Toppie!@

Bijzondere ervaring!

Vanaf het eerste telefoongesprek werd er erg meegedacht om het te kunnen realiseren. Zoals het aan de telefoon was besproken is het ook geïnstalleerd door een kundige monteur. Mooi en compact in de meterkast. We wisten niet helemaal wat we konden verwachten van de waterontharder. Uiteraard geen kalk, maar zo'n zacht water dat het handen wassen en douchen fijner werd is een onverwachte bijkomstigheid. Daarnaast is onze vaatwasser schoner na een wasbeurt en ze kleding uit de wasmachine ruikt nog frisser. Echt een aanrader!

Geweldig bedrijf

Zeer correct te woord gestaan, en behandeld. Een nette en vriendelijke monteur, en ondanks dat hier nog niet heeel veel kalk in het water zit, merken wij meteen en duidelijk het verschil

Van der Waalspark 26

9351 VC Leek

088-648 8064

Over Remon Waterontharders

Remon, een familiebedrijf sinds 1979! Remon is een echt familiebedrijf dat zich al sinds 1979 specialiseert in gezond, veilig en helder drinkwater. Het bedrijf vindt zijn oorsprong in de agrarische sector. Vanuit de gedachte om het drinkwater te optimaliseren ter verbetering van het welzijn van het vee, installeerde Remon in 1979 zijn eerste zelfontwikkelde ontijzeringsinstallatie op een boerderij. Hieruit ontstond de passie voor water! Al gauw breidde de onderneming zich uit met grondboringen, waterzuivering, aardwarmte en waterontharders voor diverse sectoren. Het kantoorpand naast het woonhuis werd verruild voor een hoofdkantoor in Marum en diverse vestigingen verspreid over het land. Sindsdien zorgen wij al 40 jaar voor kwalitatief, gezond en veilig water voor onder andere boerderijen, tuinders, industriebedrijven, zwembaden, voetbalvelden en woningen. Inmiddels heeft ons familiebedrijf zich weten uit te bouwen tot een fantastische onderneming met liefde voor het vak en meer dan 150 medewerkers. Zowel actief in Nederland als in het buitenland. Met onze kennis en jarenlange ervaring op het gebied van water weten wij als geen ander hoe wij de kwaliteit van het water voor ieder huishouden kunnen verbeteren. Door onze expertise bieden wij een breed aanbod van verschillende waterontharders voor zowel de zakelijke als de particuliere markt. Wij leveren maatwerk om iedereen te laten genieten van zacht water! Inmiddels heeft ook de volgende generatie de liefde voor het vak en de passie voor water overgenomen. Als familiebedrijf staan wij voor eerlijk advies, een goede service en sociale betrokkenheid in ons dagelijkse contact met onze collega's en onze klanten.