Fantastische service

Een prachtig product, stijlvol en makkelijk in bediening Bovenal petje af voor de montage mensen want onze situatie was niet de makkelijkste maar is met inzicht en vakmanschap gerealiseerd.

Correct bedrijf, goede service, duidelijke afspraken

Correct bedrijf, komen de gemaakt afspraken na en goede servicq

Prima en goed geholpen!

Van a tot z goed geholpen. Merken al goed t verschil.

Duidelijke afspraken en goed product

Vooraf alles besproken en besloten. Vriendelijke en duidelijke communicatie. Monteur was wel wat te laat maar was kundig en dacht mee in oplossingen. Goede uitleg en goed product.

Fijn contact, snel geregeld.

Fijn contact gehad over alle informatie omtrent de mogelijkheden en opties van de waterontharders, welke keuzes je hebt en welke merken er zijn. Remon weet zich goed te onderscheiden van het goedkopere merk. Installatie ging soepel en alle opties omtrent plaatsing werden vakkundig voorgelegd. Het was allemaal zo gepiept. Wij zijn erg tevreden over het hele proces en genieten van heerlijk zacht kalkvrij water!

Uitstekende ervaring en product

Offerte voor een waterontharder opgevraagd bij een leverancier of vijf. Daniëlle van Remon Waterontharders verleende veruit de beste klantenservice; zeer prettig en persoonlijk. Dit gaf voor mij de doorslag om met haar in zee te gaan. Er was alle geduld en begeleiding om tot de juiste keuze te komen. De waterontharder zelf bevalt ook zeer goed. Een mooie compacte unit die precies in de meterkast past. De monteur was ook erg vriendelijk en kwam snel langs om de waterontharder te plaatsen. Al met al een uitstekende ervaring en product!

Top monteurs

De monteurs hebben mooi maatwerk geleverd zodat alles toch in de meterkast past en het spoelwater afgevoerd kan worden. Echter had ik me het effect van de ontharding beter voorgesteld. Na opdrogen blijft er toch lichte kalkafzetting achter.

Uitstekend!

Goede communicatie. Alles conform afspraak. Montage netjes uitgevoerd. Waterontharder draait inmiddels een aantal weken naar wens.

Snelle service en prettig contact

Super product.

Zeer tevreden met de water ontharder.

Vanaf het moment dat ik telefonisch contact heb gehad met Remonwaterontharders tot en met het moment dat het apparaat geplaatst was, kan ik alleen maar spreken over een goede ervaring. Prettige communicatie, goede afspraken en prima uitleg over het apparaat.

geen kalkaanslag meer.

Het water bevat geen kalk meer, waardoor de wasmachine en vaatwasser ook minder wasmiddel nodig hebben. Het koffiezetapparaat en de waterkoker hoeven niet meer ontkalkt te worden, Bovendien heb ik geen kalkaanslag meer in de keuken en badkamer.

Prima apparaat

Prima, keurig geïnstalleerd en de communicatie verliep prima!

Fijn bedrijf met vakbekwame medewerkers

Er vele keuzes te maken voor bedrijf die waterontharder levert maar Remon heeft alles waar gemaakt wat zij vertellen. Vanaf de verkoop tot aan plaatsing liep alles perfect. De medewerker die bij ons de installatie heeft geplaatst was vakbekwaam, wees op de veranderingen die je ondergaat als er zacht water uit de kraan komt en heeft een goede uitleg gegeven. Kortom ik zou dit bedrijf aanbevelen als je nu nog twijfelt.

Snel en goed geregeld, nu heerlijk zacht water!

Er werd snel gereageerd op aanvraag en vervolgvragen. Binnen een paar weken werd het apparaat snel en vakkundig geplaatst. Direct daarna konden we genieten van kalkvrij zacht water. Dit hadden we veel eerder moeten doen...

Voor een absoluut waanzinnig resultaat.

Wij zijn zeer tevreden over de Remon waterontharder. Na de snelle montage door een ervaren monteur, merkten wij al heel snel op dat de kalkaanslag op het douchescherm en de kranen zo goed als was verdwenen. De witte waas die iedere week door een schoonmaakmiddel met kalk verwijderaar moest worden weggepoetst is niet meer te zien. Dit zal zeker ook doorwerken in de levensduur van onze machines, zoals de was-, koffie- en afwasautomaat. Op persoonlijk vlak voelt huid en haar veel zachter aan, en kan het gebruik van shampoo en conditioner worden verminderd. En ondanks dat wij in Nederland het beste kraanwater van de wereld hebben, is het fijn om te weten dat het nu nog meer gefilterd en schoon is. Al met al een blije klant!

Alles netjes verlopen en goed geregeld!

Via buren op de hoogte gebracht van Remon en een offerte aangevraagd. Direct professioneel en netjes te woord gestaan door de verkoper. En na akkoord offerte snel geplaatst.

Mooi apparaat werkt gewoon goed !

Sinds korte periode in gebruik, en al duidelijk resultaat. Zacht water en geen kalk aanslag meer Top !

Ik ben zeer tevreden over de bij mij geinstalleerde waterontharder, zowel over het product zelf, de montage en ook de gegeven uitleg. Ik kan Remon zeker aanbevelen.

Een goed en gezond gevoel

Direct (positief) ervaren wat de waterontharder voor ons doet in ons huishouden. Douche, waterkoker, kranen, wasbak etc. Geen kalkaanslag meer. Heerlijk

Heerlijk zacht water, ik merk het direct aan mijn huid. De jeuk is weg. Verder minder kalkaanslag, dus goed voor al mijn apparaten. Ben zeer tevreden, ook over de plaatsing, snel en alles volgens afspraak.

duidelijke verandering zichtbaar en merkbaar

NA EEN MAAND DE WATERONTHARDER TE GEBRUIKEN, MOGEN WIJ ZEGGEN DAT DE BELOFTES BEWAARHEID WORDEN. BIJ WASSEN EN DOUCHEN, ZACHTER, IETS OLIEACHTIG GEVOEL. MINDER AANSLAG OP SANITAIR EN MINDER GEBRUIK VAN WASMIDDELEN EN WASVERZACHTER.

Mij ervaring bevalt míj prima lekker zachtwater moet iedereen moeten doen

Bevalt mij prima ik ben zeer tevreden hier over

Heerlijk zacht water!

De smaak van het water is even wennen, er is namelijk geen smaak meer maar na twee weken was ik helemaal gewend. En ook erg fijn dat ik nu geen zorgen meer heb over kalkaanslag in huis en bij de apparaten.

Rectivicatie

Mijn eerste review was super slecht. Nu blijkt dat alles heeft ontstaan door een misverstand en de afwezigheid van de juiste persoon/medewerker die dag. Na een perfecte uitleg van deze medewerker is een excuus op zijn plaats en staat de firma Remon garant voor kwaliteit en service. De waterontharder die ik heb, kan heel goed tegen een stootje, dat is mij gebleken\. Om de ontharder van mijn vrouw af te krijgen, rukte ik de ontharder bijna uitelkaar, vandaarf ik de ontharder niet meer veftrouwde en ging bellen. Nu blijkt, dagen later, dat deze waterontharder van Remon van uitstekende kwaliteit is, alles werkt en mocht er alsnog een lek komen dan is een telefoontje voldoende. Ik ben door alles en na een goed gesprek tot de conclusie gekomen, Remon is betrouwbaar en goed.

Over Remon Waterontharders

Remon, een familiebedrijf sinds 1979! Remon is een echt familiebedrijf dat zich al sinds 1979 specialiseert in gezond, veilig en helder drinkwater. Het bedrijf vindt zijn oorsprong in de agrarische sector. Vanuit de gedachte om het drinkwater te optimaliseren ter verbetering van het welzijn van het vee, installeerde Remon in 1979 zijn eerste zelfontwikkelde ontijzeringsinstallatie op een boerderij. Hieruit ontstond de passie voor water! Al gauw breidde de onderneming zich uit met grondboringen, waterzuivering, aardwarmte en waterontharders voor diverse sectoren. Het kantoorpand naast het woonhuis werd verruild voor een hoofdkantoor in Marum en diverse vestigingen verspreid over het land. Sindsdien zorgen wij al 40 jaar voor kwalitatief, gezond en veilig water voor onder andere boerderijen, tuinders, industriebedrijven, zwembaden, voetbalvelden en woningen. Inmiddels heeft ons familiebedrijf zich weten uit te bouwen tot een fantastische onderneming met liefde voor het vak en meer dan 150 medewerkers. Zowel actief in Nederland als in het buitenland. Met onze kennis en jarenlange ervaring op het gebied van water weten wij als geen ander hoe wij de kwaliteit van het water voor ieder huishouden kunnen verbeteren. Door onze expertise bieden wij een breed aanbod van verschillende waterontharders voor zowel de zakelijke als de particuliere markt. Wij leveren maatwerk om iedereen te laten genieten van zacht water! Inmiddels heeft ook de volgende generatie de liefde voor het vak en de passie voor water overgenomen. Als familiebedrijf staan wij voor eerlijk advies, een goede service en sociale betrokkenheid in ons dagelijkse contact met onze collega's en onze klanten.