In contact gekomen via vrienden die ook al erg te spreken waren of het systeem zelf. Zelf contact opgenomen met Remon Waterontharders en het contact was prettig en geven zeer duidelijke informatie. Ze denken mee en zijn zeer coulant m.b.t. de mogelijkheden. Ook de installateur verdient kuddos voor een nette installatie.

Prima waterontharder en perfecte installatie

Onlangs hebben wij een Remon Deluxe Neva laten plaatsen voordat we een nieuwe badkamer kregen met o.a. zwart sanitair en geborsteld koper kranen en dan wil je natuurlijk wel graag kalkaanslag op je nieuwe badkamer voorkomen. Nu we beiden in gebruik hebben ervaren we de enorme voordelen van zacht kalkvrij water wat heerlijk aanvoelt op je huid en o.a. irritatie van een droge huid voorkomt. Ook voor de zachtheid van je wasgoed en de levensduur van je wasmachine, vaatwasser, Quooker kraan, koffiemachine e.d. werkt het positief om kalkaanslag te voorkomen. Ook de installatie en het aansluiten verliep voortreffelijk dankzij de monteur van Remon waarvoor geen moeite teveel was om de waterontharder op de door ons gewenste locatie te plaatsen en het leidingwerk perfect aan te sluiten ook al was dat bij ons zeker geen makkelijke klus, heel veel complimenten hiervoor !!!

geweldig

alles correct afgehandeld, zoals ook het informeren ,dat het wat later werd. alles mooi in de meterkast. werkt uitstekend

Prima ontharder

Prima ontharder, goede service en installatie.

Niet twijfelen (deed ik ook) maar doen!

Kijk, ik kan nogal sceptisch zijn op dit gebied. Maar na een 4 diverse offertes en verkoopgesprekken verder bleek dat of: de commercieel medewerker van Remon zn werk heel goed verstaat; of hij wist gewoon zo goed antwoorden te geven op vragen ik vanzelf overtuigd ben geraakt. Toegegeven, Remon was iets duurder maar na afweging van verschillen voor mij die paar euro meer zeker waard. Oja, en ken je die reclame voor zeep voor een zijde zachte silky huid.... Ik stond mijzelf zonder zeep al af te strelen (niet letterlijk dan) maar ik maar wrijven ik dacht wat is dit. Maar echt, water zonder kalk is geniaal! We kochten het eigenlijk voor het haar van m'n vrouw. Barendrecht is kalk hart. Het haar ging van classificatie betere struik (sorry schat) naar Pam je haar danst. En t mooie is, hier is geen woord van gelogen. Ik raad een waterontharder aan. En die van Remon is mooi compact, en met die kleine extras waarover in de eigen productie is nagedacht zeker dat beetje extra meer dan waard.

geweldig

Ben zeer tevreden over de waterontharder, evenals de deskundige service. De monteur heeft het bijna onmogelijke mogelijk gemaakt , de installatie omgeving was een uitdaging voor de monteur , maar hij heeft prima vakwerk geleverd , en is pas vertrokken toen alles naar behoren werkte . Ik zou firma Remon zeker aanraden , voor degene die een waterontharder willen aanschaffen .

Boven verwachting

Na twijfel over het nut van een ontharder, uiteindelijk na vergelijken gekozen voor Remon. Installatie werd op en top verzorgd, alles is in overleg gegaan en gedaan. Extra plankje in de meterkast door de monteur gemaakt voor beide apparaten. In het begin smaakte het water niet lekker (“plastic” smaak), maar dat was na een weekje weg. We hadden 1 van de 2 douchewanden helemaal kalkvrij gemaakt om te vergelijken/checken wat er gebeurt, maar er vormt zich helemaal geen aanslag meer op het schone gedeelte! Verder ook helemaal geen kalk meer in de waterkoker! Dat gaat genieten worden van de nieuwe badkamer zonder toekomstige kalkaanslag. Bedankt!

Supersnelle montage en vriendelijke en professionele monteur.

Alles werkt prima en is goed geïnstalleerd. Er wordt meegedacht en de werkzaamheden zijn zeer goed uitgevoerd. Raad dit bedrijf aan bij anderen.

Goede service bekwame monteur ,waterontharder was in een paar uur geplaatst zijn er erg tevreden mee.

Vriendelijk personeel geen moeite is te veel.

Op en top service

Wat een goede service. Een vriendelijke en spontane monteur, die alles in overleg met ons naar onze tevredenheid heeft aangesloten. Het zat even tegen, maar hij bleef opgewekt! Ik zou iedereen een remon aanbevelen. Van offerte tot installatie helemaal top. En vanaf nu gaan wij genieten van ons zachte water.

In een woord "fantastisch"

Bij aanvraag: super uitleg gehad van Jo waardoor je geneigd bent om er maar gelijk 2 te kopen :-) Super snelle levering en installatie door een monteur die zelfs bij een tegenslag blijft lachen en zegt "komt goed" vanavond zacht water. Al met al een aanrader en het genot van zacht water zal een ieder bekoren met de vele voordelen. DOEN.

Zoals afgesproken alles correct en naar tevredenheid geïnstalleerd.

Op tijd, en zoals overeengekomen, keurig geplaatst. Wij zijn zeer tevreden. Vakkundig personeel en goede producten. Dit alles voor een nette prijs.

Ontsenent goede ervaring, en een goed product, en niet te vergeten de monteur top

Zoals het hoort

Eigenlijk zegt de titel het al "zoals het hoort". Remon slaat de spijker hier op zijn kop Duidelijke afspraken. Denken met je mee. Vriendelijk. Top monteur. Prijs/kwalitatief top

Goede snelle service en montage

Goed geholpen bij aanschaf en binnen 2 weken gemonteerd netjes afgewerkt in de meterkast goed mee gedacht over afvoer door monteur.

Werkt perfect.

Ik ben zeer tevreden, zelfs oude kalk aanslag verdwijnt.

Goed en prettig contact en snelle, goede levering en montage

Goed naar onze wensen geluisterd en prettig contact. Afspraak voor levering duidelijk en snel. Monteur was verlaat op andere afspraak en hierover contact gehad meteen met de goede persoon waardoor snel duidelijk wat hoe laat de monteur er dan zou zijn. Kundige en vriendelijke monteur, goed overleg en na installatie duidelijke uitleg. Erg tevreden.

Zeer professioneel bedrijf, personeel, en product! Na aanschaf van de Remon Neva de Luxe 12,5 ltr hebben wij streeploos sanitair, vaatwas, zachtere was, huid en haar. Leidingwater smaakt naar water. Niet te vergeten, wij besparen 12 dure Jura koffieautomaat filters @ €35,00 per stuk per jaar. Gebruiksgemak en maar 1x per maand bijvullen. 1 maal beleven en nooit meer zonder Remon. Klasse product! ✴️✴️✴️✴️✴️

Het toestel werd vakkundig geplaatst, en werkt uitstekend.

Goede uitleg van de monteur, en we vinden geen kalk meer in de waterkoker e.d.

Keurig en persoonlijk

Montage was keurig ,vriendelijke en vakbekwame monteur, sowieso het contact met jullie was dik voor elkaar ( alles in het fries dat klinkt in ons geval persoonlijk!) ... product voldoet aan onze verwachtingen groetenis fam Overwyk

Fijn contact, snelle service en werkzaamheden perfect uitgevoerd. En het werkt erg goed.

Super zacht water en erg netjes geplaatst tegen een scherpe prijs

Super snel geleverd en netjes geplaatst. Kortom voor een goede prijs een zeer nette machine en lekker zacht en kalk vrij water.

Prima product en vriendelijk personeel.

Een prettig gesprek met de verkoper waarin de opties duidelijk werden. Vervolgens in overleg een plaatsingsdatum. Dit kon op onze gewenste dag en op korte termijn. De monteur die het werk kwam doen kwam netjes op tijd en wist wat hij deed. Nu twee maanden in gebruik en geen gekke dingen ontdekt. Wel een heerlijk zachte huid en geen kalkaanslag in de nieuwe badkamer.

Van A tot Z goed geregeld.

Vanaf het eerste contact tot de installatie was alles top. Mijn water smaakt beter, mijn apparaten zijn kalkvrij en mijn huid voelt zachter aan. Een absolute aanrader!

Bedrijfsgegevens

Van der Waalspark 26

9351 VC Leek

088-648 8064

[email protected]

Over Remon Waterontharders

Remon, een familiebedrijf sinds 1979! Remon is een echt familiebedrijf dat zich al sinds 1979 specialiseert in gezond, veilig en helder drinkwater. Het bedrijf vindt zijn oorsprong in de agrarische sector. Vanuit de gedachte om het drinkwater te optimaliseren ter verbetering van het welzijn van het vee, installeerde Remon in 1979 zijn eerste zelfontwikkelde ontijzeringsinstallatie op een boerderij. Hieruit ontstond de passie voor water! Al gauw breidde de onderneming zich uit met grondboringen, waterzuivering, aardwarmte en waterontharders voor diverse sectoren. Het kantoorpand naast het woonhuis werd verruild voor een hoofdkantoor in Marum en diverse vestigingen verspreid over het land. Sindsdien zorgen wij al 40 jaar voor kwalitatief, gezond en veilig water voor onder andere boerderijen, tuinders, industriebedrijven, zwembaden, voetbalvelden en woningen. Inmiddels heeft ons familiebedrijf zich weten uit te bouwen tot een fantastische onderneming met liefde voor het vak en meer dan 150 medewerkers. Zowel actief in Nederland als in het buitenland. Met onze kennis en jarenlange ervaring op het gebied van water weten wij als geen ander hoe wij de kwaliteit van het water voor ieder huishouden kunnen verbeteren. Door onze expertise bieden wij een breed aanbod van verschillende waterontharders voor zowel de zakelijke als de particuliere markt. Wij leveren maatwerk om iedereen te laten genieten van zacht water! Inmiddels heeft ook de volgende generatie de liefde voor het vak en de passie voor water overgenomen. Als familiebedrijf staan wij voor eerlijk advies, een goede service en sociale betrokkenheid in ons dagelijkse contact met onze collega's en onze klanten.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.