Goed bedrijf goeie voorlichting vriendelijke mensen en de mensen van de montage zijn ook erg behulpzaam en duidelijk en netjes dus in een woord gezegd goed en natuurlijk een aanbevolen bedrijf. De werking van de waterontharder is heel goed zijn zeer tevreden met dank daarvoor gr van !!!!

Duidelijke en snelle afspraak

Contact heb ik ervaren als deskundig en vertrouwd

Heel goed voorgelicht

Goede ervaring met het aansluiten prettig persoon

Voldoet volledig aan onze verwachtingen.

Vanaf het eerste contact tot en met de installatie uitstekend geïnformeerd over de aankoop van de waterontharder. Belangrijk voor ons was ook dat plaatsing in de meterkast kon worden gerealiseerd.

Er is gedaan wat is beloofd

Goede afspraken vooraf en geen gezeur. Service ook nog met een groningse glimlach. Top

Voldoet goed

Apparaat is zo geplaatst dat ik niet op de bedieningszijde kan kijken. Ze moeten dan van plaats verwisselen. Graag zou ik hiervoor worden benaderd

Duidelijke uitleg monteur

Tijdens montage, vergeten de deur er weer in te zetten, waardoor alles weer opnieuw moest worden aangesloten , wij hebben daardoor ruim een maand geen gebruik kunnen maken van de installatie, omdat er een afsluiter dicht was (vergeten open te zetten). Een vriend heeft ons toen geholpen, helaas wel een waterballet in de gang gehad, doordat er nog druk op de leiding stond. Verder wel tevreden.

Vakkundig advies en goede installatie

Geen standaard verkooppraatje, maar advies op basis van persoonlijke situatie. Ze denken mee en installeren snel en vakkundig.

zeer positief

na een mail waarin ik belangstelling toonde werd ik direct gebeld, Er is toen een afspraak gemaakt en direct actie ondernomen. uitvoering van het werk correct en vakkundig, medewerkers erg vriendelijk en correct.

Waterontharder voldoet voor 100%

Ik heb de waterontharder aangeschaft omdat mijn electrische boiler in no-time verstopt was geraakt . De watermaatschappij Oasen belooft een hardheid van 6,8 °D , maar de monteur van Remon kwam op 8 °D . Tot mijn verbazing ontraadt Oasen zelfs een ontharder . Het bevalt mij prima . Nergens meer kalkaanslag en de smaak is goed van het water . Dit merk je ook aan de koffie en thee .

Bedankt voor de positieve review!

Van eerste contant tot oplevering Top !

Prettig contact vragen waren snel beantwoord. Na akkoord snelle levering en montage. Goede uitleg gekregen super tevreden.

Bedankt voor de fijne review!

Mijn ervaring met Remon is positief.

Mijn ervaring met Remon is positief.

Bedankt voor de positieve review!

Prima ervaring met Remon Waterontharders. Installatie goed verlopen. De eerste paar maanden had de ontharder veel zout nodig. De machine piepte aan het begin vaak dat hij zout nodig had. Onterecht want de voorraad was toereikend. Dit doet de machine nu niet meer.

Makkelijk te bestellen

Helpen je met het uitkiezen van het juiste systeem. En het installeren wordt vakkundig en snel gedaan.

Bedankt voor de positieve review!

Snelle levering, goed product.

Goed bereikbaar, toegankelijk in de communicatie, snelle levering en plaatsing. Zeer tevreden over het product en het resultaat.

Uiterst goede service en product

Heel fijn en persoonlijk contact gehad toen we aan het oriënteren waren op een waterontharder. Na de beslissing is de waterontharder binnen een week keurig geïnstalleerd en gedemonstreerd door een vriendelijke monteur. De waterontharder hebben we nu een paar weken en het bevalt zeer goed!

Fijn bedrijf en mooie plaatsing

Vanaf het 1e moment goed contact gehad. Zij denken goed mee en ook een hele fijne monteur die geplaatst heeft. Goed voorgelicht. Ontharder is net geplaatst dus ervaring over langer gebruik moet nog een keer

Blij met onze waterontharder

Voldoet geheel aan de verwachting

Vanaf het eerste gesprek t/m de installatie van de ontharder geef ik een dikke vette voldoende. Doorgaan op deze wijze.

Mooi product met persoonlijke Service (met hoofdletter S).

Bij de oriëntatie ontzettend vriendelijk en persoonlijk geholpen door Daniëlle, waardoor ik ervan overtuigd ben het juiste apparaat te hebben aangeschaft. Ook de montage is netjes verlopen door een zeer vriendelijke monteur. We zijn nu 3 maanden verder en super blij met onze aankoop. Geen kalk meer, heerlijk zacht water. Ik kan het iedereen aanraden!

Had hem veel eerder moeten aanschaffen

Perfect,kan niet anders zeggen. Het is een zegen dat je niet meer kalk aanslag overal hebt zitten, de apparaten zijn mooi schoon. Tevens heeft mijn collega er door mij er al een aangeschaft.

Fraaie installatie van mooi vorm gegeven waterontkalker.

Na 3 maanden kan ik wel vaststellen dat ik echt tevreden ben!

Goede informatie, adequate installatie en het werkt verbluffend goed. Mijn nieuwe huis ziet er geweldig uit zonder kalkaanslag, is makkelijk schoon te houden en de apparaten functioneren prima.

Zeer goede service

Goede service, fijne communicatie, heldere verwachtingen en nakomen van afspraken, goed product

Snelle plaatsing. Deskundige monteur.

Goede informatie. Snelle levering en nette monteur

Over Remon Waterontharders

Remon, een familiebedrijf sinds 1979! Remon is een echt familiebedrijf dat zich al sinds 1979 specialiseert in gezond, veilig en helder drinkwater. Het bedrijf vindt zijn oorsprong in de agrarische sector. Vanuit de gedachte om het drinkwater te optimaliseren ter verbetering van het welzijn van het vee, installeerde Remon in 1979 zijn eerste zelfontwikkelde ontijzeringsinstallatie op een boerderij. Hieruit ontstond de passie voor water! Al gauw breidde de onderneming zich uit met grondboringen, waterzuivering, aardwarmte en waterontharders voor diverse sectoren. Het kantoorpand naast het woonhuis werd verruild voor een hoofdkantoor in Marum en diverse vestigingen verspreid over het land. Sindsdien zorgen wij al 40 jaar voor kwalitatief, gezond en veilig water voor onder andere boerderijen, tuinders, industriebedrijven, zwembaden, voetbalvelden en woningen. Inmiddels heeft ons familiebedrijf zich weten uit te bouwen tot een fantastische onderneming met liefde voor het vak en meer dan 150 medewerkers. Zowel actief in Nederland als in het buitenland. Met onze kennis en jarenlange ervaring op het gebied van water weten wij als geen ander hoe wij de kwaliteit van het water voor ieder huishouden kunnen verbeteren. Door onze expertise bieden wij een breed aanbod van verschillende waterontharders voor zowel de zakelijke als de particuliere markt. Wij leveren maatwerk om iedereen te laten genieten van zacht water! Inmiddels heeft ook de volgende generatie de liefde voor het vak en de passie voor water overgenomen. Als familiebedrijf staan wij voor eerlijk advies, een goede service en sociale betrokkenheid in ons dagelijkse contact met onze collega's en onze klanten.