Zoals het hoort

Eigenlijk zegt de titel het al "zoals het hoort". Remon slaat de spijker hier op zijn kop Duidelijke afspraken. Denken met je mee. Vriendelijk. Top monteur. Prijs/kwalitatief top

Goede snelle service en montage

Goed geholpen bij aanschaf en binnen 2 weken gemonteerd netjes afgewerkt in de meterkast goed mee gedacht over afvoer door monteur.

Werkt perfect.

Ik ben zeer tevreden, zelfs oude kalk aanslag verdwijnt.

Goed en prettig contact en snelle, goede levering en montage

Goed naar onze wensen geluisterd en prettig contact. Afspraak voor levering duidelijk en snel. Monteur was verlaat op andere afspraak en hierover contact gehad meteen met de goede persoon waardoor snel duidelijk wat hoe laat de monteur er dan zou zijn. Kundige en vriendelijke monteur, goed overleg en na installatie duidelijke uitleg. Erg tevreden.

Zeer professioneel bedrijf, personeel, en product! Na aanschaf van de Remon Neva de Luxe 12,5 ltr hebben wij streeploos sanitair, vaatwas, zachtere was, huid en haar. Leidingwater smaakt naar water. Niet te vergeten, wij besparen 12 dure Jura koffieautomaat filters @ €35,00 per stuk per jaar. Gebruiksgemak en maar 1x per maand bijvullen. 1 maal beleven en nooit meer zonder Remon. Klasse product! ✴️✴️✴️✴️✴️

Het toestel werd vakkundig geplaatst, en werkt uitstekend.

Goede uitleg van de monteur, en we vinden geen kalk meer in de waterkoker e.d.

Keurig en persoonlijk

Montage was keurig ,vriendelijke en vakbekwame monteur, sowieso het contact met jullie was dik voor elkaar ( alles in het fries dat klinkt in ons geval persoonlijk!) ... product voldoet aan onze verwachtingen groetenis fam Overwyk

Fijn contact, snelle service en werkzaamheden perfect uitgevoerd. En het werkt erg goed.

Super zacht water en erg netjes geplaatst tegen een scherpe prijs

Super snel geleverd en netjes geplaatst. Kortom voor een goede prijs een zeer nette machine en lekker zacht en kalk vrij water.

Prima product en vriendelijk personeel.

Een prettig gesprek met de verkoper waarin de opties duidelijk werden. Vervolgens in overleg een plaatsingsdatum. Dit kon op onze gewenste dag en op korte termijn. De monteur die het werk kwam doen kwam netjes op tijd en wist wat hij deed. Nu twee maanden in gebruik en geen gekke dingen ontdekt. Wel een heerlijk zachte huid en geen kalkaanslag in de nieuwe badkamer.

Van A tot Z goed geregeld.

Vanaf het eerste contact tot de installatie was alles top. Mijn water smaakt beter, mijn apparaten zijn kalkvrij en mijn huid voelt zachter aan. Een absolute aanrader!

Uiterst tevreden.

Wij waren aangenaam verrast dar wij, na het bezoeken van de website, het daaropvolgende contact, na 2 weken de waterontharder geplaatst kregen. Vlotte service, fijne communicatie en keurige afwerking.

Boven verwachting

Ik wilde perce een waterontharder, maar mijn huis was eigenlijk niet geschikt, de enige optie was, in de hoek van de huiskamer, boven op de watermeter put. en afvoer aansluiten op de riolering op straat, dit heeft de monteur netjes n vakkundig gemaakt. was wel heel de dag bezig maar ik ben er heel blij mee. mvg Hans

Alles perfect

Perfect vriendelijk personeel, hebben ook nog een lekkage verholpen aan een waterafsluiter,waardoor de vochtigheid in de kruipruimte is verholpen. Kortom alles verliep op rolletjes

Duidelijk informatie en snel geplaatst. Plaatsing verliep ook naar wens. Ook fijn dat het in de meterkast geplaatst kan worden, scheelt een hoop ruimte.

Mijn ervaring in een zin:

Netjes gewerkt en keurig op tijd klaar

Een een woord geweldig.

Heel netjes en vakkundig geholpen. Alle mogelijke opties doorgenomen en besproken. Keurige offerte ontvangen met een nette prijs voor een goed apparaat. Op de afgesproken dag en tijd geïnstalleerd. Was binnen 2 uur voor elkaar. Echt een aanrader deze ontharder van Remon.

Degelijke installatie, ervaren monteur en zacht water!

In totaliteit prima. Ben vrij kritisch maar alles was ok

Na een succesvolle installatie en plezierig contact met onze monteur, zijn wij nog erg tevreden over onze waterontharder. Ik zou het iedereen aanbevelen.

Wij zijn ontzettend blij met onze waterontharder. Vr.gr.

Top bedrijf die weet hoe met klanten om te gaan !

De Neva waterontharder in bezit sinds 8 Februari 2024 dus ruim 3maanden nu en wij kunnen zegen dat het weldaad is voor zowel onszelf als voor de apparatuur van ons inclusief de kranen die er zonder veel poetswerk en ontkalking met chemische stoffen en de nodige onderhoudwerkzaamheden tot het verleden behoren dus meer genieten van andere dingen des levens. zeer bejwaam personeel en een uitgebreide voorlichting gegeven werd met daarin alle tijd geduldig werd uitgelegd wat ons betreft verdiend de firma Remon hierom al een warme douche toe die wij hun wensen !

Heldere uitleg, kundige en vriendelijk monteur

Aardige medewerkers en een goed werkend product!

Zowel het verkoopproces als de montage ging vriendelijk en netjes. Remon was de enige partij die écht luisterde naar onze wensen en hier een oplossing voor zocht. De monteur had alles mee en wist precies wat er moest gebeuren. Dat maken we ook vaak genoeg anders mee. Ze zijn niet duurder dan een ander, maar weten wel waar ze het over hebben. En de waterontharder werkt gewoon naar behoren en we hebben er verder geen omkijken naar. (behalve zout bijvullen...)

Verwachtingen overtroffen!

Installatie ging zeer vlot. De monteur was erg vriendelijk. Ik kan goed merken dat het water kalkvrij is. Machines blijven kalkvrij. Het schoonmaken gaat stukken beter. Het douchen is een hele andere ervaring. M’n huid is stukken minder droog en lekker glad!

Top investering!

Het hele proces vanaf offerte tot installatie was goed geregeld. Installateur werkte netjes en nam de tijd voor uitleg. En.... water nu heerlijk zacht en kalkvrij! Kortom, een aanrader.

Over Remon Waterontharders

Remon, een familiebedrijf sinds 1979! Remon is een echt familiebedrijf dat zich al sinds 1979 specialiseert in gezond, veilig en helder drinkwater. Het bedrijf vindt zijn oorsprong in de agrarische sector. Vanuit de gedachte om het drinkwater te optimaliseren ter verbetering van het welzijn van het vee, installeerde Remon in 1979 zijn eerste zelfontwikkelde ontijzeringsinstallatie op een boerderij. Hieruit ontstond de passie voor water! Al gauw breidde de onderneming zich uit met grondboringen, waterzuivering, aardwarmte en waterontharders voor diverse sectoren. Het kantoorpand naast het woonhuis werd verruild voor een hoofdkantoor in Marum en diverse vestigingen verspreid over het land. Sindsdien zorgen wij al 40 jaar voor kwalitatief, gezond en veilig water voor onder andere boerderijen, tuinders, industriebedrijven, zwembaden, voetbalvelden en woningen. Inmiddels heeft ons familiebedrijf zich weten uit te bouwen tot een fantastische onderneming met liefde voor het vak en meer dan 150 medewerkers. Zowel actief in Nederland als in het buitenland. Met onze kennis en jarenlange ervaring op het gebied van water weten wij als geen ander hoe wij de kwaliteit van het water voor ieder huishouden kunnen verbeteren. Door onze expertise bieden wij een breed aanbod van verschillende waterontharders voor zowel de zakelijke als de particuliere markt. Wij leveren maatwerk om iedereen te laten genieten van zacht water! Inmiddels heeft ook de volgende generatie de liefde voor het vak en de passie voor water overgenomen. Als familiebedrijf staan wij voor eerlijk advies, een goede service en sociale betrokkenheid in ons dagelijkse contact met onze collega's en onze klanten.