Met het apparatuur heel goed.

Het resultaat is direct merkbaar en voelbaar. Monteur zeer vriendelijk! Alleen heel erg jammer, dat bij het monteren de net gestucte muur heel erg beschadigd is en ik nooit een telefoontje hierover heb gehad!

Beste Ruud, Bedankt voor de positieve review! Erg vervelend dat uw net gestucte muur beschadigd is geraakt. In overleg met de monteur heeft u afgesproken een offerte op te vragen voor het herstellen hiervan en die naar ons te sturen, zou u dit alsnog willen doen zodat we dit netjes op kunnen lossen? Met vriendelijke groet, Klantenservice Remon Waterontharders

Vriendelijk, professioneel, kortom zeer tevreden.

Zie boven

heel tevreden met de waterontharder

super we zijn er zeer tevreden mee

Van A tot Z super geregeld.

Vanaf het eerste telefonische contact t/m plaatsing ontharder als zeer plezierig en professioneel ervaren. Tjibbe de monteur was geweldig, na een lange dag heeft hij zeer netjes en goed werk geleverd. Remon ontharders heb ik inmiddels bij kennissen aangeraden. Bedankt.

Prima prijs en een uitstekende montage.

Prima uitleg van Richard door de telefoon en een prima prijs afgesproken. De monteur, waar ik helaas de naam van ben vergeten, heeft uitstekend werk verricht bij het plaatsen van de installatie en keurig alles opgeruimd. Of de installatie ook daadwerkelijk zal werken zoals verteld moet ik nog even afwachten aangezien deze pas een paar weken geleden is geplaatst. Het water voelt wel veel zachter aan en met douchen gebruik ik inderdaad veel minder shampoo en de kalkaanslag is weg. De smaak van het water is naar onze mening niet veranderd.

Goede voorlichting vooraf. Duidelijke afspraak montage/installatie. Aardige monteur met parate kennis van zaken. Snelle installatie zonder overlast. Duidelijke uitleg werking. Kan niets bedenken wat er beter zou kunnen.

Vriendelijk en correct

Vakkundig en in overleg geplaatst

Kundige oplossing geboden ivm lastige plaatsing.

Nieuwbouw woning maar geen kruipruimte. Meterkast waarin de hoofdaansluiting van het water zit maar geen afvoer. Kortom, er moest een oplossing komen hiervoor en hoewel de monteur dit even als een uitdaging zag werd alles toch goed afgesloten.

Erg tevreden, kundige monteur

De monteur was correct en hield mij prima op de hoogte. Hij gaf ook mogelijkheden en dacht mee voor de beste installatie

Ben erg tevreden en zie het resultaat nu al

Ten eerste mijn complimenten voor de monteur die het niet opgaf, nadat de eerste strubbelingen zichtbaar waren. Daarna goed geïnformeerd over de werking. De afspraak was trouwens snel gemaakt en alle gesprekken waren duidelijk en helder.

Prima service, in 2 dagen geïnstalleerd

Het water voelt meteen zachter aan, nog afwachten hoe het zich verder houdt. Eerste indruk is prima.

Prima prijs, prima service.

Professioneel en netjes geïnstalleerd door een vriendelijke monteur. De installatie ziet er netjes uit en past in de meterkast. Het apparaat doet inmiddels goed zijn werk!

Fijn bedrijf, goed product

Heldere afspraken, goeie prijs mooi product! Zeer snel geïnstalleerd, monteur vriendelijk en kwam netjes op tijd. Zeker een aanrader!

Heerlijk zacht water

Goed service en communicatie

Goede communicatie en goede installatie

Goede communicatie en goede installatie

Goed bedrijf

Goed gecommuniceerd, beleefd en doen wat ze zeggen.

Aanrader!

Op de dag van plaatsen was ik niet thuis. De monteur belde van te voren en tijdens de werkzaamheden wat de planning was en hoe de waterontharder geplaatst ging worden. Ook de telefonische verkoop verliep soepel. Heldere communicatie en korte lijntjes. Al met al dik tevreden en zal Remon Waterontharders zeker aanraden bij mijn vrienden en familie.

Communicatie slecht -10

Zeer slechte communicatie en duur overigens voor een contante betaling wirden €15 stortingskosten berekend!!!! Zeeeeer slecht!!!!!!

Geachte heer Kempers, Wat vervelend om te horen dat u zo ontevreden bent. U geniet ondertussen 4,5 jaar van zacht water door de waterontharder. In die 4,5 jaar hebben wij enkel contact gehad over het eventueel uitvoeren van een onderhoudsbeurt, u heeft aangegeven dit wel te willen maar nog niet op het moment dat wij u hebben gebeld. Uiteindelijk hebben wij eind 2022 voor het eerst een onderhoudsbeurt uitgevoerd. Omdat u via de webshop al zout had besteld en verzendkosten had betaald hebben wij de verzendkosten voor u gecrediteerd aangezien de monteur het zout heeft meegenomen. Uiteindelijk is er een misverstand ontstaan m.b.t. de stortingskosten die wij in rekening brengen bij contante betalingen. De kosten zijn bedoeld voor hogere bedragen omdat wij niet willen dat de monteur met veel geld op zak loopt en wij het geld apart moeten storten en de bank daar ook kosten voor in rekening brengt, in uw geval hebben wij geen stortingskosten voor de contante betaling gerekend omdat het ging om een onderhoudsbeurt. De 15 euro die u noemt heeft u dus niet hoeven te betalen. We hopen dat u ondanks alles toch nog kunt genieten van de waterontharder. Met vriendelijke groet, Klantenservice Remon Waterontharders

Fijn product en Fijn bedrijf

We zochten een waterontharder. Internet is niet heel duidelijk over hoe en wat. Bij Remon hadden we een goed gevoel en dat blijft goed te zijn. Apparaat werd vakkundig geplaatst en is erg goed afgewerkt.

Netjes en snel geïnstalleerd

Zeer tevreden over de waterontharder. Prima service en klantvriendelijk. Monteur netjes op tijd en snel gemaakt.

Uitstekende ervaring

Zowel het offerte deel als de installatie zijn vlekkeloos verlopen. De ontharder werkt uitstekend dankzij de installatie door André. We hebben er nu al veel plezier van.

De monteur heeft alles goed geïnstalleerd,en netjes afgewerkt,goed alles uitgelegd,ik merk nu dat het heel veel scheelt,ook aan mijn huid. Een woord geweldig

Keurig geplaatst

Het water is nu heerlijk om te drinken!

Goed en snel.

Het contact met Remon en de montage zijn snel en netjes. De monteur heeft echt zijn best gedaan om er iets moois van te maken. De waterontharder zelf bevalt prima.

Geweldige waterkwaliteit verbetering

Water smaakt beter en geen kalkaanslag meer

Over Remon Waterontharders

Remon, een familiebedrijf sinds 1979! Remon is een echt familiebedrijf dat zich al sinds 1979 specialiseert in gezond, veilig en helder drinkwater. Het bedrijf vindt zijn oorsprong in de agrarische sector. Vanuit de gedachte om het drinkwater te optimaliseren ter verbetering van het welzijn van het vee, installeerde Remon in 1979 zijn eerste zelfontwikkelde ontijzeringsinstallatie op een boerderij. Hieruit ontstond de passie voor water! Al gauw breidde de onderneming zich uit met grondboringen, waterzuivering, aardwarmte en waterontharders voor diverse sectoren. Het kantoorpand naast het woonhuis werd verruild voor een hoofdkantoor in Marum en diverse vestigingen verspreid over het land. Sindsdien zorgen wij al 40 jaar voor kwalitatief, gezond en veilig water voor onder andere boerderijen, tuinders, industriebedrijven, zwembaden, voetbalvelden en woningen. Inmiddels heeft ons familiebedrijf zich weten uit te bouwen tot een fantastische onderneming met liefde voor het vak en meer dan 150 medewerkers. Zowel actief in Nederland als in het buitenland. Met onze kennis en jarenlange ervaring op het gebied van water weten wij als geen ander hoe wij de kwaliteit van het water voor ieder huishouden kunnen verbeteren. Door onze expertise bieden wij een breed aanbod van verschillende waterontharders voor zowel de zakelijke als de particuliere markt. Wij leveren maatwerk om iedereen te laten genieten van zacht water! Inmiddels heeft ook de volgende generatie de liefde voor het vak en de passie voor water overgenomen. Als familiebedrijf staan wij voor eerlijk advies, een goede service en sociale betrokkenheid in ons dagelijkse contact met onze collega's en onze klanten.