Uitstekend product

Sinds wij de waterontharder van Remon hebben voelt het water echt veel zachter aan dan daarvoor.

Uitstekend contact en uitleg en plaatsing

Alles telefonisch besproken met Janscho, die mij alles heeft uitgelegd, waardoor een ongelofelijk goed contact is ontstaan. Kan altijd bellen met vragen en het wordt opgelost. SUPER!!!!!!!!!!!!!

Lekker zacht water!

Het begon al met het telefoon gesprek, heel vriendelijk en goed uitgelegd. Toen de keuze gemaakt om voor een Remon waterontharder te gaan. Met installeren kwam er een vriendelijke meneer die alles goed kon installeren en weet wat hij deed en kon uitleggen waarom en wat. Super tevreden!

Goede uitleg en vakkundige installatie

Zowel in de oriëntatie fase, definitieve koop en tijdens de installatie goede uitleg over het product. Ben blij met mijn waterontharder

Fantastisch apparaat!

De kalk op de douchekop, kraan en douchetegeltjes nemen zienderogen af. Ook de andere smaak van het water is geen onoverkomelijk probleem. Maw, even een uitgave maar nu jarenlang plezier van zacht water.

Whatsapp contact, maar goede installatie en netjes afgerond

Via vrienden met Remon in contact gekomen. T was een beetje vreemd om alleen via Whatsapp contact te hebben, en niemand over de vloer voordat de installatie werd gedaan. Echter, de installateur was erg netjes, heeft uitstekend werk gedaan en het resultaat mag er zeker zijn. Binnen een week zag de glazen douchewand er daadwerkelijk beter uit, de wasbak in de keuken en het water voelt ook anders. Ik kan ze zeker aanraden!

Service en montage zoals het hoort.

Na mijn aanvraag via internet zijn de zaken voortvarend opgepakt. Snelle reactie, waar de BV Nederland over het algemeen nog wat van kan leren, want mijn aanvragen via internet worden over het algemeen niet alert opgepakt. Een prima prijs- kwaliteitsverhouding. Afspraak gemaakt voor de montage, was keurig op tijd en heeft de klus afgewerkt ondanks dat het tot 21.30 ‘s avonds heeft geduurd. Er wordt prima gecommuniceerd. Vragen worden alert opgepakt, behandeld en snel teruggekoppeld.

Zeer goede begeleiding en een uitstekende service

Doen wat ze beloofd met een goed product waar ze achter staan!

Top service en apparaat

Ben erg goed geholpen. Eerst duidelijke info vooraf en ze namen echt de tijd Voor de uitleg en vragen. De dag van de installatie was ook goed. Ze werken heel netjes hebben alles zelf mee en geven duidelijke uitleg over het systeem. Kan iedereen dit bedrijf aanraden!

Fantastisch!

Ontzettend blij met deze investering! Het is een enorm verschil. Heerlijk zacht water en compleet geen kalkaanslag meer. Wat een verschil voor je huid, haar, de was enz. Kan het iedereen aanraden. Super vriendelijke monteur die ook de tijd nam om alles uit te leggen. We zijn heel tevreden over n kunnen het iedereen aanraden

Prettig contact en keurige plaatsing

Vanaf het eerste contact verliep alles prima. Mooie aanbieding waarna de werkzaamheden zijn ingepland. De monteur heeft alles naar wens geplaatst. Verliep boven verwachting.

Vlot, vriendelijk en efficiënt

Prettig contact, goede voorlichting en vlot geregeld

Dit had ik veel eerder moeten doen

Na installatie van de waterontharder, was onmiddellijk zichtbaar dat er geen kalkaanslag meer was in o.a.de badkamer ( glazen douchewand), waterkoker etc. De verwachting is dat alle apparatuur waarbij water wordt verbruikt langer mee zal gaan.

Goede service en klantvriendelijk

Klantvriendelijk bedrijf en goede service.

Prettig contact, afspraken worden nagekomen en vakkundige montage. De Deluxe Tara 10 werkt perfect!

Top product

Goed product Profesioneel geinstalleerd. Monteur denkt goed mee over plaatsing ed.

Goed. Alles nagekomen en altijd snel antwoord

Heel fijn bedrijf met vriendelijke monteur die zijn vak verstaat. Super tevreden met wat voor ons het beste zou zijn. Kan dit bedrijf 100% aanbevelen

Zeker aan te raden

We zijn er zeer blij mee,vanaf dag1 verneem en voel je al het verschil. We hebben de vakantie modus ook al gebruikt,en dit is heel simpel in te stellen. Alleen de smaak van het water, daar moeten we wel aan wennen.

Goed produkt

Installatie is goed verlopen en tot nu toe geen problemen ondervonden

Toppers! super tevreden

Goede snelle klantenservice via de App. Een vriend van mij heeft dit bedrijf aangeraden. Nadat ze bij mij klaar waren hebben ze 100 EUR aan zout aan die vriend van mij bezorgd. Dat is nog eens klantenbinding! Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Netjes geïnstalleerd en werkt na behoren

We hebben de waterontharder nu 2 maand ongv en deze werkt goed. Alleen jammer ik had gehoopt dat het mijn psoriasis en eczeem wat zou verminderen dat helaas niet.

Prima waterontharder, snel geleverd!

Vanaf het telefoontje tot aan de levering is alles vlot verlopen. We zijn blij met de waterontharder!

We zijn er heel blij mee

Geen aanslag meer in de pannen en waterkoker. Dat is het eerste wat opviel. Na het schoonmaken van de kranen enz komt ook daar de aanslag niet meer terug. Echt super fijn.

Goede ontkalker. Het water smaakt anders.

Prima en snel aangesloten. Ben zeer tevreden over de werking van het apparaat. Het filmpje dat u stuurde wat je moet doen als men op vakantie gaat wordt te snel afgespeeld om het goed te kunnen volgen. Kunt u dat veranderen?

Over Remon Waterontharders

Remon, een familiebedrijf sinds 1979! Remon is een echt familiebedrijf dat zich al sinds 1979 specialiseert in gezond, veilig en helder drinkwater. Het bedrijf vindt zijn oorsprong in de agrarische sector. Vanuit de gedachte om het drinkwater te optimaliseren ter verbetering van het welzijn van het vee, installeerde Remon in 1979 zijn eerste zelfontwikkelde ontijzeringsinstallatie op een boerderij. Hieruit ontstond de passie voor water! Al gauw breidde de onderneming zich uit met grondboringen, waterzuivering, aardwarmte en waterontharders voor diverse sectoren. Het kantoorpand naast het woonhuis werd verruild voor een hoofdkantoor in Marum en diverse vestigingen verspreid over het land. Sindsdien zorgen wij al 40 jaar voor kwalitatief, gezond en veilig water voor onder andere boerderijen, tuinders, industriebedrijven, zwembaden, voetbalvelden en woningen. Inmiddels heeft ons familiebedrijf zich weten uit te bouwen tot een fantastische onderneming met liefde voor het vak en meer dan 150 medewerkers. Zowel actief in Nederland als in het buitenland. Met onze kennis en jarenlange ervaring op het gebied van water weten wij als geen ander hoe wij de kwaliteit van het water voor ieder huishouden kunnen verbeteren. Door onze expertise bieden wij een breed aanbod van verschillende waterontharders voor zowel de zakelijke als de particuliere markt. Wij leveren maatwerk om iedereen te laten genieten van zacht water! Inmiddels heeft ook de volgende generatie de liefde voor het vak en de passie voor water overgenomen. Als familiebedrijf staan wij voor eerlijk advies, een goede service en sociale betrokkenheid in ons dagelijkse contact met onze collega's en onze klanten.