Top investering!

Het hele proces vanaf offerte tot installatie was goed geregeld. Installateur werkte netjes en nam de tijd voor uitleg. En.... water nu heerlijk zacht en kalkvrij! Kortom, een aanrader.

Goed geadviseerd, snelle installatie

Via een vriend doorverwezen naar Remon. De verkoper heeft ons goed geadviseerd en ook de installatie werd snel gepland. De monteur was vrolijk en vakbekwaam. Al met al een erg positieve ervaring!

Uitstekend geholpen, goede ervaring

Goede ervaring met dit bedrijf. Je wordt snel en vakkundig geholpen. Installatie ook netjes gezet. We genieten nu van heerlijk zacht water. Top!

Top geregeld allemaal !

Vanaf de prijsaanvraag tot en met de installatie is alles soepel en snel verlopen. Goede uitleg, keurige installatie en goede service.

Helder contact en snelle service/levering

Uitleg over werking en installatie traject was helder. Erg positief was ook dat de installatie snel kon plaatsvinden i.v.m. afvoerleiding die naar buiten moest (en daar kwam straatwerk). Een aanrader als het gaat om waterontharders.

Top en snel vakkundig geïnstalleerd

Ik ben er erg blij mee! Snel geregeld en goed geplaatst.

Wat een fantastisch product

Wij hebben een paar weken terug een waterontharder in ff meterkast laten plaatsen, zo keurig netjes aangesloten en opgeruimd achter gelaten Wat is het een weelde om geen kalkaanslag meringue de apparaten te hebben en zeker ook in de badkamer Zeker voor iedereen aan te raden

Top ervaring van begin tot uiteindelijke plaatsing

Ik heb de waterontharder tot alle tevredenheid nu 3 maanden in gebruik. Verkoop was top zie eerdere bericht gepost op 28-6-2023. Ook de Montage was top en alles in overleg. Binnen kleine 2 uur was alles netjes aangesloten, rommel opgeruimd en kreeg goede uitleg over het apparaat en werden mijn vragen begrijpelijk beantwoord.

alleen maar goede ervaringen met de waterontharder

zowel de installatie als het gebruik van de Remon waterontharder is uitstekend. Voldoet aan de verwachtingen.

Uitstekend aangelegd alles goed geregeld en netjes afgeleverd en voldoet boven verwachting. Product is aan te bevelen.

De waterontharder werkt echt en de service is fantastisch.

Wij hebben de waterontharder met name laten installeren vanwege erg jeukende huid van gezinsleden na het douchen. De waterontharder werkt echt en de jeuk is sterk verminderd of zelfs weg, ook met (weer) wat langer douchen. De service van Remon was zowel voor als na de aankoop erg goed. In ons geval ging de meeste communicatie via whatsapp en kregen we meestal zelfs op dezelfde dag antwoord. Meer dan tevreden!

Snel geholpen

Erg vriendelijke mensen. Komen afspraken goed na en denken ook goed mee met het financiële plaatje. Wij zijn erg blij met de aankoop en installatie. Heerlijk zacht water uit de kraan en geen vlekken meer van kalk nergens op.

Prima product volledig naar wens boven verwachting

Ik was eerst een beetje sceptisch maar nu ben ik erg tevreden met de wateronharder

Erg tevreden over het systeem.

Fijn contact met Pieter die me het systeem verkocht. ( Beter dan met Roger Franssen die me systeem heeft verkocht maar afspraken niet na kwam in ons vorige huis) 4 sterren omdat het systeem meer zout verbruikt dan ik had verwacht. Maar belangrijker voor het missen van die ene ster was de zeer amicale monteur. Geen prettig persoon. Op zich wel kundig, maar gaf mij het idee dat hij bepaalde hoe het allemaal zou gaan gebeuren. Niet dus.

Hallo Frank, alsnog bedankt voor de 4 sterren. Bij in gebruikname laten we de waterontharder een paar keer regenereren waardoor je meteen wat zoutverbruik hebt. Ik ga er vanuit dat dat het verbruik verklaart. Jammer dat de monteur niet naar tevredenheid was. Bedankt voor het aangeven, we zullen het intern evalueren. Hopelijk heeft u meer plezier van onze waterontharder dan van de ontharder van het vorige bedrijf waar u had gekocht. Vr. grt Remon

Volledig ontzorgd

Na ervaringen in de vorige (nieuwbouw)woning, ook direct in mijn nieuwe (bestaande) woning een Remon Waterontharder laten plaatsen en iedere keer weer blij. Apparatuur welke niet meer ontkalkt hoeft te worden, het water smaakt vele malen beter, (af)wassen en douchen is een feestje... En natuurlijk het voordeel dat de apparatuur dusdanig is te plaatsen, dat je er gewoon geen (ruimte/geluids 'over')last van ondervind. Echt een aanrader!

Prima geregeld

Goede service, netjes gemonteerd

Weinig uitleg

Weinig uitleg over werking over o.a. wanneer zout bijvullen, hoe ik geen onthard water krijg, wat ik moet dan als ik installatie er uit wil halen, wordt terloops meegedeeld. Vr gr Paul

Hallo Paul, ik begrijp van de monteur dat hij hem speciaal voor u zo heeft aangesloten dat u eenvoudig de waterontharder weer eruit kunt halen. Jammer dat de uitleg daarbij niet voldoende was. Ik zal zorgen dan onze service-afdeling nog contact met u opneemt om al uw vragen te beantwoorden. Nog veel plezier van de waterontharder. Vr. grt, Remon

Zeer goede ervaring met Remon Wanterontharders

Goede afspraken kunnen maken en een super monteur. Deze heeft het echt perfect en heel netjes aangesloten en goede instructies gegeven. Nu fijn kalkvrij water.

Goede ervaring

Volledig in de informatie/ voorlichting alvorens de waterontharder wordt aangeschaft. Goede aanbieding gekregen, waarna plaatsing door een professioneel monteur.

Levering was conform afspraak netjes op tijd en goed geïnstalleerd door een vriendelijke monteur - TOP. Het apparaat werkt perfect precies zoals omschreven, en inderdaad ook alle bestaande kalkaanslag op kranen douchekop etc. verdwijnt Kortom heel tevreden met deze aankoop, Had ik veel eerder moeten doen!

Helder bedrijf.

De contacten liepen soepel. De afspraken werden nagekomen. Alles ging snel en soepel De plastic afval had niet moeten worden verstopt onder in de verpakking van de waterontharder. Ik ruim het graag op. Mar dit was een onaangename verrassing.

Goed produkt, fijne monteur die meedenkt en alles uitlegt

Het zijn twee grote apparaten in de meterkast, waar we niet op gerekend hadden (want over de telefoon werd gezegd dat één van de twee apparaten, het zoutvat, in de kruipruimte zou komen). De monteur heeft netjes geïnstalleerd en alles uitgelegd. Wij vonden de smaak van het water met kalk lekkerder dan nu zonder kalk, maar dat zal (hopelijk) wennen. Je merkt meteen al dat de waterkoker, koffiezetapparaat, douche en douchewanden nu geen kalk meer in en op zich krijgen. Top!

top service top product

goede prijs en mooi product en top service

Voldoet volledig aan de verwachting, een zegen voor mens en apperatuur.

Het water is echt veel zachter, een genot met douchen en bespaart veel poetswerk i.v.m. verwijderen kalkaanslag met als extra dat de installaties langer meegaan.

Prima aangelegd,geen omkijken meer naar.

Wij zijn uitstekend geïnformeerd bij de keuze van de ontharder Vakkundig aangelegd en geen omkijken meer naar!

Over Remon Waterontharders

Remon, een familiebedrijf sinds 1979! Remon is een echt familiebedrijf dat zich al sinds 1979 specialiseert in gezond, veilig en helder drinkwater. Het bedrijf vindt zijn oorsprong in de agrarische sector. Vanuit de gedachte om het drinkwater te optimaliseren ter verbetering van het welzijn van het vee, installeerde Remon in 1979 zijn eerste zelfontwikkelde ontijzeringsinstallatie op een boerderij. Hieruit ontstond de passie voor water! Al gauw breidde de onderneming zich uit met grondboringen, waterzuivering, aardwarmte en waterontharders voor diverse sectoren. Het kantoorpand naast het woonhuis werd verruild voor een hoofdkantoor in Marum en diverse vestigingen verspreid over het land. Sindsdien zorgen wij al 40 jaar voor kwalitatief, gezond en veilig water voor onder andere boerderijen, tuinders, industriebedrijven, zwembaden, voetbalvelden en woningen. Inmiddels heeft ons familiebedrijf zich weten uit te bouwen tot een fantastische onderneming met liefde voor het vak en meer dan 150 medewerkers. Zowel actief in Nederland als in het buitenland. Met onze kennis en jarenlange ervaring op het gebied van water weten wij als geen ander hoe wij de kwaliteit van het water voor ieder huishouden kunnen verbeteren. Door onze expertise bieden wij een breed aanbod van verschillende waterontharders voor zowel de zakelijke als de particuliere markt. Wij leveren maatwerk om iedereen te laten genieten van zacht water! Inmiddels heeft ook de volgende generatie de liefde voor het vak en de passie voor water overgenomen. Als familiebedrijf staan wij voor eerlijk advies, een goede service en sociale betrokkenheid in ons dagelijkse contact met onze collega's en onze klanten.