Voldoet volledig aan de verwachting, een zegen voor mens en apperatuur.

Het water is echt veel zachter, een genot met douchen en bespaart veel poetswerk i.v.m. verwijderen kalkaanslag met als extra dat de installaties langer meegaan.

Prima aangelegd,geen omkijken meer naar.

Wij zijn uitstekend geïnformeerd bij de keuze van de ontharder Vakkundig aangelegd en geen omkijken meer naar!

Excellente kwaliteit en makkelijk in gebruik.

Goed advies gehad, vlotte installatie en het apparaat voldoet ruimschoots aan de verwachtingen.

Doet wat het belooft

We hebben er geen omkijken naar

Geweldig, poetsen kost minder tijd

We kozen voor Remon voor de goede service en kwaliteit! We zijn super tevreden. Je merkt in de badkamer dat we duidelijk minder kalk hebben. Dus met poetsen zo klaar en minder schoonmaak middel nodig. Winst, winst!

Geweldig in alle opzichten

Zeer behulpzame medewerker aan de telefoon. Dacht goed mee, vriendelijk en niet opdringerig. Ook de installatie ging uitstekend. Hele vriendelijke installateur die alles in overleg deed. Gaf hele goede tips over gebruik van bijv. wasmiddel, vaatwasmiddel enz. Het water is heerlijk zacht, voelt helemaal “vreemd” aan en smaakt een stuk beter. Laatst dacht iemand dat ze bronwater uit een fles had gekregen i.p.v. kraanwater. Gebruik van onthardingszout is minimaal, na 3 maanden is de eerste zak nog niet op (2 persoons huishouden).

Ik merk het wel Bij haar wassen krijg ik meer schuim Zacht water. Lichaam wassen voel ik anders.

Fijne communicatie en installatie

De informatie vooraf was prettig en compleet. Daarnaast was de communicatie voor installatie prettig. De installatie was netjes. het gwbruik van de waterontharder bevalt ook super.

Zeer tevreden!

Goede informatie en advies met goede afspraak. Monteurs waren keurig werkend en beleefd en hulpvaardig en gaven goede uitleg .,Artikel is mooi en functioneert goed. Heerlijk zacht water en goed voor de huid. Weinig waspoeder nodig. Kortom zeer tevreden.

Gewoon goed.

Tijdje geleden de keuze laten vallen voor Remon Waterontharders. Goede prijs kwaliteit verhouding. Nu drie maanden in gebruik en het verschil was vrij snel te merken. Voelt of het water zachter is geworden en bijna tot geen kalk aanslag. Monteur die meedenkt zijn zeer tevreden met de installatie en de waterontharder. Doet wat we ervan verwacht hadden.

Goed advies, goede en nette installatie.

Het 1e contact was telefonisch met, ik dacht, de eigenaar. Afspraak gemaakt en daarna kwam de monteur op het afgesproken tijdstip de waterontharder monteren. Uitleg was goed.

Goed advies en goede montage geen storingen gehad al met al super gelopen.

Goed en snel traject van offerte tot installatie. Alles vakkundig uitgevoerd. Direkt na installatie het gewenste resultaat. Geen kalk meer in apparaten en badkamer

super schoon water

mijn waterbakje voore mijn cpap-apparaat blijft nu prachtig schoon. geen kalkaanslag meer.

Fijn contact, snelle installatie

We zijn blij met de installatie en merkten direct verschil in het water. Blij met de keuze en aanschaf.

Zeer netjes aangelegd en zeer schoon opgeleverd dus in een zin geweldig.

Goed advies en een deskundige uitvoering

Vooraf goed geadviseerd, waarbij, zonder af te geven op de concurrentie, duidelijk werd wat de meerwaarde was van Remon. Uitvoering door een deskundige en netjes werkende aardige monteur. Werking tot nu toe: probleemloos

Het bevalt tot nu toe prima. Onderhoud is nihil, alleen om de anderhalve maand zout bijvullen en hij maakt geen geluid. Omdat ik hem nog maar 2 maanden heb kan ik hem nog geen 5 sterren geven, hiervoor heb ik meer tijd nodig

Beste aankoop in jaren

Super tevreden met mijn waterontharder, had ik al jaren eerder moeten!

Top service super klantvriendelijk goede informatie en adviezen super snel geleverd en monteur super klantvriendelijk gaat super netjes te werk goede uitleg over product als die boel klaar heeft zie je niet dat die is geweest laat alles keurig netjes weer achter

Perfect geregeld

Van A tot Z perfect geregeld, complimenten.

Gewoon goed

Remon komt zijn afspraken na, dat is tegenwoordig al iets. Verder netjes gewerkt en alles functioneert naar wens

Gedegen advies gekregen mbt bepalen van benodigde capaciteit. Daarnaast een prima aanbieding aangeboden gekregen. Als tweede een reparatie laten uitvoeren op een tweede waterontharder. Allemaal goed geregeld en uitgevoerd. Zeer tevreden dus.

Sensationeel uitstekend

Het was erg gezellig en leerzaam! Het systeem was snel geïnstalleerd en het werkte direct! Nu totaal geen last meer van kalk.

Kwaliteit is doen wat je belooft . Daarom 5 sterren voor Demon.

Mijn waterontharder is geplaatst door plaatselijke loodgieter. Toen zich een probleem voordeed was Remon zeer snel om het op te lossen. Zelfs ‘s-avonds!!

Meer dan Geweldig

Sinds 14 dagen een waterontharder geïnstalleerd door een vakkundige meneer van Remon Waterontharders. Nu 14 dagen later ben ik al voor 90% van mijn eczeem op mijn handen af. Ook de rest van mijn huid, allemaal aangetast door een grote lading medicijnen gaat weer vooruit. En het water smaakt heerlijk. Mijn vrouw haar huid gaat ook weer vooruit.

Van der Waalspark 26 9351 VC Leek

Over Remon Waterontharders

Remon, een familiebedrijf sinds 1979! Remon is een echt familiebedrijf dat zich al sinds 1979 specialiseert in gezond, veilig en helder drinkwater. Het bedrijf vindt zijn oorsprong in de agrarische sector. Vanuit de gedachte om het drinkwater te optimaliseren ter verbetering van het welzijn van het vee, installeerde Remon in 1979 zijn eerste zelfontwikkelde ontijzeringsinstallatie op een boerderij. Hieruit ontstond de passie voor water! Al gauw breidde de onderneming zich uit met grondboringen, waterzuivering, aardwarmte en waterontharders voor diverse sectoren. Het kantoorpand naast het woonhuis werd verruild voor een hoofdkantoor in Marum en diverse vestigingen verspreid over het land. Sindsdien zorgen wij al 40 jaar voor kwalitatief, gezond en veilig water voor onder andere boerderijen, tuinders, industriebedrijven, zwembaden, voetbalvelden en woningen. Inmiddels heeft ons familiebedrijf zich weten uit te bouwen tot een fantastische onderneming met liefde voor het vak en meer dan 150 medewerkers. Zowel actief in Nederland als in het buitenland. Met onze kennis en jarenlange ervaring op het gebied van water weten wij als geen ander hoe wij de kwaliteit van het water voor ieder huishouden kunnen verbeteren. Door onze expertise bieden wij een breed aanbod van verschillende waterontharders voor zowel de zakelijke als de particuliere markt. Wij leveren maatwerk om iedereen te laten genieten van zacht water! Inmiddels heeft ook de volgende generatie de liefde voor het vak en de passie voor water overgenomen. Als familiebedrijf staan wij voor eerlijk advies, een goede service en sociale betrokkenheid in ons dagelijkse contact met onze collega's en onze klanten.