Schijnoplossing tafelreparatie

Meneer Van Hout heeft onze tafel waar de fineerlaag van loslaat (terwijl we voor een massief boomstamblad hebben betaald) twee keer binnen 2 jaar op dezelfde plek gerepareerd. Nu is deze voor de derde keer stuk. Ze geven zelf aan dat reparatie geen zin heeft, maar bieden geen ander alternatief. Het valt nu opeens onder ‘werking van het hout’. Daar is bij de eerste twee reparaties met geen woord over gerept. Onze luchtvochtigheid is gemeten en stabiel. Er komt maar geen definitieve oplossing, ze bieden een derde ‘reparatie’ terwijl ze zelf zeggen dat repareren vanaf het eerste moment geen zin had.

Service valt tegen / tafel heeft donkere strook

Op 22 maart 2020 een tafel besteld met witte poten en mat afgelakt. We wilde de tafel zo licht mogelijk hebben. Positief punt: ipv 8 weken levertijd, was de tafel er al na 5 weken. De tafel ziet ook mooi uit, maar in het blad zit een prominente donkere rechthoek van ongeveer 1 meter bij 20cm. Lijkt op een laminaatstrook in de tafel. Hout heeft natuurlijk unieke eigenschappen, maar als je een lichte tafel wil, dan is deze versie niet mooi en dit stoort enorm. Hierover contact opgenomen, maar er wordt aangegeven dat dit nu eenmaal zo in het hout zit. Als ze het van te voren hadden gezegd, had ik liever langer op een tafel gewacht, dan dat ik deze tafel had gekregen. Zonder deze strook is de tafel we erg mooi. Daarnaast twee verschillende poten gekregen en er zit een barst in het blad. Hiervoor komt een meubelmaker langs (ergens na de corona-crisis begrijp ik). Laatste kritiekpunt is de bezorging. Ik heb €100,- betaald voor aflevering en montage. Zonder vooraf geïnformeerd te worden zeggen de bezorgers aan de deur dat ze ivm corona niet binnen komen. Eventueel kunnen ze het blad we in de gang zetten voor me (het regende immers). Jammer dat dit niet vooraf is gecommuniceerd. Mijne oude tafel was al weg en ik had geen hulp om het zware blad zelf in elkaar te zetten. Als erover was gecommuniceerd had ik wat kunnen regelen. Bovendien heb ik ook extra betaald voor montage. Ondanks dat ik hier naar gevraagd heb, hebben ze dit niet terugbetaald. Was netjes geweest als ze dit uit hun eigen hadden terugbetaald. Qua communicatie echt ontevreden. Hopelijk wordt dit alsnog opgelost.

Goedemiddag, Wat vervelend te lezen dat het blad en onze service qua levering niet naar wens is geweest. Mijn excuses. Ik heb jouw gegevens erbij gepakt en zie dat mijn collega's contact hebben gehad aangaande de klacht(en) welke jij ons gemeld hebt. Ook zie ik dat er op basis daarvan besloten is een geheel nieuwe tafel te leveren. Wanneer dit exact zal zijn, durf ik niet te zeggen maar we proberen uiteraard zo snel mogelijk jullie kant op te komen. Daar de richtlijnen omtrent het Corona virus inmiddels versoepeld zijn, zullen wij de tafel uiteraard op de door jullie gewenste plek, gemonteerd neer zetten. Onze mannen van transport hebben media april de opdracht gekregen om elke levering ter plaatse te beoordelen, of leveren op locatie veilig en volgens de richtlijnen mogelijk was. Het kan geweest zijn dat de omgeving dan wel het aantal personen welke aanwezig waren tijdens het leveren, hen heeft doen besluiten om niet op locatie te monteren. Uiteraard hopen wij dat wij jouw klacht straks naar behoren hebben opgelost en dat ook jouw tafel weer een visitekaartje voor Meneer van Hout mag zijn. Een aanpassing van je review zal tegen die tijd ook zeker op prijs worden gesteld.

Na professioneel advies in de showroom een mooie tafel gekocht

Na een prettig bezoek aan de showroom waar ik professioneel geholpen werd, een lane eikenhouten tafel gekocht. Helaas iets later dan verwacht maar met veel hulp door het trapgat geperst. Nu nog elke dag plezier van mijn tafel.

Zeer teleurstellend

Wij hebben hier een houten bankje besteld dat als eerste te laat werd geleverd. Vervolgens bleken de doppen onder de poten niet te passen. Deze vallen er uit en zitten nu met plakband vast. Maanden later is dit nog steeds niet verholpen en hebben wij nog steeds geen nieuwe doppen. De klantenservice is verder onvriendelijke en deed in eerste instantie alsof wij het verkeerd hadden. Als laatste werden de poten en het hout los van elkaar geleverd zonder voorgeboorde gaten voor montage en zelfs zonder schroeven/bouten. Kortom: dit bedrijf is echt teleurstellend en wij komen hier nooit meer terug.

Een geweldige ervaring om hier te kopen.

Van eerste bezichtiging tot aan de aflevering één groot feest. Er werken bij “meneer van hout” uitsluitend vriendelijke, behulpzame en ervaren mensen. We hebben een 2,60 lange tafel en dito bankje gekocht, uitgezocht en geleverd gekregen door 2 super aardige en handige bezorgers. Thuis werden de poten er onder geschroefd en de tafel nog even opgepoetst. Van iedereen die bij ons over de vloer komt valt de mond open, ze vinden het allemaal een pracht tafel/bankje combinatie. We zijn zo blij met onze aankoop, nergens anders vindt je zo’n product voor zo een lage prijs.

Ontzettend mooie, grote tafel met bank.

Wij zijn lang op zoek geweest naar een tafel van 3 meter lang, bij meneer van hout vonden we wat we zochten. De service is netjes. Er was iets mis gegaan met de spinpoot, dit werd keurig opgelost. Wij zijn erg tevreden met de tafel en bank, maar ook zeker met de service

Alle contacten waren prettig: zowel in de showroom als bij de levering. Alle afspraken goed nagekomen. En we zijn blij met onze prachtige en unieke tafel

Ambachtelijke eyecatcher

Nu de tafel een jaar schittert in onze woonkamer, kan ik echt oordelen wat wij van het product vinden. Een mooie eyecatcher, die precies bij ons interieur past. Een heel mooi robuuste houten kloostertafel. Vriendelijke service, alles was de levertijd waard (aangezien het product voor ons klaar werd gemaakt).

Prachtig product, goed geholpen met samenstellen, perfecte service!

Wij zijn ontzettend blij met onze prachtige tafel. We zijn in de showroom goed en vakkundig geholpen met het samenstellen van de tafel naar aanleiding van onze wensen. Alles is mogelijk. Levering wordt goed, vakkundig en snel gedaan. Ook na levering is de service heel goed! Toen er iets verholpen moest worden werd onze tafel opgehaald, werd een mooie leentafel gebracht en werd dit, na verhelpen van het probleem, weer omgeruild. We zijn zeer tevreden!!

Prima adres ! natuurlijk hout goede service!

Super tafel zo natuurlijk ! mooi de af werking prima ! Ook de aflevering 👍👍

Prima service, prachtige kwaliteit tafel.

Super mooie tafel, waarvan we zelf het blad en de poot hebben uitgezocht. Bij plaatsing bleef het tafelblad wat bewegen, dit is snel opgepakt en opgelost door een andere tafelpoot te leveren monteren. Prima service!

mooie meubels, goede service

wij hebben een mooie eikenhouten tafel gekocht. het verkoopproces verliep prettig, keuzes werden goed uitgelegd. bij de levering werd een probleempje geconstateerd, dat werd snel opgepakt. ook later bleek iets nog niet helemaal naar wens, maar zonder morren werd de servicemonteur langs gestuurd.

Top service!

War zijn we ontzettend blij met onze eiken tafel! Naast het feit dat we in de showroom goed geholpen zijn, hebben we ook erg gelachen met de mannen van de levering & montage. Ik zeg onder mijn tafel en kussen, dan weten zij wel voldoende;) Als kers op de taart kregen we ook onderhoudsolie gratis erbij. Dank jullie wel! Jessin & Ikram uit Veenendaal

Goede service, prachtige tafel

Zeer tevreden. Goede uitleg over de mogelijkheden. Montage ter plekke: snel en vakkundig.

Goede service, super blij met de tafel

Wij hebben onze wensen voor de tafel doorgegeven in de winkel. De tafel is helemaal naar onze wens. Wij zijn er erg blij mee!

geweldig mooi en stoer

goede prijs/kwaliteit verhouding. mooi bedrijf. klantvriendelijk en vooral dat ik door zelf werkzaamheden behoorlijk kon besparen. (zelf schuren en lakken)

Maand geleden onze tafel bezorgd. In eerste instantie zelf moeten nabellen voor de bezorg afspraak, maar hebben ze heel netjes en snel opgelost. Hele mooie tafel met tafelblad dat wij zelf konden uitzoeken. Zeker niet de laatste keer dat wij daar iets gekocht hebben.

Een maand geleden is onze tafel bezorgd. Alle communicatie daarvoor liep vlot en de bezorgers gaan erg zorgvuldig met de spullen om.

Erg prettige zaak, met super mensen.

Tafel besteld in Veenendaal. De keuze was er reuze. Prettig geholpen. De heren die de tafel kwamen brengen waren super aardig, ook tegen onze kleindochter die dacht dat hij verkeerd in elkaar werd gezet. Naderhand nog telefonisch contact gehad over iets en ook dat werd heel snel geregeld. Kan de zaak zeker aan iedereen aanbevelen.

Superblij met onze mooie tafel

Ondanks dat het tafelblad uitzoeken wat langzaam verliep en de communicatie daaromtrent beter kon zijn we superblij met het eindresultaat. Tafel werd eerst geleverd met verkeerde onderstel maar dat is netjes en snel gecorrigeerd. Compliment voor de levering. Keurig op tijd en zeer netjes en correct!

Perfect!

Wij wilden een meubel welke niet meer op de site te vinden was, dus zijn we naar Veenendaal gereden. Daar aangekomen zijn we vriendelijk ontvangen en bleek er nog 1 salontafel te zijn precies naar wens. We kregen goede adviezen en tips en ook de verdere service en levering waren helemaal naar wens. Zeker niet de laatste keer dat we hier iets gekocht hebben.

goede service

Wij hebben onze tafel uitgezocht in de showroom in Veenendaal. De tafel werd keurig op tijd geleverd. Bij de levering bleek, dat het onderstel te groot was voor het tafelblad. De volgende dag direct een bericht om een afspraak in te plannen om het bij te slijpen en te kleuren. Helaas had dit niet het gewenste resultaat. Diezelfde dag hebben we foto's gemaakt en gemaild naar Meneer Van Hout. Binnen het uur hadden we een reactie, er werd direct een nieuw onderstel besteld en we kregen direct de link om de afspraak in te plannen. Nu hebben we het nieuwe onderstel gekregen en zijn we super blij met het resultaat. Super service van Meneer van Hout! We hebben al diverse leuke reacties ontvangen op onze tafel.

Pluspunten

Na een prettig onthaal in de showroom hebben wij een tafel besteld van 240cm. Aflevering was top en de mannen waren zeer vriendelijk. Ook nog een toelichting gekregen wat we wel en niet moesten doen mbt het gebruik van deze tafel. Tafel is heel mooi!

Stuur hetgeen u in een mooie envelop geeft digitaal.. scheelt weer druk kosten en beter voor milieu!

Pluspunten

Zeer prettig dat je zelf het blad kunt uitzoeken. Het blad is prima hersteld nadat er iemand het opnieuw heeft geschuurd en gelakt. We zijn erg blij met het uiteindelijke resultaat.

Duurde lang voor dat het tafelblad binnen was, 11 weken. Terwijl bij ons de verwachting was dat dit ca 4 weken zou zijn. Wij hadden onze oude tafel al verkocht dus dat was even lastig. Betere verwachting datum afgeven voor levering. De tafel was niet goed gelakt, het slijpsel van het schuren was meegelokt. Daar is iemand voor terug gekomen. Betere controle voordat de tafel wordt afgeleverd.

Pluspunten

- Zelf je tafelblad uitkiezen - Vriendelijk geholpen worden - Zéér goede prijs/kwaliteit verhouding - Communicatie is top en afspraken worden nagekomen.