Perfect!

Wij wilden een meubel welke niet meer op de site te vinden was, dus zijn we naar Veenendaal gereden. Daar aangekomen zijn we vriendelijk ontvangen en bleek er nog 1 salontafel te zijn precies naar wens. We kregen goede adviezen en tips en ook de verdere service en levering waren helemaal naar wens. Zeker niet de laatste keer dat we hier iets gekocht hebben.

goede service

Wij hebben onze tafel uitgezocht in de showroom in Veenendaal. De tafel werd keurig op tijd geleverd. Bij de levering bleek, dat het onderstel te groot was voor het tafelblad. De volgende dag direct een bericht om een afspraak in te plannen om het bij te slijpen en te kleuren. Helaas had dit niet het gewenste resultaat. Diezelfde dag hebben we foto's gemaakt en gemaild naar Meneer Van Hout. Binnen het uur hadden we een reactie, er werd direct een nieuw onderstel besteld en we kregen direct de link om de afspraak in te plannen. Nu hebben we het nieuwe onderstel gekregen en zijn we super blij met het resultaat. Super service van Meneer van Hout! We hebben al diverse leuke reacties ontvangen op onze tafel.

Pluspunten

Na een prettig onthaal in de showroom hebben wij een tafel besteld van 240cm. Aflevering was top en de mannen waren zeer vriendelijk. Ook nog een toelichting gekregen wat we wel en niet moesten doen mbt het gebruik van deze tafel. Tafel is heel mooi!

Stuur hetgeen u in een mooie envelop geeft digitaal.. scheelt weer druk kosten en beter voor milieu!

Pluspunten

Zeer prettig dat je zelf het blad kunt uitzoeken. Het blad is prima hersteld nadat er iemand het opnieuw heeft geschuurd en gelakt. We zijn erg blij met het uiteindelijke resultaat.

Duurde lang voor dat het tafelblad binnen was, 11 weken. Terwijl bij ons de verwachting was dat dit ca 4 weken zou zijn. Wij hadden onze oude tafel al verkocht dus dat was even lastig. Betere verwachting datum afgeven voor levering. De tafel was niet goed gelakt, het slijpsel van het schuren was meegelokt. Daar is iemand voor terug gekomen. Betere controle voordat de tafel wordt afgeleverd.

Pluspunten

- Zelf je tafelblad uitkiezen - Vriendelijk geholpen worden - Zéér goede prijs/kwaliteit verhouding - Communicatie is top en afspraken worden nagekomen.

Pluspunten

Hele goede ervaring met meneer van hout! We hebben hier onze tafel en bank gekocht. Heel goed advies in de winkel! Levering precies op tijd en hele aardige medewerkers die nog extra tips gaven over het onderhoud van de tafel. Wij zijn heel blij met onze aankoop!

Ga zo door!

Pluspunten

Voor de tweede keer een meubel gekocht bij Meneer van Hout. Ook dit keer weer alleen maar positieve punten te noemen. Fijn advies, goede en stevige meubels, fijne service en duidelijke communicatie.

Pluspunten

In de winkel al super geholpen ookal was het op het laatst tijd om te sluiten Vervolgens thuis tafel vriendelijk bezorgd goed in elkaar gezet en zelfs ook nog viltjes onder de poten geplaatst

Pluspunten

Alleen maar positief over Meneer van Hout. Van klantenservice (snelle reactie en meedenken) tot aan de levering van de tafel door 2 zeer vriendelijke mannen. Ze waren netjes, voorzichtig en correct. En de tafel zelf is natuurlijk een pareltje in huis. Boven verwachting. Wij zijn er erg blij mee!

Pluspunten

Goede communicatie. Flexibel in aanpassing levering. En natuurlijk een heel mooi product!

Pluspunten

Mooie tafel! Verder een goede en vriendelijke service in de winkel, via whatsapp en bij de levering.

Pro-actiever informeren kan van meerwaarde zijn. Wij hadden een week voor levering nog geen foto's gezien waardoor wij ons afvroegen of de levering wel haalbaar was. Wij hebben toen contact opgenomen via whatsapp en daar werd snel duidelijk dat het allemaal volgens schema verliep. Meer inzicht in het tijdsproces/verwachtingsmanagement kan daarbij helpen. Bijvoorbeeld laten weten wanneer de foto's verstuurd worden of dat het plannen van een afspraak al kan plaatsvinden voordat je foto's ontvangt.

Pluspunten

Uitgebreid advies in de winkel Veel keuze uit type bladen en poten Duidelijk commutatie omtrent levering Zeer vriendelijk personeel die op de vrijdag voor onze verhuizing de tafel kwamen brengen en monteren. Advies over onderhoud gekregen. Top meubelmakers! Zou ze aan iedereen aanbevelen!

Pluspunten

Goed advies in de winkel, vriendelijk personeel Je kunt je eigen tafelblad uitzoeken Flexibiliteit, vrije keuze in tafelpoten en hoogte en grootte tafelblad

Tafel van 3 meter lang en 8 cm dik werd maar door 2 man afgeleverd. Zij hadden grote moeite tafel binnen te krijgen en te plaatsen gezien de zwaarte van zo’n 300 kg. Lastig om aan te zien, slecht voor hun rug en bang dat tafelblad zou vallen op de tegelvloer. Levering met meer mankracht in belang en behoud van jullie personeel

Pluspunten

Je tafel wordt op maat gemaakt. Je word goed geholpen en je hebt de keuze om zelf het tafelblad uit te kiezen.

Pluspunten

De tafel is goed, professioneel en volgens afspraak geleverd. Goede onderhoud instructies ontvangen van de bezorgers en alles is netjes geïnstalleerd.

Er was enige onduidelijkheid over de offerte die door opgevraagd is destijds. Wij hadden in eerste instantie alleen een offerte opgevraagd maar ongevraagd is er gelijk een bestelling geplaatst zonder dat er getekend is. In de toekomst, is het aan te raden om duidelijker te communiceren naar klanten wanneer iets een offerte is en/of wanneer er producten besteld worden.

Pluspunten

Excellent product.

Pluspunten

Netjes geleverd. Keurige bezorging.

Geen

Pluspunten

Mooie showroom. Ruime keus uit tafels en onderstel

Geen

Pluspunten

We kregen een verkeerde maat tafelblad geleverd met wat slecht afgewerkte plekken. Na telefonisch contact mochten we deze tafel zo lang blijven gebruiken en werd er een nieuw tafelblad voor ons gemaakt. En die is super! Goed afgehandeld!

Het eerste tafelblad had naar onze mening niet afgeleverd worden aan een klant. Deze vertoonde slecht afgewerkte plekken met een verkeerde kleur voegsel.

Pluspunten

De tafel is vandaag bezorgd, een grenen tafel met A-profiel (zwart poeder coated frame), afmeting 260x100. Een prachtige tafel, mooi geolied. De bezorgers kwamen keurig op tijd, de bezorging is prima verlopen. De tafel is ter plaatse gemonteerd, het frame is precies naar wens gemonteerd zodat er 4 stoelen aan 1 zijde onder de tafel passen. Het oud karton is retour genomen door de firma, zodat dat gerecycled kan worden (5 a 6 tafels per verpakking).

Pluspunten

Goed advies in mooie showroom. Tafel voldoet precies aan de wensen en bij aflevering is de tafel kundig en snel op het blad gemonteerd.

Geen

Pluspunten

Fijn dat het een lokaal bedrijf is. Ze zijn erg enthousiast over hun producten.

Er zitten wat verschillen qua klantvriendelijkheid tussen de medewerkers. Service staat hoog in het vaandel dus fijn als alle neuzen dezelfde kant op staan.

Pluspunten

Mooi tafel, netjes afgewerkt en tegen een goede prijs. Aflevering: planning is heel prettig gedetailleerd.

Communicatie tijdens wachttijd is minimaal, het is onduidelijk wat precies de status is en wat de te verwachten levertijd (of volgende communicatiemoment) is.

Pluspunten

Prachtige eiken tafel. De poten werden ter plaatse op de gevraagde afmeting vastgeschroefd. Top service!