Pluspunten

Prachtige tafel met een mooi a-symmetrisch onderstel gekocht. Was fijn dat we zelf het blad konden uitkiezen. Ruime keuze. Aardig personeel.

Levertijd was vrij lang, communicatie minimaal.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed advies, mooie produkten in een stoere showroom. Tafel is netjes afgeleverd door 2 vriendelijke mannen. Hij staat geweldig en wij zijn er blij mee.

Levering met behoorlijke vertraging i.v.m. drukte. Goed teken natuurlijk maar wel een verbeterpunt.

Pluspunten

Vriendelijk en duidelijk geholpen bij het uitzoeken van de tafel. Via hun site wordt je goed op de hoogte gehouden en bij vragen meteen geholpen. En nu genieten van een mooie, stoere tafel. Helemaal top!!

Geen idee

Pluspunten

Erg goed geholpen in de winkel. Grote showroom met veel keuze. Erg mooie tafel vandaag geleverd gekregen geheel Volgens plan, blij mee!

Geen

Pluspunten

Vriendelijke benadering, denkt mee met de klant veel is mogelijk ,en niet te vergeten een uitstekende kwaliteit voor een redelijke prijs

ik zou het niet weten ze zijn gewoon GOED

Pluspunten

Vandaag mijn tafel geleverd gekregen! Super blij mee! Hij is prachtig! Top service bij meneer van hout met voor elke klant persoonlijke aandacht! Ook de mannen vd aflever service top!! Tafel staat prachtig en is helemaal zoals gewenst!! Top, top!!

Niks

Pluspunten

Blij met de boomstamtafel die vandaag is geleverd en gemonteerd! Wat is hij mooi!

Geen

Pluspunten

Goede kwaliteit Showroom ter oriƫntatie Uitzoeken eigen blad is top! Netjes gemonteerd Zeer tevreden met de tafel! Kwaliteit & tevredenheid tafel is het belangrijkst, dus een dikverdiende 4 sterren.

Communicatie is erg traag en onvoldoende frequent. Na 10 weken nog geen idee gehad van de status.... Levertijd erg lang ondanks mijner inziens normale tafel. Bij bezorgen aanvankelijk bot gevangen aangezien ze niet hoger dan 1 trap bezorgen. Dit is/was niet terug te vinden op de site. Uiteindelijk netjes opgelost (ten koste van de rug van de bezorgers....)

Pluspunten

Vandaag tafel geleverd gekregen door dit bedrijf. Tafel voldoet precies aan de wensen en de transporteur/ monteur heeft deze op kundige wijze gemonteerd

Geen

Pluspunten

Goede service, goed contact, mooi product en eerlijke prijs. Daarnaast is het bedrijf erg millieu gericht, wat wij erg waarderen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooie tafel, goede kwaliteit, zelf het blad uit kunnen zoeken.

Telefonisch zeer beperkt bereikbaar. Blad is groter dan de afgesproken maat opgeleverd, al was dit uiteindelijk geen probleem.

Pluspunten

Mooi product, duidelijke site, goede klantenservice.

Levertijd was langer dan in eerste instantie aangegeven, hier zou je de klant tussendoor over kunnen informeren.

Pluspunten

Top service! Levering en montage netjes op tijd. Super tevreden met onze prachtige tafel!

Pluspunten

Goede service en een hele mooie tafel

Pluspunten

Goede service met brengen, goede overleg

Levering duurde een tijdje zou fijn wezen als je iets meer de status zou kunnen weten van de tafel. Maar op mail kregen we spoedig antwoord.

Pluspunten

Goede service in de winkel en het leveren.

Aangeven dat er kleine blauwe puntjes in het tafelblad kunnen komen nadat de tafel is verlijmd met hars

Pluspunten

-Korte lijnen qua communicatie (Whatsapp, super handig) -prachtige producten -vriendelijk personeel -betaalbaar

-afwachten hoe afhandeling gaat (bankje moet waars worden omgeruild ed)

Pluspunten

Fijn geholpen tijdens het bestellen in de showroom. Ook de bezorging aan huis ging geheel naar wens.

Pluspunten

Mooie tafel, geleverd zoals besteld. Levering heel netjes. Niet minder dan lof voor dit bedrijf!

Pluspunten

Erg blij met de tafel. Aardige mensen die de tafel geleverd hebben.

Pluspunten

Over meneer van hout kunnen wij alleen maar positief zijn. De verkoop verliep soepel, zonder opdringerige verkopers. De levering keurig op tijd en de tafel zelf is echt van topkwaliteit. Ook de service is ongekend. Ons blad raakte al in de eerste week door onze eigen schuld beschadigd (Soda eroverheen geknoeid, daar is niks tegen bestand). De verkoper bij Meneer van Hout leefde erg met ons mee en heeft dit perfect opgelost. Het blad is opgehaald, een leenblad werd geplaatst en omdat reparatie niet mogelijk bleek hebben wij inmiddels hebben een nieuw blad zonder extreem hoge kosten voor ons als klant. Ik kan niks anders doen dan Meneer van Hout aanbevelen.

Pluspunten

Overzichtelijk aanbod en heldere communicatie. De showroom vonden wij ook erg mooi.

Geen.

Pluspunten

Zeer vriendelijk, goede service, keurige levering en montage! Zeker een aanrader!

Niet!

Pluspunten

Mooi design, veel keus, naar wens combineren te bespreken. Goede service in de winkel. Vriendelijke en adequate mannen die het komen brengen en opzetten

Levertijd op de site is 8 weken en we hebben 10,5 weken gewacht.

Pluspunten

Kwalitatief hoogstand producten. Goed advies in de showroom. Keurige bezorging, heren zijn aardig en netjes en verzorgen de levering top. Ze gingen netjes om met het feit dat het onderstel te breed was en hebben ons goed geholpen.

Communicatie over de levering is summier. Levering duurde flink langer, wat niet erg is, maar als er maar over gecommuniceerd wordt. Bij levering bleek dat het onderstel te breed was voor het blad. Zoals aangegeven hebben de bezorgers dit netjes opgelost en kunnen we de tafel gebruiken. Er komt een nieuw onderstel, maar hier hebben we ook nog niets over gehoord na 2,5 week, ook hier is het niet erg als het wat langer duurt, maar als er maar over gecommuniceerd wordt.

De Smalle Zijde 2 3903LN Veenendaal