Pluspunten

Mooie producten en prima service. Vriendelijke mensen, levering exact volgens planning en aardige mannen bij de aflevering van de tafels.

Pluspunten

De ronde tafel die we uiteindelijk besloten hadden te bestellen bleek bij ons tweede bezoek aan de showroom niet meer in productie te zijn. Toch werd deze tafel voor ons toch nog een keer gemaakt. Top! De showroom is ruim opgezet en alle mogelijkheden zijn te bekijken. We werden niet gelijk geholpen vanwege de drukte, maar eenmaal een medewerker gestrikt wordt er echt de tijd voor je genomen. Levering en montage verliepen goed en snel. De levering duurde iets langer dan vooraf vermeld (3 maanden), maar het resultaat mag er zijn! We gaan genieten van onze mooie tafel!

- Communicatie wanneer de levering langer duurt dan vooraf gemeld - Ik verwachtte een half uur voor aankomst een telefoontje, maar heb deze niet gehad. Daarentegen was de online tijds-indicatie wel accuraat.

Pluspunten

Een bezoekje aan de showroom is zeker aan te bevelen! Je kunt hier op je gemakje rondlopen en alle modellen en materialen rustig bekijken. De mensen die er werken zijn ontzettend aardig en toen we een aantal vragen hadden werd er ook uitgebreid de tijd voor ons genomen. Het bestelproces verliep heel fijn en de communicatie was top! Via de mail werden we goed op de hoogte gehouden en alles werd heel duidelijk gecommuniceerd! En ook over de levering zijn we heel goed te spreken! Vriendelijke bezorgers, hebben alles heel netjes gemonteerd en namen ook nog even wat info met ons door m.b.t. het onderhoud van de tafel. Deze info laten ze ook netjes in een mooi mapje bij je achter. Kortom; mocht je op zoek zijn naar een mooie tafel dan is het zeker de moeite waard om hier naartoe te gaan! Wij zijn echt ontzettend blij met onze mooie tafel!!

Geen. Wij hebben alleen maar goede ervaringen!

Pluspunten

Mooie produkten en een kijkje in de showroom is aan te bevelen. Goede aflevering en montage.

Afspraken beter nakomen. Emails nauwkeuriger versturen en checken. Tip: beter communiceren zowel met elkaar binnen het bedrijf als met de klant. Houden aan afgesproken levertijd.

Pluspunten

goede en deskundige adviezen, mooie producten

Pluspunten

Mooie, duidelijke showroom. Goede informatie en levering.

Misschien communiceren als het langer duurt dan de verwachtte vertelde tijd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

In de winkel goed geholpen! Levering netjes op tijd! Dag voor levering netjes een mail ontvangen hoe laat ze de tafel zouden afleveren en monteren!

Pluspunten

mooie producten eigen inbreng belangrijk goede communicatie

Pluspunten

Mooie tafels, goede service, prijs kwaliteit verhouding goed

Geen

Pluspunten

Zeer goede prijs kwaliteitverhouding. Bezorgers zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom; meneer van Hout is een aanrader als je van kwaliteit houdt.

geen

Pluspunten

Bij aanschaf van de tafel goed advies gekregen van de verkoopster.

Geen aanmerkingen

Pluspunten

Goede levering, prachtige tafel!

Lange levertijd

Pluspunten

Service top!

Iets sneller reageren op social media

Pluspunten

nette kerels die het kwamen leveren

tussentijds zou er nog wel wat informatie verstrekking kunnen zijn, over levertijden etc.

Pluspunten

Keurige winkel met de uitstraling passend bij het product. Geen verkopers, maar mensen met passie die staan achter hun product.

Na de bestelling wordt het stil... je weet dat je moet wachten, maar de (prima) site heeft het in zich om juist op die wijze meer (pro-actief) te communiceren.

Pluspunten

Zeer vriendelijk en kundig personeel, zowel de verkoopadviseur in de showroom als de heren die de tafel bezorgd en gemonteerd hebben. Wij zijn heel blij en tevreden met onze tafel + bijbehorende bank!

Geen

Pluspunten

Meneer van Hout is een pure no nonse bedrijf! Maken eerlijke en mooie producten. Ook wij hebben gekozen voor een tafel bij Meneer van Hout. De medewerkers zijn allemaal professionals met passie!! Dat zie je ook terug in haar producten.

Pluspunten

Prachtige tafel gekocht. Alles wat ik ervan had verwacht!

Levertijd was beduidend langer dan aanvankelijk gesuggereerd werd. Kan duidelijker op de website

Pluspunten

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Je kiest zelf je blad uit. Wij zijn erg tevreden met het eindresultaat.

Nvt

Pluspunten

Goede kwaliteit tafelblad. Zelf blad uitgekozen. Goede service.

De Smalle Zijde 2

3903LN Veenendaal