Helaas de mand achterop kan wel wat aangepast worden. Past op elke scootmobiel. Niet op mijne. Moest de aansluit stang afzagen tot 7 cm en daarna aan de bovenkant een gleuf maken in verband met de uitstekende aan de binnenkant van de buis van de bevestingsdraai knop. Daarna hout gezaagd om weer in de buis te leggen omdat de aanschroef niet diep genoeg gaat. Daarna gat geboord in stang door de in de buis geboorde gaten en een bout erdoor. Dus het was niet zo makkelijk. Weet niet wie dit ontwerpt maar zelf denk ik nooit eens zelf uitgeprobeerd. Mvg J.J. Smit

Prettige communicatie

Prima .Zou alleen post nl wijzigen Leveren na 3 e dag pas het pakket

Niet content met product.

2 binnenbanden gekocht 300x5. 1 binnenband scheurde exact op de binnennaad. Gelukkig deed nr 2 dat niet. En nu????

Niet tevreden

Eerst een woordje over mijn bestelling. Het schroefgedeelte onderaan de spiegel is te kort om de spiegel op het stuur van de scootmobiel te plaatsen met de strop/klem van 32mm welke ik erbij besteld had en er zou ook een schroef/moer bijgeleverd mogen worden! Nu een woordje over de vervoerder Post NL die jullie kiezen. Wij waren op het moment van de levering niet thuis! De chauffeur heeft het pakket gewoon op de stoep voor de deur gelegd ipv eens bij de buren te bellen! Met het risiko dat het kan gestolen worden wat nu gelukkiglijk niet gebeurd was maar er was wel een serieuze regenbui overheen gegaan en de verpakking was zuipend nat.

Nog niet tevreden

Wel snel geleverd maar we moesten de rollator retour doen omdat dat er een defect aan zat , wilden graag per omgaande een andere , maar helaas nog niks van gehoord !!

Passen deze bandjes op type Scoot, kort en krachtig antwoord, PAST

Goed bereikbaar zowel mail als telefonisch. Vraag was passen deze bandjes op mijn type scootmobiel via contact mail. Antwoord niet heel uitgebreid, ja past, lloollll. Toen even er achteraan gebeld, perfect en iets uitgebreider te woord gestaan, zelfs hulp op de website. Besteld en eenvoudig zelf gemonteerd. Klasse jongens, bedankt voor jullie hulp Groet Hans, moeder Wies weer dol gelukkig

Werkt goed.

In het begin nog een beetje zoeken, maar dit zal wel beteren met de tijd.

Schitterend.

Bedankt Patrick voor de telefonische uitleg voor de installatie van de rollatorhouder. Als 72 jarige vrouw en niet direct de meest handige lukte het perfect alles gemonteerd te krijgen met de hulp van een geduldige Patrick.

Snel geleverd en goed verpakt

Keurig geleverd

Binnen kortste keten geleverd na bestelling.

Gewoon goed.

uitstekende service

vriendelijke servicebalie en snelle verzending

Snelle leverig en duidelijke website !

Onderdelen voor de Trophy 6 makelijkte vinden , snel opgestuurd en de binnenbanden niet te duur .

voortreffelijke service!

Van Polanen heeft mij zeer goed geholpen toen er een probleem met het opladen van mijn scootmobiel optrad. Een vervangende mobiel was zo geregeld, ik kon een nieuwe oplader met korting bestellen en na een onderhoudsbeurt heb ik de oude mobiel weer snel teruggekregen. Hulde!

Telefonisch contact gehad daarna besteld via de site product goed afgeleverd

Goed product en support

Heel goed product en werd voor mijn vader in elkaar gezet en speciaal langs gebracht en omgeruild.

super

jullie zijn super goed daarom krijgen een tien van mij JEAN PIERRE

Hele goede kwaliteit en service

Goede en snelle service

Makkelijk te bestellen en een goede service

Top Top Top

Fijn bedrijf. Snelle levering. Kwaliteit. Waar voor je geld.

Artikel was veilig verpakt.

zeer goed

Zeer fijn op de scootmobiel, schokbestendig

Geweldig geholpen!

Ik had het verkeerde besteld, acculader i.p.v. nieuwe accu's. Geen enkel probleem, ze mochten terug. Maar ik had wel nieuwe accu's nodig voor mijn scootmobiel en door omstandigheden met spoed. Ook geen probleem, nog een aantal dagen voor het nodig was, stond er een monteur op mijn stoep. Een vriendelijke manier die ook aandacht had voor mijn verhaal. Super!

Prma

Goed, werkt prima

Heliumstraat 250

2718RS Zoetermeer

Over Scootmobiel Polanen Zoetermeer

Scootmobiel Polanen Zoetermeer, uw expert in scootmobielen! Kom langs of neem een kijkje op onze site: www.scootmobielpolanen.nl