Voortreffelijke tas.

Dit is de twwede keer dat ik deze tas besteld heb,, omdat hij zo goedgevuld. Complimenten

Snelle levering!

De scootmobiel zag er goed uit en de levering was al de volgende dag.

In 1 woord super

Snelle afspraak een prima afwerking van de opdracht.Keurig gehaald en gebracht. Volgende beurt zeker weer.

kwaliteit en snelle levering

Grote keus, snelle levering

Oplader besteld voor scootmobiel en de volgende dag al binnen top

Goede kwaliteit

Vlotte afhandeling

vlotte en snelle service

vlotte bestelling en snelle levering... meegeleverde Nederlandstalige handleiding is een pluspunt!

Prima levering

Bestelling op maandag geplaatst, makkelijke website met duidelijke informatie. Na bestelling en betaling direct informatie over levering. Ook de aflevering kwam eerder dan verwacht.

Ik had zelf een foutje gemaakt in de adressering, waardoor de bestelling retour afzender ging. Dit werd door Polanen gezien en geverifieerd met een zeer vriendelijk telefoontje. De bestelling werd direct nogmaals klaargemaakt en verzonden. Super gedaan.

Snel geleverd voor een goede prijs

Perfect!,houden zo!.

snelle levering, precies wat ik zocht!.

alles prima

Ik heb mini GPS gekocht voor mijn scootmobiel

Fijne rollator

Meedenken

Uitstekende service en een snelle en voortreffelijke afhandeling. Een luisterend en vakkundig oor, pragmatisch en oplossingsgericht. Bood zelfs aan iets extra’s te leveren zonder extra kosten: een extra beugeltje als het bestelde toch niet zou blijken te passen. Een service die we in Nederland al lang niet meer gewend zijn!

Snel en goede levering

Na advies besteld en snel geleverd, alles wat je verwacht van een online aankoop. Super zal hier zeker klant blijven.

Mijn complimenten voor de snelle afhandeling

Een zeer tevreden klant.

Had mijn bestelling zeer snel thuis. Ben heel tevreden.

2e keer dat we wat bestellen, beide keren snel in huis en goed verpakt.

Bestellen en in 2 dagen thuis, en niet duur.

Gewoon goed

Goed en snel geleverd

Geweldig snel

Na 4 dagen zonder mijn scootmobieltje te hebben gezeten en mango mij alleen een peperdure opkossing kon bieden bandje bestelt. Lieve buur zet het erop wat volgens Mango niet zou gaan. Supersnel binnen.’voor 18.- klaar. Mango was bijna 200,-

Heel snel en netjes afgeleverd

Alles oke

=======

zeer gemakkelijk

zeer gemakkelijk te gebruiken snel toegekomen

Kwalitatief goed product snel geleverd

Ik heb een looprek rollator op 4 wielen besteld type Vermeiren 286i. Heel goed en zeer stabiel product met klein winkelmandje, zetplaatsje en inclusief een klein dienblad dat je kan vastklikken op het zitplaatsen. Grote wielen, 2 vaste en 2 draaiende. Handgreephoogte tot 99cm. I ben 1m90 en dat is ruim voldoende. Ik beveel dit product zeker aan. +Snelle levering en zeer gemakkelijk zelf te monteren op een paar minuten.

Over Scootmobiel Polanen Zoetermeer

Scootmobiel Polanen Zoetermeer, uw expert in scootmobielen! Kom langs of neem een kijkje op onze site: www.scootmobielpolanen.nl